Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 30. apr, 2018 12:00

Man skal se på rækkefølgen i den her sag. Først kommer der en særdeles kritisk historie om en twist ml vores to topledere. Dernæst kommer der noget damage control omkring den klassiske "personlige årsager", som deres faste talerør i pressen deslige bringer videre. Texys historie holder nok ikke, men alene timingen omkring nyheden er så tilpas dårlig, at der umuligt er tilfældigt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2018 12:33

Bellamy_fever skrev:Ikke ligefrem en smånyhed... Der gpr kraftig rygter om at snape (Buvac) og klopp har haft en større diskssion, med resultatet at Buvac har sagt op.. Indtil videre kun Duncan Castles der bliver citeret, men ingen Af vores egne journalister har skudt den ned...

https://mobile.twitter.com/duncancastles?lang=da
Duncan Castles beskyldes ofte for at være Mourinhos PR-mand.

http://www.football365.com/news/asking- ... urinhos-pr
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2018 13:57

Rygtet går på at Buvac havde et skænderi i november med Achterberg, og han har ikke talt til ham siden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. apr, 2018 14:07

Hr. Drejer skrev:Rygtet går på at Buvac havde et skænderi i november med Achterberg, og han har ikke talt til ham siden.
Men det kunne også være fordi en stor gruppe fans tror at Achterberg som målmandstræner er ansvarlig for Reina's nedtur og at Mignolet og Karius aldrig blev lige så gode som forventet.
Ønsket er ofte tankens fader

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 30. apr, 2018 14:22

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Rygtet går på at Buvac havde et skænderi i november med Achterberg, og han har ikke talt til ham siden.
Men det kunne også være fordi en stor gruppe fans tror at Achterberg som målmandstræner er ansvarlig for Reina's nedtur og at Mignolet og Karius aldrig blev lige så gode som forventet.
Ønsket er ofte tankens fader
I november var det omkring udskiftningen, som Acterberg havde ansvaret for, da vi ville ændre formation, og var det ikke også dér, at dommeren efterfølgende sagde, at han ikke tillod udskiftningen, da han mente, at Liverpool blot var ude på at trække tiden ? Hvis han har sagt det, så skal han da fyres, da dommeren ikke skal blande sig i årsagen til en udskiftning ?

https://www.givemesport.com/1303901-the ... utoplay=on

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 30. apr, 2018 14:28

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Rygtet går på at Buvac havde et skænderi i november med Achterberg, og han har ikke talt til ham siden.
Men det kunne også være fordi en stor gruppe fans tror at Achterberg som målmandstræner er ansvarlig for Reina's nedtur og at Mignolet og Karius aldrig blev lige så gode som forventet.
Ønsket er ofte tankens fader
I november var det omkring udskiftningen, som Acterberg havde ansvaret for, da vi ville ændre formation, og var det ikke også dér, at dommeren efterfølgende sagde, at han ikke tillod udskiftningen, da han mente, at Liverpool blot var ude på at trække tiden ? Hvis han har sagt det, så skal han da fyres, da dommeren ikke skal blande sig i årsagen til en udskiftning ?

https://www.givemesport.com/1303901-the ... utoplay=on
Det kan jo skyldes mange ting deriblandt en irrationel overreaktion grundet Balkan-temperament, men kommer han aldrig tilbage, så er her 4 bud på en ny Nr. 2:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... l-12453358

En ITK'er giver følgende forklaring:

{Ed001's Note - it is just a case of wait and see but it is a case of someone who was the main man feeling marginalised by the fitness coaches having a bigger say in team selection than he does, from what I can find out. That seems to be the key issue here. So I do not expect it to be resolved in any kind of return of Buvac, more likely a parting of the ways. It is not about player 1 or player 2 being chosen as such, it is because the tactical considerations Buvac believes in are now being totally overridden by the fitness considerations. I do not see this being solved easily or at all to be honest.}

Der skrives, at de har været oppe at toppes et utal af gange tidligere og altid fået talt ud og fortsat efterfølgende. Det er også grunden til, at han "blot" tager orlov, eller hvad de kalder det.

Buvac står primært for træningsøvelser og det taktiske oplæg, så på den korte bane for det ikke den store betydning, mens det på den lange bane vil afhænge af, hvem Klopp så henter som sin Nr. 2.

Jeg synes dog, at Klopp har bevist, at det var det rigtige at følge fitness folkene, da vi kunne holde kadencen helt til nu, hvor det tilsyneladende ikke gik længere med den smalle trup ? Jeg kan dog kun se for mig, at vi ville være endnu hårdere ramt, hvis Buvac ville stille med mere eller mindre de samme 11 hele sæsonen ?
Senest rettet af Niels K tirsdag, 01. maj, 2018 09:25, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2018 14:38

Da Hullier mistede Patrice Burgess, fordi han fik et trænerjob i Frankrig, opnåede vi aldrig de samme flotte resultater igen. Og det samme kan siges da Rafa mistede Pako - ingen CL finaler eller FA cup finaler efterfølgende. Så assistenten har utrolig stor betydning, og kan ikke bare sådan erstattes.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redmaniac » mandag, 30. apr, 2018 14:40

Hr. Drejer skrev:Da Hullier mistede Patrice Burgess, fordi han fik et trænerjob i Frankrig, opnåede vi aldrig de samme flotte resultater igen. Og det samme kan siges da Rafa mistede Pako - ingen CL finaler eller FA cup finaler efterfølgende. Så assistenten har utrolig stor betydning, og kan ikke bare sådan erstattes.
Man kan også nævne forskellen på Liverpool forsvaret før og efter Steve Clarke.

Igen; Buvac vil på den lange bane være et kæmpe tab, da han simpelthen er en dygtigere taktiker end Klopp og derved har en større aktie i det i det daglige.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 30. apr, 2018 15:12

Benitez ind som assistent !
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » mandag, 30. apr, 2018 16:11

Cirkus Liverpool køre igen selv om vi er på vej i en Chl Final.

Det kun Liverpool som kan fucke det her op.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. apr, 2018 16:50

Wormie skrev:Cirkus Liverpool køre igen selv om vi er på vej i en Chl Final.

Det kun Liverpool som kan fucke det her op.
Ja, det er mærkeligt at det altid skal være mere spændende end det i forvejen er.

Jeg er ikke så meget i tvivl om, at vi ikke ser Buvac i Liverpool mere pga timingen af det her. Enten skal det være noget meget alvorligt i familien eller vennekreds, ellers har han simpelthen ikke set nogen anden udvej fordi, ja.. God knows why.

Vi kan kun blive enige om, at det her er rigtig skidt. En assistenttræner er vigtig, meget vigtig - Også da specielt i det setup vi har her, dette er en mand der har fulgt Klopp alle vegne, i 17 år.

Vi må sige, at vi har haft meget at stå model til udenfor banen i denne sæson, startende med en Coutinho der ikke vil spille et par dage før sæsonstart. Netop derfor har dette simpelthen også totalt ødelagt min dag. Hvad fanden er der sket, siden dette ikke kunne vente til efter sæsonen? Har Klopp og ham haft stridigheder før (svaret er ja), og dette simpelthen var sidste dråbe for Buvac?

Pisse ærgeligt, irriterende og opsigtsvækkende er det. Og ja, vi spiller en CL semifinale i overmorgen med pisse gode kort på hånden, men hvor er man bare bange for, at dette ender som endnu en kæmpe fadæse af en sæson. Jeg troede aldrig jeg skulle falde så meget som da vi smed det i 13/14, men jeg må sige, at hvis vi ender denne sæson uden CL og vigtigst trofæet, så er jeg sgu derhenne af igen. Der har kørt et langt "forhelvede da" i mit hovedet siden jeg læste det imorges, og det forsvinder sgu nok ikke før drengene har basket Roma på onsdag.
Senest rettet af Skovdal mandag, 30. apr, 2018 16:53, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » mandag, 30. apr, 2018 16:53

Skovdal skrev:
Wormie skrev:Cirkus Liverpool køre igen selv om vi er på vej i en Chl Final.

Det kun Liverpool som kan fucke det her op.
Ja, det er mærkeligt at det altid skal være mere spændende end det i forvejen er.

Jeg er ikke så meget i tvivl om, at vi ikke ser Buvac i Liverpool mere pga timingen af det her. Enten skal det være noget meget alvorligt i familien eller vennekreds, ellers har han simpelthen ikke set nogen anden udvej fordi, ja.. God knows why.

Vi kan kun blive enige om, at det her er skidt - rigtig skidt. En assistenttræner er vigtig, meget vigtig - Også da specielt i det setup vi har her, dette er en mand der har fulgt Klopp alle vegne, i 17 år.

Vi må sige, at vi har haft meget at stå model til udenfor banen i denne sæson, startende med en Coutinho der ikke vil spille et par dage før sæsonstart. Netop derfor har dette simpelthen også totalt ødelagt min dag. Hvad fanden er der sket, siden dette ikke kunne vente til efter sæsonen? Har Klopp og ham haft stridigheder før (svaret er ja), og dette simpelthen var sidste dråbe for Buvac?

Pisse ærgeligt, irriterende og opsigtsvækkende er det. Og ja, vi spiller en CL semifinale i overmorgen med pisse gode kort på hånden, men hvor er man bare bange for, at dette ender som endnu en kæmpe fadæse af en sæson. Jeg troede aldrig jeg skulle falde så meget som da vi smed det i 13/14, men jeg må sige, at hvis vi ender denne sæson uden CL og vigtigst trofæet, så er jeg sgu derhenne af igen. Der har kørt et langt "forhelvede da" i mit hovedet siden jeg læste det imorges, og det forsvinder sgu nok ikke før drengene har basket Roma på onsdag.
yep, har sat 450kr på at roma går videre til odds 8.5 så jeg ikke begår selvmord hvis liverpool går hen og total fucker det op.
jeg er pisse nervøs for alt det her ballade den sidste uges tid.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. apr, 2018 16:58

Wormie skrev:
Skovdal skrev:
Wormie skrev:Cirkus Liverpool køre igen selv om vi er på vej i en Chl Final.

Det kun Liverpool som kan fucke det her op.
Ja, det er mærkeligt at det altid skal være mere spændende end det i forvejen er.

Jeg er ikke så meget i tvivl om, at vi ikke ser Buvac i Liverpool mere pga timingen af det her. Enten skal det være noget meget alvorligt i familien eller vennekreds, ellers har han simpelthen ikke set nogen anden udvej fordi, ja.. God knows why.

Vi kan kun blive enige om, at det her er skidt - rigtig skidt. En assistenttræner er vigtig, meget vigtig - Også da specielt i det setup vi har her, dette er en mand der har fulgt Klopp alle vegne, i 17 år.

Vi må sige, at vi har haft meget at stå model til udenfor banen i denne sæson, startende med en Coutinho der ikke vil spille et par dage før sæsonstart. Netop derfor har dette simpelthen også totalt ødelagt min dag. Hvad fanden er der sket, siden dette ikke kunne vente til efter sæsonen? Har Klopp og ham haft stridigheder før (svaret er ja), og dette simpelthen var sidste dråbe for Buvac?

Pisse ærgeligt, irriterende og opsigtsvækkende er det. Og ja, vi spiller en CL semifinale i overmorgen med pisse gode kort på hånden, men hvor er man bare bange for, at dette ender som endnu en kæmpe fadæse af en sæson. Jeg troede aldrig jeg skulle falde så meget som da vi smed det i 13/14, men jeg må sige, at hvis vi ender denne sæson uden CL og vigtigst trofæet, så er jeg sgu derhenne af igen. Der har kørt et langt "forhelvede da" i mit hovedet siden jeg læste det imorges, og det forsvinder sgu nok ikke før drengene har basket Roma på onsdag.
yep, har sat 450kr på at roma går videre til odds 8.5 så jeg ikke begår selvmord hvis liverpool går hen og total fucker det op.
jeg er pisse nervøs for alt det her ballade den sidste uges tid.
Det forstår jeg så ikke, jeg har aldrig kunnet spille imod Liverpool. Men fair nok, vi har vel alle en måde at dulme eventuelle smerter på. Mit er nok bare blevet, at jeg ikke skal forvente for meget før det er en realitet.

Da jeg i sidste uge bandede og svovlede mere end almindeligt over, at Roma scorede 2 mål, kunne min kammerater så jeg kampen med, ikke forstå mig.

"Det er stadig tenniscifre" - "Det skal I nok klare i Rom" - "Liverpool er jo suverænt et bedre mandskab", blev der blandt andet sagt, men det hjælper bare ikke på nerverne. Jeg har sgu set så meget i min fodboldtid, at jeg ikke bliver overrasket over noget som helst mere.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 08:51

Skovdal skrev:
Wormie skrev:
Skovdal skrev:
Wormie skrev:Cirkus Liverpool køre igen selv om vi er på vej i en Chl Final.

Det kun Liverpool som kan fucke det her op.
Ja, det er mærkeligt at det altid skal være mere spændende end det i forvejen er.

Jeg er ikke så meget i tvivl om, at vi ikke ser Buvac i Liverpool mere pga timingen af det her. Enten skal det være noget meget alvorligt i familien eller vennekreds, ellers har han simpelthen ikke set nogen anden udvej fordi, ja.. God knows why.

Vi kan kun blive enige om, at det her er skidt - rigtig skidt. En assistenttræner er vigtig, meget vigtig - Også da specielt i det setup vi har her, dette er en mand der har fulgt Klopp alle vegne, i 17 år.

Vi må sige, at vi har haft meget at stå model til udenfor banen i denne sæson, startende med en Coutinho der ikke vil spille et par dage før sæsonstart. Netop derfor har dette simpelthen også totalt ødelagt min dag. Hvad fanden er der sket, siden dette ikke kunne vente til efter sæsonen? Har Klopp og ham haft stridigheder før (svaret er ja), og dette simpelthen var sidste dråbe for Buvac?

Pisse ærgeligt, irriterende og opsigtsvækkende er det. Og ja, vi spiller en CL semifinale i overmorgen med pisse gode kort på hånden, men hvor er man bare bange for, at dette ender som endnu en kæmpe fadæse af en sæson. Jeg troede aldrig jeg skulle falde så meget som da vi smed det i 13/14, men jeg må sige, at hvis vi ender denne sæson uden CL og vigtigst trofæet, så er jeg sgu derhenne af igen. Der har kørt et langt "forhelvede da" i mit hovedet siden jeg læste det imorges, og det forsvinder sgu nok ikke før drengene har basket Roma på onsdag.
yep, har sat 450kr på at roma går videre til odds 8.5 så jeg ikke begår selvmord hvis liverpool går hen og total fucker det op.
jeg er pisse nervøs for alt det her ballade den sidste uges tid.
Det forstår jeg så ikke, jeg har aldrig kunnet spille imod Liverpool. Men fair nok, vi har vel alle en måde at dulme eventuelle smerter på. Mit er nok bare blevet, at jeg ikke skal forvente for meget før det er en realitet.

Da jeg i sidste uge bandede og svovlede mere end almindeligt over, at Roma scorede 2 mål, kunne min kammerater så jeg kampen med, ikke forstå mig.

"Det er stadig tenniscifre" - "Det skal I nok klare i Rom" - "Liverpool er jo suverænt et bedre mandskab", blev der blandt andet sagt, men det hjælper bare ikke på nerverne. Jeg har sgu set så meget i min fodboldtid, at jeg ikke bliver overrasket over noget som helst mere.
Tenniscifre blev det heller ikke til, selvom det sagtens kunne være blevet det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 09:26

En ITK'er giver følgende forklaring omkring Buvac:

{Ed001's Note - it is just a case of wait and see but it is a case of someone who was the main man feeling marginalised by the fitness coaches having a bigger say in team selection than he does, from what I can find out. That seems to be the key issue here. So I do not expect it to be resolved in any kind of return of Buvac, more likely a parting of the ways. It is not about player 1 or player 2 being chosen as such, it is because the tactical considerations Buvac believes in are now being totally overridden by the fitness considerations. I do not see this being solved easily or at all to be honest.}

Der skrives, at de har været oppe at toppes et utal af gange tidligere og altid fået talt ud og fortsat efterfølgende. Det er også grunden til, at han "blot" tager orlov, eller hvad de kalder det.

Buvac står primært for træningsøvelser og det taktiske oplæg, så på den korte bane for det ikke den store betydning, mens det på den lange bane vil afhænge af, hvem Klopp så henter som sin Nr. 2.

Jeg synes dog, at Klopp har bevist, at det var det rigtige at følge fitness folkene, da vi kunne holde kadencen helt til nu, hvor det tilsyneladende ikke gik længere med den smalle trup ? Jeg kan dog kun se for mig, at vi ville være endnu hårdere ramt, hvis Buvac ville stille med mere eller mindre de samme 11 hele sæsonen ?

Besvar