Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 17. jan, 2018 10:18

Der bliver scoret mange mål under Klopp:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/1 ... der-klopp/

Lad os håbe, VvD kan sørge for, at der går færre ind den anden vej, og at vi undgår sammensmeltninger, så holdene i det mindste ikke scorer mere end 1 enkelt mål i deres gode perioder.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 20. jan, 2018 13:51

LFC Transfer Room
@LFCTransferRoom
·
9 t
Liverpool have signed 18 year old Colombian left-back Anderson Arroyo, from Fortaleza CEIF. However, work permit issues could lead to him to being loaned out to Spanish Seguna División B side Mallorca. [@diariomallorca] #LFC

Der er godt nok ingen af “de officielle kanaler”, der har meldt den handel ud, men flere og flere “af de andre”, melder at vi købt den 18 årige venstre back Arroyo Anderson fra Colombia. Videoer får som regel alle spillere til at se gode ud, men han har da fart i “fusserne”....-:)

https://vimeo.com/117905563

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. jan, 2018 14:05

YNWA96 skrev:LFC Transfer Room
@LFCTransferRoom
·
9 t
Liverpool have signed 18 year old Colombian left-back Anderson Arroyo, from Fortaleza CEIF. However, work permit issues could lead to him to being loaned out to Spanish Seguna División B side Mallorca. [@diariomallorca] #LFC


https://vimeo.com/117905563
Bedømt ud fra billederne, så vil han da ikke blive kyst af at møde Everton eller andre hårdt spillende hold. Hold da magle der bliver sgu da smadret igennem nogen gange i den video der :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bojangles » lørdag, 20. jan, 2018 14:18

Håber da godt nok, at han kan få en arbejdstilladelse på et tidspunkt, og ikke lige som vores glemte søn Allan.

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mandal » lørdag, 20. jan, 2018 15:06

er jeg den eneste der er lidt utryg ved en højrebenet venstreback? specielt når Mané også er højrebenet, så er jeg bange for det ville blive meget svært at holde bredden.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jan, 2018 15:13

Mandal skrev:er jeg den eneste der er lidt utryg ved en højrebenet venstreback? specielt når Mané også er højrebenet, så er jeg bange for det ville blive meget svært at holde bredden.
Han ser god og hurtig ud. Som 18 årig kan han sikkert udvikles på flere pladser end VB.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 20. jan, 2018 15:28

Niels K skrev:
Mandal skrev:er jeg den eneste der er lidt utryg ved en højrebenet venstreback? specielt når Mané også er højrebenet, så er jeg bange for det ville blive meget svært at holde bredden.
Han ser god og hurtig ud. Som 18 årig kan han sikkert udvikles på flere pladser end VB.
Om ikke andet HB.
Både Trent og Gomes tror jeg skifter til en anden plads på et tidspunkt.

Men så er det også om han er Ryan Babel højrebenet eller James Milner højrebenet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mandal » lørdag, 20. jan, 2018 16:36

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Mandal skrev:er jeg den eneste der er lidt utryg ved en højrebenet venstreback? specielt når Mané også er højrebenet, så er jeg bange for det ville blive meget svært at holde bredden.
Han ser god og hurtig ud. Som 18 årig kan han sikkert udvikles på flere pladser end VB.
Om ikke andet HB.
Både Trent og Gomes tror jeg skifter til en anden plads på et tidspunkt.

Men så er det også om han er Ryan Babel højrebenet eller James Milner højrebenet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan selvfølgelig også være en fordel defensivt hvis modstanderes kant er venstrebenet og trækker meget ind i banen
Så hvis han får udviklet et venstreben der i det mindste kan true med indlæg kan det måske være et lækkert alternativ at have.

Er med på Gomez måske rykkes ind i midterforsvaret med tiden, men hvor ser du Trent rykke hen? op på kanten pga. hans giftige indlæg eller?

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 20. jan, 2018 16:52

Umiddelbart skulle han være venstrebenet, hvis man søger på ham.

https://www.transfermarkt.com/anderson- ... ler/426326

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mandal » lørdag, 20. jan, 2018 16:56

YNWA96 skrev:Umiddelbart skulle han være venstrebenet, hvis man søger på ham.

https://www.transfermarkt.com/anderson- ... ler/426326
er godt nok sjældent man ser venstrebenede kun drible med højre, men kender intet til ham udover den video der så skal da ikke kunne afvise det :lol:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 21. jan, 2018 10:15

Mandal skrev:er jeg den eneste der er lidt utryg ved en højrebenet venstreback? specielt når Mané også er højrebenet, så er jeg bange for det ville blive meget svært at holde bredden.
Han er columbiansk U20 landsholdsspiller, og har spillet seniorbold, siden han var 15. I dette link:

http://www.empireofthekop.com/2018/01/2 ... b-in-2016/

skriver den ene, at han er venstrebenet og den anden, at han er højrebenet. På videoen kan man dog se, at han kan drible udenom en spiller med begge ben, og han får også slået den ind med venstre et par gange. Udenover back kan han også spille winger.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » søndag, 21. jan, 2018 12:28

Når man ser videoen så burde han jo umiddelbart være højrebenet. Transfermarket data er jo nok ikke helt korrekt på alle spillere. Jeg mener at det var Empire of the kop der skrev, at han både skal spille på Gerrard U18 og på U23 holdet, men vist nok først fra sommer af.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 21. jan, 2018 13:09

Mandal skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Mandal skrev:er jeg den eneste der er lidt utryg ved en højrebenet venstreback? specielt når Mané også er højrebenet, så er jeg bange for det ville blive meget svært at holde bredden.
Han ser god og hurtig ud. Som 18 årig kan han sikkert udvikles på flere pladser end VB.
Om ikke andet HB.
Både Trent og Gomes tror jeg skifter til en anden plads på et tidspunkt.

Men så er det også om han er Ryan Babel højrebenet eller James Milner højrebenet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan selvfølgelig også være en fordel defensivt hvis modstanderes kant er venstrebenet og trækker meget ind i banen
Så hvis han får udviklet et venstreben der i det mindste kan true med indlæg kan det måske være et lækkert alternativ at have.

Er med på Gomez måske rykkes ind i midterforsvaret med tiden, men hvor ser du Trent rykke hen? op på kanten pga. hans giftige indlæg eller?
Jeg tror Trent kommer til at spille central midt om nogle år, nok en af de to 8’ere hans teknik og hurtighed taget i betragtning, men 6’eren er også en mulighed pga hans defensive skoling.
Ja der er en lille chance for han bliver kant, han er trods alt ok målfarlig, men jeg tror mest på midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jan, 2018 18:10

Liverpool med 9. største omsætning:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... inglisten/

Vi skal vel se at få bygget yderligere ud, så der kan komme flere billetindtægter, og nogle titler ville helt sikkert også pynte på tingene :D

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 23. jan, 2018 19:36

Interessant at finde Chelsea så langt nede på listen. Kan det være manglende CL deltagelse?

Rygterne går på, at det er nye tider på broen, med verserende historier om en nærtstående skilsmisse, hvor Abramovich kan ende med miste en betragtelig del af sin formue. Chelsea har da også sadlet om de seneste år hvad angår transfers og solgt en række profiler de senere år. Dog for svimlende, nærmest suspekte, beløb.

Besvar