Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 23. dec, 2018 12:24

Man City klarede opgaven uden en skadet KDB, men når Fernandinho er skadet, har Pep en større udfordring. Det ser ud til, at Klopp har løst problemstillingen omkring at holde spillerne friske med den rigtige dosering og rotation, og det kan komme os til stor gavn op til kampen mod netop Man City:

Friday’s game was the first of four in 14 days for the Reds, as their squad depth and title credentials are set to be tested to the hilt.

Much has been made of the squad Klopp has built this season and retaining a freshness within the group, without dropping points, is one of the manager’s toughest tasks.

It was a resoundingly positive night in that respect at Molineux, with the players not exerting huge amounts of energy and key men not playing the whole 90 minutes.

Liverpool have more outfielders to clock over 2,000 minutes for club and country than any other side in the Premier League this season, with five, highlighting the importance of Klopp’s key men.

But on Friday one of those was rested from the start (Wijnaldum) and two (Roberto Firmino and Sadio Mane) were brought off, albeit the latter with mere minutes left.

Xherdan Shaqiri didn’t feature at all, keeping him fresh for a likely start against Newcastle on Boxing Day, with the likes of Daniel Sturridge and Divock Origi also kept in reserve.

On the other hand, there were also 32 important minutes for Adam Lallana, who is desperately in need of match fitness.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » mandag, 24. dec, 2018 12:54




Tapatalk : BREAKING: Liverpool are in negotiations to seal a record Premier League kit deal, with club officials looking to eclipse Manchester United's £75million-a-year agreement with adidas. [@MailSport]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 24. dec, 2018 13:04

YNWA! skrev:


Tapatalk : BREAKING: Liverpool are in negotiations to seal a record Premier League kit deal, with club officials looking to eclipse Manchester United's £75million-a-year agreement with adidas. [@MailSport]
Det er da også en slags julegave!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » mandag, 24. dec, 2018 13:26

YNWA! skrev:


Tapatalk : BREAKING: Liverpool are in negotiations to seal a record Premier League kit deal, with club officials looking to eclipse Manchester United's £75million-a-year agreement with adidas. [@MailSport]
Er det så også med Adidas?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » mandag, 24. dec, 2018 13:32

Fowler89 skrev:
YNWA! skrev:


Tapatalk : BREAKING: Liverpool are in negotiations to seal a record Premier League kit deal, with club officials looking to eclipse Manchester United's £75million-a-year agreement with adidas. [@MailSport]
Er det så også med Adidas?


Lyder som New Balance stadig. Kan sgu bare ikke se dem smide så mange penge.

Tapatalk : Liverpool's current kit deal with New Balance ends at the end of the 2019-20 season and it is understood that talks to extend the current deal under improved terms have already got under way. (Mail)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » mandag, 24. dec, 2018 13:35

YNWA! skrev:
Fowler89 skrev:
YNWA! skrev:


Tapatalk : BREAKING: Liverpool are in negotiations to seal a record Premier League kit deal, with club officials looking to eclipse Manchester United's £75million-a-year agreement with adidas. [@MailSport]
Er det så også med Adidas?


Lyder som New Balance stadig. Kan sgu bare ikke se dem smide så mange penge.

Tapatalk : Liverpool's current kit deal with New Balance ends at the end of the 2019-20 season and it is understood that talks to extend the current deal under improved terms have already got under way. (Mail)
Gad godt vi fik Adidas igen. De lavede sku nogle fede trøjer.

Brugeravatar
andreasskiftermadsen
Indlæg: 115
Tilmeldt: tirsdag, 29. maj, 2018 07:27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af andreasskiftermadsen » mandag, 24. dec, 2018 13:51

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:
Fowler89 skrev:
YNWA! skrev:


Tapatalk : BREAKING: Liverpool are in negotiations to seal a record Premier League kit deal, with club officials looking to eclipse Manchester United's £75million-a-year agreement with adidas. [@MailSport]
Er det så også med Adidas?


Lyder som New Balance stadig. Kan sgu bare ikke se dem smide så mange penge.

Tapatalk : Liverpool's current kit deal with New Balance ends at the end of the 2019-20 season and it is understood that talks to extend the current deal under improved terms have already got under way. (Mail)
Gad godt vi fik Adidas igen. De lavede sku nogle fede trøjer.
Og så kunne Carlsberg også godt komme tilbage på maven :alcohol: :flag5:

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » mandag, 24. dec, 2018 14:07

Ville også gerne have Adidas, synes de var federe end NB som vi har idag.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 24. dec, 2018 15:58

Hader Adidas - samme skabelon til samtlige klubber de har , bare en anden farve . Håber NB bliver, syns de hsr lavet top fede trøjer og kvaliteten hsr været fin de sidste par sæsoner - nu hvor fuglen også bliver broderet på
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » tirsdag, 25. dec, 2018 01:09

Bellamy_fever skrev:Hader Adidas - samme skabelon til samtlige klubber de har , bare en anden farve . Håber NB bliver, syns de hsr lavet top fede trøjer og kvaliteten hsr været fin de sidste par sæsoner - nu hvor fuglen også bliver broderet på
Helt enig. Adidas og Nike er for kedeligt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 25. dec, 2018 09:04

Emmy skrev:
Bellamy_fever skrev:Hader Adidas - samme skabelon til samtlige klubber de har , bare en anden farve . Håber NB bliver, syns de hsr lavet top fede trøjer og kvaliteten hsr været fin de sidste par sæsoner - nu hvor fuglen også bliver broderet på
Helt enig. Adidas og Nike er for kedeligt
...trøjen i sæson 2016/17 var den fedeste vi har haft i umindelige tider.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » tirsdag, 25. dec, 2018 09:40

Jeg er voldsomt tilfreds med NB
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » tirsdag, 25. dec, 2018 12:09

Jeg håber vi får historiens største trøje sponsorat, det vil sende et signal samt styrke os.

Jeg håber på nike da deres produkter er meget mere tilgængelige end NB, det vil på sigt give flere fans og mere salg.

Jeg synes Nike laver noget fedt tøj, og hvem siger vores trøje bliver magen til andres.

Ud af alle de trøjer vi har haft fra NB har kun sidste år været rigtig pæn..

Nike laver rigtig meget fedt Alm tøj også, tjek fx deres psg udvalg, det kunne jeg også godt tænke mig med liverpool.

Det vigtigste må være at få kassen vi er et attraktivt hold og det skal vi høste frugterne af nu, alt andet er uambitøst.



Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 25. dec, 2018 12:18

Jeg kan rigtig godt lide den dybe, mørke farve vi er overgået til. Og det er samtidigt et historisk salg vi har gang i, så hvorfor ændre en vindende hold.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » tirsdag, 25. dec, 2018 23:03

Jesper skrev:Jeg kan rigtig godt lide den dybe, mørke farve vi er overgået til. Og det er samtidigt et historisk salg vi har gang i, så hvorfor ændre en vindende hold.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Er helt enig farven skal forblive dybrød helst som sidste sæson Billede

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Besvar