Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » torsdag, 23. aug, 2018 19:35

Skovdal skrev:
Fowler89 skrev:Ville nok fortrække Pogba fremover Gini eller Hendo, men ellers så er der ikke nej.
??!!??!! Hvorfor dog? :shock:
Fordi Pogba er verdensklasse når træneren fatter hvordan han skal spilles. Det gør Mourinho heldigvis ikke. Han var jo et monster under VM.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » fredag, 24. aug, 2018 00:05

Enig med YNWA. Han er jo sindssyg dygtig hvis han bliver brugt som han bør. Frankrig og Juventus, det er den rigtige Pogba. Mourinho kan ikke finde ud af at bruge ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 24. aug, 2018 07:32

zalcos skrev:^Fejlen mange af vores tidligere spillere gør sig, er at de altid liiige skal lægge lidt til, og så koger suppen over og bliver noget lort. Man starter med at sige at De Gea ikke kan komme på holdet - og så har man allerede tabt 95% af læserne. Der vil nok være Liverpoolfans, der siger 'jaaamen alisson kan sparke langt..'. De 10 resterende pladser er jeg dog enig i.
Jeg tænkte da også, at De Gea kan bruges på alle hold, og han har jo bevist klassen flere sæsoner i PL, så 99% ville jo nok foretrække, at han vogtede deres mål i denne sæson. Min egen overbevisning (og sikkert Saunders' også) er dog, at Alisson bliver mindst lige så god hele vejen rundt, hvor han allerede nu helt sikkert er bedre med fødderne og i distributionen.

Og så er der Pogba, som man umiddelbart også ville sige ja tak til, selvom han vil få lige så svært ved at klemme sig på holdet, som alle de andre midtbanespillere, der repræsenterer noget forskelligt. Jeg er bare sikker på, at Pogba ikke er en spiller efter Klopp's hovede, og jeg tror ikke lige, at hans mindset er til at ændre, som Klopp ellers kan med så mange andre spillere, og endelig ville jeg være nervøs for, at den tilsyneladende udbredte harmoni i truppen ville blive ødelagt af Pogba's tilstedeværelse. Man er nød til at se på hele mennesket og ikke kun fodboldspilleren som i sig selv nok vil være problematisk for Klopp.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. aug, 2018 09:53

Er det blevet for dyrt at gå til fodbold på Anfield for de lokale ?

https://www.liverpoolecho.co.uk/news/li ... l-15060286

Man må håbe, at der kan blive endnu flere billige billetter til de lokale, når udbygningen fortsætter.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. aug, 2018 15:30

Roma fan jailed for part in violence that left GAA stalwart fighting for his life

An Italian football fan has been jailed for two-and-a-half years for his part in the incident that left Liverpool supporter and former Dunboyne GAA chairman Sean Cox in a coma.

Twenty-nine-year-old Daniele Sciusco from Rome admitted violent disorder before the Champions League semi-final first leg match at Anfield on April 24. Preston Crown Court heard yesterday that 53-year-old Cox (pictured) was still in a serious condition after suffering a head injury in the violence - although Sciusco was not directly involved in causing his injuries.

Sentencing, Recorder of Preston Judge Mark Brown said: "The Champions League semi-final was a major international football event that was being televised across Europe, and your actions and the actions of the Italian group tarnished significantly what was intended to be a sporting and enjoyable occasion.

"It's important to stress you are not being sentenced for the dreadful attack on Mr Cox, but it did occur during violent disorder of which you were a part, and the impact on him has been catastrophic."

The court was told Sciusco was part of a group of Roma "ultras" who had flown from Italy for the game.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 26. aug, 2018 15:57

Kelleher har tilsyneladende overhalet Grabara, og skulle nu være 3. målmand:

https://www.empireofthekop.com/2018/08/ ... demy-star/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 26. aug, 2018 16:01

Indkastekspert Thomas Grønnemark er nu ansat i Liverpool:

Ansetter innkasttrener med Guinnesrekord

Hevder spillerne kan komme til å kaste 5-15 meter lenger.
26.08.2018 kl 21:26 Arve Vassbotten arvaldo

Jürgen Klopp har ansatt en dansk innkastspesialist som trener i klubben. Thomas Grønnemark startet å jobbe i klubben på deltid under preseason i sommer, for å minimere feil fra dødballer.
Han har først og fremst jobbet med førstelagets backer Andy Robertson, Joe Gomez, Trent Alexander-Arnold, Nathaniel Clyne og Alberto Moreno, skriver Chris Bascombe i The Telegraph, men også James Milner, Sadio Mané og Gini Wijnaldum har tatt del i øvelsene.

Kaster 5-15 meter lenger

Grønnemark har tidligere jobbet med Midtjylland, Schalke, Hertha Berlin og det danske landslaget.
På sin egen side, Throwin.dk, står han også oppført som «profesjonell innkasttrener». Der skriver han at han siden 2004 har jobbet med innkast i fotball. Han hevder de fleste spillerne forbedrer kastene med 5-10 meter, og noen opp til 15 meter. Han hevder også at to av lagene han har trent Midtjylland og AC Horsens har scoret 20 mål fra innkast i 2018-2019-sesongen.
Selv innehar han Guinnesrekorden for lengste innkast på 51,33 meter, noe du kan se her:

50 innkast per kamp

Dansken skal ha blitt kontaktet direkte av Klopp, som ønsket at akademiet i klubben skulle lære hemmeligheten med innkast, men ble raskt involvert i førstelaget.
Selv om det er mange spesialister i klubbene, skal Liverpool være den første klubben som har ansatt en egen spesialist på innkast.
Bakgrunnen er at Liverpool i snitt tar eller forsvarer seg mot 50 innkast i en kamp, og derfor kan detaljene rundt dette være avgjørende. Og Klopp mente Liverpool for ofte tapte ballen etter innkast sist sesong.
Til nå har Grønnemark jobbet med laget et par ganger i måneden, men har vært mer involvert i starten av sesongen.
Senest rettet af Niels K mandag, 27. aug, 2018 08:55, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » søndag, 26. aug, 2018 22:20



Både Salah og hans agent har været ude med snøren her til aften. Mon ikke det har noget med det Egyptiske FA?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 27. aug, 2018 07:19

YNWA! skrev:

Både Salah og hans agent har været ude med snøren her til aften. Mon ikke det har noget med det Egyptiske FA?
Hvad mener du?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 27. aug, 2018 09:07

Jesper skrev:
YNWA! skrev:

Både Salah og hans agent har været ude med snøren her til aften. Mon ikke det har noget med det Egyptiske FA?
Hvad mener du?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Der henvises givetvis til dette ?

http://www.soka25east.com/furious-moham ... edia-post/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 27. aug, 2018 09:30

Et meget godt round-up på weekenden's kampe:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... z-13144209

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 27. aug, 2018 11:53

Niels K skrev:SNIP
Niels K , super fint du linker til forskellige interessante artikler - jeg nyder godt af det, da jeg så har en chance for at følge bare lidt med i hvad der sker i klubben - det havde jeg ellers ikke kunnet.

BLOT for din egen skyld, tror jeg det er bedst du klart og tydeligt linker til originale kilde, i dette tilfælde tænker jeg Liverpool.no ?
- bare så du ikke pludselig kommer i problemer fordi du vil være venlig :)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » mandag, 27. aug, 2018 12:02

Jesper skrev:
YNWA! skrev:

Både Salah og hans agent har været ude med snøren her til aften. Mon ikke det har noget med det Egyptiske FA?
Hvad mener du?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Salah skrev en masse på egyptisk.

Og så hans agent lige efter:

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 27. aug, 2018 12:02

Bellamy_fever skrev:
Niels K skrev:SNIP
Niels K , super fint du linker til forskellige interessante artikler - jeg nyder godt af det, da jeg så har en chance for at følge bare lidt med i hvad der sker i klubben - det havde jeg ellers ikke kunnet.

BLOT for din egen skyld, tror jeg det er bedst du klart og tydeligt linker til originale kilde, i dette tilfælde tænker jeg Liverpool.no ?
- bare så du ikke pludselig kommer i problemer fordi du vil være venlig :)
Selv tak :)

Jeg kan ikke lige se, hvilket indlæg du specifikt henviser til, men jeg er klar over, at jeg af og til måske ikke får henvist til oprindelig kilde, hvis jeg klipper noget tekst ud fx, og kilden dermed ikke kommer med. Det skal jeg prøve at huske.
Texy ville også helst have, at man søgte den oprindelige kilde og linkede direkte fra den, men ser jeg at Liverpool.no har nappet et skriv fra Echo, så skriver de det jo i artiklen, og jeg orker ikke at gå baglæns på den måde.

PS. Det var givetvis i kamptråden med avisernes syn på Brighton-kampen, som Aggerdoo gerne ville være foruden, og jeps, der mangler ganske rigtigt henvisning til den norske :army7:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 27. aug, 2018 23:03

Det er meget godt, at man bliver vækket med en sejr ;)

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... mp-hjelpe/

Besvar