Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » torsdag, 02. aug, 2018 09:58

Bring them on.

Der kan ikke laves en gruppe hvor vi ikke vil lave 10 point. Ikke med den trup vi har i dag.

Faktisk så jeg gerne nogle spændende kampe frem for de kedelige.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 02. aug, 2018 10:08

Inter og Valencia i pulje 4, av av av. Det er jo lige før pulje 3 er den svageste(når vi husker at vi jo ikke kan trække os selv). Nu følger jeg ikke super meget med i spansk fodbold mere, men det forekommer mig at Valencia er på vej tilbage til toppen(eller rette på vej tilbage til sub-toppen), så mangler vi bare at Super Depor også overhaler Sevilla og så er tingene som i de gode start 00'ere.

Og de tre store spanske hold i pulje 1, jeg går ud fra at det er fordi de vandt hver sin turnering, så de er "champions".

Benfica imod Fenerbache... det er vel ikke en sikker Benfica sejr og kunne blive et par seværdige kampe, det kan være man skal se noget CL kval i næste uge.

Iøvrigt horribelt at FCM ikke engang kunne slå Astana, når man tænker på hvor fælt Fuglsang skuffede i Touren.

ilusio skrev:Bring them on.

Der kan ikke laves en gruppe hvor vi ikke vil lave 10 point. Ikke med den trup vi har i dag.

Faktisk så jeg gerne nogle spændende kampe frem for de kedelige.
Tænker lidt det samme, men det er meget rart med en eller to nemmere kampe så vi ikke pludselig har programmet
Chelsea 29/9
Juventus 3/10
Man City 6/10

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 02. aug, 2018 11:52

Aftalen med New Balance udløber snart og der går rygter om at Nike eller Adidas tager over, hvem vil i helst have?

Jeg syntes faktisk NB har gjort et fint stykke arbejde men aftalen med dem ser godt nok ikke særlig lukrativ ud når man hører hvad andre topklubber får af sponsorater.

Allerhelst ser jeg at de fortsætter med en bedre aftale, ellers Adidas.. Alt andet end Nikes generiske kit template hvor det eneste der er skiftet ud er klublogo og farven på trøjen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. aug, 2018 12:42

bblauritzen skrev:Aftalen med New Balance udløber snart og der går rygter om at Nike eller Adidas tager over, hvem vil i helst have?

Jeg syntes faktisk NB har gjort et fint stykke arbejde men aftalen med dem ser godt nok ikke særlig lukrativ ud når man hører hvad andre topklubber får af sponsorater.

Allerhelst ser jeg at de fortsætter med en bedre aftale, ellers Adidas.. Alt andet end Nikes generiske kit template hvor det eneste der er skiftet ud er klublogo og farven på trøjen.
For mit vedkommende kunne vi fortsætte med New Balance, og ellers er jeg mest til Adidas, men først og fremmest må det handle om penge, da det er rigtig mange, vi taler om:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12384337

For mig at se bør vi minimum have den næststørste aftale, da scum muligvis har et par fans mere end os world wide, Man City har større sportslig succes og skal også lave ny aftale, vi kan skele til, men vi var i CL-finalen, er igen i CL, har Klopp, en fantastisk trup, som må være første udfordrer i år, og så har vi vores enorme historie og fans i hver en afkrog af Verden, som vel kun 2 engelske klubber kan prale med i det antal.

Skal vi ligge mellem Chelsea og scum, så betyder det jo en alvorlig indtægtforøgelse til os ad denne kanal, og det skal vi da.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 02. aug, 2018 13:34

Niels K skrev:
bblauritzen skrev:Aftalen med New Balance udløber snart og der går rygter om at Nike eller Adidas tager over, hvem vil i helst have?

Jeg syntes faktisk NB har gjort et fint stykke arbejde men aftalen med dem ser godt nok ikke særlig lukrativ ud når man hører hvad andre topklubber får af sponsorater.

Allerhelst ser jeg at de fortsætter med en bedre aftale, ellers Adidas.. Alt andet end Nikes generiske kit template hvor det eneste der er skiftet ud er klublogo og farven på trøjen.
For mit vedkommende kunne vi fortsætte med New Balance, og ellers er jeg mest til Adidas, men først og fremmest må det handle om penge, da det er rigtig mange, vi taler om:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12384337

For mig at se bør vi minimum have den næststørste aftale, da scum muligvis har et par fans mere end os world wide, Man City har større sportslig succes og skal også lave ny aftale, vi kan skele til, men vi var i CL-finalen, er igen i CL, har Klopp, en fantastisk trup, som må være første udfordrer i år, og så har vi vores enorme historie og fans i hver en afkrog af Verden, som vel kun 2 engelske klubber kan prale med i det antal.

Skal vi ligge mellem Chelsea og scum, så betyder det jo en alvorlig indtægtforøgelse til os ad denne kanal, og det skal vi da.
Jeg syntes det er meget fedt når vi ikke har de samme kits som alle andre (Nike/Adidas), men det er jo pengene det handler om.

Der var lidt snak om at Nike var en af aktørene der skubbede Coutinho handlen igennem og at det var dem der ville have den i hus inden VM. Så man kunne overveje at skifte til en af de to store, bare for at de ikke forsøger at stjæle vores spillere :dontknow: . (jeg tror det var i en BloodRed Podcast jeg hørte det, kan ikke finde et link)
- Jeg ved godt at Coutinho var skiftet på et tidspunkt uanset hvad, og senest denne sommer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. aug, 2018 09:52

Med vores nye indkøb har vi mulighed for selv at påvirke "Luck Index", som vi sluttede sidst på sidste sæson, og scum sluttede naturligvis øverst:

http://www.espn.co.uk/football/english- ... prove-luck

Så længe vi ikke har VAR i PL, så må vi bede til, at vi bytter lads med scumsters i denne sæson, men vi er som sædvanlig nok nød til at overpræstere for at nå vores mål.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 09. aug, 2018 18:26

Niels K skrev:Med vores nye indkøb har vi mulighed for selv at påvirke "Luck Index", som vi sluttede sidst på sidste sæson, og scum sluttede naturligvis øverst:

http://www.espn.co.uk/football/english- ... prove-luck

Så længe vi ikke har VAR i PL, så må vi bede til, at vi bytter lads med scumsters i denne sæson, men vi er som sædvanlig nok nød til at overpræstere for at nå vores mål.
Det er sjovt at kalde det et luck index. Scums held er utroligt stabilt ift. en tilfældighedsdrevet variabel som held. SpøjstBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 07:23

Kop Magazine

@TheKopMagazine

Liverpool haven’t lost a #PremierLeague or #ChampionsLeague game at Anfield since the Centenary Stand was renamed after Kenny Dalglish on 3rd May 2017. Is right Sir.

#LFC #LIVWHU #SirKennyDalglish

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 14:22

I angrep viser tall fra Edger i The Times at hele 22 av de rødes 34 siste seire har kommet med en margin på minst tre mål.
Til sammenlikning har 11 av de 34 siste seierne til Manchester City vært like store.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 14. aug, 2018 19:28

Der var varmt oppe i toppen på the Kop i søndags, jeg gætter på 35-40 grader.
Jeg ville tage blusen af, men fik at vide at det måtte man ikke. Og jeg kunne da heller ikke se andre i bar overkrop.
Er der nogen, der ved om der er regler (skrevne eller uskrevne om den slags)?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 23:08

Nye regler i Liga Cup'en:

Slutt på lange kvelder i ligacupen

Ekstraomganger blir tatt bort fra årets turnering – og det er bare en av flere store endringer.

Denne uken annonserte Carabao Cup, også kjent som ligacupen, at det blir endringer i turneringsoppsettet.

Turneringen starter tirsdag kveld, med de 34 første kampene i runde én. Liverpool kommer ikke inn før i 3. runde – 25. eller 26. september.

Slutt på ekstraomganger

Fra og med årets sesong, fjernes ekstraomganger. Det er altså slutt på at det blir fullt så lange kvelder, og står det uavgjort etter ordinær tid er det rett på straffespark. English Football League (EFL) håper at det betyr at klubbene vil stille sterkere lag i turneringen, med mindre fare for slitne spillere.
– Det å fjerne de 30 ekstra minuttene vil direkte løse problemet med slitne spillere som i blant kan skje med midtukekamper som vil vare lenger enn de 120 minuttene, sier EFL i en uttalelse til The Mirror.

Tilbake til gamle strafferegler

Forrige sesong ble ABBA-systemet testet ut, der ett lag tar første straffe, og at det andre laget deretter tar to straffespark.
Nå går en tilbake til det gamle ABAB-systemet, der lagene tar annethvert straffespark. Grunnen er at EFL fryktet at supporterne skulle bli forvirret av det andre systemet.

Gule kort teller kun i ligacupen

Det er slutt på at de gule kortene spillerne pådrar seg i cupen blir tatt med inn i ligaen. Når en spiller har pådratt seg fem gule kort i ligaen fører det til en kamps suspensjon – men nå har ikke lenger de gule i ligacupen noen betydning.

- Tidligere har lag blitt seedet i de to første rundene, men nå kan samtlige lag møtes umiddelbart. Dette har lite å si for Liverpool, som kommer inn i 3. runde.

- I tillegg blir det mer testing av VAR. Forrige sesong ble videodømming tatt i bruk i semifinalene og i finalen, men nå skal det bli gjort mer testing, og systemet vil tas i bruk i hver runde i kamper som går på Premier League-stadioner.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 23:10

Benfica er videre, men de skal stadig møde endnu en modstander, før vi ved, om vi ryger i 2. eller 3. seedningslag:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -pott-tre/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » onsdag, 15. aug, 2018 07:01

Niels K skrev:Benfica er videre, men de skal stadig møde endnu en modstander, før vi ved, om vi ryger i 2. eller 3. seedningslag:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -pott-tre/
Vi skal så sætte vores lid til PAOK Saloniki, og den tror jeg ikke på. Grækerne slog godt nok Spartak Moskva ud, men alligevel. Tror vi skal indstille os på at være i 3-lag ved lodtrækningen, men græsk fodbold har jo før overrasket, og bolden er jo rund ..........
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. aug, 2018 07:34

Enig med Cynwal. Benfica ryger ikke ud til PAOK. Men fuck it, så må vi jo bare selv Benfica og ryge dem ud
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. aug, 2018 23:32

De er 13 år siden og jeg får stadig myrepatter!

Den største aften med Liverpool!





https://www.youtube.com/watch?v=mDLSu8VZ8G8
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar