Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 19 [ 281 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede mandag, 15. jan, 2018 23:37
Karius 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 3%  3%  [ 4 ]
Matip 6%  6%  [ 9 ]
Van Dijk 39%  39%  [ 58 ]
Robertson 28%  28%  [ 42 ]
Milner 6%  6%  [ 9 ]
Can 0%  0%  [ 0 ]
Lallana 2%  2%  [ 3 ]
Oxlade-Chamberlain 11%  11%  [ 17 ]
Mane 1%  1%  [ 1 ]
Firmino 4%  4%  [ 6 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Solanke 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 1%  1%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 150

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Fredag d. 5. januar, kl. 20.55

Turnering:
FA Cup, 3. runde

TV-kanal:
6'eren

Online:
Eurosport player
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Man of the match afstemning tilføjes denne tråd kort efter kampens afslutning.

Geografisk sted: Brønshøj
Den skal vi bare vindes. FA Cuppen er - som jeg ser det - vores største mulighed for et trofæ denne sæson.

-------------------Ward
TAA-----Lovren-------VvD----Milner
-------------------Can
-------Wijnaldum----Lallana
Mané------------Ings---------Oxlade

Hvis Coutinho KAN spille, skal han bare spille. Samme med Can.
De spillere der måske ryger i dette transfervindue skal spille, så vores VIGTIGSTE spillere, der gerne vil være i klubben kan spares til de kommende vigtige kampe.

Lallana skal starte inde, så han kan komme yderligere i form. Samme med Mané lad os håbe at han får oprejsning fra sidste Everton kamp. VvD skal stille og roligt spilles ind, og hvorfor ikke mod Everton. Velkommen til :-D

Robertson skal spares, så vi er sikre på at vi har en rigtig venstreback indtil Moreno forhåbentlig snart er tilbage.

Ward går jeg ud fra spiller cup-kampe.

Ings skal prøves i angrebet, måske han også snart ryger - er Sturridge klar kan han evt. starte i stedet for Oxlade.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Hr. Drejer skrev:
Den skal vi bare vindes. FA Cuppen er - som jeg ser det - vores største mulighed for et trofæ denne sæson.

yup, så er det godt at Barcelona kun fisker efter den ene af vores fab four.

Salah er nok ikke klar.
Firmino er stensikkert klar efter pausen(det meste af kampen) imod Burnley
Mané???? Jeg syntes han er begyndt at se bedre ud, de to kampe på tre dage kan betyde lidt ekstra træthed, men det er et meget kompliceret regnestykke, for han har jo heller ikke spillet super meget inden da pga. skader og rotation (og et ninja spark), så han bør vel kunne starte, det betyder også meget de der to gange 20 minutter han blev sparret i de to kampe.

Da det er en cup kamp og vi kun har to af de fire klar var min første indskydelse at starte med dem på bænken, men så sætte en stærk defensiv ind og så lade hårdtarbejdende offensive reserver som Ings, Oxlade og Lallana tonse Everton spillerne trætte og så sende Firmino og Mané ind og afgøre kampen, men da uafgjort betyder omkamp inde hos naboen, så syntes jeg at vi skal starte med de to. Der hjælper det også lidt at Solanke fik en chance imod Burnley, så han ikke føler sig super snydt.

Can spillede også to kampe, så han kunne meget vel være godt træt, men omvendt er han jo allerede reserven for Hendo, måske Grujic får chancen som DM, der har været en del snak om det, problemet er jo bare at vi har set for lidt til ham til at have nogen idé om han kan spille dernede, jeg tror det vil være en fordel for ham at han kan holde sig til de defensive pligter og bygge langsomt op derfra, istedet for når vi har set ham skulle forsøge at spille Gine/Lallana pladsen.
Jeg antager at Moreno, Sturridge, Hendo og Salah ikke er klar til at starte inde endnu, men jeg kan jo tage fejl, men da de har haft lidt længere skader(ikke salah) så tænker jeg ikke de skal spille fra start endnu.
Trent og Gomez plejer at bytte når der er tæt program, men de spillede begge sidst :aliboronz2: Everton har ikke en imponerende offensiv, så Trent for han dejlige indlæg, men omvendt vil jeg også gerne have Gomez fysik derinde. Jeg tror bare Klopp skal se hvem der har den laveste hvilepuls natten til fredag :dontknow:

Mané---------Firmino------Oxlade
--------Lallana---------Milner(c)---
------------------Grujic------------
Robertson-Lovren-Klavan-TreGomeznt
-----------------Ward--------------

VvD starter på bænken fordi forsvaret egentlig gør det fint og fordi han er så ny som han er, men ligesom med Grujic så afhænger det jo af hvad der sker til træning, hvis VvD bare kan læse Klavans tanker fra dag 1, så an han jo sagtens starte inde. Men vi skal også huske at Ward(eller Karius?) skal stå.

Jeg har ikke så meget Can på bænken fordi jeg vil spare ham, men fordi jeg tror han er træt, så det måske er en fordel at have Grujic inde, men det er lidt et sats, ved det godt.

Geografisk sted: København

Denne kamp kommer 4 dage efter sidste kamp, hvor flere spillere i øvrigt blev sparet. Og der er lang tid til næste opgør efterfølgende. I mine øjne bør vi stille med det mandskab, som vi vurderer til at være vores stærkeste. Jeg tager udgangspunkt i, at Hendo, Salah og Coutinho er ude, og at der er et løfte om Cup-kampe til Ward.

-------------Ward
TAA----Matip---VVD----Robbo
------Milner--------Can
Oxelade----Lallana----Mané
------------Firmino

VVD skal kastes for løverne. Og der er vel ingen bedre måde at introducere ham til klubbens fans på, end ved at spille ham i et derby.

texy skrev:
Denne kamp kommer 4 dage efter sidste kamp, hvor flere spillere i øvrigt blev sparet. Og der er lang tid til næste opgør efterfølgende. I mine øjne bør vi stille med det mandskab, som vi vurderer til at være vores stærkeste. Jeg tager udgangspunkt i, at Hendo, Salah og Coutinho er ude, og at der er et løfte om Cup-kampe til Ward.

-------------Ward
TAA----Matip---VVD----Robbo
------Milner--------Can
Oxelade----Lallana----Mané
------------Firmino

VVD skal kastes for løverne. Og der er vel ingen bedre måde at introducere ham til klubbens fans på, end ved at spille ham i et derby.

Som sagt er jeg lidt usikker på Cans friskhed pga. to kampe på tre dage, men kan han spille, så skal han da også bare have lov til det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Lallana kan næppe være klar til start efter tæt på fuld tid i mandags. Han skal køres fornuftigt igang igen

Brugeravatar

Alder: 28
Tror hverken VvD, Lallana, Coutinho eller Salah starter. Can er vel også et spørgsmåltegn efter rygterne om Juve, og om ikke andet to gange 90 min på 48 timer i weekenden. Ward burde vel få kampen ift. hvad der blev meldt ud i begyndelsen af sæsonen, men kunne lige så vel være en af de to andre. Robertson fik en pause mod Burnley, så han starter. Gomez har spillet mere over julen end TAA, så tror også det bliver genvalgt til TAA.

Ward
TAA - Matip - Klavan - Robertson
Mané - Milner - Gini - Oxlade
Firmino - Solanke

Som 4-4-2 eller 4-2-3-1.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Everton top prioriterer sikkert også FA Cup'en, men uanset hvordan vi stiller op, så vil Everton's udgangspunkt sikkert være helt lig med det, de havde sidst, vi mødtes.
Jeg føler mig derfor overbevist om sejr så længe, vi møder op med den rigtige indstilling og friske ben, da vi ikke kan være så uheldige 2 kampe i træk mod dem.

Emmy skrev:
Lallana kan næppe være klar til start efter tæt på fuld tid i mandags. Han skal køres fornuftigt igang igen

mjaaa, du har egentlig nok ret, så kan det være Woodburn skal have chancen i angrebet sammen med Mané og Firmino og så kan vi have Oxlade, Milner(DM) og Gini på midten, jeg ved godt at jeg foreslog Grujic tidligere, men for mig er det enten eller. Det kunne også være Ings som den 3. angriber, men Woodie har altså et stort talent og dette er en god mulighed for ham for at spille sammen med de store navne.

Geografisk sted: København SV

Alder: 27
Jeg er egentlig ikke så meget i tvivl:

................Mignolet
Trent...Lovren...Klavan...Robertson
..........Gini...Can...Milner
Mané.........Firmino........Ox

Næsten samme hold som sidst, men med en rigtig back i venstre side. Dertil kommer, at Lallana spares og starter på bænken, mens Firmino selvfølgelig erstatter Solanke.

AJ skrev:
Jeg er egentlig ikke så meget i tvivl:

................Mignolet
Trent...Lovren...Klavan...Robertson
..........Gini...Can...Milner
Mané.........Firmino........Ox

Næsten samme hold som sidst, men med en rigtig back i venstre side. Dertil kommer, at Lallana spares og starter på bænken, mens Firmino selvfølgelig erstatter Solanke.

det er vel også stærkest tilgængelige opstilling, der mangler måske kreativitet på midten, men lallana kan smides ind fra bænken og alle tre midtbaner kan jo gøre forskellen på em god dag. Alle 11 har figureret jævnligt på førsteholdet.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Lallana er klar til 90 minutter på trods af 86 minutter imod Swansea. Når kampen sparkes igang er der altså gået mere end 4 dage. Og med både Coutinho og Salah ude, så kan jeg slet ikke forestille mig en opstilling uden Lallana.

........................Ward/Karius
..........Trent...Lovren...VVD...Robertson
..........Gini...Wilson(inden vi mister ham)...Milner
.......... Mané.........Woodburn/Solanke........Ox

texy skrev:
Jeg er slet ikke i tvivl om, at Lallana er klar til 90 minutter på trods af 86 minutter imod Swansea. Når kampen sparkes igang er der altså gået mere end 4 dage. Og med både Coutinho og Salah ude, så kan jeg slet ikke forestille mig en opstilling uden Lallana.

Men det er 86 minutter ud af hans sæson total på 128 minutter.
(https://www.transfermarkt.com/adam-lall ... eler/43530)

Så jeg er slet ikke overbevist om at han er klar. Jeg kunne godt forestille mig at Lallana starter på bænken.

Edit: det sjove er at de to uger der imellem nytårs kampene og Man Shitty er jo næsten for lang tid og spillere der ikke spiller imorgen risikerer at blive lidt rustne.
Så for mig handler det primært om at vi ikke stiller med for mange trætte spillere.

Jeg kunne så også virkelig godt tænke mig at se Woodie fra start sammen med Mané og Firmino.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 19 [ 281 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner