Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 29. jan, 2018 20:02

Ja, lad os da endelig presse et gilde ind midt i et presset program, så vi kan fejre en spiller, der ikke havde anstændighed nok til at spille sæsonen færdig eller stille sig til rådighed for sin arbejdsgiver, hver gang et transfervindue var åbent.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-14218813

For mig er Coutinho mere sammenlignelig med Sterling end med Suarez. Vores spillere er i deres fine ret til private venskaber og kan i et sådant regi fint hygge sig med Coutinho. Men jeg ser absolut ingen grund til at klubben skal lave nogen som helst officiel afsked med ham. Det viste han ikke klubben nok respekt til at fortjene.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » søndag, 04. feb, 2018 07:20

Lang artikel om Klopp mv http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -City.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » mandag, 05. feb, 2018 20:57

U23 spiller mod Spurs lige nu med Lallana, Solanke og Ings i startopstillingen.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 06. feb, 2018 16:22

Nå så blev det officielt, den har været længe undervejs .. -:)


Liverpool FC

@LFC
#LFC have completed the signing of Anderson Arroyo, who has immediately moved to Real Mallorca on an 18-month loan deal.http://lfc.tv/AR5p

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » onsdag, 07. feb, 2018 16:49

http://fodboldspilleren.dk/stats-mest-s ... er-league/

Vi er det mest fair spillende hold i hele Premier League. Er det måske et problem og mangler vi lidt mere stål og nastyness? Hvis vi nu havde været lige så klamme som Tottenham eksempelvis kunne vi måske have fået 4-6 flere straffespark i løbet af sæsonen bare ved ren film. Og måske hvis vi stoppede folk ulovligt lidt oftere på midtbanen at vi ville have indkasseret lidt færre mål i den anden ende?
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 07. feb, 2018 17:01

Der skulle snart komme melding om, at vi går i gang med næste udbygningsetape, så vi kommer op på 61.000 pladser. Safe Standing på The Kop også og The Kop skal være 90% besat af season ticket holders - tak:

http://fantasysports.co.uk/blog/2018/02 ... uncements/

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » onsdag, 07. feb, 2018 18:24

Niels K skrev:Der skulle snart komme melding om, at vi går i gang med næste udbygningsetape, så vi kommer op på 61.000 pladser. Safe Standing på The Kop også og The Kop skal være 90% besat af season ticket holders - tak:

http://fantasysports.co.uk/blog/2018/02 ... uncements/
Det er jo fantastisk. Kæmpe nyhed
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 07. feb, 2018 19:07

Niels K skrev:Der skulle snart komme melding om, at vi går i gang med næste udbygningsetape, så vi kommer op på 61.000 pladser. Safe Standing på The Kop også og The Kop skal være 90% besat af season ticket holders - tak:

http://fantasysports.co.uk/blog/2018/02 ... uncements/
Nice. Så vidt jeg kan læse så er det 60.000.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » onsdag, 07. feb, 2018 19:37

Niels K skrev:Der skulle snart komme melding om, at vi går i gang med næste udbygningsetape, så vi kommer op på 61.000 pladser. Safe Standing på The Kop også og The Kop skal være 90% besat af season ticket holders - tak:

http://fantasysports.co.uk/blog/2018/02 ... uncements/
Kender ikke mediet, men er det ikke lidt et sammenkog af tidligere forudsigelser? Synes det virker ret så spekulativt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » fredag, 09. feb, 2018 07:36

Dejligt at FSG endnu engang ser ud til at forbedre det fundament Liverpool hviler på.

Håber de har forstået den del der handler om billetpriser, hvilket er min næsten eneste anke imod dem som ejere.
Heldigvis forstod de budskabet sidst at de lokale fans råbte op, så håber vi kan undgå den ballade.

Kan de sidste 3 sider af Anfield bliver opdateret i samme standard som Main Stand, så er jeg MEGET tilfreds.
Især håber jeg at der lavet et monster af en endetribune i en opdatering af the Kop hvor der vil være safe standing. Det ku være fedt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 09. feb, 2018 09:30

ilusio skrev:Dejligt at FSG endnu engang ser ud til at forbedre det fundament Liverpool hviler på.

Håber de har forstået den del der handler om billetpriser, hvilket er min næsten eneste anke imod dem som ejere.
Heldigvis forstod de budskabet sidst at de lokale fans råbte op, så håber vi kan undgå den ballade.

Kan de sidste 3 sider af Anfield bliver opdateret i samme standard som Main Stand, så er jeg MEGET tilfreds.
Især håber jeg at der lavet et monster af en endetribune i en opdatering af the Kop hvor der vil være safe standing. Det ku være fedt.
Det kræver at byråd og klub arbejder tæt sammen, fordi så skal der vist lavet en del infrastruktur om ved tribunen, sådan som jeg har forstået det. Men så igen, sværere er del vel heller ikke

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 09. feb, 2018 09:40

ilusio skrev:Dejligt at FSG endnu engang ser ud til at forbedre det fundament Liverpool hviler på.

Håber de har forstået den del der handler om billetpriser, hvilket er min næsten eneste anke imod dem som ejere.
Heldigvis forstod de budskabet sidst at de lokale fans råbte op, så håber vi kan undgå den ballade.

Kan de sidste 3 sider af Anfield bliver opdateret i samme standard som Main Stand, så er jeg MEGET tilfreds.
Især håber jeg at der lavet et monster af en endetribune i en opdatering af the Kop hvor der vil være safe standing. Det ku være fedt.

Ja fint. Bare det det ikke går udover de sportslige ambitioner.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » fredag, 09. feb, 2018 10:42

Oomph242 skrev:
ilusio skrev:Dejligt at FSG endnu engang ser ud til at forbedre det fundament Liverpool hviler på.

Håber de har forstået den del der handler om billetpriser, hvilket er min næsten eneste anke imod dem som ejere.
Heldigvis forstod de budskabet sidst at de lokale fans råbte op, så håber vi kan undgå den ballade.

Kan de sidste 3 sider af Anfield bliver opdateret i samme standard som Main Stand, så er jeg MEGET tilfreds.
Især håber jeg at der lavet et monster af en endetribune i en opdatering af the Kop hvor der vil være safe standing. Det ku være fedt.

Ja fint. Bare det det ikke går udover de sportslige ambitioner.
Hvordan skulle det kunne det?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. feb, 2018 10:49

Hvis FSG tager lån for at finansiere stadionudvidelsen. Hvilket betyder at der er færre penge i transferkassen. Lån skal betales tilbage. Arsenal var da ramt et par sæsoner, men deres lån er vist betalt tilbage, hvilket ses med de store investeringer i truppen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » fredag, 09. feb, 2018 10:55

Hr. Drejer skrev:Hvis FSG tager lån for at finansiere stadionudvidelsen. Hvilket betyder at der er færre penge i transferkassen. Lån skal betales tilbage. Arsenal var da ramt et par sæsoner, men deres lån er vist betalt tilbage, hvilket ses med de store investeringer i truppen.
1. Jeg tvivler på at vores transferbudget bliver berørt. I hvert fald har vi da i år kunnet investere pænt på trods af vi udvidede Main Stand.
2. Arsenal og store investeringer? Hvem?
- De har da nærmere udvandet truppen de sidste 2 år
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar