Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 16 [ 233 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil onsdag, 20. dec, 2017 17:01
Mignolet 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 33%  33%  [ 32 ]
Klavan 2%  2%  [ 2 ]
Lovren 4%  4%  [ 4 ]
Robertson 18%  18%  [ 17 ]
Milner 3%  3%  [ 3 ]
Henderson 1%  1%  [ 1 ]
Oxlade-Chamberlain 5%  5%  [ 5 ]
Mane 1%  1%  [ 1 ]
Salah 29%  29%  [ 28 ]
Solanke 1%  1%  [ 1 ]
Firmino 0%  0%  [ 0 ]
Coutinho 0%  0%  [ 0 ]
Ings 2%  2%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 96

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 10. december, kl. 15.15

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
Eurosport Player
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Man of the match afstemning tilføjes denne tråd kort efter kampens afslutning.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
3 point og ingen skader tak.

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
Håber at Klopp fortsætter med et passende niveau af rotation, det er livsvigtigt for at kunne hænge på - og måske endda hale lidt ind på - topfeltet her i det tætte jule- og nytårsprogram, og truppen har jo indtil nu vist sig i stand til at bære det.

Derudover forventer jeg en relativt klar sejr, har svært ved at se hvordan de blå skal kunne holde stand mod en rød angrebsmaskine, der for alvor er kommet i omdrejninger. Samtidig har forsvaret jo klaret sig fornuftigt på det seneste, ihf hvad PrL angår.

Everton skal for øvrigt en tur til Cypern i aften, så måske de er lidt rejsetrætte på søndag? Selvom de vel stiller med et halvt reserve-/U19 hold.

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 27
Alt andet end 30-0 er for lidt :headbang: :headbang: :headbang:

Det skal være en sikker sejr. Hvis vi vil noget i ligaen i år, skal vi kunne slå midterholdende på hjemmebane. Så enkelt er det.

Geografisk sted: København

Alder: 42
Jeg gad ærligt talt godt kende ledelsens planer for Coutinho. Kunne de helt seriøst finde på at sælge ham i januar? Hvis det er tilfældet, så skal han bare spilles mest muligt, så vi malker hver en dråbe ud af ham, mens vi sparer lidt kræfter hos de andre kampafgørende spillere af og til.

Men det ville i mine øjne være uambitiøst at sælge Coutinho midt i sæsonen. Jeg har svært ved at forestille mig, at han skulle miste værdi frem mod sommer.

Til denne kamp forestiller jeg mig denne opstilling.

------------Mignolet
TAA---Lovren---Klavan---Milner
---------Hendo--Can
Salah-----Coutinho-----Mane
------------Firmino

TAA er en Liverpool-dreng og ved, hvad dette opgør betyder. Moreno er nok ude, og selvom Robertson skal have kampe i denne periode, så tror jeg Milner er et bedre valg til derbyet. Hendo er blevet hvilet i går. Can har fysikken. Og resten siger vist sig selv efter i går...

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Jeg kunne faktisk godt forestille mig at en af de 4 golden boys kunne blive erstattet af Oxen. Jeg er bange for at det bliver 'aaarh det glider ikke som mod moskva' hvis vi starter med det samme, hvor hvis vi faktisk ændrer til Oxen vil man tænke mere over det end at køre på autopilot.

texy skrev:
Jeg gad ærligt talt godt kende ledelsens planer for Coutinho. Kunne de helt seriøst finde på at sælge ham i januar? Hvis det er tilfældet, så skal han bare spilles mest muligt, så vi malker hver en dråbe ud af ham, mens vi sparer lidt kræfter hos de andre kampafgørende spillere af og til.

Men det ville i mine øjne være uambitiøst at sælge Coutinho midt i sæsonen. Jeg har svært ved at forestille mig, at han skulle miste værdi frem mod sommer.

------------Mignolet
---------Hendo--Can
------------Firmino

TAA er en Liverpool-dreng og ved, hvad dette opgør betyder. Moreno er nok ude, og selvom Robertson skal have kampe i denne periode, så tror jeg Milner er et bedre valg til derbyet. Hendo er blevet hvilet i går. Can har fysikken. Og resten siger vist sig selv efter i går...

TAA vs Gomez er lidt af et dilemma, for Gomez fysik, rutine og bedre defensive kvaliteter taler for ham. Men da det er på Anfield kan jeg godt gå med på Trent.

Jeg tror ikke rigtigt at man arbejder med et januar salg af Cou. Vi er videre i CL og mon ikke han selv vil se hvor langt vi kan nå?

Can skal helt sikkert ind og bruge sin fysik for her vil SA forsøge at ramme os. Gini havde godt nok en gide fysik imod Scum, men ellers har vi ikke set så meget til den. det er selvfølgelig altid en balance for med det argument skal Solanke jo starte istedet for Firmino.

Imod Brighton så Robertson fin ud, men til en derbykamp kan jeg godt forstå hvis Klopp sender Milner i kamp især med den lidt mere offensive Trent på HB.

Men hvem ved hvordan klopp sætter holdet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geografisk sted: Esbjerg

Første kamp på Anfield ladies and gents, krydser alt der kan krydses for en sejr i debut! :D

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Sledgehammer skrev:
Håber at Klopp fortsætter med et passende niveau af rotation, det er livsvigtigt for at kunne hænge på - og måske endda hale lidt ind på - topfeltet her i det tætte jule- og nytårsprogram, og truppen har jo indtil nu vist sig i stand til at bære det.

Derudover forventer jeg en relativt klar sejr, har svært ved at se hvordan de blå skal kunne holde stand mod en rød angrebsmaskine, der for alvor er kommet i omdrejninger. Samtidig har forsvaret jo klaret sig fornuftigt på det seneste, ihf hvad PrL angår.

Everton skal for øvrigt en tur til Cypern i aften, så måske de er lidt rejsetrætte på søndag? Selvom de vel stiller med et halvt reserve-/U19 hold.

Big Sam bliver hjemme med A-holdet:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/12 ... liverpool/

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
texy skrev:

------------Mignolet
---------Hendo--Can
------------Firmino

Jeg har virkelig også svært ved at forestille mig, at vi sælger spillere som Coutinho og Can til januar, når vi har godt fat i PL, og skal blæse alle omkuld i CL.

Ellers enig i opstillingen bortset fra, at jeg foretrækker Gomez frem for Trent i denne kamp også, og skal Salah have en pause, så ville det passe mig fint, hvis Ox fik et lokal opgør under bæltet. Salah ser bare overhovedet ikke det mindste træt ud, så han spiller sikkert igen :D

Geografisk sted: København SV

Alder: 26
.....................Mignolet
Gomez...Lovren...Klavan...Milner
................Can........Gini
Mané..........Firmino....Coutinho
.....................Salah

Jeg så gerne denne opstilling, men Henderson starter inde. Spørgsmålet er i stedet for hvem?

Derudover så jeg faktisk gerne Karius i stedet Mignolet, men det kommer heller ikke til at ske.

Brugeravatar

Geografisk sted: København

Tror Can og Hendo bytter i din opstilling AJ. Muligvis også Ox'en for Mané eller Salah.

Så også gerne Karius. Tror han er førstevalg senest fra næste sommer.

Bare The Fab4 spiller, så kan de trække lod om resten....-:)

Liverpool with Coutinho, Firmino, Mané and Salah on the pitch together:
281 minutes.
12 goals scored.
Goal every 23 minutes.

Brugeravatar

Alder: 29
Jeg skal på stadion! :music: :headbang:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 16 [ 233 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner