Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fup

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fup » torsdag, 24. mar, 2011 21:11

Det er altid trist når nogen må give fortabt over for kræft. Trevor Storton, afgjort ikke den mest profilerede spiller i vores historie - nåede iflg. wikipedia kun 5 kampe i starten af 1970'erne, men blev siden en nøglespiller hos Chester og var ved sin død assistent i FC Halifax:

http://www.lfchistory.net/Players/Player/Profile/422
http://en.wikipedia.org/wiki/Trevor_Storton

Lige som vi aldrig glemmer vores store helte, ligeså synes jeg, at vi skal holde en plads åben for vores gamle vandbærere når der sker noget skelsættende - godt eller skidt - i deres tilværelse. RIP.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 24. mar, 2011 22:04

YNWA
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 25. mar, 2011 01:33

Smukt set, Fup.

YNWA fra det midtfynske!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

vomming

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af vomming » onsdag, 30. mar, 2011 18:48

Ved ikke om det kan kategoriseres som en små-nyhed, men Lucas har lige skrevet under på en ny kontrakt med os!! Skønt, han har virkelig fortjent det!!

Bjørn
Indlæg: 104
Tilmeldt: fredag, 27. nov, 2009 16:42
Geografisk sted: Sønderjylland, Tønder.
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bjørn » onsdag, 30. mar, 2011 19:05

vomming skrev:Ved ikke om det kan kategoriseres som en små-nyhed, men Lucas har lige skrevet under på en ny kontrakt med os!! Skønt, han har virkelig fortjent det!!
Så er jeg heldigvis ikke den eneste der er pisse glad for det!

Glæder mig til at se ham de næste mange år i Liverpool. :aliboronz8:

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » onsdag, 30. mar, 2011 19:10

Bjørn skrev:
vomming skrev:Ved ikke om det kan kategoriseres som en små-nyhed, men Lucas har lige skrevet under på en ny kontrakt med os!! Skønt, han har virkelig fortjent det!!
Så er jeg heldigvis ikke den eneste der er pisse glad for det!

Glæder mig til at se ham de næste mange år i Liverpool. :aliboronz8:
+1

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. mar, 2011 19:43

vomming skrev:Ved ikke om det kan kategoriseres som en små-nyhed, men Lucas har lige skrevet under på en ny kontrakt med os!! Skønt, han har virkelig fortjent det!!
Det er da en kanon nyhed. Fedt :dance:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hardy
Indlæg: 1080
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:46
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 59
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hardy » fredag, 01. apr, 2011 07:19

Jeg har oprettet en tråd der hedder: helligbrøde
Jeg ved godt det er d.1. april så dette indlæg er for at sikre andre ikke tror jeg er idiot :lol:

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af henry » tirsdag, 10. maj, 2011 19:01

Åbent brev til vores helt egen King Kenny fra en bekymret kone.

Dear Mr./Sir/King Kenny Dalglish
I am writing to you to "fix it for me" to have my husband's heart & undivided attention back please. It's been missing since 8th January 2011, the date you were appointed caretaker manager at LFC. Granted, despite the dodgy tracksuits, you're not Jimmy Saville but I thought I'd give it a shot cause since this date the following changes have taken place;
My husband has regressed back to childhood and no longer talks, he now shouts excitedly punctuating every 2nd sentence with 'Dalglish'.
He has taken up five-a-side footy (at the age of 34) in the desperate belief his life long dream of training with you at Anfield will now come true (seriously!!)
He no longer sits down to watch LFC matches - he stands two inches away from the telly talking animatedly to the players and to you....you can hear him right? Well the neighbours 5 doors down can.
He religiously follows all levels of LFC football so every morning I awake to a story about you & LFC, the team, fixtures, injuries, statistics, antidotes, quotes, photos, trivia, the youth players etc..... and again each evening without fail. Without fail.
He mentions your name more than mine.... (that's a tough one to swallow I have to admit)
Since your return his dream of scoring the winning goal to lift the Premiership title for LFC has returned, so at night I endure the dreaming, the tossing & turning and the kicking - I have the bruises to prove it. 
He joined Twitter to follow you & all things LFC related. This wouldn't have been a big deal only I work in Social Media and spent the previous year trying to get him on Twitter with no success. One word got him on @kennethdalglish (he's @cookiedub1 in case you want to tell him to put on the 1986 kit he still has & join the team!)
And lastly when asked what his happiest memory was, he smiled broadly with emotion welling up in his eyes and proudly announced .......your appointment as caretaker manager of LFC ...... eh we were only recently married at the time!! 
So Kenny I'm a realist there's probably no chance he's going to change, he's LFC to the core. It appears that at the altar he failed to mention there's another bird I'll be sharing him with for life - the Liver Bird. The only thing I ask is that you don't break his heart, you sign a permanent contract, get knighted and keep doing what you're doing because despite all of the above you've taken 20 years off him already & given me endless weekends away shopping in Liverpool!
Your sincerely
The Wife.
Billede

JKonradsen
Indlæg: 325
Tilmeldt: torsdag, 15. jul, 2010 15:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JKonradsen » søndag, 29. maj, 2011 00:25

Så vandt Barca Champions League og Mascherano dedikerede sejren til os Liverpool fans. Han faldt et stykke ned i "rang" hos mig, da han valgte at forlade os i sommers, men fik sgu lige en lille bonus af mig for at dedikere sejren til os. Det synes jeg sgu er flot!

http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... rpool-fans

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 02. jun, 2011 23:20

Da der ikke er en tråd der hedder "Negative nyheder omkring Liverpool FC", så må det blive i denne tråd.

The free signings Joe Cole and Milan Jovanovic, for example, earn £100,000 and £120,000 a week at Liverpool respectively, although the latter's astonishing salary includes a signing-on fee payable over the first 12 months of his contract. Cole made nine Premier League starts last season and Jovanovic five. Paul Konchesky, Christian Poulsen and Brad Jones, who cost £5m, £4.5m and £2.3m respectively and were also part of a disastrous transfer policy last summer, are surplus to requirements too but are liable to deter potential suitors with their salaries. Philipp Degen, Nabil El Zhar and Emiliano Insúa also remain on the payroll.

http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... -transfers?

Selvom det er fra en respekteret kilde, så håber jeg bare ikke det passer! Jova får £120.000 pr. uge (selvom det inkluderer sign-on-fee), så er det jo uhørt meget for en spiller, med de begrænsede kvaliteter. Jeg var klar over at nu hvor han var gratis, at fik en højere løn, men jeg regnede med omkring de £60/70.000.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » fredag, 03. jun, 2011 00:16

Hr. Drejer skrev: Selvom det er fra en respekteret kilde, så håber jeg bare ikke det passer! Jova får £120.000 pr. uge (selvom det inkluderer sign-on-fee), så er det jo uhørt meget for en spiller, med de begrænsede kvaliteter. Jeg var klar over at nu hvor han var gratis, at fik en højere løn, men jeg regnede med omkring de £60/70.000.
Ikke nok med jeg ikke håber det passer, jeg tror heller ikke på det for 5 øre. Ikke dermed sagt det ikke er sandt, deværre. 120kilo, er jo i nærheden af Ste G og torres(i sin tid). nej nægter simpelthen at tro det. Anede ikke hvem han var inden han signede, og længtes tilbage til den tid. Han burde spille skak eller curling, eller andet. Men fodbodspiller kan jeg ikke se ham være, selv med min bedste fantasi.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LarsU » fredag, 03. jun, 2011 00:44

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev: Selvom det er fra en respekteret kilde, så håber jeg bare ikke det passer! Jova får £120.000 pr. uge (selvom det inkluderer sign-on-fee), så er det jo uhørt meget for en spiller, med de begrænsede kvaliteter. Jeg var klar over at nu hvor han var gratis, at fik en højere løn, men jeg regnede med omkring de £60/70.000.
Ikke nok med jeg ikke håber det passer, jeg tror heller ikke på det for 5 øre. Ikke dermed sagt det ikke er sandt, deværre. 120kilo, er jo i nærheden af Ste G og torres(i sin tid). nej nægter simpelthen at tro det. Anede ikke hvem han var inden han signede, og længtes tilbage til den tid. Han burde spille skak eller curling, eller andet. Men fodbodspiller kan jeg ikke se ham være, selv med min bedste fantasi.
Han er angiveligt på 60.000 pund om ugen. Dertil fik han en signing-on fee, da han tiltrådte. Men lige nu tjener han altså 60.000 om ugen. Det er pænt meget.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

adaca

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af adaca » mandag, 13. jun, 2011 13:21

Er der nogen der ved hvornår den nye sæson bliver programlagt??

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af John Barnes » mandag, 13. jun, 2011 15:49

adaca skrev:Er der nogen der ved hvornår den nye sæson bliver programlagt??
Den 17/6..

Der er os oprettet en tråd hvis det er: viewtopic.php?f=5&t=5186
Billede

Besvar