Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. dec, 2017 18:26

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Ud af de 30 nominerede til årets Ballon d'or, så blev Coutinho nr. 29 og Sadio Mané nr. 23. Man savner vel både Salah og Firmino på den liste ?

Det mener jeg ikke de to har præsteret godt nok til det, set over hele 2017.

Coutinho og Mané har vist meget mere.
Jeg synes altid, at Firmino er fantastisk, og Salah gjorde det jo også stærkt i Roma. Der er et par navne eller 3 på listen, hvor vores 2 gutter havde set bedre ud imo, men måske er jeg for subjektiv ?

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hendo » torsdag, 07. dec, 2017 18:40

Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. dec, 2017 18:51

Hendo skrev:Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
Jeg går normalt heller ikke så højt op i det, men jeg så lige placeringerne på vores egne.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hendo » torsdag, 07. dec, 2017 19:29

Niels K skrev:
Hendo skrev:Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
Jeg går normalt heller ikke så højt op i det, men jeg så lige placeringerne på vores egne.
Det skal da også lige tjekkes selvfølgelig ;) og for en god ordens skyld: Indlægget var ikke ment som et "det er latterligt at poste noget som helst om Ballon D'or"-indlæg ;)
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

mortenbak
Indlæg: 3064
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » torsdag, 07. dec, 2017 21:36

Hendo skrev:Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
Jeg er så enig.
Kunne ikke rage mig mindre, det er kun med til at blæse store egoballoner større.

Jeg er heller ikke særlig vild med CHL dyrkelsen, da jeg synes det underminere de hjemlige ligaer.

Ballon dohhBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. dec, 2017 22:38

mortenbak skrev: Jeg er heller ikke særlig vild med CHL dyrkelsen, da jeg synes det underminere de hjemlige ligaer.
Kunne ikke være mere enig, alene det at man jubler over en 4. plads i pl, det er i bund og grund langt ude. Men det er kommet for at blive, det skidt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. dec, 2017 23:04

Lucas har scoret for Lazio her til aften :shock: :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » torsdag, 07. dec, 2017 23:11

Jeg ved godt, at vi ikke har vundet noget osv., men det er useriøst ikke at have Coutinho højere end nr. 29. Hvis man skal se på spillernes præstationer.

Det er i øvrigt latterligt, at vundne titler skal tælle med i de her "kåringer". Det svarer jo nærmest til, at man bare skal konstatere, hvem der har vundet mest.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bojangles » fredag, 08. dec, 2017 09:14

Thommo skrev:Lucas har scoret for Lazio her til aften :shock: :dance:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14009757

Det kan ses her. Det er ren lækkerier.

...hvis der er nogen der kan trylle videoen ind, så i slipper for at klikke, så slå jer løs. ;-)

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » fredag, 08. dec, 2017 09:57


YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 09. dec, 2017 18:40

https://mobile.twitter.com/issam_LFC/st ... 12/video/1

Lidt fra “Bossen” og hvor han ser LFC er nu i “processen”.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2017 19:02

YNWA96 skrev:https://mobile.twitter.com/issam_LFC/st ... 12/video/1

Lidt fra “Bossen” og hvor han ser LFC er nu i “processen”.
<3
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 10. dec, 2017 10:17

En sjov historie om Andrew Hannah - den eneste spiller i historien, der både var anfører for de blå og de røde:

https://www.thisisanfield.com/2017/12/s ... l-everton/

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Highspeed » søndag, 10. dec, 2017 10:52

Thommo skrev:
mortenbak skrev: Jeg er heller ikke særlig vild med CHL dyrkelsen, da jeg synes det underminere de hjemlige ligaer.
Kunne ikke være mere enig, alene det at man jubler over en 4. plads i pl, det er i bund og grund langt ude. Men det er kommet for at blive, det skidt.
Jeg hader også at man er nødt til at dyrke det lort, for at hænge på i den kedelige (pengefikserede) udvikling fodbold er ramt af.

Det var meget bedre da Europa bestod af 3 turneringer, 1 for de bedste i foregående sæson, 1 for de 2-3 næstbedste og så 1 for pokalvinderne. Alle 3 turneringer var respekteret og betød noget.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » mandag, 11. dec, 2017 19:55

“faraoen af Liverpool” er blevet kåret til årets spiller i Afrika. Salah får godt nok raget nogle priser hjem efter han er startet i LFC...-:)

Besvar