Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » søndag, 17. feb, 2019 11:46

Niels K skrev:
YNWA96 skrev:
Niels K skrev:Så kom tallet, jeg havde ventet på. Vi betaler 58 kr. for hver tjente 100,- i lønninger, og det ligger helt fint - særligt når man tænker på den kommende trøjeaftale mv.:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/2 ... und-i-uka/

Man City's regnskaber lyder dog som svindel og humbuk.

Den artikel fra den norske er ikke specifik nok, når det gælder spillerlønninger ift. til konkurrenterne. This is Anfield havde en artikel omkring lønningerne og jeg tror den norske har lavet sin artikel ud fra den. Beløbet på de £263 M. i lønninger er ikke forkert, men det dækker lønningerne for de over 800 ansatte i LFC. James Pearce var hurtig ude med denne artikel, hvordan tingene hang sammen omkring lønningerne i LFC :



https://t.co/Cl3op3J2nq?amp=1
Men når det dækker samtlige lønninger i Liverpool FC og tallet er 58,- pr. 100,- tjente, så er det jo bare endnu bedre ?
De 58% i lønudgifter i LFC ift. omsætningen dækker alle lønudgifter. Det gælder osse andre klubber når man læser de forskellige årlige rapporter fra eksempelvis Forbes - Uefa - Swiss Ramble - KPMG. Som JP er inde på, så er man jo ved at undersøge om City Group betaler nogle af lønningerne i City og ikke klubben selv. Så min pointe var mere at man kan ikke sammenligne de tal LFC har med City, som JP skriver så fint i sin artikel.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 17. feb, 2019 12:34

Generelt er det jo bare vanvittigt, at vi præsterer et regnskab med over £100M på bundlinjen efter skat. Så er jeg da med på, at salget af Coutinho og Sakho indgår i det regnestykke. Men det gør indkøbene af Salah, Ox og VVD heldigvis også, så der er ingen tvivl om, at selve driften er sund. Og det endda i en periode, hvor der nok stadig betales af på finansieringen af Main Stand, mens der også investeres i nye træningsfaciliteter.

Umiddelbart forestiller jeg mig ikke, at regnskabet for 1. juni 2018 til 31. maj 2019 vil blive lige så imponerende. På spillersiden blev der investeret voldsomt i Alisson, Keita, Fabinho og Shaq i den periode, mens vi kun hentede næsten en tredjedel af de udgifter ind på salgene af Ings, Solanke og Ward.

Hvis vi også for den periode ender på et plus - uanset hvor lille det så måtte være, så bliver jeg voldsomt imponeret. For så ER vi blevet en økonomisk magtfaktor. Endda uden cash injections.

Det er sgu spændende tider. Både på og udenfor banen.
Kloppite

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » søndag, 17. feb, 2019 13:06

texy skrev:Generelt er det jo bare vanvittigt, at vi præsterer et regnskab med over £100M på bundlinjen efter skat. Så er jeg da med på, at salget af Coutinho og Sakho indgår i det regnestykke. Men det gør indkøbene af Salah, Ox og VVD heldigvis også, så der er ingen tvivl om, at selve driften er sund. Og det endda i en periode, hvor der nok stadig betales af på finansieringen af Main Stand, mens der også investeres i nye træningsfaciliteter.

Umiddelbart forestiller jeg mig ikke, at regnskabet for 1. juni 2018 til 31. maj 2019 vil blive lige så imponerende. På spillersiden blev der investeret voldsomt i Alisson, Keita, Fabinho og Shaq i den periode, mens vi kun hentede næsten en tredjedel af de udgifter ind på salgene af Ings, Solanke og Ward.

Hvis vi også for den periode ender på et plus - uanset hvor lille det så måtte være, så bliver jeg voldsomt imponeret. For så ER vi blevet en økonomisk magtfaktor. Endda uden cash injections.

Det er sgu spændende tider. Både på og udenfor banen.
Der er kommet lidt mere frem om regnskabet. Udover de £10 M. som man afbetalt for Main Stand til FSG. Så har klubben nedbragt gælden til banken/bankerne med £23 M. i dette regnskabsår. Så gælden til banken/bankerne idag skulle være £48 M. Det skulle i runde tal i DDK. være ca.280 millioner klubben har bragt gælden ned med på bare et år ( kilde ECHO).

Det er jo osse lidt tankevækkende at der kun var 7 PL-hold tilbage i 1/8 del i FA-Cuppen. Men selvom jeg persontlig elsker FA-Cuppen, så forstår jeg godt at klubberne prioterer som de gør ud fra et økonomisk perspektiv :

Raphael Honigstein
@honigstein
Prize money for winning the FA Cup: £6.6m. Approximate prize money for making the last 16 of this season’s Champions League: £70m. (Doesn’t include ticketing, marketing bonuses etc)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. feb, 2019 13:21

texy skrev: Og det endda i en periode, hvor der nok stadig betales af på finansieringen af Main Stand, mens der også investeres i nye træningsfaciliteter.
Mener jeg læste, at der er afviklet/afdraget £ 10 mill af lånet fra FSG til Klubben vedr. Mainstand i regnskabsåret.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 17. feb, 2019 14:44

Cynwal skrev:
texy skrev: Og det endda i en periode, hvor der nok stadig betales af på finansieringen af Main Stand, mens der også investeres i nye træningsfaciliteter.
Mener jeg læste, at der er afviklet/afdraget £ 10 mill af lånet fra FSG til Klubben vedr. Mainstand i regnskabsåret.
Ja, det skriver de i Guardian, hvor det klarlægges, at vi stadig mangler at betale £100M, før finansieringen af Main Stand er afviklet.

https://www.theguardian.com/football/20 ... it-2017-18

Derudover nævnes det, at der i perioden også er investeret i vores kommende £50M træningsanlæg i Kirkby. Det nævnes dog ikke, hvor stort et beløb, der er investeret i denne periode.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. feb, 2019 15:12

texy skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev: Og det endda i en periode, hvor der nok stadig betales af på finansieringen af Main Stand, mens der også investeres i nye træningsfaciliteter.
Mener jeg læste, at der er afviklet/afdraget £ 10 mill af lånet fra FSG til Klubben vedr. Mainstand i regnskabsåret.
Ja, det skriver de i Guardian, hvor det klarlægges, at vi stadig mangler at betale £100M, før finansieringen af Main Stand er afviklet.

https://www.theguardian.com/football/20 ... it-2017-18

Derudover nævnes det, at der i perioden også er investeret i vores kommende £50M træningsanlæg i Kirkby. Det nævnes dog ikke, hvor stort et beløb, der er investeret i denne periode.
Det er jo så også ting, som primært påvirker balancen, og ikke resultatet med mere end den del man vælger at straksafskrive.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 18. feb, 2019 18:40

Der har været en række indlæg de seneste måneder omhandlende klubbens økonomiske formåen. Swiss Ramble gennemgår her nøgletallene fra det seneste regnskab og knytter kommentarer hertil.

Opsummeret ser det rigtigt fornuftigt ud for Liverpool på den økonomiske front. Det rekordstore overskud skyldes sund drift, men i den grad også CL-rejsen og salget af Coutinho. Derudover hæfter jeg mig ved, at der er stort indtjeningspotentiale på den kommercielle front, hvor nærtstående forhandling omkring trøjesponsoratet vil være den største buffer.

Kigger man på de andre klubber listet i de vedlagte grafer, må snakken nu forhåbentlig en gang og for alle forstumme omkring Manchester Uniteds vakkelvorne økonomiske situation. Man skal ikke være statsautoriseret revisor for st kunne resonere sig frem til, at ærkerivalerne desværre en økonomisk gigant uden ligemand i Premier League (City’s fiksfakserier undtaget). Udgifterne til håndtering af gælden er peanuts sammenlignet med de enorme summer de henter ind på deres kommercielle aftaler. Manglende CL deltagelse etc. vil således ikke sende den permanent ud af kurs, som det ellers har været diskuteret herinde, men mere opfattes som en stor rids i lakken. Liverpool skal forsøge at gøre Manchester United kunsten efter og omsætte sportslig succes til kommercielle gigantaftaler - gerne startende med trøjesponsoratet.

Derudover hæfter jeg mig ved, at Arsenal trods stor egenkapital halter bagefter og synes at lide under stringent ejerskab i forbindelse med manglende investeringer samt det faktum, at CL deltagelse har stor betydning for klubberne, City og United undtaget.

Da analysen bygger på adskillige sammenhængende tweets har jeg valgt at liste URL fremfor selve tweeter. God læselyst: https://twitter.com/swissramble/status/ ... 70176?s=21

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 18. feb, 2019 19:09

Nej det vil tage nogle år (10-20) før scum er røget ned af listen. Det tager tid, men vi kan jo se det fra vores egen historie. For mange magre år gør det sværere at tiltrække sponsorer og nye betalende fans.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 18. feb, 2019 19:21

Robbie_God_Fowler skrev:Der har været en række indlæg de seneste måneder omhandlende klubbens økonomiske formåen. Swiss Ramble gennemgår her nøgletallene fra det seneste regnskab og knytter kommentarer hertil.

Opsummeret ser det rigtigt fornuftigt ud for Liverpool på den økonomiske front. Det rekordstore overskud skyldes sund drift, men i den grad også CL-rejsen og salget af Coutinho. Derudover hæfter jeg mig ved, at der er stort indtjeningspotentiale på den kommercielle front, hvor nærtstående forhandling omkring trøjesponsoratet vil være den største buffer.

Kigger man på de andre klubber listet i de vedlagte grafer, må snakken nu forhåbentlig en gang og for alle forstumme omkring Manchester Uniteds vakkelvorne økonomiske situation. Man skal ikke være statsautoriseret revisor for st kunne resonere sig frem til, at ærkerivalerne desværre en økonomisk gigant uden ligemand i Premier League (City’s fiksfakserier undtaget). Udgifterne til håndtering af gælden er peanuts sammenlignet med de enorme summer de henter ind på deres kommercielle aftaler. Manglende CL deltagelse etc. vil således ikke sende den permanent ud af kurs, som det ellers har været diskuteret herinde, men mere opfattes som en stor rids i lakken. Liverpool skal forsøge at gøre Manchester United kunsten efter og omsætte sportslig succes til kommercielle gigantaftaler - gerne startende med trøjesponsoratet.

Derudover hæfter jeg mig ved, at Arsenal trods stor egenkapital halter bagefter og synes at lide under stringent ejerskab i forbindelse med manglende investeringer samt det faktum, at CL deltagelse har stor betydning for klubberne, City og United undtaget.

Da analysen bygger på adskillige sammenhængende tweets har jeg valgt at liste URL fremfor selve tweeter. God læselyst: https://twitter.com/swissramble/status/ ... 70176?s=21
Spændende læsning. Det giver mening for en som mig, hvor økonomi på det plan er spændende, men svært at forholde sig til.
Ift os selv og de øvrige klubber - du nævnte eks Man United - vil det alligevel ikke være således, at hvis man år efter år præsterer godt i CL, så vil det til sidst betyde at man kan forhandle bedre kommercielle aftaler? Det vil være logik i mit hoved. Og omvendt hvis man ikke lykkedes. Underforstået at United har forstået at udnytte deres sportslige succes til en kommerciel en af slagsen, hvorpå det vel også kan gå den anden vej?
Eller betyder en årrække med succes/fiasko ikke noget for ens brand?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. feb, 2019 20:49

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Der har været en række indlæg de seneste måneder omhandlende klubbens økonomiske formåen. Swiss Ramble gennemgår her nøgletallene fra det seneste regnskab og knytter kommentarer hertil.

Opsummeret ser det rigtigt fornuftigt ud for Liverpool på den økonomiske front. Det rekordstore overskud skyldes sund drift, men i den grad også CL-rejsen og salget af Coutinho. Derudover hæfter jeg mig ved, at der er stort indtjeningspotentiale på den kommercielle front, hvor nærtstående forhandling omkring trøjesponsoratet vil være den største buffer.

Kigger man på de andre klubber listet i de vedlagte grafer, må snakken nu forhåbentlig en gang og for alle forstumme omkring Manchester Uniteds vakkelvorne økonomiske situation. Man skal ikke være statsautoriseret revisor for st kunne resonere sig frem til, at ærkerivalerne desværre en økonomisk gigant uden ligemand i Premier League (City’s fiksfakserier undtaget). Udgifterne til håndtering af gælden er peanuts sammenlignet med de enorme summer de henter ind på deres kommercielle aftaler. Manglende CL deltagelse etc. vil således ikke sende den permanent ud af kurs, som det ellers har været diskuteret herinde, men mere opfattes som en stor rids i lakken. Liverpool skal forsøge at gøre Manchester United kunsten efter og omsætte sportslig succes til kommercielle gigantaftaler - gerne startende med trøjesponsoratet.

Derudover hæfter jeg mig ved, at Arsenal trods stor egenkapital halter bagefter og synes at lide under stringent ejerskab i forbindelse med manglende investeringer samt det faktum, at CL deltagelse har stor betydning for klubberne, City og United undtaget.

Da analysen bygger på adskillige sammenhængende tweets har jeg valgt at liste URL fremfor selve tweeter. God læselyst: https://twitter.com/swissramble/status/ ... 70176?s=21
Spændende læsning. Det giver mening for en som mig, hvor økonomi på det plan er spændende, men svært at forholde sig til.
Ift os selv og de øvrige klubber - du nævnte eks Man United - vil det alligevel ikke være således, at hvis man år efter år præsterer godt i CL, så vil det til sidst betyde at man kan forhandle bedre kommercielle aftaler? Det vil være logik i mit hoved. Og omvendt hvis man ikke lykkedes. Underforstået at United har forstået at udnytte deres sportslige succes til en kommerciel en af slagsen, hvorpå det vel også kan gå den anden vej?
Eller betyder en årrække med succes/fiasko ikke noget for ens brand?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det tager jo væsentlig længere tid at arbejde en solid sponsorportefølje op. For det første har mange af aftalerne 3-5 årige tidshorisonter, og så er det skaber gentagne, og vedvarende successer større og større værdi for en sponsor. En ting er den rene eksponering og dermed branding en sponsor får, men ofte er det endnu vigtigere for en sponsor, at forsøge at "gnubbe" sig til "vinderkarisma" ved at sponsere vindere.

...og inden træerne vokser ind i himlen, så skal det lige med, at hvis regnskabet renses for indtægter ved salg af spillere, så er nettoresultatet før skat et overskud på £ 1 mill.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 18. feb, 2019 20:50

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Der har været en række indlæg de seneste måneder omhandlende klubbens økonomiske formåen. Swiss Ramble gennemgår her nøgletallene fra det seneste regnskab og knytter kommentarer hertil.

Opsummeret ser det rigtigt fornuftigt ud for Liverpool på den økonomiske front. Det rekordstore overskud skyldes sund drift, men i den grad også CL-rejsen og salget af Coutinho. Derudover hæfter jeg mig ved, at der er stort indtjeningspotentiale på den kommercielle front, hvor nærtstående forhandling omkring trøjesponsoratet vil være den største buffer.

Kigger man på de andre klubber listet i de vedlagte grafer, må snakken nu forhåbentlig en gang og for alle forstumme omkring Manchester Uniteds vakkelvorne økonomiske situation. Man skal ikke være statsautoriseret revisor for st kunne resonere sig frem til, at ærkerivalerne desværre en økonomisk gigant uden ligemand i Premier League (City’s fiksfakserier undtaget). Udgifterne til håndtering af gælden er peanuts sammenlignet med de enorme summer de henter ind på deres kommercielle aftaler. Manglende CL deltagelse etc. vil således ikke sende den permanent ud af kurs, som det ellers har været diskuteret herinde, men mere opfattes som en stor rids i lakken. Liverpool skal forsøge at gøre Manchester United kunsten efter og omsætte sportslig succes til kommercielle gigantaftaler - gerne startende med trøjesponsoratet.

Derudover hæfter jeg mig ved, at Arsenal trods stor egenkapital halter bagefter og synes at lide under stringent ejerskab i forbindelse med manglende investeringer samt det faktum, at CL deltagelse har stor betydning for klubberne, City og United undtaget.

Da analysen bygger på adskillige sammenhængende tweets har jeg valgt at liste URL fremfor selve tweeter. God læselyst: https://twitter.com/swissramble/status/ ... 70176?s=21
Spændende læsning. Det giver mening for en som mig, hvor økonomi på det plan er spændende, men svært at forholde sig til.
Ift os selv og de øvrige klubber - du nævnte eks Man United - vil det alligevel ikke være således, at hvis man år efter år præsterer godt i CL, så vil det til sidst betyde at man kan forhandle bedre kommercielle aftaler? Det vil være logik i mit hoved. Og omvendt hvis man ikke lykkedes. Underforstået at United har forstået at udnytte deres sportslige succes til en kommerciel en af slagsen, hvorpå det vel også kan gå den anden vej?
Eller betyder en årrække med succes/fiasko ikke noget for ens brand?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja, jeg kan varmt anbefale at følge Swiss Ramble. De har mange interessante økonomiske analyser på tværs af klubber og ligaer. Og der er fokus på at formulere det, så de fleste forstår essensen.

Jeg havde en tysk professor på mit bachelorstudie i sportsøkonomi, der fremlagde en analyse af sammenhængen mellem resultater og økonomisk formåen. Med specifikt afsæt i den engelske og spanske liga. Der er ikke noget revolutionerende i denne åbenlyse konklusion, men det var interessant at se, hvor tæt korreleret Manchester United, Chelsea, Barcelona og Real Madrids sportslige resultater var med deres købekraft. Underforstået for klubber med markant større købekraft vil deres position forblive den samme, da budget er altafgørende for sportslig succes.

Styrkeforholdet forskydes således ikke, medmindre reglerne omgås som det er tilfældet med Manchester City. Et scenarie hvor Manchester United skulle præstere middelmådigt i årtier er således utopi, da de altid indenfor få transferperioder vil kunne tiltrække talent, der sikrer deres position i toppen af ligaen. Årene efter Ferguson er et meget godt eksempel på dette. Ferguson efterlod et gammelt og mættet hold, hvilket resulterede i manglende CL-deltagelse i 2014/2015 og 2016/2017. Alligevel har klubben i perioden tiltrukket verdensklasse spillere som Di Maria, Pogba, Lukaku etc. Heldigvis har det ikke medført den succes en sådan massiv investering normalt medfører givet budgettets førnævnte betydning. Men dette skyldes mere manglende sportslig retning - at Manchester United har forstærket deres økonomiske position sammenholdt med Liverpool, Chelsea og Arsenal i denne periode tydeliggør, at de har cementeret deres position som den økonomiske sværvægter i engelsk fodbold.

Dermed ikke sagt, at afstanden ikke kan mindskes. Liverpool kan gøre dette i skrivende stund ved at udnytte den sportslige situation kommercielt i forbindelse med sponsoraftaler (eks. stadion) og indgåelse af kommercielle aftaler i forbindelse med trøjeproducenten, hvor Manchester United eksempelvis tjener £75mio. årligt sammenlignet med Liverpools £45mio. ditto. Jeg er sikker på, at Hogan m.fl er opmærksom på den gunstige forhandlingsposition klubben pt. er i, og ligeledes søger at profitere af dette prompte, da det kan være med til at skabe en multiplikatoreffekt grundet føromtalte positive kausalitet mellem budget og sportslige resultater.

Der er selvfølgelig altid en outlier i analyser som disse, og denne hedder i dette tilfælde Tottenham. Jeg forudser dog stadigvæk, at Tottenham skal fastholde nuværende resultater henover de næste 3-4 sæsoner, før de vil kunne skabe en position, hvor de økonomisk kan bide skeer med Chelsea, Arsenal og Liverpool. Og det kræver, at de holder fast i træner og talentmasse, hvilket selvfølgelig er et realistisk scenarie, selvom jeg håber korthuset vælter ;)

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » tirsdag, 19. feb, 2019 08:21

Det tog vel 15-20 års mangel på trofæer (undtaget nogle enkelte lyspunkter) at flytte Liverpool ned som nummer 3-4 i England fra at have været nummer 1.

scums økonomi vil hjælpe dem i mange år endnu uanset hvad. De kan de næste 10 år smide en mia DKK mere end os hvert år uden at lave et underskud. Det væsentlige er at de spillere scum henter bliver dyrere og dyrere da der er mindre tiltrækning til klubben samt at alle andre klubber ved at de har pengene og er desperate. Så indtil de lærer at bygge et hold godt op, så vil de ende med at betale for meget for deres indkøb og betale åndsvage lønninger.

Liverpool har gang i et yderst fornuftigt forløb med at udvikle spillere både fra ungdomsrækkerne, men også ved at hente uforløste talenter og udvikle disse. Derudover har vi nu pengene til at sige at hvis der er en spiller vi mener der vil gøre forskellen, så kan vi også betale prisen, men vi er ikke så afhængige af det som andre nok vil være.

Eksempelvis vil scum nok skulle ende med at betale £100 mio for en CB fra Napoli. Jeg rater Gomez højt nok til at sige at det behøver vi ikke, men måske ham fra Ajax kan hentes til £30 mio og være en bedre spiller til at rotere med Gomez og spille sammen med VVD ikke mindst.

Vi skal fortsætte vores stabile udvikling. Fortsætte med at udvikle egne spillere, spille positivt fodbold, men ikke mindst: vinde nogle af de store trofæer startende med PL. Så vil fanbasen vokse støt og dermed også vores økonomiske fundament.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 22. feb, 2019 18:36

Et længere interview med VVD.

Fortæller, hvordan han har spillet 3-4 kampe med et brækket ribben og var på antibiotika i Leicester-kampen, hvor han lige havde været syg.

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/p071h7d2

Og en lille stikpille til Trent og Robbo. "I wasn't good enough to play center back, so I played right back" :lol:
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 10. mar, 2019 22:07

Premier League

@premierleague

DWWWDDWWDDDWWWDWWWWDWWWWDWWWWWWWDWWW

@LFC have now gone 36 #PL matches unbeaten at Anfield, the joint-third longest in the competition's history

4,328
8:51 PM - Mar 10, 2019

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. mar, 2019 10:52

We are The Comeback Kings, og så er vi sværest at nappe point fra, når vi er kommet foran:

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... uthampton/

Besvar