Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 23. aug, 2019 16:40

Jesper skrev:
fredag, 23. aug, 2019 16:31
Mugge skrev:Kan det også tænkes, at man måske trækker lidt i håndbremsen i forhold til, om der kommer beslutninger vedr Safe Standing, hvilket ville få indflydelse på endetribunerne?
Måske. Men tror det har lange, lange udsigter. Specielt på Anfield. Hvilket jeg historien til trods har meget svært ved at forstå.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Spirit of Shankly har i forbindelse med deres undersøgelse af holdninger samt debat haft en delegation i Glasgow og se på Celtics safe standing, og det forlød, at HFSG medlemmer ændrede holdning til at se positivt på Railed Seating.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 23. aug, 2019 18:24

ilusio skrev:Inden vi er FOR forhåndsindtaget omkring klubbens og dens spin på stadionudviddelser osv., så skal vi jo huske på at de har leveret den ene langside, og hvis de planlægger den anden, hvorfor så tvivle på at de mener det?

Det er jo for pokker ikke G&H vi snakker om. Det er faktisk nogen der gang på gang på gang har bragt klubben videre. Det er nogen der har fået et par dyre lærepenge når de har lavet fejl, men som i det mindste har rettet en smule ind (billetpriser, transferkomite osv).

Lad nu tvivlen komme dem til gode. De har jo tidligere også meldt ud at de ville prioritere Melby / akademi før en ny stadionudviddelse. Det mener jeg i hvert fald at have læst. Så en ting af gangen.
Det er korrekt at FSG har leveret. Og det har jeg også rost dem for. Men de bliver der ikke for evigt. Derfor vi jeg godt have en bæredygtig løsning til fremtiden. Og FSG mere end lovede at det netop var en af de parametre de ville levere på. Så udbyggede man Main Stand. Det vil sige én tribune. Ikke en helhedsløsning i min optik. "Bare" flere pladser, flere turister og flere penge. Det blev skreget op til at det byggeri var på linje med Verdens 7 Vidundere. Hmm. Meget spalteplads.
Nu er der skrevet og sagt uendeligt meget i den kategori, der hedder "ikke-nyheder" omkring, at "man kigger på løsninger ", at "det er svært " osv. Samtidigt sovset gevaldigt ind i en semibrok over at man ikke kan hæve billetpriserne.
Det næste er så den her "endelige" udmelding om Anfield Road tribunen. Igen, så siges der ingenting. Det tænkes ikke i helhedsløsninger for et HELT stadion og det tænkes i min optik ikke mange år frem, hvor lokale skal "opdrages" ind i Anfield kulturen. Simpelthen fordi de ikke har råd til at se de røde eller at der ikke er plads.
Og jeg køber simpelthen ikke den der med at det er umuligt at udbygge hele stadion, fordi dels er der jo altid en løsning, hvis man vitterligt vil. Dels valgte man at blive på stadion og ikke bygge et nyt. Fint, men så skal hele stadion altså gennemgå en forvandling.
Og den kritik har jeg hele tiden haft, hvorfor jeg tillader mig at fortsætte med den, så længe de her planer trækkes i langdrag. Og at de IKKE er komplette.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » lørdag, 24. aug, 2019 00:10

ilusio skrev:
fredag, 23. aug, 2019 15:22
Inden vi er FOR forhåndsindtaget omkring klubbens og dens spin på stadionudviddelser osv., så skal vi jo huske på at de har leveret den ene langside, og hvis de planlægger den anden, hvorfor så tvivle på at de mener det?
For min del handler det ikke om skepsis i forhold til klubben eller FSG. Jeg synes bare, at det var sjovt, at noget nær "non-stories" blev til nyheder.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. aug, 2019 08:54

Nårh, det har noget med placeringen af indlægget at gøre. Det kan jeg selvfølgelig godt se, og det blev ikke bragt for min del, fordi det var en nyhed på den måde. Det var jo et rygte, og jeg skulle nok have smidt det ind i FSG tråden ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. aug, 2019 09:48

Why do Liverpool fans boo the England national anthem ?

https://www.goal.com/en/news/why-do-liv ... ddj2fbc6vz

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 26. aug, 2019 10:21

Jeg kan godt følge dig Jesper (og texy). Det ligner en gang sludder for en sladder og en holden-hen-snak der reelt intet har på sig. Så en ikke-historie.

Jeg tror dog man nogen gange skal vende den om og spørge sig selv: hvad hvis der ikke var meldt noget ud? Ville klubben/FSG så ikke bare få kritik for ikke at ville gøre noget andet end at aflyse udviddelsen?

Mht nyt stadion vs. udviddelse, så ønsker jeg præcist det samme som dig Jesper, men jeg tror bare nogen gange ligningen kræver en del mere for at gå op.
Med den nuværende tilgang, så undgår man at gældsætte klubben for flere mia i mange år fremover. Det har jo indirekte kostet Arsenal pladsen som det næstbedste hold i PL. Vi ved jo reelt ikke hvad der er af planer for den hele løsning. Hvis de kommunikerer en sådan ud og ændrer i det senere, så får de jo også bare kritik for det.

You are damned if you do and you are damned if you dont.

Mht. pladser/engagement af de lokale, så kan jeg som udlændning der kun kommer sjældent, godt betale en slat mere for at vi hver uge har flere lokale på tribunerne. Så det håber jeg da man finder en løsning på. Det tror jeg sådan set man mange steder leder efter den gode løsning på da det jo langsom dræner mange store traditionsklubber.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 26. aug, 2019 11:10

ilusio skrev:
mandag, 26. aug, 2019 10:21


You are damned if you do and you are damned if you dont.

Mht. pladser/engagement af de lokale, så kan jeg som udlændning der kun kommer sjældent, godt betale en slat mere for at vi hver uge har flere lokale på tribunerne. Så det håber jeg da man finder en løsning på. Det tror jeg sådan set man mange steder leder efter den gode løsning på da det jo langsom dræner mange store traditionsklubber.
Enig i begge dele.

Drømmer om en udvidet Kop (med safe standing) med billetter/sæsonkort i £10-15 størrelsen pr. kamp til lokale og så eksempelvis kun måske 1000 pladser i udbud til "gæster" og en højere pris. Resten af stadion må de så sælge ud til de nuværende hampre priser.

Normalt er jeg imod forskelsbehandling, men jeg ønsker virkelig at Anfield og Liverpool kan bevare forbindelsen til byens befolkning og at fodbolden ikke kommer til kun at tilhøre mellemklassen og opefter, men alle samfundslag i byen inklusive børn, unge og studerende.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 26. aug, 2019 12:20

Jeg er enig med Texy som er enig med mig.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » mandag, 26. aug, 2019 13:24

ilusio skrev:
mandag, 26. aug, 2019 12:20
Jeg er enig med Texy som er enig med mig.
Jeg er enig med ilusio som er enig med texy der er enig med ilusio.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 28. aug, 2019 12:57

Liverpool in the League Cup third round – Who they can expect in tonight’s draw

https://www.thisisanfield.com/2019/08/l ... ghts-draw/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. aug, 2019 13:06

Niels K skrev:
onsdag, 28. aug, 2019 12:57
Liverpool in the League Cup third round – Who they can expect in tonight’s draw

https://www.thisisanfield.com/2019/08/l ... ghts-draw/
Jeg vil selvfølgelig hellere bruge heldet på en bedre CL lodtrækning, men kunne altså godt tænke mig at der kom en modstander der var til at tale med så Brewster kan få lov at starte.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 28. aug, 2019 13:53

Filos of Isk skrev:
onsdag, 28. aug, 2019 13:06
Niels K skrev:
onsdag, 28. aug, 2019 12:57
Liverpool in the League Cup third round – Who they can expect in tonight’s draw

https://www.thisisanfield.com/2019/08/l ... ghts-draw/
Jeg vil selvfølgelig hellere bruge heldet på en bedre CL lodtrækning, men kunne altså godt tænke mig at der kom en modstander der var til at tale med så Brewster kan få lov at starte.
Helt sikkert, det vil være rigtig fint med "bløde" modstandere i alle cup turneringerne til at starte med.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 28. aug, 2019 14:05

Filos of Isk skrev:
onsdag, 28. aug, 2019 13:06
Niels K skrev:
onsdag, 28. aug, 2019 12:57
Liverpool in the League Cup third round – Who they can expect in tonight’s draw

https://www.thisisanfield.com/2019/08/l ... ghts-draw/
Jeg vil selvfølgelig hellere bruge heldet på en bedre CL lodtrækning, men kunne altså godt tænke mig at der kom en modstander der var til at tale med så Brewster kan få lov at starte.
Kick a down when it is down, man u...
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 29. aug, 2019 10:35

Er det ikke nærmest i denne tråd, at Bobby Duncan farcen hører til?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-16830435

Jeg er totalt forvirret over denne sag. Agentens ageren gør ikke noget godt for Duncan. Den gør ikke noget godt for Liverpool. Og den gør i særdeleshed ikke noget godt for ham selv. Jeg forstår ganske enkelt ikke bevæggrunden. Manden er så heldig at repræsentere et super-talent, som han potentielt på sigt kan tjene mange penge på. I mine øjne risikerer han med sin opførsel at skade sit mulig indtjeningsgrundlag voldsomt.

Men hvor er Bobby selv i alt dette? Er han blevet solgt illusionen om, at han skulle spille på førsteholdet allerede nu, af agenten? Eller af klubben? Eller er han ganske enkelt bare ked af, at være i klubben?.Det sidste er jeg sikker på, at man kunne finde en acceptabel løsning på internt. Men jeg savner generelt, at høre fra hovedpersonen selv. For hans agent imponerer mig ikke med tweets som disse (der er flere eksempler i tråden):



Og helt ærligt, så er det heller ikke imponerende, hvad han fik rådgivet Berahino til i WBA. Han var også et talent med stort potentiale. Om det er agentens skyld, hvis spilleren ikke har hovedet skruet rigtigt på, ved jeg ikke. Men jeg fornemmer ikke at Duncans agent hverken dengang eller nu, fik gjort noget godt for at få spilleren til at fokusere på sin sportslige udvikling.

https://www.skysports.com/football/news ... says-agent

Berahino var åbenbart også et offer.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 29. aug, 2019 11:55

texy skrev:
torsdag, 29. aug, 2019 10:35
Er det ikke nærmest i denne tråd, at Bobby Duncan farcen hører til?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-16830435

Jeg er totalt forvirret over denne sag. Agentens ageren gør ikke noget godt for Duncan. Den gør ikke noget godt for Liverpool. Og den gør i særdeleshed ikke noget godt for ham selv. Jeg forstår ganske enkelt ikke bevæggrunden. Manden er så heldig at repræsentere et super-talent, som han potentielt på sigt kan tjene mange penge på. I mine øjne risikerer han med sin opførsel at skade sit mulig indtjeningsgrundlag voldsomt.

Men hvor er Bobby selv i alt dette? Er han blevet solgt illusionen om, at han skulle spille på førsteholdet allerede nu, af agenten? Eller af klubben? Eller er han ganske enkelt bare ked af, at være i klubben?.Det sidste er jeg sikker på, at man kunne finde en acceptabel løsning på internt. Men jeg savner generelt, at høre fra hovedpersonen selv. For hans agent imponerer mig ikke med tweets som disse (der er flere eksempler i tråden):



Og helt ærligt, så er det heller ikke imponerende, hvad han fik rådgivet Berahino til i WBA. Han var også et talent med stort potentiale. Om det er agentens skyld, hvis spilleren ikke har hovedet skruet rigtigt på, ved jeg ikke. Men jeg fornemmer ikke at Duncans agent hverken dengang eller nu, fik gjort noget godt for at få spilleren til at fokusere på sin sportslige udvikling.

https://www.skysports.com/football/news ... says-agent

Berahino var åbenbart også et offer.
Hold da op. Det virker ikke som en agent der tænker ret meget over hvad der sker i fremtiden - som i en uge ude i fremtiden.

Jeg kan jo godt forstå hvis Duncan havde håbet at det var gået hurtigere, tålmodighed er en dyd, men der skal jo også være et højt ambitionsniveau hvis man skal gøre sig forhåbninger om at komme på førsteholdet.

Besvar