Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 27. nov, 2017 18:36

Ikke så imponerende Liverpool-stats:

https://twitter.com/bojochris

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » mandag, 27. nov, 2017 21:22

Niels K skrev:Ikke så imponerende Liverpool-stats:

https://twitter.com/bojochris
Det er en decideret chokerende statistik, at vi i 81 ligakampe med Klopp end ikke har formået at score flere mål end modstanderen i de sidste 20 minutter. Det er selvfølgelig ligegyldigt, hvis alle de indkasserede mål er reduceringer til 1-5, men det er næppe tilfældet. Den anden dag var der også en der linkede til nogle tal, der viste, at vi smider mange føringer. Det er frustrerende.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » mandag, 04. dec, 2017 20:32

De bitre i FA cup. Hjemmebane på Anfield. Ikke just nogen drømmelodtrækning. Men bliver selvfølgelig skønt at banke dem to gange inden for en måned 8-)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. dec, 2017 09:33

AJJ skrev:De bitre i FA cup. Hjemmebane på Anfield. Ikke just nogen drømmelodtrækning. Men bliver selvfølgelig skønt at banke dem to gange inden for en måned 8-)

Leicester den 30.12.
Burnley den 01.01.
Everton den 06.01
Man shitty d. 14.01

Der er ingen af de hold der kan slås med fuldt reservehold. Det bliver ikke sjovt, eller vi gør det ret godt med halvt reserve hold for tiden så det gør det måske alligevel, godt nok ligger Everton kampen lidt isoleret, men der er nok mere træthed end bare lige fra Burnley kampen der skal restitueret inden Everton. Og der er jo ingen chance for at Everton ikke går all in på en derby kamp, ikke mindst mentalt. Det er godt at Klopp er begyndt at aktivere reserverne så de er klar til den periode for der bliver brug for dem.
Og forhåbentlig er Lallana også ved at være kommet op omdrejninger til den tid.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 05. dec, 2017 10:33

Ward, Trent, Lovren, Klavan, Robertson, Milner, Can, Lallana, Woodburn, Ox, Solanke

Jeg synes egenligt godt, at vi kan tillade os at stille med det hold mod de bitre - så kan vi altid have det lidt tungere skyts på bænken, som vi kan smide ind efter behov.
De lokale drenge i form af Trent og Woodburn kan kun spille brandkamp mod lokalrivalerne.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » tirsdag, 05. dec, 2017 10:40

Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal? :) Kunne godt tænke mig at se det hold, men jeg vil altså også gerne videre i FA cuppen og det kunne godt kræve lidt flere af stjernerne.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 05. dec, 2017 10:58

“I always said we had the best two teams on Merseyside… Liverpool and Liverpool Reserves.”

Bill Shankly

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. dec, 2017 11:08

jensemand skrev:Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal? :) Kunne godt tænke mig at se det hold, men jeg vil altså også gerne videre i FA cuppen og det kunne godt kræve lidt flere af stjernerne.
Prior to making his senior international debut, Woodburn was eligible to represent both Wales, through his maternal grandfather, and England.[32] During his early teens he attended a training camp with the England schoolboys team and was later offered an under-16 call-up by England in August 2014. He rejected the call-up and chose to remain in the Wales setup at the time.
fra wiki, han er født i Chester.

Så han er ikke helt ren waliser, de har fået nogle friske gener ind, måske meget godt.

Jeg tænker det er en kamp hvor man gerne vil kunne intensivere i pausen. Så jeg syntes at Redmaniac har et godt princip med en stærk defensiv og en offensiv der ikke er helt væk, men stadig en eller to spillere der er de oplagte at tage ud når Coutinho og Salah skal ind og gøre det færdigt.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 05. dec, 2017 12:02

jensemand skrev:Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal? :) Kunne godt tænke mig at se det hold, men jeg vil altså også gerne videre i FA cuppen og det kunne godt kræve lidt flere af stjernerne.
Touché - jeg mente naturligvis akademidrengene!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » tirsdag, 05. dec, 2017 12:03

jensemand skrev:Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal? :)
Han har ifølge Wiki spillet i Liverpool siden han var U7-spiller.

Brugeravatar
Charlie
Indlæg: 107
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 22:02
Geografisk sted: Jylland
Alder: 55

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Charlie » tirsdag, 05. dec, 2017 22:58

Jeg kan huske en gammel klinisk afslutter der også kom fra Chester, han fik også debut som 17-årig, og han bidrog da okay til vores hold i sin karriere....!

Håber vi formår at forløse unge Woodburn`s potentiale, for det er bare fedt selv at udvikle fremtidens stjerner.
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. dec, 2017 09:34

Den bedste afslutter vi nogensinde har haft.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » torsdag, 07. dec, 2017 01:34

Hr. Drejer skrev:Den bedste afslutter vi nogensinde har haft.
Og måske den bedste tid vi nogensinde har haft.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. dec, 2017 17:33

Ud af de 30 nominerede til årets Ballon d'or, så blev Coutinho nr. 29 og Sadio Mané nr. 23. Man savner vel både Salah og Firmino på den liste ?

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 07. dec, 2017 18:13

Niels K skrev:Ud af de 30 nominerede til årets Ballon d'or, så blev Coutinho nr. 29 og Sadio Mané nr. 23. Man savner vel både Salah og Firmino på den liste ?

Det mener jeg ikke de to har præsteret godt nok til det, set over hele 2017.

Coutinho og Mané har vist meget mere.

Besvar