Liverpools spillestil og taktiske koncept

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. okt, 2018 11:19

Jesper skrev:
Alt det ovenstående forklarer dog ikke at helt simple afleveringer misses i afgørende situationer. Det må vel handle om selvtillid.
Det kunne det jo godt gøre, eller medvirke til. Hvis spillerne skal bruge tid og hjerne kapacitet på at forholde sig til at de enten selv eller en holdkammerat skal løbe på en anden måde, så er der mindre hjernekapacitet tilbage til at koncentrere sig om afleveringen. Eller hvis en spiller skal til at aflevere i en retning fordi han foventer at Mané er der, men så opdager at Mané er på vej et andet sted hen, så skal han lave en alternativ aflevering. Den alternative aflevering kan jo så se ret simpel ud, men fordi spillerens krop og sind var ved at send bolden et andet sted hen med en helt anden hastighed, så er der en sandsynlighed for at der går noget galt i udførelsen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. okt, 2018 13:20

Denne artikel fra Anfield Index uddyber og beskriver mine tanker om, hvordan landet ligger meget præcist:

Balance the key issue for defensive-minded Reds.

Right now, Liverpool under Jürgen Klopp are in really good shape. They’re playing largely well, they look incredibly defensively solid, they’ve got strength in depth, quality across the pitch and most importantly, they’re winning football matches.

But that’s not to say that there aren’t issues. Liverpool aren’t quite firing on all cylinders in an attacking sense so far, particularly in the last few weeks as they’ve scored just three goals in their last five games. And a lot of that is down to the balance in midfield, which with Naby Keita and Fabinho not yet playing regularly and finding their stride, is increasingly struggling to influence the game and hasn’t drastically improved on last season.

But I don’t think that “fixing” the midfield is going to necessarily be easy, and I don’t think that ensuring Liverpool score more goals is necessarily going to be the default position either, for a number of reasons.

The first thing to note is that the only thing that will improve this Liverpool midfield at the moment is time. Both Fabinho and Keita will definitely improve the balance of this Liverpool side once they’re at full strength and will enable the Reds to maintain their defensive solidity whilst also improving in attack. But we cannot expect either to instantly thrive, especially with Keita struggling with injuries, and time is the only solution to this issue. In many respects, Liverpool have to be patient, and that patience can be afforded even more when the team is still delivering the results.

But the question of pressing, the question of the balance in the midfield, is one that certainly keeps raising its head. Xherdan Shaqiri is a huge part of that equation. In both games where he has featured, he’s offered some creativity and guile in the midfield, but at the cost of the defensive stability that has been the cornerstone of Liverpool’s start to this Premier League season.

And that’s got to play a huge part in any thought of pressing, tactical tinkering and personnel changes. A lot of people think of pressing as a defensive style because it’s off the ball, but primarily for Klopp’s Liverpool it’s an attacking tactic, and the fact that it’s being utilised less this season, and as a result the Reds have looked more solid but less dangerous, cannot be a coincidence.

It does seem as though the midfield, in particular, are committing less to pressing, which is partly tactical and partly I suspect down to personnel, with Ox and Emre both missing from the midfield this season. But with less pressing in the midfield area, the Reds are committing less, which in turn means fewer transitions. And with fewer transitions, the Reds aren’t able to create as many chances, as Klopp himself says that counter-pressing is the best playmaker. But equally, as Chelsea showed, a good team can work its way through Liverpool’s press, and when Liverpool are pressing, they can be more defensively vulnerable when the opposition find a way to bypass Liverpool’s press.

As such, any change to the way Liverpool are pressing will have consequences for both the attack and the defence. It’s not the case that we can simply turn on the press and score more goals, whilst simultaneously maintaining the high levels of defensive solidity that we’ve had so far this season. This isn’t to say that Liverpool shouldn’t change the way that they’re pressing, but it’s a more difficult balance and one that Klopp is having to navigate, than simply pressing more and winning by more goals.

Likewise, changing up the men in the midfield is not as straightforward as it might appear. As mentioned above, Shaqiri has impressed on the ball when he’s started, which has tempted many fans to call for him to start. But Shaqiri has struggled off the ball in both games he’s started for LFC and it’s clear that that’s an element to his game that is concerning Klopp, as he pulled him off at half-time against Southampton, and didn’t appear happy with his off-ball performance against Huddersfield either.

Similarly, there have been games where Liverpool fans have been crying out for Naby Keita to start, in particular, the Chelsea match that ended 1-1, but I have felt that with him not fully integrated yet, what he’s bringing on the ball simply doesn’t offset the worrying aspects of the defensive side of his game. For all the complaining about Henderson, Wijnaldum and Milner, they offer the most stable side.

There are, of course, other issues with the front three, none of whom have quite been at 100% yet this season. And the balance of the side is not necessarily the primary reason that Liverpool’s attack isn’t yet sparkling. But there remains a trust and faith in the defence to do their job that hasn’t existed previously, and that means that Liverpool finally can sit comfortably on one or two goal leads.

And this is many respects is the core tension at the heart of Liverpool’s game right now. The question of how to score more goals, without compromising the strength of our defensive game so far. And as I’ve intimated above, I feel that the only solution to this issue is time – time for Keita and Fabinho to find their feet. Until then, Klopp’s absolutely doing the right thing and prioritising the result above all else. And the proof is in the pudding.

Keep winning, keep defending well. Sooner or later the goals will come. But don’t compromise what’s working in order to fix what isn’t. And that’s the tricky balancing act that Klopp faces over the next month or so. It’s going to be interesting to see if the style of play that has seen us do so well and yet struggle at times offensively continues, or whether we will revert to a more 17/18, chaotic, attacking style. But it’s not going to be as easy as turning back on the attack. Not yet anyway.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Jesper » onsdag, 24. okt, 2018 13:39

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:
Alt det ovenstående forklarer dog ikke at helt simple afleveringer misses i afgørende situationer. Det må vel handle om selvtillid.
Det kunne det jo godt gøre, eller medvirke til. Hvis spillerne skal bruge tid og hjerne kapacitet på at forholde sig til at de enten selv eller en holdkammerat skal løbe på en anden måde, så er der mindre hjernekapacitet tilbage til at koncentrere sig om afleveringen. Eller hvis en spiller skal til at aflevere i en retning fordi han foventer at Mané er der, men så opdager at Mané er på vej et andet sted hen, så skal han lave en alternativ aflevering. Den alternative aflevering kan jo så se ret simpel ud, men fordi spillerens krop og sind var ved at send bolden et andet sted hen med en helt anden hastighed, så er der en sandsynlighed for at der går noget galt i udførelsen.
Den køber jeg....på miniputniveau. Når man som eks Salah i utallige gange i den her sæson har nået at kigge op og han har to-tre gode afleveringsmuligheder og så "vælger" at aflevere lige til en modstander, så undrer jeg mig. Og selv om dit svar givetvis er en mulighed i de situationer, hvor man spiller på automatismer, så forklarer det ikke de situationer som jeg beskriver. Og det er jo de situationer Klopp konstant kommenterer efterfølgende.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. okt, 2018 15:59

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:
Alt det ovenstående forklarer dog ikke at helt simple afleveringer misses i afgørende situationer. Det må vel handle om selvtillid.
Det kunne det jo godt gøre, eller medvirke til. Hvis spillerne skal bruge tid og hjerne kapacitet på at forholde sig til at de enten selv eller en holdkammerat skal løbe på en anden måde, så er der mindre hjernekapacitet tilbage til at koncentrere sig om afleveringen. Eller hvis en spiller skal til at aflevere i en retning fordi han foventer at Mané er der, men så opdager at Mané er på vej et andet sted hen, så skal han lave en alternativ aflevering. Den alternative aflevering kan jo så se ret simpel ud, men fordi spillerens krop og sind var ved at send bolden et andet sted hen med en helt anden hastighed, så er der en sandsynlighed for at der går noget galt i udførelsen.
Den køber jeg....på miniputniveau. Når man som eks Salah i utallige gange i den her sæson har nået at kigge op og han har to-tre gode afleveringsmuligheder og så "vælger" at aflevere lige til en modstander, så undrer jeg mig. Og selv om dit svar givetvis er en mulighed i de situationer, hvor man spiller på automatismer, så forklarer det ikke de situationer som jeg beskriver. Og det er jo de situationer Klopp konstant kommenterer efterfølgende.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
det skulle man ikke tro, men hjernen arbejder jo på samme måde uanset hvor meget du får i løn. men små ting kan sætte sig og distrahere spillere og give sig udtryk i flere dumme fejl.

Men spiller man ikke altid i en eller anden grad på automatismer? ihvertfald hvis man bare skal nærme sig et PL niveau af hurtighed i spillet?

i virkeligheden kan du nok ikke snævre det ned til en eller to årsager, selvtillid spiller selvfølgelig også en stor rolle for det meste en atlet laver og en spiller med lav selvtillid vil sikkert dvæle mere ved små irritations momenter og derfor er det mere sandsynligt at det påvirker spillet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. okt, 2018 10:30

Klopp skulle have valgt system mod Røde Stjerne efter, hvad der passer Fabinho bedst og vel også for at gøre plads til Shaqiri ?

- Finally, Matchett reflected on Klopp’s use of a 4-2-3-1 formation and felt the Reds’ success with the shape provides a welcome alternative going forward:

"And it also gives the Reds confidence that, in games where matters are not going to plan, they have an alternative to switch up the tactical approach and get dangerous players into different areas of the pitch.

For the first time in quite a while, this Liverpool side represented the tactical layout of Klopp’s old Dortmund side in Europe."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » fredag, 26. okt, 2018 16:01

Fedt og super vigtigt, at vi gennem massiv træning har fået vendt negativt til positivt vedr. dødbolde:

https://www.thisisanfield.com/2018/10/j ... et-pieces/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. okt, 2018 13:02

Niels K skrev:Fedt og super vigtigt, at vi gennem massiv træning har fået vendt negativt til positivt vedr. dødbolde:

https://www.thisisanfield.com/2018/10/j ... et-pieces/
massiv træning og van Dijk 8-)

Det hjælper at have et fyrtårn de andre bliver nødt til at forholde sig til. Men ja, det kan ses at der er blevet arbejdet hårdt på problemet, der vel også havde en selvforstærkende effekt, fordi modstanderne altid troede på at de kunne score imod os på dødbolde.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. okt, 2018 15:01

Et interessant spørgsmål med udekampe imod Arsenal og PSG i horisonten er om Shaqiri+fab 3 også vil blive implementeret i en eller anden form til de svære udekampe.
- umiddelbart tænker jeg at vi ser den fightorienterede Milner-Fabinho-Gini midtbane i disse kampe, men Shaqiri har gjort det så godt at jeg på ingen måde kan afvise at han får lov at starte inde i de store kampe også. Det vil være en hjælp at have lidt mere teknik på midtbanen. I 16/17 sæsonen var vi gode imod de andre top 6 hold og Lallana bærer nok en del af æren for dette, da han lige gav midtbanen det ekstra tekniske overskud der skulle til for at fodre Coutinho-Firmino-Mané, men samtidig var han også en arbejdshest, der fik dækket godt af, selvom jeg aldrig var imponeret over Lallana's defensive egenskaber. Klopp får noget at tænke over i denne uge, jeg glæder mig til at se resultatet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » fredag, 09. nov, 2018 23:01

Ud fra disse tal og hvis vi tænker offensivt, så bør Milner være med, og Shaqiri være en del af midtbanen:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/1 ... ingenting/

Fabinho og Keita har ganske rigtigt ikke spillet mange minutter ift en bedømmelse nu her, og Keita har været skadet. Gini har spillet en super sæson generelt, og Henderson savner Klopp helt sikkert at kunne bruge.
Sammen med Shaqiri og Milner vil 3 ud ad de 4 nævnte skulle spille 6'er, så der skal gåes til stålet af Hendo, Gini og Fabinho, men jeg hælder umiddelbart til Hendo og Gini mod de hårdeste modstandere og Fabinho mod de lettere hold, hvor han har bedre tid, og hvor han kan lave sine skarpe afleveringer til de forreste i længderetningen.
Keita tænker jeg kan spille i stedet for både Milner og Shaqiri, og Shaqiri kan spille i forreste række også.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 10. nov, 2018 19:32

Analyse (stats) af vores presspil denne sæson kontra sidste sæson :

https://t.co/q40YJHQITz?amp=1

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » tirsdag, 13. nov, 2018 16:53

Teknikk versus fart

Vi får resultatene. Ingen tvil om det.
13.11.2018 kl 16:21 Bjørn Kittelsen

Litt sand i maskineriet har vi også. Det begynner å bli ganske mange kamper vi har vunnet, men ikke vært på vårt høyeste nivå ifølge en samlet presse. Jeg er enig i denne vurderingen. Tryggheten og et bunnsolid forsvar krever sitt. Hva er det som skiller oss fra City? For det er liten tvil om at det sprudler av dem. De vinner kamper med store målkalas og imponerende spill.

Prioriterer det defensive

City var redd for oss på Anfield. Deres ubestridte guru mener at hvis man tar sjanser og spiller åpent mot oss blir det tap. Det har City allerede erfart noen ganger. Da er vi ved kjernen. Våre motstandere spiller ikke åpent mot oss. De prioriterer det defensive. Da får vi ikke utnyttet vårt største potensiale. Fart. Vi har også spillere med høy nærkampteknikk. Firmino og Salah. Men, vi har også spillere som ikke er på det høyeste nivået når det gjelder teknikk, ballbehandling og pasningsspill. Det er i grunn nok et en ikke har det. Da oppstår det fort problemer.

City er så ballsikre at de svakere lagene blir utspilt uansett om de møter med et defensivt opplegg. De har etter mitt skjønn også en kreativitet i midtbaneleddet som vi mangler. David Silva er en nøkkelperson for de lyseblå. Shaqiri er vårt svar. Han blir bedre og bedre.

Bygger stein for stein

Klopp må stadig utvikle sitt konsept. Han ser nok at gegenpress og kontringsfotball har en viss begrensning. Teknikk og kortpasningsspill krever noen andre spillertyper. Men den gode tysker har min fulle tillit. Han bygger stein for stein.

Vår gamle lynving Steve Heighway serverte en gang følgende visdomsord: «Defenders have no real answer to speed». Dette er fremdeles gyldig, men kravene til ballteknikk har ikke blitt mindre med årene.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. nov, 2018 09:51

Vi har høstet et rekord stort antal point i denne sæson, og vi kan stadig selv afgøre vores skæbne på hjemmebane i CL, så det kan man ikke rigtig for alvor klage over, når modstanderne i CL er temmelig gode, og jeg sad faktisk og forventede, da jeg så puljen første gang, at det netop meget sandsynligt ville skulle afgøres i sidste kamp, så det holdt stik, selvom vi burde have fået et bedre udbytte af vores 3 udekampe, og selv spillet i disse kampe faktisk var kritisabelt.

Sammenholdt med det til tider usammenhængende etablerede angrebsspil i PL, så mener jeg, at vi nu er derhenne i sæsonen, hvor vi simpelthen skal have spillet vores dyre indkøb i Keita og Fabinho ind på holdet for alvor, da de må være Klopp's svar - sammen med Shaqiri, på hvordan vi skal kunne styre spillet og spille os frem til mange flere chancer mod de bedste modstandere og samtidig holde fast i den gode defensiv, som heller ikke har været god i de 3 udekampe i CL.
Vi ser for sjældent 1-2 kombinationer centralt i banen, som bringer os forbi modstanderen, og vi har ingen folk centralt, der runder en mand eller 2 på egen hånd og dermed skaber overtal og åbninger samt holder fart og angrebet retvendt, som er rigtig svært at håndtere for et forsvar.

Jeg tror ikke på, at vi vinder med 2 (hvis vi siger, at Napoli scorer) med Hendo, Gini og Milner på midten, og hvor Firmino ikke kan udfylde rollen som det offensive omdrejningspunkt. Så bliver det i hvert fald på enkeltmandspræstationer, dødbolde o.l., at vi får det nødvendige antal mål.

En anden ting vi er nød til at forholde os til, da det koster os virkelig dyrt, som vi så i går og i finalen sidste sæson er, at de sydeuropæiske hold ingen midler skyr ift. svinestreger og usymaptiske handlinger som skuespil og tidsudtrækninger, og dommerne hjælper ikke gentleman/mandfolkehold fra PL, når der spilles CL. Snyderne får lige nøjagtig det ud af det, de kommer efter, og det er vi nød til at have svar på, så længe reglerne er, som de er og tolkes, som dommerne gør.

Jeg ville virkelig ønske, at der kunne indføres en regel som i håndbold om, at når der dømmes den anden vej, så skal bolden slippes omgående, og spilleren skal løbe det nødvendige antal metre væk med det samme, så spillet kan sættes i gang meget hurtigt. Det vil stoppe for tidsudtrækningen og dermed øge det antal faktisk spillede minutter, det vil give et meget bedre flow for spillerne, det vil gøre det meget mere seværdigt, og contraspillet vil få en opblomstring, da man vil kunne fange modstanderne ude af balance meget oftere.
Der skal simpelthen deles et gult kort ud hver gang, en spiller står foran en frisparksbold, løber med bolden, selvom der er dømt til modstanderen, og flaget er oppe. Bolden skal slippes nu og her, og spillerne skal med det samme løbe væk i passende afstand.
Der skal også deles flere kort ud for film/overdrivelser, så vi slipper for at se på det.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 29. nov, 2018 10:09

Keita og Fabinho skal helt sikkert spilles ind, hvorfor jeg også gerne ville have set en af dem starte i aftes i stedet for Hendo, som jeg forventede var træt, men han så egentlig ok ud efter 20 minutters spil.

Keita prøvede meget men han, Mané og Shaqiri løb forkert i forhold til hinanden og skabte derfor kun kaos for vores angrebsspil.

Løsningen må vel være at mindst en af Keita og Fabinho skal spille i hver kamp indtil Manchester Utd. Milner og Gini har løftet for meget ansvar indtil videre og det har kostet lidt i deres intensitet, imø.

Ja, det er desværre svært når dommerne belønner dårlig adfærd. Salah blev hevet meget i trøjen og armen(tilfældigvis i den side han blev skadet imod Ramos) i aftes, men fordi han prøver at spille videre så sker der intet. Jeg kan slet ikke forstå at Verratti undgik gult kort nummer to.
Der har jo været snak om en mellemstraf imellem gult og rødt kort, f.eks. fem minutters udvisning. Fordi en dommer vil få kritik for at udvise Verratti for brok, også selvom han har opbrugt 10 minutter af 2. halvleg på det. Jeg syntes at hvis der er gult, så giv et gult kort, ligemeget om kampen er 5 minutter eller 75 minutter gammel, uanset om spilleren har et gult i forvejen eller ej. Men i diverse CL studier bliver dommere jo kritiseret for at dele gule kort ud for tidligt, også selvom det gule kort i sig selv var tydeligt.
Så en mellemstraf ville måske være ok, bare for at dommerne fik noget manøvrerum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. nov, 2018 11:52

godt forslag til sidst. Et orange kort, der giver 5 minutter på bænken, hvor spilleren skal lunte/løbe ud, som de også skal ved udskiftninger. Det orange kort fortæller samtidig spilleren, at der er meget kort vej til det røde kort næste gang, så træneren kan også benytte lejligheden til at sætte en anden spiller ind i stedet efter udstået straf, hvis han ikke tør tage chancen med en spiller, som ikke kan tillade sig nogle unoder overhovedet, før han ryger helt ud og i bad.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 29. nov, 2018 13:58

Niels K skrev:godt forslag til sidst. Et orange kort, der giver 5 minutter på bænken, hvor spilleren skal lunte/løbe ud, som de også skal ved udskiftninger. Det orange kort fortæller samtidig spilleren, at der er meget kort vej til det røde kort næste gang, så træneren kan også benytte lejligheden til at sætte en anden spiller ind i stedet efter udstået straf, hvis han ikke tør tage chancen med en spiller, som ikke kan tillade sig nogle unoder overhovedet, før han ryger helt ud og i bad.
Dommeren skulle selvfølgelig stadig have muligheden for at give direkte rødt, eller direkte orange, afhængig af forseelsens karakter.

Problemet ville måske være at det røde kort ikke ville blive brugt nok, at dommeren ser en alvolig takling og giver orange istedet for rødt. dertil vil jeg så påpege at vi nok ret ofte ser dommeren give gult for en takling der burde give rødt, på den måde anerkender dommeren at der var en svinestreg, men samtidig undgår han at træffe en kampafgørende beslutning som mange vil kritisere ham for efterfølgende. I den perfekte verden ville studieværter jo bare sige at det var spilleren der begik svinestregen der træffede den kampafgørende beslutning, men dommeren bliver altid sat under lup når han dømmer røde kort eller straffe.

Jeg ved heller ikke om det så skulle hedde gult-orange-rødt, eller om orange bare skulle være en grovere version af det første gule kort, eller hvad der var smartest :dontknow: .

Og spørgsmålet er jo også hvad alt dette har med spillestil at gøre?
- jo, hvis ikke der sker ændrigner bliver vi jo nødt til at erstatte Klopp med Sergio Ramos, Materazzi eller Inzaghi som træner, hvis vi vil vinde titler.(EDTI: overdrivelse for dramatisk effekt kan forefindes)

Besvar