Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 12 [ 173 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil lørdag, 16. dec, 2017 22:28
Karius 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 0%  0%  [ 0 ]
Klavan 2%  2%  [ 2 ]
Lovren 0%  0%  [ 0 ]
Moreno 0%  0%  [ 0 ]
Can 1%  1%  [ 1 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Coutinho 35%  35%  [ 46 ]
Mane 23%  23%  [ 31 ]
Salah 13%  13%  [ 17 ]
Firmino 26%  26%  [ 34 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Sturridge 1%  1%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 132

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Onsdag d. 6. december, kl. 20.45

Turnering:
Champions League, gruppespil, 6. kamp

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Man of the match afstemning tilføjes denne tråd kort efter kampens afslutning.

Brugeravatar

Vores kontra og vores angreb... den er oppe på et sindsygt højt niveau iøjeblikket.
Den skal vindes, og den *håber* jeg vi vinder stort.

En uafgjort og vi er videre... men så meget spændning holder jeg ikke til.

Jeg har fået afspadsering fra arbejdet for at se denne kamp... Skuf mig ikke, drenge :)

KOM SÅ RØD !!!

------------Mignolet--------------
Gomez--Klavan-Lovren-Moreno
--------Gini-----Hendo------
Salah----Coutinho-----Mané
----------Firmino-------------

karius, Trent, Robertson, Can, Oxalade, Sturridge, Milner

og så smadrer vi dem bare!

på en klog måde, vi skal ikke glemme at det er dem der skal have en sejr, vi skal ud og bygget tempoet op på en tålmodig måde og være ok med at vi ikke vinder kampen på en halv time.

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
Jeg ved godt, at næste kamp altid er den vigtigste, men den her ER imo faktisk sæsonens vigtigste indtil nu. Vi skal simpelthen bare videre til K.O. runderne; en exit vil, ikke mindst med tanke på, hvor mange points vi selv har smidt væk i gruppespillet, overhovedet ikke være til at bære. Det vil ganske enkelt være en fuldtonet fiasko.

Heldigvis kan Moskva ikke (og stor tak til Maribor for dét ...) klare sig med at parkere bussen og forsøge at fedte en uafgjort hjem; de må før eller siden frem på banen, og det må og skal give plads til vores røde angrebsmaskine.

Liverpool Football Klopp

Alder: 25
Sledgehammer skrev:
Jeg ved godt, at næste kamp altid er den vigtigste, men den her ER imo faktisk sæsonens vigtigste indtil nu. Vi skal simpelthen bare videre til K.O. runderne; en exit vil, ikke mindst med tanke på, hvor mange points vi selv har smidt væk i gruppespillet, overhovedet ikke være til at bære. Det vil ganske enkelt være en fuldtonet fiasko.

Heldigvis kan Moskva ikke (og stor tak til Maribor for dét ...) klare sig med at parkere bussen og forsøge at fedte en uafgjort hjem; de må før eller siden frem på banen, og det må og skal give plads til vores røde angrebsmaskine.

Enig.
De skal ødelægges. Der BURDE være stor forskel på de to hold. Vi BURDE være meget bedre.
Det ER den vigtigste kamp indtil videre. Vi skal ud og spille med de store drenge :dance:

Anfield skal koge, Karius skal mande sig op, og det samme skal resten af holdet. Det er nu drengene bliver til mænd.

Jeg håber på ABSOLUT stærkeste opstilling (muligt - dvs. Karius er keeper i ChL, og Matip/Clyne er skadet). Gambling med Firmino som 3. mand i et 3-mandsforsvar kan gemmes til derbyet. :alcohol:

I mine øjne er det nedenstående:

---------------Karius
Gomez--Lovren--Klavan--Moreno
------------Henderson
------Coutinho-----Oxlade
Salah-------Firmino-------Mané

Med dette hold og et råbende Anfield, tror jeg kampen er lukket indenfor de første 30 min. :gunfire:
Det er slagkraftigt, og de forreste 5 er alle 'in-form'

Jeg tror dog at Klopp (og mange andre) foretrækker følgende opstilling:

--------------Karius
Gomez--Klavan--Lovren--Moreno
----------Can--Wijnaldum
----Salah----Coutinho----Mané
---------------Firmino

Muligvis med Henderson i stedet for Wijnaldum eller Can. Jeg tror også at dette hold giver os den vigtige sejr, men med det øverste hold, bliver det knap så spændende!

Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj
Filos of Isk skrev:

Har du set de sidste to kampe mod Sevilla? Hvis ja, hvorfor tager du så Moreno med?

Jeg tror også han starter, da han blev sparet mod Brighton, men jeg er ikke tryg ved tanken.

De skal bare rives fra hinanden. Sevilla er begyndt at irritere mig!

Brugeravatar

Geografisk sted: København

Alder: 27
Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:

Har du set de sidste to kampe mod Sevilla? Hvis ja, hvorfor tager du så Moreno med?

Jeg tror også han starter, da han blev sparet mod Brighton, men jeg er ikke tryg ved tanken.

Nu skal vi møde Spartak Moskva, så ved ikke lige hvad problemet er med at spille Moreno, som udover mod Sevilla har været god hele sæsonen. Robertson har for mig at se ikke vist noget, der skulle gøre ham i stand til at true Moreno i start-11.

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:

Ud fra den logik er det vel kun Klaven, Lovren, Milner, Can og måske Gomez, Salah og Firmino, der må få genvalg, men så er vi også gavmilde.

Ok Moreno så ikke godt ud imod Sevilla, men han stod i anden halvleg oftest overfor to-tre mand og den eneste støtte han havde var en Coutinho i andet gear og Mané der var så træt at han i anden halvleg slet ikke havde noget overblik og gjorde ofte mere skade end gavn. Ja Milner gjorde det bedre, men han fik og Can til at hjælpe sig og det havde Moreno ikke, han havde Coutinho, eller nej det havde han så ikke rigtigt.

Jeg er absolut tryg ved Moreno, han har været en af vores mest stabile defensiv spillere samtiddig med at han har bidraget rigtig meget offensivt og i det opbyggende spil.

Og vi kan godt snakke om at bruge Robertson eller Milner hvis vi render ind i Sevilla igen senere i turneringen, hvis der rent faktisk skulle findes et kompleks hos Moreno, men jeg tror ikke at det bliver nødvendigt.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 53
Jeg lover at gøre alt hvad jeg kan - inden for lovens rammer samt undgå noget, der giver karantæne fra Anfield - for at synge, heppe og bakke op om holdet onsdag aften. Er ovre for at se kampen, men ved ikke endnu hvor på stadion, som jeg skal stå/sidde.

Min opstilling:

Mignolet
TAA-Gomez-Lovren-Moreno
Can-Hendo
Salah-Coutinho-Mané
Firmino

Klopps opstilling:

Karius
Gomez-Klavan-Lovren-Moreno
Hendo-Wijnaldum
Salah-Coutinho-Mané
Firmino

Brugeravatar

Geografisk sted: Over Jerstal

Alder: 43
Cynwal skrev:
Jeg lover at gøre alt hvad jeg kan - inden for lovens rammer samt undgå noget, der giver karantæne fra Anfield - for at synge, heppe og bakke op om holdet onsdag aften. Er ovre for at se kampen, men ved ikke endnu hvor på stadion, som jeg skal stå/sidde.

God tur herfra

Mht. opstillingen håber jeg, at vi kun starter med to af Mané, Salah og Coutinho. Når vi er startet med alle tre og Firmino på toppen, synes jeg ikke, balancen på holdet har set særligt god ud. Derfor vil jeg starte med Can-Hendo-Wijnaldum på central midt. Hælder mest til at bænke Coutinho, selvom han spillede godt mod Brighton.

Men det sker nok næppe, og mon ikke alle vores fire offensive esser starter.

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 22
Vi smadrer de her vodka russere og deres tandløse offensuv spil!
De viste intet i Rusland af godt spil i de kampe, jeg har set den med undtagelse i deres kamp mod Sevilla som slog dem 5-1. På Spartak. Moskvas hjemmebane.

Liverpool er på vej mod et storhedstid, med en lovende fremtid under Klopps 1 hele sæson. Jublende succes pt, og meget gode resultater.
5-1 (Brighton)
3-0 (Stoke)
LIVERPOOL FC ligger på 4.pladsen - efter Spurs og Arsenal. Solidt (!) Man C og Man Utd ligger dog efter da deres forsvar og målmænd er høj klasse qua med Liverpools Karius og Mignolet samt forsvaret er usikkert i 75:100 af kampene....

Takket være med måden på købet af Mo Salah og respekt at rotations måden Jürgen Klopp, som gør sine ting på. :army8:

Well done, Lads - defensiven SKAL bare forstærkes så ser det stærkt ud so far, med det langt sigtet projekt i LFC.

DAGGER! skrev:
Vi smadrer de her vodka russere og deres tandløse offensuv spil!
De viste intet i Rusland af godt spil i de kampe, jeg har set den med undtagelse i deres kamp mod Sevilla som slog dem 5-1. På Spartak. Moskvas hjemmebane.

Liverpool er på vej mod et storhedstid, med en lovende fremtid under Klopps 1 hele sæson. Jublende succes pt, og meget gode resultater.
5-1 (Brighton)
3-0 (Stoke)
LIVERPOOL FC ligger på 4.pladsen - efter Spurs og Arsenal. Solidt (!) Man C og Man Utd ligger dog efter da deres forsvar og målmænd er høj klasse qua med Liverpools Karius og Mignolet samt forsvaret er usikkert i 75:100 af kampene....

Takket være med måden på købet af Mo Salah og respekt at rotations måden Jürgen Klopp, som gør sine ting på. :army8:

Well done, Lads - defensiven SKAL bare forstærkes så ser det stærkt ud so far, med det langt sigtet projekt i LFC.

Jeg får lyst til at kramme dig hver gang jeg læser et af dine indlæg. :D

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 22
Aggerdoo skrev:
Mht. opstillingen håber jeg, at vi kun starter med to af Mané, Salah og Coutinho. Når vi er startet med alle tre og Firmino på toppen, synes jeg ikke, balancen på holdet har set særligt god ud. Derfor vil jeg starte med Can-Hendo-Wijnaldum på central midt. Hælder mest til at bænke Coutinho, selvom han spillede godt mod Brighton.

Men det sker nok næppe, og mon ikke alle vores fire offensive esser starter.

Hvad med defensiven? Kan den holde igen med Can-Matip? og Moreno må gerne komme tilbage.
Btw kan godt li, at Klopp går ALL IN på sin offensiv og så lader hans defensive ideer vente til det kommende transfer days, hvor Van Djik venter. (Måske) Can er i hvertfald kun en midlertidig løsning p.t

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 12 [ 173 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner