Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » torsdag, 18. apr, 2019 13:24

YNWA! skrev:Målmandstrøjen er fandeme lækker!!
Jeg har også forelsket mig i Målmandstrøjen - Og så håber jeg, at jeg skal købe dem her med sammen med trøjen:
Billede
...med årstallene rettet til 2018/19 forståes ;)

...og så med rygnummer 19, naturligvis :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 18. apr, 2019 19:11

Tvivlsomt...





Der skulle nemlig komme nye PrL badget til næste sæson
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 18. apr, 2019 20:47

Det er den grimmeste hjemmetrøje i meget lang tid. Decideret grim og dårlig smag efter min mening. Ærgerligt, men en masse sejre i den kan gøre underværker. :-)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » torsdag, 18. apr, 2019 22:34

Aggerdoo skrev:Det er den grimmeste hjemmetrøje i meget lang tid. Decideret grim og dårlig smag efter min mening. Ærgerligt, men en masse sejre i den kan gøre underværker. :-)
Hvad fanden snakker du om?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » fredag, 19. apr, 2019 08:18

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Det er den grimmeste hjemmetrøje i meget lang tid. Decideret grim og dårlig smag efter min mening. Ærgerligt, men en masse sejre i den kan gøre underværker. :-)
Hvad fanden snakker du om?
Synes sgu den er fed. Ikke flottere end den vi havde sidste sæson, men tæt på!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 19. apr, 2019 08:51

Bellamy_fever skrev:Tvivlsomt...





Der skulle nemlig komme nye PrL badget til næste sæson
Du har ret. Det vidste jeg ikke lige. Takker :D
https://www.footyheadlines.com/2019/04/ ... eason.html
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 19. apr, 2019 12:15

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Det er den grimmeste hjemmetrøje i meget lang tid. Decideret grim og dårlig smag efter min mening. Ærgerligt, men en masse sejre i den kan gøre underværker. :-)
Hvad fanden snakker du om?
Hvad fanden snakker du om?

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af khede » lørdag, 20. apr, 2019 00:23

Jeg er bestemt heller ikke fan af den trøje, var vild med sidste sæsons trøje som efter min mening var den flotteste i mands minde, målmandstrøjen er til gengæld enkel og fed :-)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » lørdag, 20. apr, 2019 11:33

Jeg synes, at den nye trøje er fed. Ved ikke hvorfor, men det første jeg så for mig, da jeg så den var Souness. Den må minde mig om et kit fra dengang.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » lørdag, 20. apr, 2019 13:56

texy skrev:Jeg synes, at den nye trøje er fed. Ved ikke hvorfor, men det første jeg så for mig, da jeg så den var Souness. Den må minde mig om et kit fra dengang.
Det er nemlig et remake af vores trøje fra 83/85 og jeg synes den er super fed.

Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. apr, 2019 15:01

Aggerdoo skrev:
Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Det er den grimmeste hjemmetrøje i meget lang tid. Decideret grim og dårlig smag efter min mening. Ærgerligt, men en masse sejre i den kan gøre underværker. :-)
Hvad fanden snakker du om?
Hvad fanden snakker du om?
Du må være komplet historieløs hvis ikke du forstår og kan se det fede i den her trøje.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » lørdag, 20. apr, 2019 16:07

Emmy skrev:Du må være komplet historieløs hvis ikke du forstår og kan se det fede i den her trøje.
Nu er retro jo ikke pr. definition pæn og bare fordi noget er skabt på basis af historie er det ikke nødvendigvis fedt. Vores nuværende 3. trøje, den der gråhvide og plettede, er også baseret på en historisk udebanetrøje. Efter min mening var den grim i 1989 og lige så rædselsfuld i 2019. De skal efter min mening heller ike bryde sig om at remake den der grønne udebanetrøje eller vores første hjemmetrøje, er jo var blå.

Jeg synes det nye trøje er fed. Den matcher hvad jeg godt kan lide, nemlig simpelt design uden alt for meget gøgl. Eller hvis man skal gå den vej, nogle virkelig nyt og unikt. Det er svært med en rød LFC trøje. Men det er jo i sidste ende individuelt. Personligt kan jeg også godt se, hvorfor man kunne have det svært med sammensætningen. På billederne synes jeg godt man kan udlede at toppen af trøjen er "anderledes". Jeg synes det fungere, men andre skal også have deres mening og jeg ville snildt kunne argumentere for at det ligner man har sat 2 trøjer sammen uden at skelne alt for meget til at få dem til as passe. Primært med den måde syningen ligger.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 21. apr, 2019 09:28

Fed trøje for lige at få dén med, men ellers er det også fedt, at Sky lyttede til Klopp:

Det blir kveldskamp mot Newcastle

Jürgen Klopp fikk viljen sin.
20.04.2019 kl 21:26 Einar Kvande EinarKvande

Liverpool FC bekrefterat bortekampen mot Newcastle vil spilles klokken 20.45 lørdag 4. mai.

Dermed fikk Jürgen Klopp ønsket om kveldskamp på lørdag innfridd. De røde spiller som kjent semifinale i Champions League mot Barcelona på Anfield tirsdagen etter.
Kampen blir vist direkte på Sky Sports, og dermed også på TV 2 Sport Premium.

Tottenham fikk tidlig-kampen

Oppgjøret mellom Bournemouth og Tottenham på Vitality Stadium ble tidligkampen denne lørdagen.
Dermed ble kampene motsatt av hva Sky Sports hadde satt opp på sine nettsider tidligere i dag.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. apr, 2019 18:34

The Mirror har spurgt fans om hvem de helst ser vinde PL i år - Man C eller Liverpool.


Hvis vi kigger på de andre holds fans, ser resultatet således ud:


Spurs 53% vs. 47% - Liverpool
Arsenal 53% vs. 47% - Liverpool
Chelsea 47% vs. 53% - Man C
Man U 36% vs. 64% - Man C
Everton 33% vs. 67% - Man C

Majoriteten af disse holds fans ønsker mesterskabet havner hos Man C. Man fansene hos vores tre sidste modstandere - Huddersfield, Newcastle og Wolverhampton - ønsker at vi skal vinde mesterskabet.


De unge (16-34 år) ønsker Man C vinder, mens de ældre (over 35 år) ønsker Liverpool vinder.


Flertallet af folk i Cardiff (60%), Glasgow (59%) og Belfast (57%) ønsker Liverpool vinder mesterskabet.


https://www.mirror.co.uk/sport/football ... o-14445771
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. apr, 2019 10:17

Jeg håber naturligvis på 3 sejre her til sidst i PL, da det ligger det maksimale pres på Man City, men så viser tallene til gengæld også, at vi nærmest har spillet en nærmest perfekt sæson set i et historisk lys:

Ged Rea
@ged0407

Today saw @LFC win a 27th league game of a season.

Only once before have they won more in a single campaign. They won 30 in a 42-game season in 1978-79.

1,030
9:05 PM - Apr 21, 2019

Besvar