Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 30. apr, 2018 09:27

Ikke ligefrem en smånyhed... Der gpr kraftig rygter om at snape (Buvac) og klopp har haft en større diskssion, med resultatet at Buvac har sagt op.. Indtil videre kun Duncan Castles der bliver citeret, men ingen Af vores egne journalister har skudt den ned...

https://mobile.twitter.com/duncancastles?lang=da
Senest rettet af Bellamy_fever mandag, 30. apr, 2018 09:46, rettet i alt 1 gang.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2018 09:28

Den er også på Mirror. Meget meget skidt.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... c-12452757
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2018 09:52

Twitter flyder over med rygter om at Buvac forlader Liverpool - og endda lige før semien mod Roma. Nu må klubben på banen for at af/bekræfte rygtet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 30. apr, 2018 10:12

De troværdige kilder, her iblandt James pearce melder at Buvac er på orlov resten af sæsonen af personlige årsager. Hans position i klubben er dig uændret.

https://mobile.twitter.com/jamespearceecho

Svær at finde hoved og hale i dette.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redmaniac » mandag, 30. apr, 2018 10:13

Hr. Drejer skrev:Twitter flyder over med rygter om at Buvac forlader Liverpool - og endda lige før semien mod Roma. Nu må klubben på banen for at af/bekræfte rygtet.
Det håber jeg vitterligt er en and eftersom, at det vel er en velkendt hemmelighed, at Buvac i høj grad står for det taktiske, mens Klopp mere er lederen og motivatoren.
Jeg får grimme tanker tilbage til tiden med Rafa og Pako, hvor man så, hvor stor en betydning en assistent kunne have.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 30. apr, 2018 10:23

Man kan vel ikke ligefrem kalde det en "smånyheder", det er for det første forfærdelig timing. For det andet så er det da skelsættende i forhold til vores setup. Det er sgu skidt, tænker jeg. Jeg tror ikke på at det bare er pga personlige årsager, dertil er timingen for dårlig.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. apr, 2018 10:24

Hvorfor formår vi altid, at gøre tingene ekstra spændende for os selv? Hvad er det for en ELENDIG timing!? Uanset hvad der har måtte ske, så kan de da for fanden nok vente nogle kampe!?

Jeg kan allerede se overskrifterne:

“Buvac had a big influence in Liverpool CL exit.” :wall: :wall:

Jeg synes fandme, at det er imponerende ringe, medmindre der er sket noget alvorligt i hans personlige liv.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. apr, 2018 10:27

Redmaniac skrev:
Hr. Drejer skrev:Twitter flyder over med rygter om at Buvac forlader Liverpool - og endda lige før semien mod Roma. Nu må klubben på banen for at af/bekræfte rygtet.
Det håber jeg vitterligt er en and eftersom, at det vel er en velkendt hemmelighed, at Buvac i høj grad står for det taktiske plan, hvor Klopp mere er lederen og motivatoren.
Jeg får grimme tanker tilbage til tiden med Rafa og Pako, hvor man så, hvor stor en betydning en assistent kunne have.
James Pearce skriver:
However, Anfield officials insist that Buvac, who was at Saturday's game against Stoke City, hasn't stepped down but is spending some time away from the club due to personal reasons.

Liverpool's position is that the club considers the matter to be private and therefore will respect his privacy by not making any further comment.

They say that Buvac remains a Liverpool employee and his position at the club is unaffected by this period of absence.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-14593526

Det virker vildt, men ok. Det er jo et helt team der er omkring holdet. Spørgsmålet er hvem der tager over på kort sigt?

Peter Krawietz er 2nd assistent, så det bliver vel ham, men Gerrard eller Neil Critchley kunne vel også steppe up :dontknow: ?

Gerrard er stadig ung i træner gamet, men omvendt så har han jo prøvet det hele som spiller og det giver respekt. Men i en ophedet kamp, så er det vel Krawietz som Klopp er mest på bølgelængde med og det er nok det vigtigste.

Personlige årsager kan jo dække over alt muligt, så det kan imø sagtens være forklaringen. timingen tyder dog på at det er mere end en almindelige "konen brokker sig for meget og ungerne skriger" personlige årsager.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 30. apr, 2018 10:48

Gerrard overtager i Rangers, så han er ude af klubben.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2018 10:57

Konspirations-idioten i mig, kan ikke undgå at finde det påfaldende med Buvac' "orlov" og så Anfield Express' stop for læk af holdopstillinger efter Stoke-kampen.



Kan Buvac' have været deres kilde? Og kan det have været årsagen til problemerne imellem ham og Klopp?

Det virker temmelig tyndt og søgt. Men når man ikke får noget at vide, så er det, at spekulationerne begynder...
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2018 11:04

ilusio skrev:Gerrard overtager i Rangers, så han er ude af klubben.
Det er vel først til den ny sæson, så frem til sommerferien er han vel i Liverpool.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2018 11:12

Og de gode nyheder fortsætter. Salah risikerer karantæne for slag imod Martins-Indi.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-12452909
Kloppite

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. apr, 2018 11:16

texy skrev:Og de gode nyheder fortsætter. Salah risikerer karantæne for slag imod Martins-Indi.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-12452909
Haha, det ville være så FA'sk som det kunne blive. Du får ikke karantæne for en knytnæve i maven, men for at vifte med armen! :lol:

Men okay, Harry Kane skal jo være topscorer.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redmaniac » mandag, 30. apr, 2018 11:34

texy skrev:Konspirations-idioten i mig, kan ikke undgå at finde det påfaldende med Buvac' "orlov" og så Anfield Express' stop for læk af holdopstillinger efter Stoke-kampen.



Kan Buvac' have været deres kilde? Og kan det have været årsagen til problemerne imellem ham og Klopp?

Det virker temmelig tyndt og søgt. Men når man ikke får noget at vide, så er det, at spekulationerne begynder...
Mon ikke bare, at Anfield Express har det fra en kilde, der på en eller anden måde har mulighed for at observere træningen og derved, hvem der har hvilke farve træningstrøjer på.
Det kunne i teorien være samtlige stabsfunktioner på det operationelle plan.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 30. apr, 2018 11:54

Redmaniac skrev:
texy skrev:Konspirations-idioten i mig, kan ikke undgå at finde det påfaldende med Buvac' "orlov" og så Anfield Express' stop for læk af holdopstillinger efter Stoke-kampen.



Kan Buvac' have været deres kilde? Og kan det have været årsagen til problemerne imellem ham og Klopp?

Det virker temmelig tyndt og søgt. Men når man ikke får noget at vide, så er det, at spekulationerne begynder...
Mon ikke bare, at Anfield Express har det fra en kilde, der på en eller anden måde har mulighed for at observere træningen og derved, hvem der har hvilke farve træningstrøjer på.
Det kunne i teorien være samtlige stabsfunktioner på det operationelle plan.
Jeg kan ikke se, hvad det skulle give os af fordel ?

Hvis det er noget alvorligt, der er sket med ham eller en af hans nærmeste, så kan det da give stor motivation for alle i klubben om, at spille sæson færdig i flot stil for Buvac vds. det kan bruges positivt.
Er det derimod en ordentlig tvist Buvac og Klopp i mellem eller Buvac og en i ledelsen og i den stil, så er det da meget negativt, men når sådan en situation så bør Klopp kunne bruge anledningen til at hive ting ud af situationen, som han kan bruge konstruktivt overfor spillerne.

Det er en afsindig spændende afslutning, vi skal have på denne sæson på alle parametre, og det skal give en happy ending både i PL og i Rom, ellers graver jeg mig ned i et hul...

Besvar