Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » mandag, 11. feb, 2019 08:52

Emmy skrev:Vi vinder ikke de sidste 12 kampe. Det sker simpelthen ikke
Nej men det gør City til gengæld.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 11. feb, 2019 10:04

Mads T. skrev:
Emmy skrev:Vi vinder ikke de sidste 12 kampe. Det sker simpelthen ikke
Nej men det gør City til gengæld.
..heller ikke ;-)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 11. feb, 2019 10:22

Det er nærmest sjovt at læse den der nærmest totale nedsmeltning, man ser diverse steder, så snart at City storspiller. Op til vores egen kamp var budskabet nærmest alle steder fra, at vi skulle nyde rejsen og koncentrere os om os selv. Så vandt vi, folk drømmer (igen), og ser/hører/læser så, at City totalt smadrer Chelsea. Straks vinder City alle kampe, vi er selv totalt underdogs og FFP er da også uretfærdigt..Hvad ved jeg.
Ro på. Intet er jo sådan set ændret. De fik 3 point. De har en bedre målscore. Vi skal stadigvæk bare fokusere os på os selv.

Ja, City er imponerende. Og det kan da godt være de vinder resten af kampene. Men det kan vi da også godt gøre. Man skal passe på med de her mindreværdskomplekser. City er gode, men det er vi fandme også. Vi har haft nedture og får det sikkert igen i enkelte kampe. Det vil bare være særdeles underligt, hvis City ikke også får det. Og vinder de til sidst, ja, så har de i hvert fald fået kamp til stregen.

Personligt glæder jeg mig vildt til de næste konge kampe. Det er da derfor man elsker fodbold. Liverpool mod München og mod scum. Det er sgu da der det bliver sjovt! Sjovere når man vinder, bevares, men alene at stå i situationen, det skal man heller ikke fornægte, for det skal vi altså ikke tage som en selvfølge.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 12. feb, 2019 16:15

Jesper skrev:Det er nærmest sjovt at læse den der nærmest totale nedsmeltning, man ser diverse steder, så snart at City storspiller. Op til vores egen kamp var budskabet nærmest alle steder fra, at vi skulle nyde rejsen og koncentrere os om os selv. Så vandt vi, folk drømmer (igen), og ser/hører/læser så, at City totalt smadrer Chelsea. Straks vinder City alle kampe, vi er selv totalt underdogs og FFP er da også uretfærdigt..Hvad ved jeg.
Ro på. Intet er jo sådan set ændret. De fik 3 point. De har en bedre målscore. Vi skal stadigvæk bare fokusere os på os selv.

Ja, City er imponerende. Og det kan da godt være de vinder resten af kampene. Men det kan vi da også godt gøre. Man skal passe på med de her mindreværdskomplekser. City er gode, men det er vi fandme også. Vi har haft nedture og får det sikkert igen i enkelte kampe. Det vil bare være særdeles underligt, hvis City ikke også får det. Og vinder de til sidst, ja, så har de i hvert fald fået kamp til stregen.

Personligt glæder jeg mig vildt til de næste konge kampe. Det er da derfor man elsker fodbold. Liverpool mod München og mod scum. Det er sgu da der det bliver sjovt! Sjovere når man vinder, bevares, men alene at stå i situationen, det skal man heller ikke fornægte, for det skal vi altså ikke tage som en selvfølge.
Synes du skal tage dig sammen. Det er uretfærdigt at bryde FFP uanset om City har vundet deres seneste kamp eller ej, så ingen grund til sådan en unødvendig skadefro kommentar.
Og det du skriver er da i øvrigt på nærmest ingen vis et oprids for, hvordan stemningen føles herinde, så jeg ved ærlig talt ikke, hvad du prøver at opnå.
Jeg sporer i hvert fald masser af optimisme herinde og glædes over at se Reds, der virker til at være blevet believers.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 12. feb, 2019 19:30

Kasper88 skrev:
Jesper skrev:Det er nærmest sjovt at læse den der nærmest totale nedsmeltning, man ser diverse steder, så snart at City storspiller. Op til vores egen kamp var budskabet nærmest alle steder fra, at vi skulle nyde rejsen og koncentrere os om os selv. Så vandt vi, folk drømmer (igen), og ser/hører/læser så, at City totalt smadrer Chelsea. Straks vinder City alle kampe, vi er selv totalt underdogs og FFP er da også uretfærdigt..Hvad ved jeg.
Ro på. Intet er jo sådan set ændret. De fik 3 point. De har en bedre målscore. Vi skal stadigvæk bare fokusere os på os selv.

Ja, City er imponerende. Og det kan da godt være de vinder resten af kampene. Men det kan vi da også godt gøre. Man skal passe på med de her mindreværdskomplekser. City er gode, men det er vi fandme også. Vi har haft nedture og får det sikkert igen i enkelte kampe. Det vil bare være særdeles underligt, hvis City ikke også får det. Og vinder de til sidst, ja, så har de i hvert fald fået kamp til stregen.

Personligt glæder jeg mig vildt til de næste konge kampe. Det er da derfor man elsker fodbold. Liverpool mod München og mod scum. Det er sgu da der det bliver sjovt! Sjovere når man vinder, bevares, men alene at stå i situationen, det skal man heller ikke fornægte, for det skal vi altså ikke tage som en selvfølge.
Synes du skal tage dig sammen. Det er uretfærdigt at bryde FFP uanset om City har vundet deres seneste kamp eller ej, så ingen grund til sådan en unødvendig skadefro kommentar.
Og det du skriver er da i øvrigt på nærmest ingen vis et oprids for, hvordan stemningen føles herinde, så jeg ved ærlig talt ikke, hvad du prøver at opnå.
Jeg sporer i hvert fald masser af optimisme herinde og glædes over at se Reds, der virker til at være blevet believers.
Skal jeg ligefrem tage mig sammen? Og det skal du diktere? Nu var det nu engang min oplevelse af stemningen her på diverse tråde og på andre forums, sociale medier etc. En stemning, der var fornemmet lige efter City vandt over Chelsea vel og mærke, idet den jo hurtigt vender.
Jeg skrev endvidere ikke noget specifikt om FFP. Den del har jeg diskuteret til hudløshed tidligere, jeg fremhævede bare at den pudsigt nok italesættes lige efter en sejr.
Så skadesfro, nej, det er jeg bestemt ikke.
Hvis jeg skal gå lidt seriøst til værks, så synes jeg hånden på hjertet at Liverpool og dets fans til tider lider af mindreværdskomplekser. Og det synes jeg ikke der er nogen grund til. Vi har ofte langt mere travlt med at fokusere på hvad der sker hos United end hos os selv. Vi ser på længsel, misundelse, irritation på City. Igen, hvad med bare at se på os selv. Det var egentlig bare min pointe. Vi er gode nok. Tja, vi ender måske med nul og niks i denne sæson, men det har vi sgu prøvet før. Det er næsten bare efterhånden bare en del af lidelsesfortællingen om Liverpool. En fortælling, hvor længslen efter det her mesterskab i min optik nogle gange bliver helt forkrampet, også på debatfora. Og ja, det har jeg med statsgaranti også mange gange selv bidraget til.



Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. feb, 2019 11:15

Fedt at se Ox Chambo gå til den i Marbella, og der ser i det hele taget ud til at være godt humør på:

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... g-marbella

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » onsdag, 13. feb, 2019 14:10




Managing director Billy Hogan has confirmed that talks are underway as Liverpool look to strike the most lucrative kit deal in the club's history. [James Pearce]

Hogan: “We are in conversation with New Balance and we are in conversation with others as well.”


Spændende. Ser dog ikke at et brand som New Balance vil smide 75 millioner pund.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 13. feb, 2019 16:13

YNWA! skrev:


Managing director Billy Hogan has confirmed that talks are underway as Liverpool look to strike the most lucrative kit deal in the club's history. [James Pearce]

Hogan: “We are in conversation with New Balance and we are in conversation with others as well.”


Spændende. Ser dog ikke at et brand som New Balance vil smide 75 millioner pund.
Det er vel der "others" kommer ind i billedet :ugeek:

men nej, det plejer vel at være Nike og Addidas der smider de største trøjepenge, men hvem ved, det kan være at NB vil lege lidt med også.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » torsdag, 14. feb, 2019 11:08


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. feb, 2019 22:46

Så kom tallet, jeg havde ventet på. Vi betaler 58 kr. for hver tjente 100,- i lønninger, og det ligger helt fint - særligt når man tænker på den kommende trøjeaftale mv.:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/2 ... und-i-uka/

Man City's regnskaber lyder dog som svindel og humbuk.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. feb, 2019 23:05

Liverpool har haft det bedste makkerpar i det centrale forsvar i PL-æraen, hvis nogle var i tvivl ;) :

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-15833478

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. feb, 2019 09:03

Niels K skrev:Man City's regnskaber lyder dog som svindel og humbuk.
Den vil jeg odt lige korrigere lidt:
Manchester City's regnskaber ER svindel og humbug!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » søndag, 17. feb, 2019 10:26

Niels K skrev:Så kom tallet, jeg havde ventet på. Vi betaler 58 kr. for hver tjente 100,- i lønninger, og det ligger helt fint - særligt når man tænker på den kommende trøjeaftale mv.:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/2 ... und-i-uka/

Man City's regnskaber lyder dog som svindel og humbuk.

Den artikel fra den norske er ikke specifik nok, når det gælder spillerlønninger ift. til konkurrenterne. This is Anfield havde en artikel omkring lønningerne og jeg tror den norske har lavet sin artikel ud fra den. Beløbet på de £263 M. i lønninger er ikke forkert, men det dækker lønningerne for de over 800 ansatte i LFC. James Pearce var hurtig ude med denne artikel, hvordan tingene hang sammen omkring lønningerne i LFC :

https://t.co/Cl3op3J2nq?amp=1

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 17. feb, 2019 11:07

YNWA96 skrev:
Niels K skrev:Så kom tallet, jeg havde ventet på. Vi betaler 58 kr. for hver tjente 100,- i lønninger, og det ligger helt fint - særligt når man tænker på den kommende trøjeaftale mv.:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/2 ... und-i-uka/

Man City's regnskaber lyder dog som svindel og humbuk.

Den artikel fra den norske er ikke specifik nok, når det gælder spillerlønninger ift. til konkurrenterne. This is Anfield havde en artikel omkring lønningerne og jeg tror den norske har lavet sin artikel ud fra den. Beløbet på de £263 M. i lønninger er ikke forkert, men det dækker lønningerne for de over 800 ansatte i LFC. James Pearce var hurtig ude med denne artikel, hvordan tingene hang sammen omkring lønningerne i LFC :

https://t.co/Cl3op3J2nq?amp=1
Men når det dækker samtlige lønninger i Liverpool FC og tallet er 58,- pr. 100,- tjente, så er det jo bare endnu bedre ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 17. feb, 2019 11:08

Cynwal skrev:
Niels K skrev:Man City's regnskaber lyder dog som svindel og humbuk.
Den vil jeg odt lige korrigere lidt:
Manchester City's regnskaber ER svindel og humbug!
Naturligvis :army7:

Besvar