Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. aug, 2019 21:11

Ny kontrakt til Ox, rygte om ny kontrakt til Virgil, store stadion planer og mulig rekord kontrakt med Nike fra næste sæson.

Der er sgu gang i den i dag
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. aug, 2019 21:41

Well, lad os nu lige se. Ox's kontrakt har vel været undervejs et stykke tid. Det glæder mig nu alligevel - han er en af mine favoritter.
Nike-rygtet er vel netop det. Et rygte. Og ikke så meget andet.
VvD rygtet har jeg faktisk ikke set, men han annoncerede jo allerede lige efter CL triumfen at han ville have flere penge. For det er vel ret beset det den kontrakt handler om. Fuld fortjent i øvrigt, men igen. Bare et rygte.
Mere kød kom der på stadionplanerne. Eller det gjorde der faktisk ikke, men man håbede lige. Faktisk var det eneste der reelt blev annonceret, at den tidligere ansøgning om at udbygge Anfield Road tribunen var ved at udløbe og den blev ikke taget i brug. Og på klassisk FSG maner blev vi igen spist af med "at vi undersøger mulighederne " og det blev vist antydet at tribunen skulle kunne rumme endnu flere mennesker.
Anset sted lød rygterne på en samlet kapacitet på 60.000. Altså en yderligere udvidelse på hele 2000. Når jeg lyder en kende sarkastisk, så er det fordi jeg synes ejerskabet er nogle langsom-smølfer hvad de her planer angår. Og fordi jeg irriteres over at tilgængeligheden til at se fodbold for de lokale og andres fans er temmelig svær.
Jeg håber på et betydeligt større stadion med en langt mere differentieret prisstruktur, så alles behov kan dækkes, men det er nok naivt.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. aug, 2019 22:17

Der går rygter om en trøjeaftale med Nike og en stor en af slagsen:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/8 ... aktavtale/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. aug, 2019 22:25

Liverpool on the road to £100m from matchdays with news of Anfield redevelopment plans

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16800179

Blandt de største i Europa:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-16799397

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 23. aug, 2019 09:10

Jesper skrev:Well, lad os nu lige se. Ox's kontrakt har vel været undervejs et stykke tid. Det glæder mig nu alligevel - han er en af mine favoritter.
Nike-rygtet er vel netop det. Et rygte. Og ikke så meget andet.
VvD rygtet har jeg faktisk ikke set, men han annoncerede jo allerede lige efter CL triumfen at han ville have flere penge. For det er vel ret beset det den kontrakt handler om. Fuld fortjent i øvrigt, men igen. Bare et rygte.
Mere kød kom der på stadionplanerne. Eller det gjorde der faktisk ikke, men man håbede lige. Faktisk var det eneste der reelt blev annonceret, at den tidligere ansøgning om at udbygge Anfield Road tribunen var ved at udløbe og den blev ikke taget i brug. Og på klassisk FSG maner blev vi igen spist af med "at vi undersøger mulighederne " og det blev vist antydet at tribunen skulle kunne rumme endnu flere mennesker.
Anset sted lød rygterne på en samlet kapacitet på 60.000. Altså en yderligere udvidelse på hele 2000. Når jeg lyder en kende sarkastisk, så er det fordi jeg synes ejerskabet er nogle langsom-smølfer hvad de her planer angår. Og fordi jeg irriteres over at tilgængeligheden til at se fodbold for de lokale og andres fans er temmelig svær.
Jeg håber på et betydeligt større stadion med en langt mere differentieret prisstruktur, så alles behov kan dækkes, men det er nok naivt.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Du er ikke meget ved at have med til fester hva...
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 23. aug, 2019 10:57

Emmy skrev:
fredag, 23. aug, 2019 09:10
Jesper skrev:Well, lad os nu lige se. Ox's kontrakt har vel været undervejs et stykke tid. Det glæder mig nu alligevel - han er en af mine favoritter.
Nike-rygtet er vel netop det. Et rygte. Og ikke så meget andet.
VvD rygtet har jeg faktisk ikke set, men han annoncerede jo allerede lige efter CL triumfen at han ville have flere penge. For det er vel ret beset det den kontrakt handler om. Fuld fortjent i øvrigt, men igen. Bare et rygte.
Mere kød kom der på stadionplanerne. Eller det gjorde der faktisk ikke, men man håbede lige. Faktisk var det eneste der reelt blev annonceret, at den tidligere ansøgning om at udbygge Anfield Road tribunen var ved at udløbe og den blev ikke taget i brug. Og på klassisk FSG maner blev vi igen spist af med "at vi undersøger mulighederne " og det blev vist antydet at tribunen skulle kunne rumme endnu flere mennesker.
Anset sted lød rygterne på en samlet kapacitet på 60.000. Altså en yderligere udvidelse på hele 2000. Når jeg lyder en kende sarkastisk, så er det fordi jeg synes ejerskabet er nogle langsom-smølfer hvad de her planer angår. Og fordi jeg irriteres over at tilgængeligheden til at se fodbold for de lokale og andres fans er temmelig svær.
Jeg håber på et betydeligt større stadion med en langt mere differentieret prisstruktur, så alles behov kan dækkes, men det er nok naivt.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Du er ikke meget ved at have med til fester hva...
Hahaha.... men en meget præcis opremsning af alle nyhederne, som de "non-nyheder", de reelt er. :D

Faktisk imponerende, at man kan dreje historien om udløbet "planning application" for udvidelsen af Annie Road til en positiv nyhed, fordi man uden at give nogen som helst nye detaljer om planerne, nu pludselige har "større" planer. Der sidder en dygtig kommunikationsmedarbejder i klubben et sted.
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » fredag, 23. aug, 2019 11:05

Magter bare ikke mainstream Nike. Må hellere købe mit merchandise i denne sæson, mens der er noget format over det med NB.

Så det bliver et nej tak til Nike herfra.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 23. aug, 2019 11:07

:lol: Jeg vil også gerne have et endnu større stadion, men +60.000 er altså ikke at kimse af, og tingene skal på ingen måder hastes igennem, da der er virkelig mange interessenter og ting, der skal falde på plads. Der er jo ingen, der siger, at det skal stoppe med det, og hvis de kan se, at det bliver en cash cow med hvert sæde solgt hver hjemmekamp og en venteliste alen lang, så vil de vel fortsætte med de andre ender, da investeringen tjenes relativt hurtigt hjem igen.

Jeg ønsker også differentierede priser fra ret så billige til loyale, unge lokale, The Travelling Kop, livslang billetholder, der lige har mistet arbejdet og måske ikke kan betale de dyre priser osv, osv., og så må de gerne skrue mere den anden vej på firmapakkerne fx.

Mht. trøjeaftalen, så vil der jo komme gang i rygterne snart, da tiden nærmer sig, og det er den sidste sæson med NB. Jeg synes bare, at rygtet kom fra et interessant medie, og så passer det mig rigtig fint, at rygtet lige sætter barren en tak højere end scum's aftale til at starte med :dance:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 23. aug, 2019 11:47

Vedr. Nike. I Barcelona har de differentierede trøjer alt afhængigt af hvad der er på trøjen. I forskellige prislag. Og de helt originale med alt på som hos spillerne, de er altså afsindigt dyre.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 23. aug, 2019 12:04

texy skrev:
fredag, 23. aug, 2019 10:57
Emmy skrev:
fredag, 23. aug, 2019 09:10
Jesper skrev:Well, lad os nu lige se. Ox's kontrakt har vel været undervejs et stykke tid. Det glæder mig nu alligevel - han er en af mine favoritter.
Nike-rygtet er vel netop det. Et rygte. Og ikke så meget andet.
VvD rygtet har jeg faktisk ikke set, men han annoncerede jo allerede lige efter CL triumfen at han ville have flere penge. For det er vel ret beset det den kontrakt handler om. Fuld fortjent i øvrigt, men igen. Bare et rygte.
Mere kød kom der på stadionplanerne. Eller det gjorde der faktisk ikke, men man håbede lige. Faktisk var det eneste der reelt blev annonceret, at den tidligere ansøgning om at udbygge Anfield Road tribunen var ved at udløbe og den blev ikke taget i brug. Og på klassisk FSG maner blev vi igen spist af med "at vi undersøger mulighederne " og det blev vist antydet at tribunen skulle kunne rumme endnu flere mennesker.
Anset sted lød rygterne på en samlet kapacitet på 60.000. Altså en yderligere udvidelse på hele 2000. Når jeg lyder en kende sarkastisk, så er det fordi jeg synes ejerskabet er nogle langsom-smølfer hvad de her planer angår. Og fordi jeg irriteres over at tilgængeligheden til at se fodbold for de lokale og andres fans er temmelig svær.
Jeg håber på et betydeligt større stadion med en langt mere differentieret prisstruktur, så alles behov kan dækkes, men det er nok naivt.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Du er ikke meget ved at have med til fester hva...
Hahaha.... men en meget præcis opremsning af alle nyhederne, som de "non-nyheder", de reelt er. :D

Faktisk imponerende, at man kan dreje historien om udløbet "planning application" for udvidelsen af Annie Road til en positiv nyhed, fordi man uden at give nogen som helst nye detaljer om planerne, nu pludselige har "større" planer. Der sidder en dygtig kommunikationsmedarbejder i klubben et sted.
Her er lidt info fra et ITK-forum om udviddelsen på kort og langt sigt:

22 Aug 2019 16:33:17
Hi eds. A question for ed01. Given today's statement that the club are allowing the proposed planning permission for the Annie Rd to expire because they intend to submit plans for a bigger stand taking the capacity over 60000 has something changed with the road infrastructure enabling this? I seem to remember you said a few years back we were capped at 60000 for this reason. And if this limit no longer exists do you potentially see another phase where the kop is expanded. Cheers Ed.


{Ed001's Note - they are working with the local council and plans are in hand to improve transport infrastructure in partnership together, the club and the council + local business. It will be done as a whole, along with the current regeneration of the area and the increase in capacity. Until finalised plans are released, I can't say whether or not the Annie Rd will max out the potential or not, in the short term at least. Certainly in the long term both club and city are keen to make it viable for a much larger stadium. The revenue from the increased number of visitors to the city is key to making the regeneration viable. We might be talking 10 years before it becomes possible to look to work on The Spion Kop though or it could be that they do the necessary works now as part of this current improvement. It is certainly in the long term plans of the club to look to a much larger capacity by increasing both ends of the ground as well, if it is possible. Local residents will probably end up being the biggest problem, as there will be a number who are opposed to the plans.}

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 23. aug, 2019 12:41

@Niels K

Er det ikke bare endnu en udtalelse med lige så meget kød på, som dem Jesper referede til? Som jeg læser det, så står der jo bare, alt kan ske - intet er sikkert, men alt er muligt.... måske.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 23. aug, 2019 13:38

Jeg ved ikke, om Jesper refererede til andre rygter end dem, jeg smed ind vedr. stadion, og så den seneste udmelding fra klubben, går jeg ud fra ? Det er vel det samme, som når vi diskuterer rygter omkring spillere, så er den jo ikke hjemme, før der ligger en underskrevet aftale, og sådan vil det også være mht. stadion og trøjeaften, men man kan vel godt poste, når der kommer nye udmeldinger forskellige steder fra og særligt, eftersom man ved, at de må være godt i gang med samtalerne, da aftalen med NB udløber efter denne sæson ?

Vi skal også have smidt en ny ansøgning ind på udbygningen, og det lyder foreløbigt på 60 måske 62.000, og selvom det måske ikke lyder af meget mere, så er 2 måske 4.000 sæder altså en pæn del mere end første plan. Når det sammenfattes med en lidt længere sigtet strategi sikkert sammen med kommunen om, at enderne også skal udvides, måske en togstation mere og alt mulig anden infrastruktur og opkøb af ejendomme, så kan man jo godt se, at man ikke gør tingene fra den ene dag til den anden, men der ser ud til at være planer for et endnu større Anfield de næste 5-10 år.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » fredag, 23. aug, 2019 15:22

Inden vi er FOR forhåndsindtaget omkring klubbens og dens spin på stadionudviddelser osv., så skal vi jo huske på at de har leveret den ene langside, og hvis de planlægger den anden, hvorfor så tvivle på at de mener det?

Det er jo for pokker ikke G&H vi snakker om. Det er faktisk nogen der gang på gang på gang har bragt klubben videre. Det er nogen der har fået et par dyre lærepenge når de har lavet fejl, men som i det mindste har rettet en smule ind (billetpriser, transferkomite osv).

Lad nu tvivlen komme dem til gode. De har jo tidligere også meldt ud at de ville prioritere Melby / akademi før en ny stadionudviddelse. Det mener jeg i hvert fald at have læst. Så en ting af gangen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » fredag, 23. aug, 2019 15:43

Kan det også tænkes, at man måske trækker lidt i håndbremsen i forhold til, om der kommer beslutninger vedr Safe Standing, hvilket ville få indflydelse på endetribunerne?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 23. aug, 2019 16:31

Mugge skrev:Kan det også tænkes, at man måske trækker lidt i håndbremsen i forhold til, om der kommer beslutninger vedr Safe Standing, hvilket ville få indflydelse på endetribunerne?
Måske. Men tror det har lange, lange udsigter. Specielt på Anfield. Hvilket jeg historien til trods har meget svært ved at forstå.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar