Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 17. apr, 2020 16:05

Nu er jeg jo ikke ligefrem modeekspert, men synes den er okay, jeg skal dog lige se den i levende live inden jeg kaster penge efter den - især det mærkelige badge ser billigt ud - måske jeg skifter mening hen ad vejen. Det gjorde jeg med NB lilla og orange trøjer som jeg er blevet vild med.

I sidste ende er det jo blot en overbetalt t-shirt, og mon ikke den ser LANGT bedre ud, med gyldne PrL mærker, på spillerne når Bobby laver lidt lækre fiksfakserier i den ? Ellers kan vi jo glæde os over at der bliver lavet hele 3 andre trøjer og der kommer velsagtens 4 nye næste sæson.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. apr, 2020 11:09

Dette betaler Liverpool ut i lønn hver uke

Mye av lønnsutgiftene i Liverpool er prestasjonsbasert.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/4 ... -hver-uke/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. apr, 2020 14:03

50 Liverpool things to keep you entertained during the lockdown

Battling boredom during this period of lockdown? There are many ways for Liverpool supporters to keep themselves entertained while safely isolating.

https://www.thisisanfield.com/2020/04/5 ... -lockdown/

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » onsdag, 22. apr, 2020 16:45

Det her skulle være første rigtige look på vores nye hjemmetrøje for næste sæson. Kraven kræver nok lidt tilvænning, men umiddelbart meget fed. Den er formentlig lidt federe når man ser den båret af vores spillere.


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af pow9199 » onsdag, 22. apr, 2020 22:48

Mads T. skrev:
onsdag, 22. apr, 2020 16:45
Det her skulle være første rigtige look på vores nye hjemmetrøje for næste sæson. Kraven kræver nok lidt tilvænning, men umiddelbart meget fed. Den er formentlig lidt federe når man ser den båret af vores spillere.



Jeg begynder ligeledes at synes den er flot, men det er godt nok også hård konkurrence. De seneste tre trøjer vi har haft har været virkelig smukke

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » torsdag, 23. apr, 2020 06:55

Den er ikke pæn. Skuffende design, men det er desværre ikke overraskende. For at vinde skal den dæleme godt nok være smil irl
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 23. apr, 2020 10:31

Det hjælper jo når vi har løftet en pokal i den trøje, så er den pludselig flot, men hvis vi taber en UEFA Cup finale til Genk i den, så har den ikke en chance
Jeg vil gerne give Nike point for at de tør lave andet end helt rød plus sponsor og logo.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 23. apr, 2020 12:24

A number of Liverpool fans have hailed a “beautiful” gesture from the ground staff at Anfield in showing solidarity with the NHS during the coronavirus pandemic.

https://live4liverpool.com/2020/04/view ... eld-pitch/

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » lørdag, 06. jun, 2020 10:15

JP skrev:
søndag, 05. apr, 2020 09:08
YNWA! skrev:
lørdag, 04. apr, 2020 19:34
Scherwin skrev:
lørdag, 04. apr, 2020 18:14
Fantastisk nyhed imo.

Det jo helt fantastisk hvordan folk er sådan en flok hylker omkring det.

98 % af alle virksomheder som kan gøre dette. gør det. det helt normalt. og hvorfor skulle Liverpool som virksomhed ikke tage i mod de penge de kan få.

Alternativt er at fyre folk og så genansætte dem/nye når krisen er ovre.
Ja det kan da godt være Klubben har mange penge nu, men hvis du ikke passer på dine penge så har du ikke mange penge i lang tid, og vi ved alt omkring at være fattig.

Syntes det er et fint stykke arbejde af FSG.
Det er bare ikke det Liverpool som klub står for.
Fuldstændig enig. Vi er, for at bruge Barcelonas motto, "mere end en klub". Men med denne handling gør klubben os til en kynisk pengemaskine uden samfundssind. Man kunne have valgt Barcelonna modellen eller den som flere Bundesliga klubber har brugt.
Holder ledelsen fast i deres beslutning, har jeg set den sidste Liverpool kamp i meget lang tid for så mister jeg alt det jeg forbinder med klubben.


Lige nu står Vi til et tab på op imod 200 mil pund over de næste par år. pga corona virusen.
Så vi har ikke råd til at købe spillere hvis vi vil holde på dem vi har.

Lad os håbe at vi kan klare os igennem denne tid. og ikke ryge tilbage i gamle vaner.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jun, 2020 20:19

Liverpool er britenes favorittlag nummer en

Liverpool er ikke bare i ferd med å bli ligamestere, de er også favorittlaget til flest briter.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/6 ... vorittlag/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 07. jun, 2020 06:56

Scherwin skrev:
lørdag, 06. jun, 2020 10:15



Lige nu står Vi til et tab på op imod 200 mil pund over de næste par år. pga corona virusen.
Så vi har ikke råd til at købe spillere hvis vi vil holde på dem vi har.

Lad os håbe at vi kan klare os igennem denne tid. og ikke ryge tilbage i gamle vaner.
Ja, jeg så også den video. Og jeg håber da, at alle dem, der lige nu brokker sig over, at vi ikke fik Werner-handlen over stregen (ikke nødvendigvis herinde, hvor jeg har holdt Corona-pause og dermed ikke fulgt med - men på diverse sociale medier) lige trækker vejret en ekstra gang.

Vi kan ikke både være klubben, der ikke må tage imod hjælpe-pakker og klubben der ikke sænker spillernes lønninger fordi spillerne selv skal have mulighed for at donere direkte til NHS og andre gode formål, og så samtidig være klubben der henter dyre spillere i en periode med markant lavere eller måske reelt ingen indtjening. Vi må acceptere, at fremtiden stadig er så usikker, at næste sæson skal bygges på det fundament, som vi allerede har i klubben.

Heldigvis står vi med et ekstremt stærkt fundament. Vi har sammen med Man City PLs stærkeste hold. Og vores bærende spillere har en bedre alder end Man City's. Spillere som Salah, Mané, Firmino, Hendo, Gini, Van Dijk, Robbo og Alisson er vel alle i en form for peak-alder, hvor man vil forvente, at de i hvert fald kan holde det nuværende niveau i mindst to sæsoner endnu. Derudover har vi en masse spillere, hvor der sagtens kan være potentiale til meget mere. Tænker på Keita, Minamino, Ox, Trent og Gomez. Og så har vi talenterne i form af især Neco Williams, Curtis Jones og Rhian Brewster.

Især de sidste to grupper kan virkelig få en gylden chance på bagkant af Corona-krisen, fordi der ikke er råd til at handle på samme måde.

Det vil ikke kun være os, der vil have svært ved at handle denne sommer. Det tror jeg kommer til at gælde for de fleste klubber. Ja, Man Utd stifter nok lidt mere gæld og henter en spiller eller to. Men de er (som jeg læser medierne i dag) nu gået fra at ville hente Sancho til at hente Grealish. Og Chelsea havde Hazard og Morata pengene til at hente Werner, Ziyech og muligvs Chilwell. Men derudover, kan jeg ikke se, at andre PL-klubber vil spendere stort. Heller ikke Man City, der lige skal have afklaret deres FFP situation.

Ligesom den rigtige verden bløder, så gør fodboldverdenen det samme. Men heldigvis har FSG drevet en sund forretning, hvilket nok betyder, at vi ikke stirrer ind i et katastrofalt sort økonomisk hul. En sommer uden de store transfers ind, men måske med et par salg af Wilson, Grujic og muligvis endda Lovren, samt et farvel til Lallana på lønsiden, betyder med lidt held, at vi kan nøjes med et lille minus for denne mesterskabssæson. Og det tror jeg er en stærkere position end de fleste af vores konkurrenter.

Nøj, hvor jeg glæder mig til PL-restart. Og derefter til den nye sæson, hvor jeg tror Klopp og FSGs evner vil bære os stærkt ud af krisen. Og sidste men bestemt ikke mindst, glæder jeg mig til en normalisering af verden igen, hvor vi må komme på stadion, og hvor PL trofæet RIGTIGT skal fejres.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. jun, 2020 13:31

Journalist claims these net spend figures show how much Spurs and Liverpool have overachieved

https://www.spurs-web.com/spurs-news/jo ... rachieved/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. jun, 2020 13:40

(Video) Week-by-week Premier League table lays bare LFC’s dominance in 19/20

https://www.empireofthekop.com/2020/06/ ... -in-19-20/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 11. jun, 2020 21:20

Liverpool banket Blackburn i dagens treningskamp

Buret rent, godt med mål og flere unge som presenterer seg.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/6 ... ningskamp/

Se bilder og les reaksjoner fra dagens kamp

Strålende fornøyd Klopp

Jürgen Klopp var godt fornøyd med gjennomføringen, presset, spillet, ungguttene og selv været i det som ble en hyggelig ettermiddag med røde øyne.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/6 ... eyd-klopp/

Så er vi i gang :army8:

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » torsdag, 11. jun, 2020 22:15

Keita skulle have været Mom og gjort en virkelig god figur. Ox taget ud med noget der kunne være en ankelskade, dog uden ar man kender noget til omfanget.

Besvar