Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redtothebone » mandag, 12. mar, 2018 13:10

Snot dumt af Carragher :wall: han har allerede mistet jobbet hos viasat ser det ud til, ikke utænkeligt han er fortid på sky også :wall:
YNWA

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 12. mar, 2018 13:15

Emmy skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Carra snottede en 14-årig pige i hovedet efter kampen mod man u.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... n-12169442


edit: læg mærke til at jeg kom før YNWA :laughin:
Idioti af Carragher.

Men kan vi ikke blive enige om, at historien siger, at han spyttede efter/på faren? Der er vel ingen grund til at gøre pigen til målet?

Og samtidig med den berettigede harme imod Carra, savner jeg reelt også noget hamre overfor en mand, der lader til at burde miste retten til at opdrage børn.
Samt retten til at køre bil. Faren har provokeret Carra som desværre reagerer dumt. Pigen har vel intet med det at gøre men det lyder jo ikke så godt i medierne.
Sjovt som SKY kan være moralske vogtere i den her sag, når det cykelhold de ejer, sponsorerer og selvfølgelig lægger navn til, tilsyneladende arbejder ud fra helt andre principper....men det er selvfølgelig heller ikke fanget på kamera..

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » mandag, 12. mar, 2018 15:12

Det er vel et større tab for Sky og viasat end det er for jamie.

ja vi kan godt blive enige om det er dumt.

Næsten lige så dumt at køre bil og filme med sin telefon på samme tid.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hendo » mandag, 12. mar, 2018 15:50

Jesper skrev:
Emmy skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Carra snottede en 14-årig pige i hovedet efter kampen mod man u.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... n-12169442


edit: læg mærke til at jeg kom før YNWA :laughin:
Idioti af Carragher.

Men kan vi ikke blive enige om, at historien siger, at han spyttede efter/på faren? Der er vel ingen grund til at gøre pigen til målet?

Og samtidig med den berettigede harme imod Carra, savner jeg reelt også noget hamre overfor en mand, der lader til at burde miste retten til at opdrage børn.
Samt retten til at køre bil. Faren har provokeret Carra som desværre reagerer dumt. Pigen har vel intet med det at gøre men det lyder jo ikke så godt i medierne.
Sjovt som SKY kan være moralske vogtere i den her sag, når det cykelhold de ejer, sponsorerer og selvfølgelig lægger navn til, tilsyneladende arbejder ud fra helt andre principper....men det er selvfølgelig heller ikke fanget på kamera..

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Og desuden: Sky ejes vist af Murdoch... Murdoch.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 12. mar, 2018 17:17

Mon denne Carra-sag bliver det, der skubber ham ud af medie-verdenen og over på Melwood?

Jeg kan sagtens forestille mig, at Liverpool har en rolle til ham, når stormen er taget lidt af. Både Carra og Stevie i ungdoms-setup'et ville jo være for vildt. Men det er vel heller ikke utænkeligt, at Carra's analytiske evner og defensive know-how kan bruges i Klopps træner-team på førsteholdet.

Vi TV-seere bliver de store tabere i sagen. For Carra-Neville er noget af det bedste, der længe er sket på fodbold-studie niveau.
Kloppite

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bojangles » mandag, 12. mar, 2018 17:24

texy skrev:Mon denne Carra-sag bliver det, der skubber ham ud af medie-verdenen og over på Melwood?

Jeg kan sagtens forestille mig, at Liverpool har en rolle til ham, når stormen er taget lidt af. Både Carra og Stevie i ungdoms-setup'et ville jo være for vildt. Men det er vel heller ikke utænkeligt, at Carra's analytiske evner og defensive know-how kan bruges i Klopps træner-team på førsteholdet.

Vi TV-seere bliver de store tabere i sagen. For Carra-Neville er noget af det bedste, der længe er sket på fodbold-studie niveau.
Ja, det vil godt nok være et kæmpe tab. Carragher var sgu aldrig nogen stor fodboldspiller, men en genial general i forsvaret var han - og de evner har han overført perfekt til sin Pundit rolle - og sammen med Neville er det et genialt makkerpar, der virkelig leverer den ene genialitet efter den anden - både deres sjove stikpiller til hinanden, men allermest fordi de leverer noget af det aller bedste analyse af fodboldkampe

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » mandag, 12. mar, 2018 17:45

Sky sport tager den morale highground men de taber bigtime på den lange bane.

Vi så det også med BBC og deres Top gear.

Så ikke MNF selv har ikke sky eller noget men det er jo 100% Jamie som leder programmet. når man ser de klip som kommer fra det på nettet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » onsdag, 14. mar, 2018 13:28

Er Carra fyret eller blot fået en pause?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. mar, 2018 13:45

nikand skrev:Er Carra fyret eller blot fået en pause?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Suspenderet til sæsonen er slut.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 15. mar, 2018 08:21

Tillykke med fødselsdagen, Liverpool FC (håber det passer, da jeg ikke har dobbelt tjekket ;) ) :flag5:

http://sportslens.com/on-this-day-mar-15/227348/

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af martinsommer » torsdag, 15. mar, 2018 09:07

Niels K skrev:Tillykke med fødselsdagen, Liverpool FC (håber det passer, da jeg ikke har dobbelt tjekket ;) ) :flag5:

http://sportslens.com/on-this-day-mar-15/227348/
Det er den 3. juni ifølge den officielle hjemmeside:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... -quite-yet

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 15. mar, 2018 12:05

martinsommer skrev:
Niels K skrev:Tillykke med fødselsdagen, Liverpool FC (håber det passer, da jeg ikke har dobbelt tjekket ;) ) :flag5:

http://sportslens.com/on-this-day-mar-15/227348/
Det er den 3. juni ifølge den officielle hjemmeside:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... -quite-yet
I knew it - man skal jo altid dobbelt tjekke :dontknow:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » fredag, 16. mar, 2018 08:09

YNWA! skrev:
nikand skrev:Er Carra fyret eller blot fået en pause?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Suspenderet til sæsonen er slut.

Puha den svier fanme. Udstillet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 19. mar, 2018 08:09

Sommerens VM kommer til at forpurre forberedelserne i pre-season for de fleste store klubber. Men selvom vi har mange vigtige spillere, som skal deltage, så har vi altså også en stærk stamme, der ikke skal med, enten fordi deres land ikke er kvalificeret, eller fordi de ikke er på holdet.

Eksempelvis vil vi have god mulighed for at sammenspille vores forsvar endnu mere, da hverken Robbo, Van Dijk eller Matip skal til VM. Og det skal TAA og Clyne med al sandsynlighed heller ikke. Ligeledes skal vores store nyindkøb Keita heller ikke til VM. Umiddelbart har vi alle disse spillere klar til at starte pre-season op fra dag 1.

Karius
Ward
Gini
Van Dijk
Matip
Klavan
Keita
Milner
Robertson
Clyne
TAA
Ings
Woodburn
Solanke
Sturridge

Derudover er det vel slet ikke sikkert, at Lallana, Ox, Gomez og Origi udtages. Og hvis de bliver, så ryger i hvert fald England jo alligevel altid tidligt ud.

Trupmæssigt ser det i mine øjne ikke alt for sort ud for Klopp i forhold til pre-season. Og det kan give os en lille fordel i forhold til starten af næste sæson sammenlignet med de andre forventede top 6 hold.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 08:48

texy skrev:Sommerens VM kommer til at forpurre forberedelserne i pre-season for de fleste store klubber. Men selvom vi har mange vigtige spillere, som skal deltage, så har vi altså også en stærk stamme, der ikke skal med, enten fordi deres land ikke er kvalificeret, eller fordi de ikke er på holdet.

Eksempelvis vil vi have god mulighed for at sammenspille vores forsvar endnu mere, da hverken Robbo, Van Dijk eller Matip skal til VM. Og det skal TAA og Clyne med al sandsynlighed heller ikke. Ligeledes skal vores store nyindkøb Keita heller ikke til VM. Umiddelbart har vi alle disse spillere klar til at starte pre-season op fra dag 1.

Karius
Ward
Gini
Van Dijk
Matip
Klavan
Keita
Milner
Robertson
Clyne
TAA
Ings
Woodburn
Solanke
Sturridge

Derudover er det vel slet ikke sikkert, at Lallana, Ox, Gomez og Origi udtages. Og hvis de bliver, så ryger i hvert fald England jo alligevel altid tidligt ud.

Trupmæssigt ser det i mine øjne ikke alt for sort ud for Klopp i forhold til pre-season. Og det kan give os en lille fordel i forhold til starten af næste sæson sammenlignet med de andre forventede top 6 hold.
Så vi kan stille et fint hold selvom nogle af vores VM spillere skal have sen sommerferie, det er da dejligt. Det kan være vi skal købe en kant-angriber fra et land der ikke er med i VM.

Besvar