Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. jan, 2020 10:20

:lol:

Sist helg ble Liverpool passert av Manchester United og Arsenal

Ja, vi snakker om Premier League-tabellen, og nå skjønner du sikkert fint lite.

https://www.liverpool.no/innsikt/2020/1 ... g-arsenal/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » onsdag, 15. jan, 2020 10:44

Vi må vel også antage at pokalturneringen bliver mere og mere interessant, så selv om modstanderen er overskuelig, vil den her turnering også være en reel mulighed for at høste titler. Jeg aner reelt ikke hvad de kan, men de er trods alt ikke et PL hold.
Så selv om programmet er hårdt, har vi trods alt - efterhånden- også en bredere trup, hvorfor jeg vil tro vi gør det der skal til jf opstilling.
Jeg tror måske den der rekord med at gå igennem sæsonen ubesejret fylder en del, men personligt vil jeg gerne sælge en enkelt PL kamp på et tidspunkt for at se om vi kan nuppe en eller to pokaler yderligere.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » onsdag, 15. jan, 2020 13:05

Aarrghh - havde lykkeligt glemt den turnering :wall:

https://www.plbold.dk/nyhed/bekymrende- ... ftet-i-dag

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af athomsen » onsdag, 15. jan, 2020 13:33

AJJ skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 13:05
Aarrghh - havde lykkeligt glemt den turnering :wall:

https://www.plbold.dk/nyhed/bekymrende- ... ftet-i-dag
Det fungerede fint sidste gang - ingen grund til at ødelægge det igen (havde også fortrængt turneringen)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. jan, 2020 07:31

athomsen skrev:
AJJ skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 13:05
Aarrghh - havde lykkeligt glemt den turnering :wall:

https://www.plbold.dk/nyhed/bekymrende- ... ftet-i-dag
Det fungerede fint sidste gang - ingen grund til at ødelægge det igen (havde også fortrængt turneringen)
Det er jo synd for de afrikanske spillere. Vi skal f.eks ikke til at købe en afrikansk angriber fordi vi ved han også er væk der hvor der bliver aller mest brug for ham(når Mané og Salah er væk).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 20. jan, 2020 14:24

Data shows Liverpool are the cleanest team in Europe so far this season

https://www.fourfourtwo.com/news/data-s ... far-season

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 26. jan, 2020 12:32

Sky Sports' most watched Premier League matches ever as Liverpool vs Man Utd breaks record

Liverpool's clash with United was the most-watched match of this Premier League season - but it doesn't quite take top spot in the all-time rankings

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... r-21350253

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. jan, 2020 11:14

Det er fint med denne vinterpause, da en spiller som Conor Coady allerede har spillet, hvad der svarer til en hel PL-sæson. Jeg kan også godt se, at de mindre klubber er afhængige af, hvad en omkamp på fx Anfield kan give dem af indtægt i en for manges vedkommende ellers trængt økonomi, og at der ikke kun kan tages hensyn til en mastodont som Liverpool, der er med i en del mere end alle andre.
Jeg forstår så også Klopp, der skal have sine spillere til at holde hele sæsonen, men jeg håber egentlig, at han laver et kompromis med sig selv og sender op mod en håndfuld unge spillere på banen, som alligevel skal have nogle seniorkampe for at modne dem til det næste step i karrieren, men at han samtidig kan se idéen i, at vi giver spilletid til de seniorspillere, der virkelig trænger til kamptræning og evt. spillere, som ikke har spillet så meget, og som virkelig gerne vil spille denne kamp og nøjes med 10 dages "ferie" i stedet for 13.
Det behøver ikke være så sort/hvidt for vores vedkommende.

Quick Guide to the Premier League Winter Break

The mid-season player break for Premier League players will take place next month, with one round of top-flight fixtures staggered over two weekends.

https://www.thisisanfield.com/2020/01/q ... ter-break/

FA respond after Klopp’s replay refusal, but Liverpool owners back boss

The Football Association says Liverpool and other Premier League clubs were warned that FA Cup fourth-round replays would fall during the mid-season break, and says it “went to great lengths” to ensure a break could happen at all.

https://www.thisisanfield.com/2020/01/f ... back-boss/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. jan, 2020 14:05

Niels K skrev:
tirsdag, 28. jan, 2020 11:14
men at han samtidig kan se idéen i, at vi giver spilletid til de seniorspillere, der virkelig trænger til kamptræning og evt. spillere, som ikke har spillet så meget, og som virkelig gerne vil spille denne kamp og nøjes med 10 dages "ferie" i stedet for 13.
Det behøver ikke være så sort/hvidt for vores vedkommende.
De får jo kun 7 dages ferie(hvor de har træningsprogrammer med i kufferten), resten er melwood træning.

Men der er jo også noget ledelse i det her, det er et helt førstehold og den holdånd har Klopp arbejdet hårdt for at opbygge, og en ting der er giftigt for holdånd er forskelsbehandling. Vi så jo også til VM at Klopp valgte at holde førsteholdet samlet.

Så kan det jo godt være at Klopp kan tillade spillerne at melde sig friviligt til at spille kampen(dette ville også indeholde at møde op på Kirkby til træning med U23-holdet). Men så står vi jo med det problem at Hendo, Salah osv også vil spille alle kampe, så hvad nu hvis de dukker op?

Edit:
ok, på pressemødet er Klopp rimelig afvisende overfor at lade Matip(eksempel) spille i returkampen, så der er nok ikke noget kompromis at hente der.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 29. jan, 2020 09:56

Mon ikke vi kan tale om en vinderkultur nu ? ;)

Liverpool currently have 10 players who have never lost a Premier League game at Anfield

https://www.givemesport.com/1542197-liv ... utoplay=on

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 30. jan, 2020 10:57

Premier League-klubbene var verst av alle til å holde på ballen etter innkast. Liverpool er nå nest best i Europa

Thomas Grønnemark skal ha mye av æren.

https://www.liverpool.no/innsikt/2020/1 ... -i-europa/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 30. jan, 2020 11:21

Niels K skrev:
tirsdag, 28. jan, 2020 11:14
Jeg kan også godt se, at de mindre klubber er afhængige af, hvad en omkamp på fx Anfield kan give dem af indtægt i en for manges vedkommende ellers trængt økonomi, og at der ikke kun kan tages hensyn til en mastodont som Liverpool, der er med i en del mere end alle andre.
Hvis det handler om økonomi for de mindste, så kan man jo bare lave en aftale om, at lavest rangerede hold vælger, om de vil spille hjemme eller ude og samtidig høster 80% af indtægterne eller noget i den stil.

Så har de mindste hold mulighed for at vælge imellem økonomi + oplevelse eller sportslige ambitioner.

Men i sidste ende tror jeg ikke, at det handler om de mindste klubbers økonomi. Det handler om FAs pengekasse.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 30. jan, 2020 13:31

texy skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 11:21
Hvis det handler om økonomi for de mindste, så kan man jo bare lave en aftale om, at lavest rangerede hold vælger, om de vil spille hjemme eller ude og samtidig høster 80% af indtægterne eller noget i den stil.

Så har de mindste hold mulighed for at vælge imellem økonomi + oplevelse eller sportslige ambitioner.

Men i sidste ende tror jeg ikke, at det handler om de mindste klubbers økonomi. Det handler om FAs pengekasse.
[/quote]

Ville de mindre hold være fortalere for seedede lodtrækninger?

Altså Man City har jo seeded lodtrækning i forvejen, men for hele systemet?

-jeg tænker også det er et bedre TV-produkt for FA at have færre kampe imellem hold i samme række.
Men det gør det selvfølgelig sværere for en Championship hold at komme i finalen.

Samtidig ville presset på kampprogrammet for PL hold også være mindre da de kunne stille med reserver i flere kampe.

Linné
Indlæg: 2
Tilmeldt: lørdag, 31. aug, 2019 11:58

Omverdenens syn på Liverpool Fans.

Indlæg af Linné » torsdag, 30. jan, 2020 15:42

Indlæg fjernet og ønsker ikke længere at deltage i dette Forum.
Senest rettet af Linné lørdag, 01. feb, 2020 21:55, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Omverdenens syn på Liverpool Fans.

Indlæg af Thommo » torsdag, 30. jan, 2020 21:15

Linné skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 15:42

Hvad laver disse såkaldte fans i dette forum?

YNWA og LFC i medgang og modgang. ⚽️⚽️
Åh-ha hvor er det er altid herligt med disse ynkelige formaninger om hvordan man er rigtig fan, men forum er jo også i stor stil blevet for dem med samme mening, så forstår ikke din utilfredshed :dontknow: . Før i tiden var der plads til meninger....ikke mening punktum. Så heldigt du ikke var med på forum dengang ;)

Og jeg kan stadig ikke fordrage at Klopp opfører sig som fergie og mourinho i deres storheds tider. Og jeg vover endda at kalde mig fan af LFC :shock: ...Tilmed en der ikke vil have ham fyret, bare fordi jeg er dybt uenig i hans gøren og laden med at pisse på cup turneringerne. Jeg er med på nuancer er afløst af sort og hvidt i disse tider, bare ikke i mit hjem.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar