Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 3 af 10 [ 146 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Næste

Forfatter besked

Alder: 40
Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:
Der er 13 kampe tilbage af sæsonen (+ forhåbentligt en god røvfuld CL kampe) og vi har stort set ingen skader. Der er ingen grund til at have en kæmpe trup - og vi havde i forvejen en større trup en de fleste andre af vores nærmeste konkurrenter. Det giver rigtig god mening, at få sendt alle dem, der alligevel ikke kunne forvente at få spilletid ud på lån.

Måske ikke. Men trætheden må jo også melde sig. Det er jo ikke lutter friske spillere vi har tilbage i truppen. Mener du vi havde en større trup af kvalitet eller af størrelse end vores nærmeste konkurrenter?

Jeg var her den anden dag inde på transfermarkt (tror jeg det var) og der var vi og Arsenal tror jeg det var, de eneste to trupper med 27 spillere (tror jeg det var) hvor de andre havde omkring 21-22 spillere. Kvaliteten stod der selvfølgelig ikke noget om - så det var rent på antal.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at havde vi ikke tabt den kamp i FA-cuppen, + stadig var med i liga-cup'en (ved squ ikke hvad den hedder i disse dage) så havde vi også beholdt flere spillere eller lagt flere kræfter i at få nogen ind.

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Vi er det nye Chelsea! Så vidt jeg husker har de også mange spillere på udlån. Men hellere det, end de rådner op i reserverne.

I juli havde chelsea 24 ude på lån, men modsat LFC har chelsea stadig en fin bænk, uden at være prangende. Vores bænk er ynkelig, som jeg ser det. Men nu bruger Klopp jo heller ikke breden, hverken når det er nødvendigt at ændre kampe, eller for at spare spillere, og give Woodburn(eksempelvis) lidt rutine, når vi fører nogenlunde "sikkert" 3-0 med 20 min igen.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... y-10891612

Du skyder godt nok til højre og venstre for tiden. Mener du dybt seriøst at Klopp ikke har benyttet sig af rotation? Vi skal dæleme ikke langt tilbage før halvdelen af forum kogte i raseri over, at Klopp tilsyneladende solgte kampe ved ikke at stille i stærkeste

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
MP skrev:
Du skyder godt nok til højre og venstre for tiden. Mener du dybt seriøst at Klopp ikke har benyttet sig af rotation? Vi skal dæleme ikke langt tilbage før halvdelen af forum kogte i raseri over, at Klopp tilsyneladende solgte kampe ved ikke at stille i stærkeste

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lige efter kampe skriver jeg nogle gange ting, skrevet i frustration/glædes rus, som jeg måske ikke mener 24 timer senere. Men ja selv uden frustration/glæde i kroppen, mener jeg han ikke roterer tilstrækkeligt, og han skal naturligvis ikke rotere bare for sjov, hvis alle 11 spiller til et 11-13 tal hver gang skal der ikke roteres hvis de ikke er skadet/smadret. Derfor skal Salah,Ox og Firmino ikke roteres i øjeblikket. Der er ofte spillere der er usynlige i 4-5 kampe i træk der spiller hver gang, og selv om vi var ubesejrede 18 kampe(vistnok), med de "usynlige" kunne vi måske have været ubesjrede i mere end 18 kampe med rotation af Can, Hendo, Mane osv. Vi kommer ikke meget nærmere guldet med blinde passagerer, ret mange kampe i træk. Og Klopp har sine ynglinge, som jeg ser det, og som jeg har nævnt før.

Nu har Klopp sørget for vi ikke kan spare en eneste mand i offensiven, og vi må naturligvis heller ikke få en eneste skade, hvis man synes det er klogt ikke at have bredde, så konkluderer vi at jeg er uenige i den påstand. Nul-måls-Solanke mig i røven, og Ings på lazarettet om en time, så har vi Woodburn. Det er bare så amatøragtigt, at jeg ikke fatter det ikke er en top prof klub der handler sådan.

Jeg får ondt i hovedet af, at tænke på Mane skal spille hver kamp, da vi ellers skal spille med 10-10½ mand....Og har ikke noget imod Mane, han var min årets spiller sidste sæson, men han kan jo kun noget i glimt denne sæson. Markovic kunne måske have aflastet Mane, men væk med ham OGSÅ.

Edit, jeg kritiserede ikke den kamp hvor han roterede ret kraftigt, så jeg skal vel ikke lastes for hvad forum rasede over.

Senest rettet af Thommo torsdag, 01. feb, 2018 20:52, rettet i alt 1 gang.

At Klopp ikke rotere er simpelhen ikke sandt ! Han er klart den træner der har roteret mest i sæsonen og forhåbentlig er det en faktor der “på den lange bane” gør at LFC ender i top4...

https://www.express.co.uk/pictures/spor ... tgalleries

Brugeravatar

Hmm hvis 4,2 udskiftninger i snit er korrekt, må jeg jo krybe delvist til korset.....For en underpræsterende Mane, Can,Hendo,Gini har spillet alt alt alt alt for meget. At han roterer målmanden, som den eneste i PL vistnok, virker også positivt på den list, men jeg giver mig.....til dels.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
Hr. Drejer skrev:
Vi er det nye Chelsea! Så vidt jeg husker har de også mange spillere på udlån. Men hellere det, end de rådner op i reserverne.

Chelsea har 37 spillere på udlån.

Klopp har da ikke roteret på målmandsposten denne sæson i PL ? Migs har stået i PL og Karius har stået i CL. Migs har stået i 19 af de 25 kampe der er spillet i denne sæson. Karius har stået 6 kampe i PL denne sæson, de fleste af kampene er jo efter Migs er blevet sat af, så rotation er lige at stramme den efter min mening.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
YNWA96 skrev:
Klopp har da ikke roteret på målmandsposten denne sæson i PL ? Migs har stået i PL og Karius har stået i CL. Migs har stået i 19 af de 25 kampe der er spillet i denne sæson. Karius har stået 6 kampe i PL denne sæson, de fleste af kampene er jo efter Migs er blevet sat af, så rotation er lige at stramme den efter min mening.

Og Hendo har spillet 17 PL kampe i denne sæson, hvor han nok ikke har været 100% i mange af dem. Mané har også spillet 17, og ja - han mangler lidt selvtillid, men det får han da ikke af at blive bænket.

Brugeravatar

YNWA96 skrev:

Ok vi er enige om at være totalt uenige. Hvis du er enig, i den påstand!. Det er godt nok flue knepperi, men tyskeren har roteret på målmandsposten, længere er den ikke. Gider ikke diskutere det kort og godt, for forsvaret af Klopps handlinger gider jeg ikke mere i den næste uges tid, han har fucket nok op i januar, til det kan forsvares.Punktum.......

Brugeravatar

Igen nogle blandede bolcher vedr. vores 16 udlånte spillere, men der var en del spilletid, scoring af Origi, og ros til Ejaria og Grujic.

Assist af Naby Keita som var generel kreatør hos RB Leipzig:

https://www.thisisanfield.com/2018/02/o ... oan-watch/

Brugeravatar

Der er ikke særlig stor chance for, at vores 16 udlånte spillere vil få 1. holds tilknytning. Ca. 14% chance faktisk, og det betyder sådan ca. 2 af dem:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/2 ... -laant-ut/

Umiddelbart vil man vel pege på Origi, men jeg tror, at vi sælger ham.

Jeg har størst fidus til Grujic, og så må vi se med Ojo og Wilson.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
Harry Wilson med første mål for Hull i dag.

Geografisk sted: København SV

Alder: 27
Ryan Kent med en assist for Bristol City. Han er kommet meget lettere ind på holdet, end jeg havde frygtet.

Dog lidt af et kollaps fra deres side i dag. Fører 3-0 med 20 minutter igen, men spiller, efter to selvmål, 3-3 på hjemmebane mod bundholdet Sunderland, der er på vej mod nedrykning for andet år i streg.

Brugeravatar

Mads T. skrev:

Og der begåes også straffe mod Wilson, som de dog brænder, men de scorer på det efterfølgende hjørne :D God dag på kontoret fra Wilsom

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Niels K skrev:
Mads T. skrev:

Og der begåes også straffe mod Wilson, som de dog brænder, men de scorer på det efterfølgende hjørne :D God dag på kontoret fra Wilsom

Det var ikke Wilson der tog det straffe vel?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 3 af 10 [ 146 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner