Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 6 af 7 [ 93 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: København

Alder: 43
Solanke med hattrick imod Stoke...

En spiller, der lige i øjeblikket er fanget lidt imellem to niveauer. For god til de unge, men måske endnu ikke helt klar til førsteholdet. Lidt samme historie med Woodburn.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 30
texy skrev:
Solanke med hattrick imod Stoke...

En spiller, der lige i øjeblikket er fanget lidt imellem to niveauer. For god til de unge, men måske endnu ikke helt klar til førsteholdet. Lidt samme historie med Woodburn.

I det mindste får de da tanket lidt selvtillid, jeg tror Solanke har manglet det efter vinterens dårlige kampe, hvor han ellers så fin ud da han optrådte i liga Cuppen.

Begge skal nok håbe på at de kan stjæle billedet i preseason så de kan få nogle cup kampe til næste år eller evt. et lejeophold på et højt niveau. Men jeg tror egentlig helst Klopp vil beholde dem på Melwood. De er også stadig et sted hvor bare det at træne ned førsteholdet må løfte deres niveau betragteligt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geografisk sted: Århus

Alder: 24
Noget andet positivt fra kampen er at Clyne spillede 90min, det må jo betyde at han for alvor er på vej tilbage - utroligt nok har jeg ikke savnet ham synderligt i løbet af sæsonen på trods af at jeg synes han spillede en god sidste sæson for os. Det siger i den grad noget om niveauet på vores højre back position

AndersF skrev:
Noget andet positivt fra kampen er at Clyne spillede 90min, det må jo betyde at han for alvor er på vej tilbage - utroligt nok har jeg ikke savnet ham synderligt i løbet af sæsonen på trods af at jeg synes han spillede en god sidste sæson for os. Det siger i den grad noget om niveauet på vores højre back position

Det er fedt at Clyne kan spille 90 min. så tidligt efter. Så ved jeg så ikke hvor højt hans niveau var, men det er skønt.
Der skal nok en del x 90 minutter til inden førsteholdet kalder, men det er også fint nok. Det tæller da i det mindste imod rygterne om at han var forsvundet i en kokainrus.

Nej de to unge gør det meget bedre end man kunne frygte, men de laver begge et par urutinerede fejl i en hel kamp. Det er også godt for Clyne at vi ikke er tvunget til at spille ham tilbage på holdet så hurtigt som muligt, på den måde kan vi bedre undgå følgeskader.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Buvac er begejstret for Rafa Camacho og Curtis Jones:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-14365865

Brugeravatar

Steve og drengene røg ud i kvartfinalen på straffe:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/3 ... esparkene/

Brugeravatar

Woodie og Brewster på Top 50 over de største unge talenter i Verden:

https://www.thisisanfield.com/2018/03/r ... s-roundup/

Alder: 39
Filos of Isk skrev:
AndersF skrev:

Det er fedt at Clyne kan spille 90 min. så tidligt efter. Så ved jeg så ikke hvor højt hans niveau var, men det er skønt.
Der skal nok en del x 90 minutter til inden førsteholdet kalder, men det er også fint nok. Det tæller da i det mindste imod rygterne om at han var forsvundet i en kokainrus.

Nej de to unge gør det meget bedre end man kunne frygte, men de laver begge et par urutinerede fejl i en hel kamp. Det er også godt for Clyne at vi ikke er tvunget til at spille ham tilbage på holdet så hurtigt som muligt, på den måde kan vi bedre undgå følgeskader.

Tænk sig, at skader faktisk er kommet os til fordel - havde det ikke været for Clynes skade, havde Gomez og TAA vel nærmest ingen spilletid fået, og det kunne reelt havde endt med, at de bare røg videre i systemet. Det samme med Moreno's skade - trods det at han spillede fantastisk, så har Robertson ikke set sig tilbage siden han endelig fik chancen. Og Hendersons skader har også givet masser af plads til Can på den defensive midt (så lader vi være med at forhold os til, at han ikke har forlænget med os) Den mere negative, er så Lallana, der bestemt har været og stadig er savnet. Håber meget han kan finde det niveau han havde inden sin skade. Men trods det, så har hans skade selvfølgelig også gjort det nemmere for Ox at få spilletid på midten, hvor han efterhånden er spillet rigtig godt og stærkt ind.

Brugeravatar

Det er godt nok ærgerligt, at de ikke napper alle 3 point mod et af de andre tophold efter flot spil, og nu hvor de har fået så mange unge op og endelig har fundet melodien:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/4 ... -toppkamp/

Brugeravatar

Der er stadig håb om at ende på toppen af tabellen, men det kræver som minimum en sejr i mini-derby'et, og så var det en bet, at miste 2 point i tillægstiden mod Arsenal:

http://www.liverpoolfc.com/news/academy ... -interview

Håbet lever endnu efter en 1-3 sejr mod Everton, før den sidste runde venter:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/4 ... 3-derbyet/

Arsenal vandt og afgjorde dermed tingene selv, så vi kan max. nå 2. pladsen i PL2, hvilket også er udmærket, når alle de bedste blev lejet ud og der kom meget unge spillere op i stedet. Først så det slemt ud med en del nederlag, men drengene fik det siden vendt, og det er da en bedrift og flot udvikling at så unge spillere gør det så stærkt mod generelt noget ældre spillere.

Brugeravatar

U18 vandt hjemme over scum med 10 mand, og de ligger også og kæmper om 2. pladsen, men med afgangen af deres bedste spillere til U21, så er der en masse meget unge gutter, der har fået masser af læring med på vejen:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-14558378

Vi har dermed fået testet vores bedste U21 spillere af via udlejning, og så skal der jo træffes beslutninger på grundlag af disse op til pre season. Hvem skal blive og hvem skal ud ?

Vi har fået testet de bedste U18 spillere af på U21 holdet, og det samme med må det være U15 spillere, der fik en del kampe for U18.

At vi forhåbentlig slutter med 2 x 2. pladser er ret så godt gået imo, og vi havde med stor sandsynlighed vundet begge rækker, hvis vi ikke lejede så mange spillere ud - i hvert fald PL2.

Brugeravatar

Meget godt skriv om Grabara:

https://www.tifofootball.com/features/g ... opps-no-1/

Brugeravatar

Stevie's sæson med U18:

https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... r-12479089

Jeg synes, artiklen mangler at fortælle, at ahns U18 hold led lige som PL2 holdet gjorde, da vi sendte en masse spillere på udlån i januar, hvor U15 spillere skulle på U18, U18 spillere på U21, og PL holdet stod med en masse skader og måtte have U21 spillere på bænken.

Det er derfor ikke utænkeligt, at han meget vel kunne have vundet rækken, og endnu mere sikkert var, at PL2 holdet ville vinde deres række, da de havde et kæmpe forspring, inden de nærmest skulle stille med et nyt hold. Begge hold fik efter et ordentligt dyk i resultaterne sluttet sæsonen pænt af.

Brugeravatar

U23 sluttede som nr. 2 efter en knusende sejr over Chelsea:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... r-chelsea/

De lå jo længe på en solid 1. plads, men januarvinduet så mange af de bedste spillere gå på udlejning, og spillere som Ings, Gomez og Woddie blev helliget 1. holdet, så jeg synes, afslutningen er flot, og de var meget uheldige med en uafgjort mod Arsenal, som ellers havde vendt rundt på de 2 øverste pladser.

Ja fine sæsoner af U18 og U23.

Jeg er lidt ked af at man ikke gjorde sæsonerne mere "færdige" så de unge spillere også fik det karaktertræk i bogen. Og få vundet noget. Det kunne også give muligheder for gode lejeophold senere.

Ja selvfølgelig skulle Ings op da der var brug for ham, men det dræbte lidt momentum for U23 og U18 og UEFA Youth league kampagnen. Ok det kan være at Wilson og agent pressede for meget på til at sidde overhørig osv. Men helt ærligt, så tror jeg da at Wilson kunne have spillet en smule her i foråret.
Brewsters skade har også gjort ondt og hele Flanno sagen har nok også gjort sit til at fjerne fokus.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 6 af 7 [ 93 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner