Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. aug, 2019 13:19


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 01. sep, 2019 08:22

Sky Sports Statto

@SkySportsStatto
👏 @LFC have won their last 1️⃣3️⃣ League games - a new club record 🔥

In PL history only 3 sides have been on longer winning runs#BURLIV

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » søndag, 01. sep, 2019 09:44

Hvordan bruger man sin rabat muligheder på Sam Dodds?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 03. sep, 2019 10:30

From goal-hungry Salah to dazzling Firmino – Ranking Liverpool’s 10 best players in August

https://www.thisisanfield.com/2019/09/f ... in-august/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. sep, 2019 09:37


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 18:07

Det satme nogle gode spillere, der er udtaget hele vejen igennem, selvom jeg ikke helt forstår, at Pogba er på dén liste:

Sju røde er nominert til verdenslaget

For første gang på ti år er det flest kandidater fra Premier League.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... denslaget/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 18:18


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 18:29

Man skal alligevel lede længe efter spillere, der ikke helt slog til i Liverpool, men som siden har gjort det godt:

Seven players who did nothing at Liverpool but shone after leaving

https://www.planetfootball.com/quick-re ... r-leaving/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 06. sep, 2019 11:00

Joel Matip, Gini Wijnaldum & James Milner tipped to sign new deals – but two could prove “tricky”

https://www.thisisanfield.com/2019/09/j ... ve-tricky/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 06. sep, 2019 12:45

Niels K skrev:
fredag, 06. sep, 2019 11:00
Joel Matip, Gini Wijnaldum & James Milner tipped to sign new deals – but two could prove “tricky”

https://www.thisisanfield.com/2019/09/j ... ve-tricky/
Matip og Milner er vel sådan lidt en Can situation. Hvor vi har tøvet med at tilbyde dem nye kontrakter fordi vi ikke var sikre på om de var det værd når deres nuværende kontrakter begyndte at udløbe; Milner pga. alderen og Matip fordi han jo var gledet noget ud af holdet efter en god start og han er først kommet op på hesten igen her i 2019.
Så nu er de jo i en situation, hvor det er fristende for dem at holde deres muligheder åbne og overveje om det er tid til et nyt eventyr.
Hvilket jeg 100 % syntes er fair nok, Matip ved jo også godt at Gomez står klar i kulissen og en enkelt skade eller dårlig periode og så er han 3. valg igen, måske endda 4. valg - Lovren er trods alt en ret god forsvarsspiller.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » fredag, 06. sep, 2019 13:43

Filos of Isk skrev:
fredag, 06. sep, 2019 12:45

Matip og Milner er vel sådan lidt en Can situation. Hvor vi har tøvet med at tilbyde dem nye kontrakter fordi vi ikke var sikre på om de var det værd når deres nuværende kontrakter begyndte at udløbe; Milner pga. alderen og Matip fordi han jo var gledet noget ud af holdet efter en god start og han er først kommet op på hesten igen her i 2019.
Så nu er de jo i en situation, hvor det er fristende for dem at holde deres muligheder åbne og overveje om det er tid til et nyt eventyr.
Hvilket jeg 100 % syntes er fair nok, Matip ved jo også godt at Gomez står klar i kulissen og en enkelt skade eller dårlig periode og så er han 3. valg igen, måske endda 4. valg - Lovren er trods alt en ret god forsvarsspiller.
Ja, det står skidt til, hvis han er en ret god angrebsspiller :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. sep, 2019 09:25

Hekkem skrev:
Filos of Isk skrev:
fredag, 06. sep, 2019 12:45

Matip og Milner er vel sådan lidt en Can situation. Hvor vi har tøvet med at tilbyde dem nye kontrakter fordi vi ikke var sikre på om de var det værd når deres nuværende kontrakter begyndte at udløbe; Milner pga. alderen og Matip fordi han jo var gledet noget ud af holdet efter en god start og han er først kommet op på hesten igen her i 2019.
Så nu er de jo i en situation, hvor det er fristende for dem at holde deres muligheder åbne og overveje om det er tid til et nyt eventyr.
Hvilket jeg 100 % syntes er fair nok, Matip ved jo også godt at Gomez står klar i kulissen og en enkelt skade eller dårlig periode og så er han 3. valg igen, måske endda 4. valg - Lovren er trods alt en ret god forsvarsspiller.
Ja, det står skidt til, hvis han er en ret god angrebsspiller :)
Høhø-hø-hø Billede

Pointen var at for bare et år siden virkede det nærmest håbløst umuligt for Matip at blive mere end 4. Valg pga Gomez og Lovren - og det har han jo nok ikke glemt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 10:00

Det er rigtigt omkring Matip, men jeg kender jo spillet's regler, og han ser heldigvis ud til at have stor tro på egne evner, så jeg tror, at det tiltaler ham at spille på allerhøjeste niveau med ganske fin mulighed for spilletid.

Nu er det jo en garvet kæmpe som Lovren, der napper den lidet flatterende/attraktive 4. plads i hierakiet, og det at man er en lovende spiller fra akademiet giver ikke en fribillet, så jeg tænker, at Matip bare fortsætter den gode stil og skriver under på 3 år mere i den smukkeste røde trøje ;)

Milner skal jo vurdere, om gøremålene rundt omkring spillerne udenfor banen naturligvis kombineret med et fornuftigt antal kampe i en klub som Liverpool er lige så godt eller bedre end fuld spilletid i en klub som Leeds, men han må meget gerne forlænge med en sæson eller 2 for min skyld.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 10:41

Liverpool open up £300m gap on Manchester United as transfer strategy pays off spectacularly

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16874879

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 17:31

Den er altså meget god denne hér. Det er jo næsten før og efter PL. Jeg er dog nød til at sige Torres over Suarez, da de begge var/er fantastiske angribere, men her er personligheden den udslagsgivende faktor for mig. Robertson har jeg foran Warnock, og man er vel også nød til at have Hyypiä før Carragher rent fodboldmæssigt ? Selvom jeg var vild med Berger, så er der andre, der kommer før ham, og den første, der kommer frem er Gini Wijnaldum.
Det er også lidt tungt at lave en sådan liste uden Owen (trods alt) og Salah, og jeg vil også have Alisson med ;)

My Liverpool lifetime XI – The heroes, the hard choices & the happiest memories of all

https://www.thisisanfield.com/2019/09/m ... es-of-all/

Besvar