Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
mortenbak
Indlæg: 3082
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » fredag, 26. jan, 2024 12:01

Fuuuuck
Meldes der noget om hvorfor ?
Jeg er fuldstændig paf


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » fredag, 26. jan, 2024 12:09

Nej nej nej nej nej


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 26. jan, 2024 12:17

Det er rystende og at det kommer midt i sæsonen, er mig uforstående. Frygter sgu, at korthuset vælter nu. Det var sjovt så længe det varede, men jeg frygter vi går en enorm svær tid i møde uden Klopp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 26. jan, 2024 12:22

Shit. Manden har mod alle odds og økonomi bragt os titler og glæde... Hvor er det skidt og ærgerligt...

Mon Klopp er blevet nægtet penge til nye spillere i dette vindue og han nu endegyldigt kaster håndklædet i ringen?

FSG må give manden en kæmpe farvel bonus. Han har virkelig gjort dem endnu rigere....

Som klub tror jeg vi går en meget svær tid i møde. Vi kan blive Scum vol 2 dog uden penge til spillere...

Jeg kan slet ikke se hvem afløseren skal være. Samt hvem tør tage over?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11293
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 26. jan, 2024 12:30

Nogen der har et telefonnummer til Xabi Alonso.......?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 26. jan, 2024 12:32

Cynwal skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:30
Nogen der har et telefonnummer til Xabi Alonso.......?
Jeg tror desværre ikke han er parat.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 26. jan, 2024 12:42

Oomph242 skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:22
Shit. Manden har mod alle odds og økonomi bragt os titler og glæde... Hvor er det skidt og ærgerligt...

Mon Klopp er blevet nægtet penge til nye spillere i dette vindue og han nu endegyldigt kaster håndklædet i ringen?

Jeg kan slet ikke se hvem afløseren skal være. Samt hvem tør tage over?
Han har udtalt, at han "bare" er træt. Jobbet er ekstremt krævende, han er hele tiden på og tænker fodbold 24/7, samtidig slås han mod dommere som Tierney, VAR og regelbrydende Manchester City.

Afløseren skal være Xabi Alonso. Der er ingen andre bud og der skal ikke være andre bud. Vi skal have en mand med Liverpool i sit DNA og som må tiden vise om vi imødegår en ny storm eller om passagen henad den gyldne sky får lov at fortsætte uden Klopp.

Kæft hvor er jeg ked af det lige nu, selvom mænd ikke græder. For mit eget vedkommende frygter jeg også, at det bliver mit "farvel" til fodbolden. Jeg har længe været forvirret og frustreret over den retning sporten er på vej imod og haft svært ved at finde glæde ved fodbolden og at det kun handler om penge og sportsvaskning efterhånden. Jürgen Klopp og Alisson Becker er de to personer, der har givet mig et smil på læben, fordi de er gode mænd og forbilleder i en verden af ren gift, rigdom og korruption.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redtothebone » fredag, 26. jan, 2024 12:47

Tag at se interviewet før i skriver dumme ting ;) https://www.liverpoolfc.com/news/jurgen ... -CMvqMJ6ic

Personligt er jeg en voksen mand på 48 år, men kan helt ærligt sige jeg lige har set videon med våde øjne, passer egentlig meget godt til en grå vinterdag i Danmark, men hold nu op hvor er jeg dybt taknemmelig for at hvad Klopp har bragt til Liverpool, jeg gider ikke tænke på fremtiden nu, men vil i stedet fokusere på at nyde resten af sæsonen.

YNWA
YNWA

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TG12 » fredag, 26. jan, 2024 12:53

Vanvittigt trist.

Der må lægge noget større bag siden HELE staben, inkl Ljinders, krawitz og Matos også smutter.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mysjkin » fredag, 26. jan, 2024 12:54

Katastrofe. Intet mindre. Vi vidste jo dagen ville komme, men regnede med at Klopp trods alt blev kontrakten ud. Men jeg forstår og respekterer hans beslutning. Jobbet er helt afsindig krævende, og Klopp har brug for energi og overskud for at være på sit allerbedste som motivator.

LaTravel sælger billetter til den sidste hjemmekamp (mod Wolves) for 11k. Helt vanvittig pris - og alligevel kan jeg ikke lade være med at overveje det. Tænk hvis vi kan fejre mesterskabet i Klopp's sidste hjemmekamp.

Afløseren bør være Xabi Alonso. Rygterne vil vide at han har en klausul i sin kontrakt med Leverkusen om, at han kan forlade klubben til sommer for enten RM eller Liverpool.

Shit det er tungt. Nærmest personligt. Trænger til en kold øl.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13749
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 26. jan, 2024 13:03

Trist. Jeg mangler ord.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 26. jan, 2024 13:07

Mysjkin skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:54
Katastrofe. Intet mindre. Vi vidste jo dagen ville komme, men regnede med at Klopp trods alt blev kontrakten ud. Men jeg forstår og respekterer hans beslutning. Jobbet er helt afsindig krævende, og Klopp har brug for energi og overskud for at være på sit allerbedste som motivator.

LaTravel sælger billetter til den sidste hjemmekamp (mod Wolves) for 11k. Helt vanvittig pris - og alligevel kan jeg ikke lade være med at overveje det. Tænk hvis vi kan fejre mesterskabet i Klopp's sidste hjemmekamp.

Afløseren bør være Xabi Alonso. Rygterne vil vide at han har en klausul i sin kontrakt med Leverkusen om, at han kan forlade klubben til sommer for enten RM eller Liverpool.

Shit det er tungt. Nærmest personligt. Trænger til en kold øl.
Og så undrer man sig over, at man mister kærligheden til sporten.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » fredag, 26. jan, 2024 13:10

Forfærdelig nyhed. En ægte legende.

De kan godt begynde at gøre plads til statuen af ham.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » fredag, 26. jan, 2024 13:27

TG12 skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:53
Vanvittigt trist.

Der må lægge noget større bag siden HELE staben, inkl Ljinders, krawitz og Matos også smutter.
Altså, jeg går amok hvis det viser sig at FSG har presset Klopp ud, men jeg tror nu på hans forklaring om, at han er udbrændt. Det er jo samme situation som i Dortmund, hvilket jeg tror han lærte af. I øvrigt er han jo en manager som lever helt og aldeles på sin evne til at leve sig ind i rollen, så jeg kan godt følge ham. Han har jo også været meget åben omkring, at han ikke ser sig selv på sidelinjen som 70 årig og at hans kone synes han arbejder for meget.

At Lijnders, Krawitz og Matos smutter, i øvrigt sammen med Schmadtke, synes jeg er helt logisk. Det er ikke hele vores stab der forsvinder, men Klopps nærmeste løjtnanter. Det eneste jeg kan udlede af deres afgang, er at klubben nok ikke var interesseret i at gøre Lijnders til arvtageren. Det samme gælder for Schmadtke, som vi jo vidste kom ind for en kort stund og primært pga. hans relation til Klopp.

Nu skal vi finde en helt ny sportslig retning på trænerbænken. Det giver måske OK mening, at der kommer en ny Director of Football ind som skal vælge den træner sammen med de mere forretningsmæssige kræfter. Men jeg forventer at fx. vores datastab ledet af Will Spearman bliver i deres roller. Dertil kan man sige, at Andreas Kornmayer jo også lader til at blive, selvom han blev headhuntet i Bayern af Klopp.

Indtil for et par måneder siden, havde min favoritarvtager nok været Marcelo Gallardo, men han har taget et job i Saudi Arabien og er selvfølgelig udelukket nu. Xabi Alonso og De Zerbi er mine præferencer. En mand som er lige så magisk i øjeblikket som Xabi er i Tyskland, er Míchel i Girona, men i og med Girona er City Group, så tror jeg nærmere på at han ender med at afløse Guardiola end Klopp.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » fredag, 26. jan, 2024 13:29

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:42
Oomph242 skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:22
Shit. Manden har mod alle odds og økonomi bragt os titler og glæde... Hvor er det skidt og ærgerligt...

Mon Klopp er blevet nægtet penge til nye spillere i dette vindue og han nu endegyldigt kaster håndklædet i ringen?

Jeg kan slet ikke se hvem afløseren skal være. Samt hvem tør tage over?
Han har udtalt, at han "bare" er træt. Jobbet er ekstremt krævende, han er hele tiden på og tænker fodbold 24/7, samtidig slås han mod dommere som Tierney, VAR og regelbrydende Manchester City.

Afløseren skal være Xabi Alonso. Der er ingen andre bud og der skal ikke være andre bud. Vi skal have en mand med Liverpool i sit DNA og som må tiden vise om vi imødegår en ny storm eller om passagen henad den gyldne sky får lov at fortsætte uden Klopp.

Kæft hvor er jeg ked af det lige nu, selvom mænd ikke græder. For mit eget vedkommende frygter jeg også, at det bliver mit "farvel" til fodbolden. Jeg har længe været forvirret og frustreret over den retning sporten er på vej imod og haft svært ved at finde glæde ved fodbolden og at det kun handler om penge og sportsvaskning efterhånden. Jürgen Klopp og Alisson Becker er de to personer, der har givet mig et smil på læben, fordi de er gode mænd og forbilleder i en verden af ren gift, rigdom og korruption.
Jeg kan godt lide, at du nævne Alisson Becker. Han virker som et helt igennem ordentligt menneske.

Besvar