Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11224
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. jun, 2017 13:14

nikand skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:...... men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Den er netop klassisk Liverpool rød
hvilken farvekode er Liverpool rød? Synes det er mærkværdigt at hjemmetrøjen ikke altid er den samme røde farve.
Det er jo netop chamen ved det: At der ikke findes en fast defineret pantone farve = Liverpool rød. Det åbner op for, at hver tidsperiode får sin røde nuance.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » lørdag, 03. jun, 2017 22:55

Cynwal skrev:
nikand skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:...... men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Den er netop klassisk Liverpool rød
hvilken farvekode er Liverpool rød? Synes det er mærkværdigt at hjemmetrøjen ikke altid er den samme røde farve.
Det er jo netop chamen ved det: At der ikke findes en fast defineret pantone farve = Liverpool rød. Det åbner op for, at hver tidsperiode får sin røde nuance.
Tjah, det synes mange sikkert. Jeg er bare uenig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Belloni » søndag, 04. jun, 2017 08:13

Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave ;))
Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpå :)

mortenbak
Indlæg: 3062
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » søndag, 04. jun, 2017 12:55

Jeg synes sidste sæsons udebanetrøje er en af de flotteste fodboldtrøjer længe.

Desværre nåede jeg ikke at få den bestilt i tide og den virker til at være udsolgt i XL alle steder. Har googlet løs og troede jeg fandt én i XL på en "obskur" hjemmeside og tog chancen.... den viste sig at være børnestr XL :roll: :D

Den fik min kærestes 13 årige søn.....han er Chelsea fan :D :D

Men han takkede dog pænt og har faktisk brugt den til fodboldtræning, så måske jeg kan påvirke ham i rigtig retning.

Anyway hvis nogen falder over /ligger inde med en i str XL (voksen) de vil af med er jeg meget interesseret.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » søndag, 04. jun, 2017 18:11

Belloni skrev:Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave ;))
Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpå :)
Hvordan gik det med de trøjer, som du fik navn bagpå for nogle år siden? Jeg holder stadig dig ansvarlig for Keane ikke slog igennem!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Belloni » søndag, 04. jun, 2017 19:51

Callesen skrev:
Belloni skrev:Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave ;))
Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpå :)
Hvordan gik det med de trøjer, som du fik navn bagpå for nogle år siden? Jeg holder stadig dig ansvarlig for Keane ikke slog igennem!
Nu blev Keane jo altså solgt et par dage efter, så kan vel næppe være min skyld ;) Den seneste jeg fik med navn var Emre Can og det er da gået ok :)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 05. jun, 2017 08:34

Hvordan gik det for vores udlejede spillere ?

http://www.liverpool.no/innsikt/blandet ... soldatene/

Ward og Allan er vel de eneste 2, som man gerne vil beholde, og kan resten mon indbringe ca. £ 50 mio. ved salg ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 05. jun, 2017 08:48

Liverpool oftest vist på TV i England:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/fi ... oner-pund/

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » mandag, 05. jun, 2017 15:33

Belloni skrev:
Callesen skrev:
Belloni skrev:Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave ;))
Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpå :)
Hvordan gik det med de trøjer, som du fik navn bagpå for nogle år siden? Jeg holder stadig dig ansvarlig for Keane ikke slog igennem!
Nu blev Keane jo altså solgt et par dage efter, så kan vel næppe være min skyld ;) Den seneste jeg fik med navn var Emre Can og det er da gået ok :)
Og Aquilani?

Og tillykke med giftemålet sidste dag igen!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Belloni » mandag, 05. jun, 2017 22:17

Fuck mand, den trøje havde jeg helt glemt! Det var faktisk en af de fede udebane trøjer såvidt jeg husker... sort med noget guld agtigt.
Jo tak :)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 06. jun, 2017 22:47

Jeg synes nu, at det er imponerende, at vi ligger 6 på listen over the most powerful brand in the World, når man tager i betragtning, at vi ikke har vundet mesterskabet i så mange år, er relativt sjælden deltager i CL, ikke køber de store køber kanoner, at vi har et fortsat stort udviklingspotentiale i spillertruppen, stadig kan udbygge Anfield mv:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13147908

Det store spring til scum overrasker mig også, men det har vel noget med Asien at gøre ?

mortenbak
Indlæg: 3062
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 06. jun, 2017 23:52

Så meget mere grund til at FSG finder den store pung frem og satser benhårdt økonomisk!
Bud det samme som "de andre" og hent dem Klopp vil have!
Uden at blinke!
Der skal løbende pokaler i skabet og så vækkes kæmpen.....
Vi er meget større end vores ejere tror!
Ynwa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » onsdag, 07. jun, 2017 17:02

Niels K skrev:Jeg synes nu, at det er imponerende, at vi ligger 6 på listen over the most powerful brand in the World, når man tager i betragtning, at vi ikke har vundet mesterskabet i så mange år, er relativt sjælden deltager i CL, ikke køber de store køber kanoner, at vi har et fortsat stort udviklingspotentiale i spillertruppen, stadig kan udbygge Anfield mv:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13147908

Det store spring til scum overrasker mig også, men det har vel noget med Asien at gøre ?
Forrygende med LFC historik i CL og PL in mente de sidste par årtier - at man kan have et så stærkt brand. Måske det også skyldes fans.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » mandag, 12. jun, 2017 17:25



Det her er fandeme sjovt. :laughin:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af MP » onsdag, 14. jun, 2017 10:24

Så er der kommet fixtures.
Vi tager imod Scum den 14/10 og gæster dem 10/03.
Ingen top 6 hold møder hinanden i hverken første eller sidste spillerunde. Vi har dog Chelsea ude på broen i næstsidste

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... or-2017-18

Besvar