Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 03. maj, 2018 18:18

YNWA96 skrev:LFC Transfer Room
@LFCTransferRoom
·
3 t
A football journalist from Banja Luka (near Buvač's home town in Bosnia) here. ⬇️
Goran Arbutina
@Goc1jedini
The reason of @LFC assistant manager Zeljko #Buvac's absence is totally personal. It's not for public. It should be respected. #liverpool #lfc #Klopp
er der andre der har hørt om at faderen skulle være alvorligt syg ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » torsdag, 03. maj, 2018 18:37

Bellamy_fever skrev:
YNWA96 skrev:LFC Transfer Room
@LFCTransferRoom
·
3 t
A football journalist from Banja Luka (near Buvač's home town in Bosnia) here. ⬇️
Goran Arbutina
@Goc1jedini
The reason of @LFC assistant manager Zeljko #Buvac's absence is totally personal. It's not for public. It should be respected. #liverpool #lfc #Klopp
er der andre der har hørt om at faderen skulle være alvorligt syg ?
Læste på twitter at hans far skulle være alvorligt syg.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 04. maj, 2018 16:36

Har Steven Gerrard mistet sin tråd? Nå, men 4 år i Rangers. Det tror jeg er en fornuftig start på den videre færd. En klub, som har traditioner og fanbase, men som også er en klub der ikke kan tillade sig at have skyhøje forventninger grundet økonomi. God læring før han om nogle år vender hjem igen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bojangles » fredag, 04. maj, 2018 19:49

Jesper skrev:Har Steven Gerrard mistet sin tråd? Nå, men 4 år i Rangers. Det tror jeg er en fornuftig start på den videre færd. En klub, som har traditioner og fanbase, men som også er en klub der ikke kan tillade sig at have skyhøje forventninger grundet økonomi. God læring før han om nogle år vender hjem igen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Man burde kunne abonnere på de tråde der har en dag tilbage inden de bliver slettet, så man kan nå at redde dem, inden de bliver slettet, hvis man syntes de er værd at gemme

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 04. maj, 2018 20:38

Jeps, det er super ærgerligt. Det er et historisk vidnesbyrd, der forsvinder.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 04. maj, 2018 22:36

Jeg synes det er et elendigt karriere valg. Men fint nok hvis han hiver et par talenter med som han så kan uddanne for os
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 05. maj, 2018 15:17

Bojangles skrev:
Jesper skrev:Har Steven Gerrard mistet sin tråd? Nå, men 4 år i Rangers. Det tror jeg er en fornuftig start på den videre færd. En klub, som har traditioner og fanbase, men som også er en klub der ikke kan tillade sig at have skyhøje forventninger grundet økonomi. God læring før han om nogle år vender hjem igen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Man burde kunne abonnere på de tråde der har en dag tilbage inden de bliver slettet, så man kan nå at redde dem, inden de bliver slettet, hvis man syntes de er værd at gemme
Enig. Jeg forstår ikke at tråde bare bliver slettet. Der var også en om ungdomsspillere i Liverpool. Den er også væk. Det er en skam.

Mugge må på banen!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » lørdag, 05. maj, 2018 16:46

Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:
Jesper skrev:Har Steven Gerrard mistet sin tråd? Nå, men 4 år i Rangers. Det tror jeg er en fornuftig start på den videre færd. En klub, som har traditioner og fanbase, men som også er en klub der ikke kan tillade sig at have skyhøje forventninger grundet økonomi. God læring før han om nogle år vender hjem igen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Man burde kunne abonnere på de tråde der har en dag tilbage inden de bliver slettet, så man kan nå at redde dem, inden de bliver slettet, hvis man syntes de er værd at gemme
Enig. Jeg forstår ikke at tråde bare bliver slettet. Der var også en om ungdomsspillere i Liverpool. Den er også væk. Det er en skam.

Mugge må på banen!
Et eller andet sted, så er det lidt jeres egen skyld. Hvis der ikke er aktivitet i en tråd i et halvt år, så bliver det automatisk slettet.
Det er dog dermed ikke sagt, at vi ikke kan file lidt på tidsfristerne fremadrettet.
Jeg er dog ikke interesseret i, helt at fjerne tidsfristen, for så risikerer vi at få en masse gammel l*** til at ligge.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. maj, 2018 17:24

Måske en indbygget advarsel der popper op i tråden inden den fjernes? Så man kan holde dem i live
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 05. maj, 2018 18:32

Emmy skrev:Måske en indbygget advarsel der popper op i tråden inden den fjernes? Så man kan holde dem i live
God idé, Emmy.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » lørdag, 05. maj, 2018 23:40

Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:Måske en indbygget advarsel der popper op i tråden inden den fjernes? Så man kan holde dem i live
God idé, Emmy.
Ja, hvis det var teknisk muligt...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 06. maj, 2018 08:35

Flot indsamling til foodbanks i Liverpool af den norske afdeling:

https://www.liverpool.no/supporterklubb ... or-others/

Jeg ved ikke, om vi kan noget tilsvarende her i DK med bidrag pr mobilepay ?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. maj, 2018 09:46

Mugge skrev:
Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:Måske en indbygget advarsel der popper op i tråden inden den fjernes? Så man kan holde dem i live
God idé, Emmy.
Ja, hvis det var teknisk muligt...
Man kan gøre det muligt. Eventuelt via farver, ligesom når der er nye indlæg, så skifter tråden til rød. Samme princip kan man der bruge på de tråde som er ved at 'dø'.

Man kan også samle de tråde, som ikke er blevet skrevet i over en måned. Ligesom man samler spillertråde i en overordnet tråd osv.

Der er flere muligheder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » søndag, 06. maj, 2018 09:48

Niels K skrev:Flot indsamling til foodbanks i Liverpool af den norske afdeling:

https://www.liverpool.no/supporterklubb ... or-others/

Jeg ved ikke, om vi kan noget tilsvarende her i DK med bidrag pr mobilepay ?
Vi støttede faktisk foodbanks indirekte via vores gruppeture sidste år, da overskuddet fra de legende arrangementer vi deltog i gik til dette.
Vi er ved at undersøge forskellige muligheder for at køre indsamlinger. Vi er dog ikke så interesseret i, at et tredjemands firma skal tage for stor en andel af det indsamlede, og køre indsamling via mobilepay er ikke en løsning vi er så glade for, da det giver andre udfordringer.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » søndag, 06. maj, 2018 09:49

Hr. Drejer skrev:
Mugge skrev:
Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:Måske en indbygget advarsel der popper op i tråden inden den fjernes? Så man kan holde dem i live
God idé, Emmy.
Ja, hvis det var teknisk muligt...
Man kan gøre det muligt. Eventuelt via farver, ligesom når der er nye indlæg, så skifter tråden til rød. Samme princip kan man der bruge på de tråde som er ved at 'dø'.

Man kan også samle de tråde, som ikke er blevet skrevet i over en måned. Ligesom man samler spillertråde i en overordnet tråd osv.

Der er flere muligheder.
Det er ikke en mulighed jeg har set før på den her type forum, så du er velkommen til at linke til hvor du har set det.

Besvar