Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 13. okt, 2011 12:33

Henrik skrev:Ian Ayre har været ude og udtale at LFC overvejer at træde ud af den kollektive TV-aftale for udenlandske seere da vi kan tjene flere penge ved at forhandle aftalen individuelt: http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... ay-tv-deal

Det er selvfølgelig bare spekulationer fra den gode Hr. Ayre, men jeg må indrømme at på dette punkt er jeg totalt uenig med hans udtalelser. Den kollektive TV-aftale er for mig helt afgørende for spændingen i PL. Ender vi med at forhandle vore egne aftaler på plads, så risikerer vi at ende med en situation som i Spanien hvor det reelt set kun er to hold der kan vinde titlen. Man kan sige at der allerede eksisterer en noget lignende situation i PL med hensyn til hvem der har mulighed for at vinde trofæet, men bryder man med den kollektive aftale vil man først og sidst skabe en ulige situation.

Edit: Kan se at diskussionen allerede er i gang i Generel diskussion
Helt enig med dig. Synes det er en gennemført uintelligent og usympatisk udtalelse. Uintelligent fordi 14 klubber skal stemme for forslaget, hvilket da aldrig sker, når det er imod deres interesse. Usympatisk pga. det samme argument du opstiller. Pinligt at det kommer fra vores bagland.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. okt, 2011 10:56

Guillem jeg-har-en-mening-om-alt Balague udtaler at en europæisk superliga er den eneste vej fremad. Fodbold er en kommeciel forretning, og det eneste 'rigtige' er en rekonstruktion af C.L.

http://www.talksport.co.uk/radio/call-c ... ay-forward
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Stephenson » tirsdag, 18. okt, 2011 08:41

Hr. Drejer skrev:Guillem jeg-har-en-mening-om-alt Balague udtaler at en europæisk superliga er den eneste vej fremad. Fodbold er en kommeciel forretning, og det eneste 'rigtige' er en rekonstruktion af C.L.

http://www.talksport.co.uk/radio/call-c ... ay-forward
Den forstår jeg ikke helt.
Eneste vej frem for hvad? Troede faktisk det gik ganske godt for fodbold generelt?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. okt, 2011 22:49



Noget siger mig jeg har set denne med Elvis før. Nå men er det bare mig, eller er hans version ikke bare ufattelig flad? Gerry og co gør det så ufatteligt meget bedre. Og prøver altså at være objektiv ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af DD » søndag, 30. okt, 2011 00:28

Thommo skrev:


Noget siger mig jeg har set denne med Elvis før. Nå men er det bare mig, eller er hans version ikke bare ufattelig flad? Gerry og co gør det så ufatteligt meget bedre. Og prøver altså at være objektiv ;)
Ja, det er dig Thommo ;) Jeg synes Elvis' performance er fabelagtig - som altid - men arrangementet er hørt bedre, også med ham. Der findes flere versioner og flere takes med Elvis. Efter min mening når kun Judy Garland's første version på højde med Elvis ... nå ja så selvfølgelig The Kop på sangen Fearless med Pink Floyd.

At jeg så elsker Gerry & The Pacemakers' version er en anden sag. Faktisk den eneste popsang, der 3 gange har ligget nr. 1 på den engelske hitliste i 3 forskellige versioner. Med Gerry & the Pacemakers i 1965, med Crowd i 1985 (støtteplade for Bradford City efter branden ved The Valley Parade in 1985, feat. Gerry Marsden, Paul McCartney og Rolf Harris) og endelig med Robson & Jerome i 1996.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » søndag, 30. okt, 2011 00:53

DD skrev: Ja, det er dig Thommo ;) .
Fair nok, jeg troede egentlig jeg var ufejlbarlig, men okay :D
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » onsdag, 09. nov, 2011 20:24

Har en 13 årig overtaget Liverpool FC´s Facebook profil?

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarde » onsdag, 09. nov, 2011 20:25

Callesen skrev:Har en 13 årig overtaget Liverpool FC´s Facebook profil?
:?:

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » onsdag, 09. nov, 2011 20:36

Fill in the blank and share.

Luis Suarez is the best striker Liverpool have had since _____________
We think Jose 'El Toro' Enrique should be in the Spain squad. Press 'LIKE' and share this link if you agree. He's got to be worth 25,000 likes.
Luis Suarez isn't lowering his expectations about what we can achieve this season, but do you agree with his quote? If you've got faith in what Luis is saying, press 'LIKE'. Let's see if we can top 20,000.
Time to play X-Factor judge and rate Robbie Fowler's, erm, unique, rendition of 'You'll Never Walk Alone'...

Click the link to watch Robbie singing and then post your mark out of 10 in the Comment box below.

We're betting the Public Vote doesn't get over 10,000 Likes!
Fill in the BLANK and Share.

The reason I first started supporting Liverpool FC is because___________
Can we get 30,000 Likes for our current stand-in captain Pepe Reina?

If you love Reina, 'LIKE' Reina!
Luis Suarez: The Last Gunslinger.

Can we get 25,000 'Likes' on a Monday morning?
Click on Liverpool FC to check out our brand new official YouTube page. If you love it, LIKE it! Let's see if we can get 10,000 Likes today....
Det er siden søndag middag/eftermiddag. plus der er nogle afstemninger blandt andet om hvem man helst vil ud og få en kop kaffe med.
Der er også et par ting fra .tv de linker til. Det har bare taget overhånd de sidste par uger med sådan nogle opdateringer. https://www.facebook.com/LiverpoolFC

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7313
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. nov, 2011 21:39

Du ku' jo bare droppe facebook eller i det mindste skære ned på forbruget af facebook. Så interessant er fb jo heller ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mig_der » onsdag, 09. nov, 2011 21:55

Arda skrev:Du ku' jo bare droppe facebook eller i det mindste skære ned på forbruget af facebook. Så interessant er fb jo heller ikke.
Mr. Hardcore!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7313
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. nov, 2011 22:06

mig_der skrev:
Arda skrev:Du ku' jo bare droppe facebook eller i det mindste skære ned på forbruget af facebook. Så interessant er fb jo heller ikke.
Mr. Hardcore!
Mr. One-liners!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jørgen lk » fredag, 30. dec, 2011 00:44

Montse Benítez Foundation har bidraget med 2.800£ til HFSG.
Det viser igen hvilket stort hjerte der sidder på hr. og fru Benitez.

Og så bor familien i Liverpool:
"I regard Merseyside as my home because of the way my family have been accepted and treated by the people and I know that the group is such an important cause".

Jeg savner Rafa. Det var blot det jeg ville sige.

http://www.rafabenitez.com/web/index.ph ... in&co=1308
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 30. dec, 2011 01:43

jørgen lk skrev:Montse Benítez Foundation har bidraget med 2.800£ til HFSG.
Det viser igen hvilket stort hjerte der sidder på hr. og fru Benitez.

Og så bor familien i Liverpool:
"I regard Merseyside as my home because of the way my family have been accepted and treated by the people and I know that the group is such an important cause".

Jeg savner Rafa. Det var blot det jeg ville sige.

http://www.rafabenitez.com/web/index.ph ... in&co=1308
:clap:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 30. dec, 2011 11:37

jørgen lk skrev:Montse Benítez Foundation har bidraget med 2.800£ til HFSG.
Det viser igen hvilket stort hjerte der sidder på hr. og fru Benitez.

Og så bor familien i Liverpool:
"I regard Merseyside as my home because of the way my family have been accepted and treated by the people and I know that the group is such an important cause".

Jeg savner Rafa. Det var blot det jeg ville sige.

http://www.rafabenitez.com/web/index.ph ... in&co=1308
Rafael Benitez er for mig en Liverpool FC legende. Der er så meget klasse og stil over den mand. Når Kenny er færdig med at vende skuden, så håber jeg at Rafa vil komme i seriøs betragtning til jobbet som træner.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar