Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 2 af 21 [ 304 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 24. jan, 2018 19:40
Karius 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 1%  1%  [ 2 ]
Lovren 0%  0%  [ 1 ]
Matip 0%  0%  [ 0 ]
Robertson 25%  25%  [ 53 ]
Can 18%  18%  [ 38 ]
Wijnaldum 7%  7%  [ 14 ]
Oxlade-Chamberlain 28%  28%  [ 59 ]
Mane 1%  1%  [ 2 ]
Salah 3%  3%  [ 6 ]
Firmino 17%  17%  [ 35 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 210

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
Niels K skrev:
texy skrev:
En lidt skelsættende kamp, da det er første opgør efter salget af Coutinho. Resultatet kan på mange måder være med til at definere humøret og troen på det videre projekt, da det er et hold som Man City, vi skal kunne slå på hjemmebane, hvis vi har ambitioner om store titler.

Jeg håber på at se et hold, der udstråler glæde, motivation og sammenhold. Gerne i denne formation.

------------Mignolet
TAA---Matip---Van Dijk---Robbo
----------Can---Milner
Salah------Lallana------Mané
------------Firmino

Arh texy, der synes jeg, at du læsser lidt for meget over på Klopp og drengene.

I den grad enig med Niels K, synes godt det der dommedags fis er ved at være ekstremt trættende. Cou er fortid, og klubben eksisterer sørme endnu, jeg kom næsten i tvivl tidligere da jeg læste i Cou tråden. Flere har omtalt det som ynk, og det er meget passende, bortset fra jeg ville bruge et andet ord, hvis der var et der var meget meget "hårdere" ord for ynk.
Nå men mon ikke mændende der er tilbage i LFC, scorer mindst et mål mere end City :gunfire:

Enig med Thommo og NielsK! Det er ikke en katastrofe at tabe til City - De har altså gang i en vanvidssæson og det bliver mega svært uanset om Coutinho var med eller ej.

Det positive ved at vi møder City i første kamp "post Coutinho" er, at når vi har vundet så kan det give et kæmpe boost til drengene og give dem en tro på, at vi sagtens kan uden Coutinho. Jeg tror faktisk en uafgjort kan have samme effekt, og så er jeg sikker på at Mané har noget han skal bevise efter sidste kamp ;-)

Mit bud på en opstilling

------- Migs.
Gomez - Matip - VVD - Robertson
------- Can --------
----Gini - Milner
Salah - Firmino - Mané

Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at Ox'en startede i stedet for Gini, men jeg tror Klopp foretrækker en der trækker i arbejdstøjet mod et City hold som helt sikkert vil komme frem af banen, og så have Ox på bænken klar til at give et offensivt bidrag i anden halvleg.

Jeg håber i første omgang på en mere lige kamp end sidst :-)

Alder: 39
Man må forvente, at når vi vinder kampen, så kommer alle dommedagsprofeterne frem. Bukker sig i støvet og erkender at salget af Coutinho er det bedste salg i al fodboldhistorie og han ingen indflydelse har haft på vores spil overhovedet!

Og så må vi andre erkende, at Liverpool som fodboldklub er slut, hvis vi taber.

Yea. Sort hvid verden er det fedeste.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Der er da en interessant tendens herinde til at udråbe eksempelvis undertegnede til dommedagsprofet, fordi jeg var/ er meget uenig i salget af Coutinho, og nu efterfølgende mener, at det er ekstremt spændende at se holdets reaktion og præstation på banen - her i kamp 1 efter afgangen af holdets største stjerne.

Folk må kalde mig, hvad de vil. Igennem det meste af sæsonen er jeg blevet kaldt en naiv jubeloptimist. Jeg er stadig kæmpe optimist, fordi jeg har en kæmpe tiltro til Klopps evner.

Men ligesom jeg mener, at man kan læse meget af, hvordan et hold præsterer i første kamp under ny manager efter en trænerfyring (vi leverede eksempelvis et vanvittigt arbejdsraseri imod Spurs i Klopps første kamp), så forventer jeg også, at kunne læse noget ud af kampen imod Man City. Vil vi ændre spillestil eller formation? Vil holdet udstråle større glæde? Vil især Firmino se glad ud? Vil der mangle noget i spillet? Vil Mané vågne op til dåd igen? Kan Salah håndtere det ekstra pres det giver ham at være ene om at være holdets store offensive profil.

Dengang vi solgte Suarez, talte alle om, at andre skulle løfte arven, og dermed kom både resultaterne og mange spillere under lup. Var alle så dengang dommedagsprofeter? Eller var folk bare nervøse for det ukendte?

Ja, vi har spillet mange kampe uden Coutinho. Og vi har klaret os godt uden ham. Men det er vel interessant at finde ud af, om det gør en forskel, nu når folk ved, at han ikke kommer tilbage i ugen efter.

Skelsættende var måske det forkerte ord at bruge. Men det var det, der lige faldt mig ind, da jeg skulle beskrive, at vi nu går ind i en slags ny æra - og denne gang midt i sæsonen. Det var for mig også skelsættende, da vi måtte sige farvel til Rafa, Hodgson, Kenny og Rodgers. Og det var skelsættende for mig, da vi skulle til at spille uden Torres, Gerrard og Suarez. Og sådan har jeg det altså også nu, hvor det er kamp 1 efter Coutinho. Forhåbentlig bliver det hurtigt "hverdag" med succes.

Vi får i hvert fald ikke nogen bedre mulighed for at sætte en fed streg under, at vi ikke behøver Coutinho, end ved at være sæsonens første hold til at slå Man City. Er det en bedre måde at formulere det på?

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
texy skrev:
Der er da en interessant tendens herinde til at udråbe eksempelvis undertegnede til dommedagsprofet, fordi jeg var/ er meget uenig i salget af Coutinho, og nu efterfølgende mener, at det er ekstremt spændende at se holdets reaktion og præstation på banen - her i kamp 1 efter afgangen af holdets største stjerne.

Folk må kalde mig, hvad de vil. Igennem det meste af sæsonen er jeg blevet kaldt en naiv jubeloptimist. Jeg er stadig kæmpe optimist, fordi jeg har en kæmpe tiltro til Klopps evner.

Men ligesom jeg mener, at man kan læse meget af, hvordan et hold præsterer i første kamp under ny manager efter en trænerfyring (vi leverede eksempelvis et vanvittigt arbejdsraseri imod Spurs i Klopps første kamp), så forventer jeg også, at kunne læse noget ud af kampen imod Man City. Vil vi ændre spillestil eller formation? Vil holdet udstråle større glæde? Vil især Firmino se glad ud? Vil der mangle noget i spillet? Vil Mané vågne op til dåd igen? Kan Salah håndtere det ekstra pres det giver ham at være ene om at være holdets store offensive profil.

Dengang vi solgte Suarez, talte alle om, at andre skulle løfte arven, og dermed kom både resultaterne og mange spillere under lup. Var alle så dengang dommedagsprofeter? Eller var folk bare nervøse for det ukendte?

Ja, vi har spillet mange kampe uden Coutinho. Og vi har klaret os godt uden ham. Men det er vel interessant at finde ud af, om det gør en forskel, nu når folk ved, at han ikke kommer tilbage i ugen efter.

Skelsættende var måske det forkerte ord at bruge. Men det var det, der lige faldt mig ind, da jeg skulle beskrive, at vi nu går ind i en slags ny æra - og denne gang midt i sæsonen. Det var for mig også skelsættende, da vi måtte sige farvel til Rafa, Hodgson, Kenny og Rodgers. Og det var skelsættende for mig, da vi skulle til at spille uden Torres, Gerrard og Suarez. Og sådan har jeg det altså også nu, hvor det er kamp 1 efter Coutinho. Forhåbentlig bliver det hurtigt "hverdag" med succes.

Vi får i hvert fald ikke nogen bedre mulighed for at sætte en fed streg under, at vi ikke behøver Coutinho, end ved at være sæsonens første hold til at slå Man City. Er det en bedre måde at formulere det på?

Yes ;)

Jeg synes netop også, at kampen kommer kærkomment, ligesom at man ofte ser, at der fyres en træner, hvor den næste træner's kampe er mod et tophold, hvor der er alt at vinde.
Vinder vi denne eller spiller uafgjort sikkert også, så tror jeg på, at vi kan køre længe på det selvtillidsboost, og skulle vi tabe, så må man formode, at vi vil tænke, at det trods alt er et meget velsmurt hold, vi mødte, og at alt andet modstand i PL er en anden kaliber, og at man derfor fortsætter med fuldt gå-på-mod og oprejst pande.

Brugeravatar

Geografisk sted: København N

Alder: 28
texy skrev:

Enig. Det har en stor psykologisk betydning hvordan udfaldet af denne kamp bliver, og det giver os nogle indikationer af, hvordan truppen vil reagere på dette salg i forhold til resten af sæsonen. Jeg mener ikke det er dommedagssnak og jeg er også uenig i, at at salget af Coutinho er ligeså skelsættende som salget af Torres og især Suarez. Suarez var langt mere dominerende for vores spil end Coutinho har været og var nok det tætteste vi har været på en one-man-army. Coutinho var ikke en one-man-army, men en af vores allervigtigste spillere (Som er blevet bedre sæson efter sæson, men vel først rigtigt i denne sæson begyndte at levere et konsistent højt niveau). Modsat da vi solgte Suarez har vi på nuværende tidspunkt mindst ligeså gode og kampafgørende spillere i Salah, Mané og delvist Firmino. De to faktorer der alligevel gør dette salg skelsættende og kampen mod City ekstra interessant er, at Coutinho var det eneste rigtigt kreative indspark på vores midtbane og i vores opbygningsspil og det faktum, at det er midt i sæsonen. Der er altså ingen tid til at træde et skridt tilbage og reflektere. Der er ingen periode til, at holde kan lade tabet Coutinho falde sig og tilvænne sig spillemæssigt til at Coutinho ikke er en del af truppen. Og der ingen periode til, at uroen og pressefokuset fra dette salg kan falde til ro. Med andre ord skal vi spille os direkte ud af salget. Og her kunne en god lang sommerpause, et VM og en pre-season altså være et godt afbræk til at komme sig over dette salg.
Derfor bliver denne kamp enormt spændende. Får vi røvfuld vil pressen uden tvivl vinkle den på salget af Coutinho, hvilket kan smitte af på spillerne moral de næste måneder.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
Dagens gode nyhed: Mo Salah meldes klar til Man City kampen
https://www.thisisanfield.com/2018/01/m ... gn=webpush

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Cynwal skrev:

Yeah baby!!!!

så kører vi!

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:

Yeah baby!!!!

så kører vi!

...i EXPRES FART!

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:

Yeah baby!!!!

så kører vi!

...i EXPRES FART!

Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:

Yeah baby!!!!

så kører vi!

...i EXPRES FART!

I så høj fart at jeg fik trykket på "udfør" før jeg nåede at skrive noget :aliboronz1: , Man City har jo ikke en chance!

Coutinho's afgang kan få Mané tilbage på sporet, så en maskine som den vi så i den første Arsenal kamp, bare med en bedre midtbane og forsvar, kan ikke udelukkes :dance: .

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 23
Spændende, at se hvad Liverpool FC kan gøre ved et Man City hold som endnu ikke har tabt i en eneste PrL kamp. Og allround har Liverpool tabt til Man City og Spurs, samt smidt utrolig dumme points i slutspurten af PrL.

Javel mange herinde, spår at Liverpool ender uden for top-4, men kan lige sikre jer at eksperterne tør ikke tale Klopps mandskab ned, da Hjemmebanen kan LIVERPOOL slå ALLE HOLD.... :headbang: :music:

Håber på:
11 sultne og aggressive spillere, der vil spille for trøjen som Coutinho ikke gad færdigspille hans hele Liverpool sæson. Lad dog Liverpool slå Porto og så få Barcelona i kvartfinalen.... spø til side :-)
«»MIGNOLET
» Gomez, Van djik, Klavan*/Lovren*, Robertson
» Lallana, Can , Gini
» Salah , Firmino , Mané (hvad med Sturridge i en 442 med Mo Salah? Alternativet tage Mané ud i den sammenhæng så.
Et godt angreb gi'r billetter, samtidig et godt forsvar giver pokaler.

Jeg er fortrøstningsfuld, på fremtiden - Van Djik kan give mere i Liverpool hjertet og skære igennem som en kæmpe investering med et run og en stabilitet i defensiven, der har cæret et vanskelig emne - siden Agger, Carragher og Hyypia tiden. :army8:

1-1 ville ikke være ét dårligt resultat mod de kommende mestrer, meeeen lad os se med Salah om han er klar da hal må være sulten på den topscore liste - han ligger lige i sporet med få mål op til Harry Kane... Get In! :alcohol:

Nå, god kamp til ALLE røde - fornægt ikke, Liverpool er en klasse for sig selv i de her stor kampe under Klopp, så man kan kun unde det her hold succes for fremtiden.

You'r never walk alone.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Jeg har faktisk ændret lidt holdning og i stedet for Lallana kunne jeg godt tænke mig Milner.

Han har sikkert noget han gerne vil bevise over for City.

Can - Milner - Gini på den centrale med Milner der primært er den som støder med frem.
MFS/SFM forrest

Og så glæder jeg mig igen til at se VVD i aktion. Shit han kan få smilet frem.

Der er ikke meget love til Oxlade?

jeg syntes ellers han har haft en rigtig fin vinterperiode og med Lallana der stadig ikke er tilbage i topform og Gini, Can, Milner der heller ikke ligefrem har været flyvende, så tænkte jeg han var oplagt.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Filos of Isk skrev:
Der er ikke meget love til Oxlade?

jeg syntes ellers han har haft en rigtig fin vinterperiode og med Lallana der stadig ikke er tilbage i topform og Gini, Can, Milner der heller ikke ligefrem har været flyvende, så tænkte jeg han var oplagt.

I mit tilfælder er det fordi, jeg har usandsynligt meget "love" for Lallana :D

Til gengæld mener jeg bestemt ikke, at Gini hører til i nogen startopstilling. Han er fin nok som backup og indskiftningsspiller. Helst ikke andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 2 af 21 [ 304 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner