Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 7 [ 97 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil tirsdag, 28. nov, 2017 17:37
Mignolet 1%  1%  [ 1 ]
Alexander-Arnold 6%  6%  [ 6 ]
Lovren 5%  5%  [ 5 ]
Klavan 0%  0%  [ 0 ]
Moreno 8%  8%  [ 9 ]
Henderson 2%  2%  [ 2 ]
Wijnaldum 2%  2%  [ 2 ]
Coutinho 15%  15%  [ 16 ]
Salah 37%  37%  [ 40 ]
Mane 16%  16%  [ 17 ]
Firmino 8%  8%  [ 9 ]
Can 0%  0%  [ 0 ]
Oxlade-Chamberlain 0%  0%  [ 0 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 107

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 18. november, kl. 16.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
6'eren

Online:
Viaplay
dPlay
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Man of the match afstemning tilføjes denne tråd kort efter kampens afslutning.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 53
Jeg håber van Dijk spiller en piv ringe kamp!

Nu må vi se hvilke spillere der er ved at være klar, Mané har fået lov at vende hjem efter kun en kamp for Senegal, forhåbentlig betyder det at han er nogenlunde klar på lørdag. Lallana er også ved at være klar igen, det bliver jo nok nogle korte indhop den første måneds tid så han kan bygge stille og roligt op imens han bliver evalueret af fysser og læge.

Det bliver ikke nogen nem kamp, men vi har et godt hold der har fået vendt kajakken efter en skidt periode så jeg er rimelig sikker på at vi vinder den kamp.

-----------Firmino-------
Oxlade-----Coutinho----Salah
--------Hendo---Gini----
Moreno-Klavan-Matip-Gomez
--------------Migs-------------
Karius, TAA, Lovren, Can, Mané, Lallana(Milner hvis Lallana ikke er klar), Sturridge

Lovren er lidt et usikkerheds moment, jeg tror Klopp et al prøver at genopbygge hans selvtillid, for han kan gøre det meget bedre end han har vist på det sidste, men hvor langt er de nået med det?
Jeg ved det ikke, Klavan har spillet sig lidt op i Lovrens fravær, ok det kunne heller ikke nå så meget dybere for Klavan, men det er da dejligt at se alligevel. Lovren overtager pladsen igen på et tidspunkt, jeg ved bare ikke hvornår.

Gini-Can er rimelig 50-50, diskutionen har kørt i mange månder efterhånden, typemæssigt kan man sige at det måske bør være Gini/Milner og så Hendo/Can de to kloge og lidt stærkere offensive imod de to lidt mere fysiske og defensive, ok Milner kan alt, men han han har jo næsten spillet 10'er for os i år når han har spillet fra start. Det er en hjemmekamp hvor vi gerne skulle have bolden mest, derfor starter jeg med Gini.

Jeg har to CM'ere bagved Coutinho istedet for 3-mands midtbanen og det er fordi jeg syntes det er lidt fjollet når vi forventer at Coutinho eller Lallana skal være lige så gode defensivt som Gini eller Can og omvendt. Det giver god mening når vi har tre spillere der kan lidt af det hele eller hvis vi havde en ren defensiv midt, men det er lidt et problem når Lallana eller Coutinho er dem der skal levere en afgørende defensiv aktion imod en fysisk stærk central midt.

Men det er altså en hård periode vi går ind i, de næste 3 kampe, Soton, Sevilla og Chelski på en uge ufff.

Southampton er ikke glade for os i disse dage og deres fans får deres spillere til at sælge sig meget dyrt og de ved at hvis de gør det godt gør vi alt for at købe dem til en fed løn :aliboronz5:

Edit: Mané usikkerheden gør at jeg bytter om på ham og Oxlade-Chamberlain, men jeg kan jo ikke vurdere hvor klar Mané er, jeg er hverken læge, fys eller ansat i Liverpools stab. Men det er vigtigt at Mané er klar imod Chelsea og Sevilla for hans hurtighed vil være et bedre våben for os i de kampe, tror jeg. omvendt tror jeg vi skal spille med Gini-Hendo-Milner/Can midtbanen i Sevilla-Chelsea og det kan skubbe Coutinho ud på venstrefløjen, men vi kan ikke sætte holdkortet så tidligt når vi har med så vigtige kampe at gøre.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Mané og Clyne har vi ikke klar, så det kunne være:

Coutinho ---- Firmino ---- Salah

-------- Gini ------ Oxlade -----

----------- Henderson ----------

Moreno - Lovren - Matip - Gomez

------------ Mignolet -----------

Res.: Karius, Trent, Can, Millie, Lallana, Sturridge, Solanke

Kan Mané være med på bænken, så må Millie sidde over.

Senest rettet af Niels K tirsdag, 14. nov, 2017 10:17, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 53
Niels K skrev:
Mané og Clyne har vi ikke klar.........

Selvfølgelig er Mané klar. Han smadrer sit gamle hold, og halverer undervejs handelsværdien på van Dijk!

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
Cynwal skrev:
Niels K skrev:
Mané og Clyne har vi ikke klar.........

Selvfølgelig er Mané klar. Han smadrer sit gamle hold, og halverer undervejs handelsværdien på van Dijk!

Så må den da efterhånden være lav den pris, for er prisen ikke i forvejen styrtdykket, sammen med hans middelmåde/elendige præstationer denne sæson :dontknow:

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 22
Værste nyhed op til kampen, Clyne er ude til januar 2018.(rygskade) :x

Jeg frygter lidt, at Soton spiller en glimrende kamp og får mindst et points på Anfield Road, da landholspauser er lig med: rusten spil selvom hjemmebanen er blevet et fort… undtagen kampen mod United, der frygtede Klopps angrebs maskine totalt.

Positivt: Liverpool kan med nogle efterårs sejre hækte sig på top-3 kampen igen.
Kom nu!

DAGGER! skrev:
Værste nyhed op til kampen, Clyne er ude til januar 2018.(rygskade) :x

Jeg frygter lidt, at Soton spiller en glimrende kamp og får mindst et points på Anfield Road, da landholspauser er lig med: rusten spil selvom hjemmebanen er blevet et fort… undtagen kampen mod United, der frygtede Klopps angrebs maskine totalt.

Positivt: Liverpool kan med nogle efterårs sejre hækte sig på top-3 kampen igen.
Kom nu!

Et lidt stille fort. Vi er ligesom spartanerne, vi står fast og behøver ikke at larme noget fjenden nærmer os for vi ved at de er pisse bange for os, selvom de påstår andet. :aliboronz4:

United blev presset længere tilbage end de gerne ville stå og det var tæt ved at koste både mål og burde have indtjent os et straffe, men sådan som De Gea stod så tør jeg ikke sige at vi havde scoret på det. Men vi gjorde det virkelig godt i den kamp, selvom vi ikke vandt.

det gode ved denne landskampspause er at det er min fornemmelse at vi går bedre ud af den i forhold til skader og træthed end vi kom ind i den.

Jeg frygter også at Soton spiller godt, men så må vi jo bare spille bedre jeg tror mindst at Mané er klar til bænken, men det ved jeg jo reelt ikke. Nogle gange tror jeg vi er bedst imod velspillende hold, når Mané ikke får rødt kort tidlig.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Vi har denne kvartet klar:

Mane - Firmino - Salah
------- Coutinho -------

Det er ikke sjovt at skulle forsvare sig imod dem på Anfield.

ilusio skrev:
Vi har denne kvartet klar:

Mane - Firmino - Salah
------- Coutinho -------

Det er ikke sjovt at skulle forsvare sig imod dem på Anfield.

Eller på Ny Vejle stadion eller nogen andre steder!

Jeg tror altså at Firmino kan få godt gang i målscoringen i det setup og vi ved jo med angribere at når de først har fået bygget troen på egne evner op, så kan de stilke helt af.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alder: 41
Mafisacou udraderer dem. Behøver vi stille med flere?

Og vi kommer ikke til at se dette ;)

Alder: 27
AJJ skrev:
Mafisacou

Billede

Alder: 41
Det var da et forsøg...

Hedder de så bare fab four?

Alder: 27
AJJ skrev:
Det var da et forsøg...

Hedder de så bare fab four?

Point for forsøget, men swing and a miss. Mon ikke det optimale er at vente til vi ved om Coutinho gider Liverpool eller om det bliver en anden? Svaret kommer måske allerede om halvanden måned, selvom jeg tvivler på det.

Geografisk sted: København

Alder: 42
Matip er ude.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... p-13919481

Bliver det Lovren og Klavan i midterforsvaret, eller tager Gomez mon en af pladserne derinde efter hans flotte præstationer for England?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 7 [ 97 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner