Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » onsdag, 20. jun, 2018 18:57

Jeg ved ikke hvad der er originalkilden, men ud fra det her norske skriv fra vores søsterside, så lyder det som om, at det mere handler om hvornår Anfield Road udvides end det handler om hvis:https://www.liverpool.no/nyheter/bygget ... mber-2019/
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 20. jun, 2018 19:40

This is Anfield havde denne artikel fra idag om udvidelsen og trænningsanlæg.

https://www.thisisanfield.com/2018/06/l ... ng-ground/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » torsdag, 21. jun, 2018 09:23

61.000 pladser vil sgu ikke være dårligt. Og så mangler vi stadig de 2 sidste sider inkl The Kop.

Hvor ville jeg gerne at vi fik lavet 10.000 ekstra pladser på The Kop med mulighed for Safe Standing. Det ville kunne gøre en del for stemningen.

I den ideelle verden måtte der også gerne differenceres i priserne så de lokale kan købe billetterne billigere, men skal vise ID for at komme ind (så de ikke kan sælges videre). Det sker dog nok ikke, men det er min romantiske drøm.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 21. jun, 2018 12:27

ilusio skrev:61.000 pladser vil sgu ikke være dårligt. Og så mangler vi stadig de 2 sidste sider inkl The Kop.

Hvor ville jeg gerne at vi fik lavet 10.000 ekstra pladser på The Kop med mulighed for Safe Standing. Det ville kunne gøre en del for stemningen.

I den ideelle verden måtte der også gerne differenceres i priserne så de lokale kan købe billetterne billigere, men skal vise ID for at komme ind (så de ikke kan sælges videre). Det sker dog nok ikke, men det er min romantiske drøm.
Fuldkommen enig!!

Man behøver vel ikke at udvide King Kenny's Stand?
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » torsdag, 21. jun, 2018 12:31

texy skrev:
ilusio skrev:61.000 pladser vil sgu ikke være dårligt. Og så mangler vi stadig de 2 sidste sider inkl The Kop.

Hvor ville jeg gerne at vi fik lavet 10.000 ekstra pladser på The Kop med mulighed for Safe Standing. Det ville kunne gøre en del for stemningen.

I den ideelle verden måtte der også gerne differenceres i priserne så de lokale kan købe billetterne billigere, men skal vise ID for at komme ind (så de ikke kan sælges videre). Det sker dog nok ikke, men det er min romantiske drøm.
Fuldkommen enig!!

Man behøver vel ikke at udvide King Kenny's Stand?
Det mener jeg faktisk også jeg har læst at man arbejder for. Mht udvidelse af de formodede sidste to tribuner, så handler det vel også om at skabe en helhedsløsning?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » torsdag, 21. jun, 2018 12:48

Jesper skrev:
texy skrev:
ilusio skrev:61.000 pladser vil sgu ikke være dårligt. Og så mangler vi stadig de 2 sidste sider inkl The Kop.

Hvor ville jeg gerne at vi fik lavet 10.000 ekstra pladser på The Kop med mulighed for Safe Standing. Det ville kunne gøre en del for stemningen.

I den ideelle verden måtte der også gerne differenceres i priserne så de lokale kan købe billetterne billigere, men skal vise ID for at komme ind (så de ikke kan sælges videre). Det sker dog nok ikke, men det er min romantiske drøm.
Fuldkommen enig!!

Man behøver vel ikke at udvide King Kenny's Stand?
Det mener jeg faktisk også jeg har læst at man arbejder for. Mht udvidelse af de formodede sidste to tribuner, så handler det vel også om at skabe en helhedsløsning?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Lige præcis. Derfor håber jeg at der virkelig tænkes stort/nyt mht. The Kop.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » torsdag, 21. jun, 2018 22:54

Er det ikke noget med at The Kop ikke kan udvides uden en meget stor omlægning af infrastrukturen omkring stadion? Jeg tror ikke vi skal forvente mere end omkring de 60.000 i kapacitet lige foreløbig (2022?).

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 29. jun, 2018 09:37

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12817973
Ret interessant artikel omhandlende vores CEO og hans tanker omkring at drive klubben. Synes han er så dejligt befriende ærlig.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 29. jun, 2018 13:08

Jesper skrev:https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12817973
Ret interessant artikel omhandlende vores CEO og hans tanker omkring at drive klubben. Synes han er så dejligt befriende ærlig.
Peter Moore er en kæmpegevinst for klubben - Specielt på kommunikationssiden. Det er godt set, at sætte en Scouser med amerikansk forretningsbaggrund ind som CEO (hvilket jeg også skrev om i Fanbladet i sin tid ;) )
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » fredag, 29. jun, 2018 18:57

Kunne godt håbe på vi udvide til mindst 85.000 pladser, vi kunne sagtens fylde station til 100.000 til alle kampe. det er direkte umuligt at få en season ticket hvis du nærmest ikke er født ind i den så vidt jeg kan forstå.

og ventelisterne er uendelig lange.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 02. jul, 2018 10:05

3 Liverpool-spillere blandt de 100 nominerede til Golden Boy 2018:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/7 ... -boy-2018/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 02. jul, 2018 11:36

Nu vi kun mangler at få forlænget med Mané for at have styr på vores bedste spillere kontraktmæssigt, så er der en del spillere, der har kontrakt udløb næste sommer og sommeren 2020, hvor jeg tror, at vi vil benytte os af muligheden for at forlænge endnu en sæson med Milner, og så skal Henderson vel også snart tilbydes en ny kontrakt som Fab 3. Resten kan vel mere eller mindre være til salg fra nu og til kontraktudløb, uden at vi skal genforhandle kontrakterne ?

https://www.empireofthekop.com/2018/07/ ... contracts/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 02. jul, 2018 11:51

Liste over spillernes lønninger, hvor man kan se, at det virkelig godt kan betale sig at hente talenter ind og udvikle til 1. holdet eller relativt ukendte spillere som Robertson, som kan gå ind og levere fra day 1, da de udligner den ret store stigning i lønningerne til de bedst betalte:

https://www.caughtoffside.com/2018/07/0 ... full-back/

Mon ikke Hendo får forlænget og ryger op på de 130.000, og ellers er der mulighed for sparede lønkroner ved at sige, at Gomez kan dække ind for Matip og Clyne, Milner ville kunne være reserve på begge backpladser, så også Moreno's løn kunne spares, Migs kan erstattes som 2. keeper med Ward og dermed Grabara som 3. keeper.
Så er der naturligvis den endelige kabale med vores efterhånden mange angribere, hvor det ville være lækkert, hvis vi ikke skulle betale løn til Studge mere. Talenterne, der var udlejet sidste sæson får jo ikke den vildeste løn, men der kan da komme nogle pæne salg ud af nogle af dem.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 12. jul, 2018 07:22

Nogen der ved, hvorfor Brewster endnu ikke har skrevet under på den aftale som ellers er "agreed in principle"?

Nu begynder gribbene åbenbart at cirkle igen.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12898184
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 12. jul, 2018 13:10

texy skrev:Nogen der ved, hvorfor Brewster endnu ikke har skrevet under på den aftale som ellers er "agreed in principle"?

Nu begynder gribbene åbenbart at cirkle igen.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12898184
det er en lidt uheldig kilde der er i den artikel, men ang. Brewster ved jeg ikke hvad der sker. Det kan være at han gerne vil vente til vinduet er lukket fordi han er bange for at blive lejet ud til Tranmere :dontknow:

Besvar