Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 26. jan, 2024 13:32

Der røg fredags humøret sgu lige under nulpunktet...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7304
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 26. jan, 2024 13:35

Emmy skrev:
fredag, 26. jan, 2024 13:32
Der røg fredags humøret sgu lige under nulpunktet...
Ærligt spørgsmål, hvordan hiver I andre jer selv op?

Jeg ville have været nede og løfte lidt vægte, men al lyst og motivation forsvandt med ét på en i forvejen grå og røvkedelig våd og trist dag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af grauballemanden » fredag, 26. jan, 2024 13:52

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 26. jan, 2024 13:35
Emmy skrev:
fredag, 26. jan, 2024 13:32
Der røg fredags humøret sgu lige under nulpunktet...
Ærligt spørgsmål, hvordan hiver I andre jer selv op?

Jeg ville have været nede og løfte lidt vægte, men al lyst og motivation forsvandt med ét på en i forvejen grå og røvkedelig våd og trist dag.
Det er svært Judge. Jeg er træt af mange af de samme ting i fodbold som du er. Grunden til, at fodbold stadig fylder meget for mig, er kun Liverpool. Det vil jeg tænke på, ligesom jeg også vil tænke på alle de vidunderlige venner, jeg har fået i Liverpools store fangruppe. Liverpool er en vidunderlig klub, så vi skal nok komme videre sammen. Det prøver jeg at trøste mig selv med. YNWA
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 26. jan, 2024 14:27

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:42
Oomph242 skrev:
fredag, 26. jan, 2024 12:22
Shit. Manden har mod alle odds og økonomi bragt os titler og glæde... Hvor er det skidt og ærgerligt...

Mon Klopp er blevet nægtet penge til nye spillere i dette vindue og han nu endegyldigt kaster håndklædet i ringen?

Jeg kan slet ikke se hvem afløseren skal være. Samt hvem tør tage over?
Han har udtalt, at han "bare" er træt. Jobbet er ekstremt krævende, han er hele tiden på og tænker fodbold 24/7, samtidig slås han mod dommere som Tierney, VAR og regelbrydende Manchester City.

Afløseren skal være Xabi Alonso. Der er ingen andre bud og der skal ikke være andre bud. Vi skal have en mand med Liverpool i sit DNA og som må tiden vise om vi imødegår en ny storm eller om passagen henad den gyldne sky får lov at fortsætte uden Klopp.

Kæft hvor er jeg ked af det lige nu, selvom mænd ikke græder. For mit eget vedkommende frygter jeg også, at det bliver mit "farvel" til fodbolden. Jeg har længe været forvirret og frustreret over den retning sporten er på vej imod og haft svært ved at finde glæde ved fodbolden og at det kun handler om penge og sportsvaskning efterhånden. Jürgen Klopp og Alisson Becker er de to personer, der har givet mig et smil på læben, fordi de er gode mænd og forbilleder i en verden af ren gift, rigdom og korruption.
Jeg tænker at Klopp er meget diplomatisk hvad angår FSG ligesom han altid har været. Om det er det ene eller andet finder vi aldrig udad.. Som jeg har forstået er det hele staben omkring Klopp som har valgt at stoppe, om der ligger noget i det aner vi heller ikke.

Jeg tror ikke det er andre klubber eller dommere som ligger bag beslutningen. Det ville være mærkeligt...

Et er sikkert FSG er fucked. Før Klopp var de et stor rod sportsligt, det tror jeg desværre vi går tilbage til.

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 26. jan, 2024 14:28

Jeg fik lige en lille tanke på denne triste dag. Klopp stopper, og det har både Klopp og ejerne vidst i et stykke tid. Er dette grunden til at vi ikke har ansat en permanent sportsdirektør? Man vil gerne havde at en ny manager skal ind over denne beslutning.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » fredag, 26. jan, 2024 14:39

Hr. Drejer skrev:
fredag, 26. jan, 2024 14:28
Jeg fik lige en lille tanke på denne triste dag. Klopp stopper, og det har både Klopp og ejerne vidst i et stykke tid. Er dette grunden til at vi ikke har ansat en permanent sportsdirektør? Man vil gerne havde at en ny manager skal ind over denne beslutning.
Liverpool are likely to appoint a new sporting director before a new manager. [@SamWallaceTel]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af VanDjik4 » fredag, 26. jan, 2024 15:07

José Mourinho er ledige på markedet, måske han kan løfte det efterspil efter Klopp? Det vil ihvertfald være et bud, da jeg tvivler på Xabi Alonso er klar til en større klub p.t.., selvom hans hold ligger nr.1 i bundesligaen. Ifølge rygterne så kan han skifte klub til sommer pga en klausul!

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af STMO » fredag, 26. jan, 2024 15:30

Klopp er uerstattelig. En æra er slut, sådan er det. Reelt er der kun Guardeola, der kan erstatte ham nu, og ham bliver det selvfølgelig ikke, men der vil med tiden komme en absolut verdensklasse træner mulighed, og så må vi slå tid, når chansen byder sig. Jeg er også bange for at motivationen lider så stort et knæk nu, at vi slipper til City, men det vil vise sig, vi må tage en kamp af gangen.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 26. jan, 2024 15:39

VanDjik4 skrev:José Mourinho er ledige på markedet, måske han kan løfte det efterspil efter Klopp? Det vil ihvertfald være et bud, da jeg tvivler på Xabi Alonso er klar til en større klub p.t.., selvom hans hold ligger nr.1 i bundesligaen. Ifølge rygterne så kan han skifte klub til sommer pga en klausul!
No fucking way skal vi ha e den idiot til vores klub

Xabi et klar.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 26. jan, 2024 15:40

STMO skrev:Klopp er uerstattelig. En æra er slut, sådan er det. Reelt er der kun Guardeola, der kan erstatte ham nu, og ham bliver det selvfølgelig ikke, men der vil med tiden komme en absolut verdensklasse træner mulighed, og så må vi slå tid, når chansen byder sig. Jeg er også bange for at motivationen lider så stort et knæk nu, at vi slipper til City, men det vil vise sig, vi må tage en kamp af gangen.
Jeg tror nærmere det giver endnu et boost resten af sæsonen. Der vil komme en uovervindelig vilje til at sende Klopp afsted med pokaler.
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TG12 » fredag, 26. jan, 2024 15:40

STMO skrev:
fredag, 26. jan, 2024 15:30
Klopp er uerstattelig. En æra er slut, sådan er det. Reelt er der kun Guardeola, der kan erstatte ham nu, og ham bliver det selvfølgelig ikke, men der vil med tiden komme en absolut verdensklasse træner mulighed, og så må vi slå tid, når chansen byder sig. Jeg er også bange for at motivationen lider så stort et knæk nu, at vi slipper til City, men det vil vise sig, vi må tage en kamp af gangen.
Jeg tror nu også en mand som Carlo Ancelotti kunne gøre et fint job.

Selvom jeg ikke er fan, kunne er bud også være Tuchel. Hvis Bayern ikke slutter sæsonen godt kunne han meget vel få sparket, og historisk har han tidligere overtaget to klubber fra Klopp.

Men Xabi er bedste bud

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 26. jan, 2024 15:48

Jeg tror ikke FSG vil vælge en gammel afprøvet manager. Jeg tror de har samme syn på manager som de har på spillere. De sidste to managere har været relativt unge set i manager perspektiv, og sammenholdt med at de brændte lidt fingrene på King Kenny, så tror jeg de fortsætter samme strategi, som jo også har vist sig ganske god. Hvis ikke det bliver Alonso, så tror jeg det bliver De Zerbi fra Brighton, eller måske Nagelsmann.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af STMO » fredag, 26. jan, 2024 16:04

Emmy skrev:
fredag, 26. jan, 2024 15:40
STMO skrev:Klopp er uerstattelig. En æra er slut, sådan er det. Reelt er der kun Guardeola, der kan erstatte ham nu, og ham bliver det selvfølgelig ikke, men der vil med tiden komme en absolut verdensklasse træner mulighed, og så må vi slå tid, når chansen byder sig. Jeg er også bange for at motivationen lider så stort et knæk nu, at vi slipper til City, men det vil vise sig, vi må tage en kamp af gangen.
Jeg tror nærmere det giver endnu et boost resten af sæsonen. Der vil komme en uovervindelig vilje til at sende Klopp afsted med pokaler.
Jeg vil håbe, du får ret.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 26. jan, 2024 17:02

Man burde måske have læst skriften på væggen, da denne nyhed kom ud.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-28497920

Klopp har vist idligere udtalt, at den slags aldrig ville komme til at ske under ham.

Jeg er stadig helt smadret af denne nyhed.
Kloppite

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Pede » fredag, 26. jan, 2024 19:03

Hold nu kæft en mavepuster.

Klopp var den ultimative drømme manager tilbage i 2015, hvor vi var så heldige at lande ham. Og han har så sandelig ikke skuffet!
En vaske ægte levende legende, der fortjener en statue rejst foran Anfield. Jeg tør slet ikke tænke på hvor Liverpool havde været i dag, uden ham. Der er ikke nok superlativer til at beskrive Jürgen Klopp, og hans arbejde i Liverpool.
Takket være ham, er Liverpool igen betragtet som en sværvægter i international fodbold, og en stor destination for topspillere..

Rekrutteringen af den næste LFC manager bliver uhyggelig vigtig for klubbens fremtidig, hvis vi skal undgå at lave en manu 2.0.
Jeg ville elsker hvis Alonso var klar til at løfte opgaven!

Besvar