Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 5 af 21 [ 304 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 24. jan, 2018 19:40
Karius 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 1%  1%  [ 2 ]
Lovren 0%  0%  [ 1 ]
Matip 0%  0%  [ 0 ]
Robertson 25%  25%  [ 53 ]
Can 18%  18%  [ 38 ]
Wijnaldum 7%  7%  [ 14 ]
Oxlade-Chamberlain 28%  28%  [ 59 ]
Mane 1%  1%  [ 2 ]
Salah 3%  3%  [ 6 ]
Firmino 17%  17%  [ 35 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 210

Forfatter besked

http://www.anfield-online.co.uk/stats/lfc-stats.html

Gini har de bedste stats af midtbanespillerne ( regner ikke Lallana med ) når man kigger på sejrsprocenter på holdet. Se under LFC Player Influence 2017/18.

Geografisk sted: København

Alder: 43
YNWA96 skrev:
http://www.anfield-online.co.uk/stats/lfc-stats.html

Gini har de bedste stats af midtbanespillerne ( regner ikke Lallana med ) når man kigger på sejrsprocenter på holdet. Se under LFC Player Influence 2017/18.

Ja, fint nok.

Han sad på bænken i vores to uafgjorte imod Burnley og Ecerton, hvor vi både fortjente sejren og i allerhøjeste grad også jagtede den. Det er muligt, at jeg tager fejl, men jeg kan simpelthen ikke se, at Gini skulle have bedre offensive kvaliteter, end de spillere, som vi brugte i de kampe.

Ude imod Spurs var han heller ikke med. Det er da muligt, at vi bedre havde kunne hente et resultat (måske med en bedre balance på midtbanen), hvis han havde været med. Men i mine øjne er det den eneste kamp, hvor vi virkelig er blevet kørt over (fordi jeg ikke regner det for at fair grundlag, når man spiller 10 mod 11 som det var tilfældet på Etihad). Og det tror jeg altså også, at vi var blevet med Gini. Hele holdet var væk i store dele af den kampe.

Men hvis stats aldrig lyver, så har du en sag. Jeg betragter dog stadig Gini som svageste led i truppen blandt markspillerne.

Jeg har ændret mening - jeg tror også at det en tand for tidligt at bringe Lallana i spil - mest på grund af kampens størrelse og den forventede intensitet.

---------------Migs
Gomez--Matip--Virgil--Robertson
----------Milner--Emre
------Oxlade-Chamberlain (hans navn tæller jo næsten for to spillere)
Salah-----Firmino----Mané

Er der i grunden nogen der ved hvordan FA's sag mog Holgate/Firmino går???

@Texy

Nu er det ikke fordi jeg mener at Gini er en spiller der “får mesterskabet tilbage” ( hvor det hører hjemme )...-:) og statistikker skal man osse bruge varsomt, da man kan få dem ind så de passer ind i ens kontekst. Men jeg er glad for Gini som “trupspiller”, aldrig skadet og kan spille mange kampe på en sæson uden at han falder ret meget i sit niveau fra kamp til kamp. Men statistikken er jo alligevel lidt relevant når man debattere hvordan midtbanen skal sættes efter Coutinho’s afgang. Han ligger på et snit i PL på 2.3 point og han har jo spillet mange kampe denne sæson.

Geografisk sted: Brønshøj
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:
Vi er ikke gode nok til at spille med 10 mand imod ManC's 11. Det viste vi klart sidst. Derfor skal vi selvfølgelig ikke starte med Gini.

Jeg henviste til en liste over de dyreste spillere i verden (kan ikke finde den), men jeg mener at Gini faktisk var vores anden dyreste spiller - kun overgået af Salah. Så noget må han da have vist.

Jeg troede faktisk rækkefølgen var VvD, Salah, Oxlade, Carrol og så Gini.

Her er listen. Gini vurderes til at være vores anden dyrest, med en pris på 85.6 millioner euro, så lidt succes har han da i den røde trøje.

http://www.football-observatory.com/IMG ... 9/en/phone

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:
Vi er ikke gode nok til at spille med 10 mand imod ManC's 11. Det viste vi klart sidst. Derfor skal vi selvfølgelig ikke starte med Gini.

Jeg henviste til en liste over de dyreste spillere i verden (kan ikke finde den), men jeg mener at Gini faktisk var vores anden dyreste spiller - kun overgået af Salah. Så noget må han da have vist.

Her er listen. Gini vurderes til at være vores anden dyrest, med en pris på 85.6 millioner euro, så lidt succes har han da i den røde trøje.

Det er jo vanvid. Jeg kan dog ikke forestille mig vi kan sælge til i nærheden af dem pris.

Alder: 39
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:

Det er jo vanvid. Jeg kan dog ikke forestille mig vi kan sælge til i nærheden af dem pris.

Det er nærmere den pris vi skal betale for at komme af med ham.

To år ældre end Isco, kontrakt der udløber et år før. Spiller på et hold, på et niveau under end Isco og alligevel er han vurderet højere. Isco som de fleste herinde mener er den eneste, der kan erstatte Coutinho 1 til 1. Coutinho, der lige er blevet verdens anden dyreste spiller. De har da vist en random terning de kaster, når de vurderer spillere.

De 30mio€ han er vurderet til på transfermarkt imod 75mio€ for Isco er vist mere sammenlignelig med virkeligheden og i hvert fald tættere på, hvad nogen vil betale for spillerne - ikke at jeg kunne forestille mig nogen, der ville betale det for Gini. Er ret overbevist om, at han kommer til at blive her sin kontrakt ud, og skifter til et lille ligegyldigt hold på en fri transfer. For der er ingen andre, der vil betale ham i nærheden af den løn vi giver ham.

Geografisk sted: Århus
Sikken dog en dialog. Trist!

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
Hr. Drejer skrev:

SÆLG for satan, jeg ville også sælge for 20-25% af den vurdering. Can Gini exit, og Hendo Milner som bænkevarmere, og nyt blod ind. Hvem prissætter ham dog til den formue :wall: ....Ud over måske Klopp, den hollandske landstræner et par forældre i holland, men hvem ellers, der ikke er vildt påvirkede af masser af ulovlige ting og sager :dontknow:

Isco i bytte for Gini...Eller Timo Werner, jeg er dælme klar på det bytte, eller bytte med Asensio samtidig med 35 mill euro til LFC :lol: :lol: :lol: . Bare den liste var lidt sand, og andre klubber var med på den var sand.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
søren skrev:
Sikken dog en dialog. Trist!

Ja, temmelig trist.

Kan I ikke lave en tråd med "svin vores spillere til" ?
Så kan vi andre nemlig lade være med at kigge i den.

Reelt spørgsmål.. Hvem fra PL mener I kan spille pladsen bedre end Gini?

Alder: 39
Bøgvad skrev:

Sådan bare lige lynhurtigt - Shaquiri, Allen, R.Sanchez, Højbjerg, Rooney, Gylfi, Mahrez, Shelvey og sikkert en hel masse flere jeg ikke har lagt mærke til. Men byttede gerne lige over med hvem som helst af ovenstående, hvis vi så på det rent fodboldmæssige.

Og så har jeg ikke inkluderet nogen fra de andre top 6. hold

Men kunne Gini nu bare levere bare lidt i nærheden af en af de der fire kampe, hvor han har spillet godt i de fleste kampe, så kunne jeg acceptere det. Men det er simpelthen slet ikke godt nok, at spille så få gode kampe. Ja, han laver ikke brainfarts - det er svært, når man ikke deltager i spillet - og derfor går han som regel fri fra kritikken, kontra de spillere på vores hold, der rent faktisk tør at tage chancer. De spillere der spiller, så de efterlever det gamle gamle Shankley citat "Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that" bliver ofte svinet til, fordi de laver en fejl, trods hjerte og sjæl er der - men spøgelset Gini går fri. Det er på ingen måde i Liverpools ånd...I mine øjne.

Hmm synes ellers Gini er vores bedste led på midten i forhold til den måde vi spiller på (undtaget offmidt rollen). Troede jeg ellers ikke jeg var alene om. Jeg håber da også Keita er den bedre version med flere kompetencer, men har meget af den samme bevægelse og deciplin.

Bojangles skrev:
Bøgvad skrev:

Sådan bare lige lynhurtigt - Shaquiri, Allen, R.Sanchez, Højbjerg, Rooney, Gylfi, Mahrez, Shelvey og sikkert en hel masse flere jeg ikke har lagt mærke til. Men byttede gerne lige over med hvem som helst af ovenstående, hvis vi så på det rent fodboldmæssige.

Og så har jeg ikke inkluderet nogen fra de andre top 6. hold

Men kunne Gini nu bare levere bare lidt i nærheden af en af de der fire kampe, hvor han har spillet godt i de fleste kampe, så kunne jeg acceptere det. Men det er simpelthen slet ikke godt nok, at spille så få gode kampe. Ja, han laver ikke brainfarts - det er svært, når man ikke deltager i spillet - og derfor går han som regel fri fra kritikken, kontra de spillere på vores hold, der rent faktisk tør at tage chancer. De spillere der spiller, så de efterlever det gamle gamle Shankley citat "Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that" bliver ofte svinet til, fordi de laver en fejl, trods hjerte og sjæl er der - men spøgelset Gini går fri. Det er på ingen måde i Liverpools ånd...I mine øjne.

Super
Tror bare jeg lader den være..

Geografisk sted: København

Alder: 43
Bøgvad skrev:

Som flere antyder, så hører den debat nok ikke til i en kamp-tråd. Jeg synes dog ikke, at der er tale om at svine en Liverpool-spiller til, men om at nogen stiller spørgsmål ved, om han er god nok til at starte.

Mit hurtige svar på dit spørgsmål vil være: Lallana, Milner, Oxe, Hendo og Can.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 5 af 21 [ 304 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner