Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 12. feb, 2017 00:30

mortenbak skrev:Jeg vil ikke sige "Klopp out", jeg synes han er en fed manager, men han har stort set smidt sæsonen væk på 5 uger og det er sgu skuffende. Især når han så intet foretager sig i Januar.... Lad gå for denne sæson så! Men næste sæson skal jo så vise noget helt andet og det kræver enten penge.... mange af dem, eller at han og scoutsne har endevendt høstakken og fundet en pæn sjat knappenåle, hvilket de jo så også har haft pænt med tid til.

Det må tiden vise og står vi i samme situation næste sæson, så vil jeg stille spørgsmål til om Klopps koncept er bæredygtigt i PL
Hvor er det efter min bedste overbevisning uhyre simpel retorik.

Klopp har smidt sæsonen væk på 5 uger? Jeg er med på, at jeg selv havde/har en forventning om top 2. Men det var en forventning baseret på Klopps evner, den eksisterende trup, Klopps indkøb og udsigten til en sæson uden europæisk fodbold. Og der var tale om en forventning.

De færreste ved deres fulde fem kan vel tillade sig, hverken at stille den slags krav om top 2 eller for så vidt krav om top 4. Forventninger i den retning blev vel før sæsonen i bedste fald betragtet som tvivlsomme. Så hvordan hulen kan man så have smidt sæsonen på 5 uger? Vi er blevet en kæmpe spiller i topkampen i denne sæson - helt på linje med klubber som Man Utd, Man City og Chelsea, der kan tillade sig at købe flops for milliarder og aflønne dem så dyrt, at de aldrig vil have råd til at drømme om spilletid i andre klubber, hvis deres nuværende ikke kan bruge dem på banen.

Om Klopps koncept er bæredygtigt? Vi kan skifte manager igen.... og igen..... og igen.... og igen. Det kommer der aldrig nogen garanteret succes ud af. Heller ikke med Klopp. Men at stille spørgsmålstegn ved et koncept, der har kastet back-to-back liga titler (for ikke at nævne pokal titel eller CL finale) af sig i en økonomisk trængt klub virker lidt fattigt, når det kommer to tredjedele inde i Klopps første hele sæson som manager for os. Jeg tænker, at Dortmund priser sig lykkelige for, at de ikke havde samme desperate holdning til, hvor lang tid en manager har til at levere det nærmest umulige.

Jeg har rigeligt med tid og tålmodighed til Klopp, så længe jeg fornemmer den positivitet i både spil og tone, som Liverpool bærer præg af under hans ledelse. Det er sgu ikke kun en fornøjelse at have en så dygtig manager. Det er et privilegie. Og det er efter min opfattelse naivt at tro, at der findes en mere kompetent person et sted derude, der kan indfri vores urealistiske krav om fodboldmæssigt verdensherredømme hurtigere eller bedre, end Klopp kan.

Kontinuitet? Ja tak!
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 12. feb, 2017 09:10

texy skrev:
mortenbak skrev:Jeg vil ikke sige "Klopp out", jeg synes han er en fed manager, men han har stort set smidt sæsonen væk på 5 uger og det er sgu skuffende. Især når han så intet foretager sig i Januar.... Lad gå for denne sæson så! Men næste sæson skal jo så vise noget helt andet og det kræver enten penge.... mange af dem, eller at han og scoutsne har endevendt høstakken og fundet en pæn sjat knappenåle, hvilket de jo så også har haft pænt med tid til.

Det må tiden vise og står vi i samme situation næste sæson, så vil jeg stille spørgsmål til om Klopps koncept er bæredygtigt i PL
Hvor er det efter min bedste overbevisning uhyre simpel retorik.

Klopp har smidt sæsonen væk på 5 uger? Jeg er med på, at jeg selv havde/har en forventning om top 2. Men det var en forventning baseret på Klopps evner, den eksisterende trup, Klopps indkøb og udsigten til en sæson uden europæisk fodbold. Og der var tale om en forventning.

De færreste ved deres fulde fem kan vel tillade sig, hverken at stille den slags krav om top 2 eller for så vidt krav om top 4. Forventninger i den retning blev vel før sæsonen i bedste fald betragtet som tvivlsomme. Så hvordan hulen kan man så have smidt sæsonen på 5 uger? Vi er blevet en kæmpe spiller i topkampen i denne sæson - helt på linje med klubber som Man Utd, Man City og Chelsea, der kan tillade sig at købe flops for milliarder og aflønne dem så dyrt, at de aldrig vil have råd til at drømme om spilletid i andre klubber, hvis deres nuværende ikke kan bruge dem på banen.

Om Klopps koncept er bæredygtigt? Vi kan skifte manager igen.... og igen..... og igen.... og igen. Det kommer der aldrig nogen garanteret succes ud af. Heller ikke med Klopp. Men at stille spørgsmålstegn ved et koncept, der har kastet back-to-back liga titler (for ikke at nævne pokal titel eller CL finale) af sig i en økonomisk trængt klub virker lidt fattigt, når det kommer to tredjedele inde i Klopps første hele sæson som manager for os. Jeg tænker, at Dortmund priser sig lykkelige for, at de ikke havde samme desperate holdning til, hvor lang tid en manager har til at levere det nærmest umulige.

Jeg har rigeligt med tid og tålmodighed til Klopp, så længe jeg fornemmer den positivitet i både spil og tone, som Liverpool bærer præg af under hans ledelse. Det er sgu ikke kun en fornøjelse at have en så dygtig manager. Det er et privilegie. Og det er efter min opfattelse naivt at tro, at der findes en mere kompetent person et sted derude, der kan indfri vores urealistiske krav om fodboldmæssigt verdensherredømme hurtigere eller bedre, end Klopp kan.

Kontinuitet? Ja tak!
Helt enig, texy. Vi har fået en monster træner, der gør vores drømme realistiske lige pludseligt, men derfor er skuffelsen nok desto større, fordi vi føler, at vi altid burde vinde.

Det er lidt et luksusproblem jeg dog er sikker på, at vi løser - altså det, at vi som regel er det bedste hold på banen, når vi møder de andre tophold, og vi kommer generelt bedst ud af disse opgør pointmæssigt.
Problemerne opstår, når vi får overladt 70% af spillet, og vi ser, at vi ingen idéer har, eller simpelthen ikke har de individuelle færdigheder til at kunne nedbryde sådanne hold.
Jeg er med på, at vi har været uden Coutinho og Mané, og dem kan vi i hvert fald ikke undvære - særligt ikke Mané.
Det er for sårbart, og det skal der findes en løsning på, og jeg føler mig også sikker på, at Klopp gerne ville have haft købt en spiller eller 2 her i januar, men de var åbenlyst ikke tilgængelige.
Lad os håbe, at han finder formlen allerede i denne sæson, så den ender lykkeligt med en Top 4 plads og scum udenfor det gode selskab, og så skal Klopp nok finde de rigtige folk til sommer.
Alternativet er dog, at Klopp ikke finder løsningerne i år, at vi dermed ender uden CL, og så får Klopp nok lidt sværere ved at hente de navne, der står øverst på hans seddel.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » søndag, 12. feb, 2017 11:36

Stærkt indlæg, texy. Det er uomtvisteligt latterligt at stille spørgsmålstegn ved, om Klopp er god nok. Selvom de sidste par uger har været et kæmpe hak i tuden på vores tro på denne sæson, så kan man altså ikke negligere Klopps evners om træner - det tror jeg heldigvis heller ikke, der er nogen, der i fulde alvor gør.

Vi har bevist, at vi kan slå alle hold. Også de mindre klubber. Det er ikke et problem, vi har haft hele sæsonen eller under al tiden med Klopp. Vi kørte alle hold ud af banen i starten af sæsonen, og det kommer vi til at gøre igen. Jeg tror ligesom resten af verden, at Klopp har haft lige lovlig stor tiltro til sine spilleres evner og fysik - og det kommer han til at lære af. Der er nogle spillere, der har bevist, at de ikke er gode nok til at starte inde kontinuerligt, men med tanke på første halvdel af sæsonen, så er det jo ikke underligt, at Klopp havde stor tiltro til sine spillere.

Nu har vi endelig lang tid til at restituere, og det tror jeg virkelig kommer os til gode, selvom det altid er ærgerligt at gå længe og vente på en ny kamp efter en som i går. Den selvtillid det giver, at vi var tilbage på højeste niveau er jeg sikker på forplanter sig i spillerne, selvom vi sagde det samme efter præstationerne mod united og Chelsea - det giver alt andet end lige noget andet at overspille ligaens andenbedste hold fuldstændigt.

På trods af en gennemsyret negativitet fra min side ovenpå de sidste par uger,, så tror jeg sgu, at det her var vendepunktet. Jeg tror på, at vi slutter mellem 2-4.
Liverpool Football Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » onsdag, 15. feb, 2017 06:26

Med de modstandere vi har i denne sæson og de penge der er smidt efter deres trupper, så tror jeg det er de færreste som ville have været utilfredse tilbage i august, hvis de fik tilbuddet om at ligge hvor vi ligger i dag.

Vi er ikke et færdigt koncept/hold. Vi har ikke den nødvendige balance. Vi mangler optimalt nok at skifte 5-6 spillere.

Men men men...

Vi har et hold der kan slå alle, og gør det!
Vi spiller et dejligt optimistisk fodbold, som alle stort set er misundelige på. Selv scum "fans".
Vi har en god økonomi og økonomisk bæredygtig model.
Vi har en rimelig fremgang i både truppen og resultatmæssigt.

Klopp har en meget stor aktie i dette, så selvom man sagtens kan rive håret af sig selv over et nederlag til Hul og skriger efter nye løsninger, så skal vi være godt tilfredse med udviklingen og det nuværende niveau.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. feb, 2017 08:58

Enig i at Klopp er den bedste vi kan få. Men det betyder jo ikke at man ikke må være kritisk overfor ham. Jeg er selv pro-klopp, men samtidig kritisk over for hans valg - eller mangel på samme.

Anerkend andre forumister - også dem som er kritiske overfor Klopp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » onsdag, 15. feb, 2017 09:35

Hr. Drejer skrev: Anerkend andre forumister - også dem som er kritiske overfor Klopp.
Jojo. Jeg anerkender skam gerne andre forumister. Og nu var Mortenbak's indlæg ikke et decideret "Klopp out" indlæg, men nærmere en slags oplæg til, at sker et lignende scenarie næste sæson, så kommer der et "Klopp out" indlæg.

Men for lige at gribe fat i den debat, som du lægger op til.

Hvis man er tilfreds med verden, som den ser ud nu, så skal man vel ikke bare acceptere, hvis andre vil omstyrte den? Man har vel ret til at kæmpe for at bevare noget, som man føler i hvert et fiber af sin krop er godt og rigtigt?

Hvis man siger intet, så tror verden måske (og måske også Klopp), at der er tale om en generel holdning. Her på forum har vi alle ret til hver vores mening. Udover at have nogen flere at dele vores glæde med, så er det vel også netop meningen med forum. Men jeg ser intet i vejen for, at man kan svare hårdt på skarpe indlæg og til tider have en hård debat. Man må anerkende, at folk har andre holdninger end en selv. Men man behøver vel ikke at acceptere andres holdninger. Jeg har deltaget i mange af den slags ophedede debatter i min tid, hvor jeg ikke har ville acceptere folks holdning. Nok allermest i forhold til Rafa og Kenny. To managers, som efter min overbevisning ikke blev behandlet værdigt af alle herinde dengang. Og når jeg ser optræk til noget lignende med Klopp, så hopper jeg gerne i skyttegraven en gang til. Også når folk begynder at råbe på Gerrard...
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » torsdag, 16. feb, 2017 01:05

texy skrev:
mortenbak skrev:Jeg vil ikke sige "Klopp out", jeg synes han er en fed manager, men han har stort set smidt sæsonen væk på 5 uger og det er sgu skuffende. Især når han så intet foretager sig i Januar.... Lad gå for denne sæson så! Men næste sæson skal jo så vise noget helt andet og det kræver enten penge.... mange af dem, eller at han og scoutsne har endevendt høstakken og fundet en pæn sjat knappenåle, hvilket de jo så også har haft pænt med tid til.

Det må tiden vise og står vi i samme situation næste sæson, så vil jeg stille spørgsmål til om Klopps koncept er bæredygtigt i PL
Hvor er det efter min bedste overbevisning uhyre simpel retorik.

Klopp har smidt sæsonen væk på 5 uger? Jeg er med på, at jeg selv havde/har en forventning om top 2. Men det var en forventning baseret på Klopps evner, den eksisterende trup, Klopps indkøb og udsigten til en sæson uden europæisk fodbold. Og der var tale om en forventning.

De færreste ved deres fulde fem kan vel tillade sig, hverken at stille den slags krav om top 2 eller for så vidt krav om top 4. Forventninger i den retning blev vel før sæsonen i bedste fald betragtet som tvivlsomme. Så hvordan hulen kan man så have smidt sæsonen på 5 uger? Vi er blevet en kæmpe spiller i topkampen i denne sæson - helt på linje med klubber som Man Utd, Man City og Chelsea, der kan tillade sig at købe flops for milliarder og aflønne dem så dyrt, at de aldrig vil have råd til at drømme om spilletid i andre klubber, hvis deres nuværende ikke kan bruge dem på banen.

Om Klopps koncept er bæredygtigt? Vi kan skifte manager igen.... og igen..... og igen.... og igen. Det kommer der aldrig nogen garanteret succes ud af. Heller ikke med Klopp. Men at stille spørgsmålstegn ved et koncept, der har kastet back-to-back liga titler (for ikke at nævne pokal titel eller CL finale) af sig i en økonomisk trængt klub virker lidt fattigt, når det kommer to tredjedele inde i Klopps første hele sæson som manager for os. Jeg tænker, at Dortmund priser sig lykkelige for, at de ikke havde samme desperate holdning til, hvor lang tid en manager har til at levere det nærmest umulige.

Jeg har rigeligt med tid og tålmodighed til Klopp, så længe jeg fornemmer den positivitet i både spil og tone, som Liverpool bærer præg af under hans ledelse. Det er sgu ikke kun en fornøjelse at have en så dygtig manager. Det er et privilegie. Og det er efter min opfattelse naivt at tro, at der findes en mere kompetent person et sted derude, der kan indfri vores urealistiske krav om fodboldmæssigt verdensherredømme hurtigere eller bedre, end Klopp kan.

Kontinuitet? Ja tak!
Som du selv skriver, så er mit indlæg ikke et "Klopp out" indlæg. At du så i et senere indlæg antyder at der næste sæson kunne komme et "Klopp out" indlæg, må stå for din egen regning. Jeg går ikke ind for trænerfyringer overhovedet og jeg tror, som du, heller ikke vi kunne få en bedre træner end Klopp og jeg ønsker heller ikke en anden træner.

Forventninger eller ej og realistiske forhåbninger eller ej, så ændrer det ikke ved at sæsonen siden årsskiftet har taget en drastisk drejning. Og ja, på kun 5 uger er den STORT SET smidt væk! Det er da bekymrende ? Vores spil har været endnu mere bekymrende end resultaterne! Jeg havde ingen forventninger inden sæsonen udover at jeg troede Klopp ville kunne tiltrække nogle spændende spillere med sit navn.... Det var ikke tilfældet i Januar vinduet, hvor det ellers virkede tydeligt at vores trup kunne bruge lidt forstærkning eller blot én til én alternativer. Men de var ikke til rådighed eller også ville de ikke.

Mht Klopps koncept.... Så kan jeg da ikke se at der er noget galt i at stille spørgsmåltegn ved det, hvis næste sæson viser samme mønster som denne... Vi har i mange kampe nu været læst af vores modstandere og Klopp har ikke haft et modtræk eller virket som om at han ville lave et modtræk.... vi har blot "moset" videre og det er der ikke kommet noget ud af. Jeg synes han har set rådvild ud på sidelinien. Det synes jeg da også er bekymrende.
Uanset hvor vild jeg er med Klopp som træner, så håber jeg da... ja jeg forventer endda at han viser tegn på at tilpasse sit koncept til Premier League og ikke tror at han blot kan overføre sit Dortmund koncept til Liverpool og så forvente at gentage successen. Vi har spillet som nat og dag i denne sæson og "nætterne" er de værste jeg har oplevet som Liverpool fan.

Kontinuitet, Tilpasning, Udvikling? Ja Tak!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » torsdag, 16. feb, 2017 06:36

@MortenBak

Kort spørgsmål: har vi haft fremgang i år ift. de forrige år? (lad os lige se bort fra 13/14 og Suarez)

Et formdyk i en måned uanset hvor katastrofal den har været, er for mig ikke en tilbagegang hvis vi samlet ligger bedre, scorer flere mål, har en bedre trup.

Men igen, mener du vi er gået frem, tilbage eller er på samme niveau?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » torsdag, 16. feb, 2017 08:28

ilusio skrev:@MortenBak

Kort spørgsmål: har vi haft fremgang i år ift. de forrige år? (lad os lige se bort fra 13/14 og Suarez)

Et formdyk i en måned uanset hvor katastrofal den har været, er for mig ikke en tilbagegang hvis vi samlet ligger bedre, scorer flere mål, har en bedre trup.

Men igen, mener du vi er gået frem, tilbage eller er på samme niveau?
Pt mener jeg vi er status quo, men dog med forhåbning om at vi vil se fremgang og det er pga af forventningerne til hvad Klopp kan.

Hvad vi oplevede i første halvdel af sæsonen var jo af himmelske proportioner og gav et voldsomt håb for fremtiden. Siden nytår har det været det diametralt modsatte.
Jeg håber da at vi finder et leje tættere på efteråret.

Jeg er som skrevet ikke imod Klopp, men mine blinde tillid til at han kan føre os tilbage til storhed har da fået et knæk.

Jeg ønsker virkelig at han er manageren der kan gøre det, da jeg synes han er en cool person, som passer godt til Liverpool.





Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » fredag, 17. feb, 2017 07:39

Min pointe var blot at vi spillede godt i over 4 måneder, som i virkelig godt.
Så spiller vi af ged i 1 måned, men er stadig i toppen og inden for det vi vil sige er målsætningen for sæsonen. Vi er samtidig det mest scorende hold sammen med Arsenal dog.

Så jeg har virkelig svært ved at se det som status quo. Men man ser jo forskelligt på tingene, og fred være med det :)

Jeg er stadig optimist så længe jeg kan se fremgangen i spillet og at vi når vores mål for sæsonen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » lørdag, 18. feb, 2017 19:20

ilusio skrev:Min pointe var blot at vi spillede godt i over 4 måneder, som i virkelig godt.
Så spiller vi af ged i 1 måned, men er stadig i toppen og inden for det vi vil sige er målsætningen for sæsonen. Vi er samtidig det mest scorende hold sammen med Arsenal dog.

Så jeg har virkelig svært ved at se det som status quo. Men man ser jo forskelligt på tingene, og fred være med det :)

Jeg er stadig optimist så længe jeg kan se fremgangen i spillet og at vi når vores mål for sæsonen.
Jeg er som sådan også stadig optimist.... Det er vel efterhånden definitionen på en Liverpoolfan. Vi har vel alle været optimister siden 1990!

Jeg var måske alt for meget optimist da jeg troede at tilgangen af Klopp varslede en ny stor æra i vores historie.
Det kan bestemt nåes endnu og jeg håber det er den vej det går.
Jeg er bare ikke overbevist om at et koncept med at købe billige talenter og udvikle dem er nok til at vinde Premier League.... Eller spille med i toppen år efter år.
Der er imo kæmpe forskel på Bundesligaen og Premier League.
PL er jo stukket helt af mht penge og det tror jeg desværre vi er nødt til at acceptere, hvis vi vil lege med som tophold fremover.
Det er muligt vi kan "stjæle" et mesterskab, som Leicester gjorde det og som viselv var tæt på i 13/14, men på den lange bane kræver det penge at hænge på og at kunne holde på vores stjerner. Det er ikke den stil Klopp står for og det er ikke den stil FSG står for.
Men jeg håber at både Klopp og FSG tvinger mig til at æde den hat.... Det gør jeg hellere end gerne..

Lad os håbe at drengene ikke er blevet solskoldede i La Manga og at de fortsætter hvor de slap mod Tottenham.

Sturridge blev åbenbart syg af at komme ned til varmen Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Highspeed » mandag, 20. feb, 2017 20:07

Det er dejligt at hver eneste indlæg afslører en fælles besættelse af at få det mesterskab til Anfield.

14 - 7 - 4

25 kampe afviklet og med ovenstående fordeling, er det klart godkendt i min bog. Det jeg tror "tricker" er rækkefølgen som resultaterne er kommet i, hvor vi jo nærmest lignede en mester i oktober og nu er kommet lidt mere ned på jorden.
Men det er altså kun Chelsea der skiller sig ud, mens de øvrige helt store (City, United og Arsenal) er på samme niveau som os. Og det på trods af at de har et hav af spillere fra hylde 1.

Klopp er en meget eftertragtet træner og vi skal være lykkelige for at han har valgt at satse sin karriere på at genskabe Liverpool og gøre det stykke arbejde der skal til for at vinde endnu et mesterskab.

Kan han fortsætte med at udvikle de spillere vi har og tiltrække et par fra hylde 1, så vil vi nærme os.
Vi skal hente spillere som kan se noget specielt i at være med til at skabe historien og skrive et af de største kapitler i klubbens historie.

Det vil tage tid, idet vores konkurrenter allerede har høj kvalitet og fortsat vil bruge flere penge end vi kommer til, men det vil bare gøre triumfen endnu større når det sker, for det er jeg sikker på at det gør.

Vi fans skal have tålmodighed fortsat og glæde os over den fremgang vi oplever og så skal vi nedtone de tårnhøje forventninger sæson efter sæson, for det gør bare utålmodigheden og skiffelserne endnu større når det ikke går så stærkt som vi havde håbet på.

Januar var en af de måneder der satte tingene på prøve, men vi klarede 1-1 på OT og 1-1 mod Chelsea og nu har vi lige sat Spurs på plads.

Det uafgjorte mod Sunderland og nederlagene mod Hull og Swansea var jo en opvisning i fejl fra vores side og fejl dem lærer man af.

Jeg er meget tilfreds med situationen og ser frem til de kommende år med Klopp som manager.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af pingel » tirsdag, 21. feb, 2017 09:20

Klopp var åbenbart et smut omkring Carlsberg i går:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-12631067

Det kunne han godt have sagt - det var ikke fordi jeg havde andet at lave...

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af pingel » tirsdag, 21. feb, 2017 10:47

Han er her stadig:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... rk/6542594

Men man skal være hurtig - han flyver igen inden længe...

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » tirsdag, 21. feb, 2017 12:58

pingel skrev:Han er her stadig:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... rk/6542594

Men man skal være hurtig - han flyver igen inden længe...
phpBB [video]

Besvar