Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. aug, 2011 13:36

@mig_der

Personligt ville jeg da også være frustreret, hvis min by blev terroriseret på den måde. Og angående deres hooligans, så er det vel mange år siden, de har været kendt som de værste.
Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » onsdag, 10. aug, 2011 13:49

Nemlig. Tag til østblokken, der er de godt nok vanvittige. Har set flere klip på nettet, hvor de smadre alt og alle.
Det ikke for sjov de danske hooligans i en større grad ser op til dem fremfor de engelske.


Mon ikke det ender i noget "hvid imod sort"? Der er en engelsk side, hvor man kan smide jokes op. Og der er godt nok ikke mange, som ikke har en eller anden racistisk bemærkning i. Det skal tages med et gransalt, men billedet taler sit tydelige sprog når 8 ud af 10 har ordet "nigger" i.
Som også kan ses i en af kommentarene journalisten har fundet frem på den Facebook side, som ligger op til at gaderne er for englændere og ikke andre.

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Pesen » onsdag, 10. aug, 2011 14:13

mig_der skrev:
Pesen skrev:
AndreasN skrev:http://ekstrabladet.dk/112/article1598992.ece

Engelske fodboldfans opfordrer nu hinanden på kryds og tværs af klubberne at hjælpe til i gaderne.
De vil have deres gader tilbage, og det er i og for sig også forståeligt nok.
"De engelske fodboldfans - kendt som nogle af de værste hooligans "

Det var da ellers ikke så lidt generaliserende.
Vel det er jo EB, men englænderne er vel kendt som de væreste (af den folkelige mening) men om de så er de er da en helt anden sag.
Tja. Det er mere sidestillingen med det at være fodboldfan og hooligan - hvis man er engelsk - jeg synes er dum. Og meget triviel.
The *** is not yellow, it's chicken

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » torsdag, 11. aug, 2011 00:07

Der er roligt i Liverpool til aften. Og lader til det ser lige sådan ud i resten af landet.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 11. aug, 2011 03:44

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... -city-calm
Reds appeal for city calm

Liverpool manager Kenny Dalglish today joined players at the club in appealing for calm and an immediate end to the incidents seen in Liverpool over the last couple of days.

Said the Reds boss: "The city has made incredible progress over the past few years and no-one wants to see our restored reputation damaged by what we have witnessed over the last couple of days. For everyone's sake let's stop this now and pull together for the benefit of the whole community."

Club Captain Steven Gerrard commented: "This is a city which has always stuck together in difficult times and supported each other. If there are people thinking of going out and causing problems, then please think again. The Community doesn't want you behaving like this. We're proud of how Liverpool has been transformed and we shouldn't let the actions of a few have such an impact on the rest of the people who live here and care about the city."

Glen Johnson said: "We watched the worrying scenes from London and hoped it would not spread anywhere else. As the situation appears to be calming in London, the minority of people who have let down our community in Liverpool must understand that this behaviour is unacceptable."

Jamie Carragher added: "It's up to all of us to do what we can to help stop this type of criminal behaviour and get these people off the streets. Everyone has worked so hard to turn the city around and we don't want this to overshadow what has been achieved. Please think of those being affected by these disturbances and put an end to this now."
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 11. aug, 2011 13:48

Her er en hyggelig lille artikel fra The Echo om Anfields stemme George Sephton, som i år har 40 års jubilæum som speaker.

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -29216932/

Hans dybe stemme er nærmest synonym med oplevelsen på Anfield!

Stort Tillykke!! :flag5: :flag7: :flag8: :alcohol:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 11. aug, 2011 22:59

Fik desværre ikke set programmet om Liverpool... Nogen der kender et sted på nettet eller lignende hvor man kan se programmet? :-) PFT!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Nicoen » torsdag, 11. aug, 2011 23:23

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men du gik ikke glip af det helt store. Højdepunktet var da Morten Bruun sagde han troede på Carroll og Suarez ville blive PL's farligste angrebsduo. Jeg synes ikke de kom med noget nyt, hvis du bare har fulgt lidt med her på forum og i medierne(hvilket det lader til du har) ville ingen af de oplysninger de kom med komme som den store overraskelse(bortset fra Morten Bruuns kommentar :D). Alligevel var det dog dejligt at høre hvor positive alle de interviewede(Liverpool fans og en journalist fra Liverpool Echo) og studieværterne selv var overfor Liverpools kommende sæson.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 11. aug, 2011 23:36

Jeg takker mange gange! :) Og det lyder da bestemt positivt og håber da såsandelig at manden får ret..
Har lige set programmet om Chelsea, og nej, de kommer ikke med mange vilde oplysninger. Synes bare altid det er sjovt/spændende at høre på eksperter når de snakker om Liverpool. Bliver altid så forventningsfuld.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af athomsen » torsdag, 11. aug, 2011 23:54

LFC-Aaby skrev:Jeg takker mange gange! :) Og det lyder da bestemt positivt og håber da såsandelig at manden får ret..
Har lige set programmet om Chelsea, og nej, de kommer ikke med mange vilde oplysninger. Synes bare altid det er sjovt/spændende at høre på eksperter når de snakker om Liverpool. Bliver altid så forventningsfuld.
Hvad er det lige der gør, at tidligere spillere pr. definition er eksperter???

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » torsdag, 11. aug, 2011 23:59

Jeg har det liggende. Smider det op til download så snart det er klar til det.

Min net forbindelse er bare ikke fandens hurtig, så kan godt ske det først bliver imorgen.
Senest rettet af Callesen fredag, 12. aug, 2011 00:00, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 12. aug, 2011 00:00

athomsen skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg takker mange gange! :) Og det lyder da bestemt positivt og håber da såsandelig at manden får ret..
Har lige set programmet om Chelsea, og nej, de kommer ikke med mange vilde oplysninger. Synes bare altid det er sjovt/spændende at høre på eksperter når de snakker om Liverpool. Bliver altid så forventningsfuld.
Hvad er det lige der gør, at tidligere spillere pr. definition er eksperter???
Jeg tror gerne selv de vil kaldes eksperter.. Hvad vil du da ellers kalde dem, athomsen???
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 12. aug, 2011 00:00

Callesen skrev:Jeg har det liggende. Smider det op til download så snart det er klar til det.
Det ville bare være skønt :D
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 12. aug, 2011 02:50

LFC-Aaby skrev:
Callesen skrev:Jeg har det liggende. Smider det op til download så snart det er klar til det.
Det ville bare være skønt :D
+1
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nrg » fredag, 12. aug, 2011 07:37

Dem, der kan se kampen i morgen på 6'eren, har hele to muligheder, for at gense programmet. Både kl. 8.20 og kl. 14.25.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar