Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 7 [ 105 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 27. mar, 2018 21:07
Karius 1%  1%  [ 1 ]
Gomez 0%  0%  [ 0 ]
Matip 1%  1%  [ 1 ]
Van Dijk 6%  6%  [ 7 ]
Robertson 18%  18%  [ 20 ]
Henderson 3%  3%  [ 3 ]
Wijnaldum 1%  1%  [ 1 ]
Can 0%  0%  [ 0 ]
Mane 7%  7%  [ 8 ]
Salah 41%  41%  [ 47 ]
Firmino 21%  21%  [ 24 ]
Milner 2%  2%  [ 2 ]
Oxlade-Chamberlain 0%  0%  [ 0 ]
Ings 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 114

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 17. marts, kl. 18.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
BT Sport
TV3+

Online:
Viaplay
Eurosport Player
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Man of the match afstemning tilføjes denne tråd kort efter kampens afslutning.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Op på hesten igen.

-------------Karius------------
Gomez--Lovren-van Dijk-Robertson
--------------Hendo---------------
--------Can---------Chamberlain---
Salah--------Firmino---------Mané

Hendo er vigtig pga. pasningsspillet imod en af de små modstandere.
Gomez-Trent er lidt 50-50, men der kommer kampe i CL, ude imod Chelski, hvor Gomez er et mere sikkert valg rent defensivt, imø. Det er bestemt ikke fordi jeg syntes vi skal straffe Trent for fejlen til 1-0 målet. Det har været en stor styrke for os hele sæsonen at vi har haft de to unge på højrebacks der har så forskellige sæt værktøjer.

Nu er det lidt noget røv at være Milner for en af grundende til at jeg har sat ham på bænken er at jeg altid syntes han gør det rigtig fint når han kommer ind fra bænken, hvor de fleste andre af vores midtbanespillere typisk har svært ved at finde rytmen når de kommer ind fra bænken. Jeg ved godt at Milner er vores mest stabile midtbanespiller, så den er ret svær. Gini trænger sig også på.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Filos of Isk skrev:
Op på hesten igen.

Gomez-Trent er lidt 50-50, men der kommer kampe i CL, ude imod Chelski, hvor Gomez er et mere sikkert valg rent defensivt, imø. Det er bestemt ikke fordi jeg syntes vi skal straffe Trent for fejlen til 1-0 målet. Det har været en stor styrke for os hele sæsonen at vi har haft de to unge på højrebacks der har så forskellige sæt værktøjer.

Nu er det lidt noget røv at være Milner for en af grundende til at jeg har sat ham på bænken er at jeg altid syntes han gør det rigtig fint når han kommer ind fra bænken, hvor de fleste andre af vores midtbanespillere typisk har svært ved at finde rytmen når de kommer ind fra bænken. Jeg ved godt at Milner er vores mest stabile midtbanespiller, så den er ret svær. Gini trænger sig også på.

Jeg har Milner og Lallana foran Ox i køen til startelveren. Derudover bliver man nødt til at lade TAA spille, da man jo ellers udråber ham til syndebuk for nederlaget til Man Utd. Og den tort må alt andet lige deles med 11 andre.

Geografisk sted: Stavanger

Alder: 46
Jeg tænker at Klopp skal til at finde sig en anfører, som han stoler på og som spiller "hver gang".. Det her lala setup som Klopp praktisere, med at der ikke er nogen"fast" anfører, tænker jeg resultere i at det bare en "titel" som man har midlertidigt.
En anfører er altid første mand på holdkortet, hvilket er den eneste måde, hvor på at den udvalgte virkelig kan ta sin opgave som anfører seriøs...

For min skyld, gi anførerbindet til Firmino eller Van Dijk, da jeg tænker at de to er de eneste 2 sikre mand (sammen med Salah og Mane, som jeg dog ikke ser som leder typer) på holdkortet...

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Op på hesten igen.

Jeg har Milner og Lallana foran Ox i køen til startelveren. Derudover bliver man nødt til at lade TAA spille, da man jo ellers udråber ham til syndebuk for nederlaget til Man Utd. Og den tort må alt andet lige deles med 11 andre.

Jeg tror nu stadig Lallana mangler form før han er foran nogen i start 11'eren, men måske er han nået så langt at det er kampform der mangler og den kan han jo kun få ved at spille :dontknow: .

Oxlade er et større sats end Milner, men han har også nogle værktøjer som vi skal have ham til at bruge oftere, fart og driblinger primært og der tror jeg at kampe vil gøre ham bedre og ikke mindst mere stabil.

ang. Trent: Gør man det? måske, risikoen er der bestemt og nej det ville ikke være fair og vi ved jo heller ikke hvor Gomez står fysisk, han så ikke super ud i Porto kampen, men den kamp fortalte ikke ret meget om spillernes form. Gomez har dog været førstevalg på HB i store dele af sæsonen, selvom de vel har roteret det meste af sæsonen, så i den optik er det vel ikke så stor en overraskelse at han spiller når han er klar igen?
Trent er selvfølgelig bedst offensivt og lige til denne kamp er det måske en vigtigere attribut end det defensive duelspil.

Vi kunne virkelig godt bruge et par cup kampe i de her dage til at finpudse formen hos spillere der har været skadet eller har siddet meget på bænken.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Vi har en uge mellem 2 kampe. Det er et plus i denne del af sæsonen, så vi bør være klar på lørdag. Især med sidste kamp i tankerne bør vi være helt oppe og køre.

4-0 tak.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
31. Runde

16.03.2018

Tottenham – Newcastle

17.03.2018

Burnley – Chelsea

Leicester – Arsenal

Swansea – Southampton

Stoke – Everton

Huddersfield – Crystal Palace

Bournemouth – West Bromwich

Liverpool – Watford

18.03.2018

West Ham – Manchester United

Manchester City – Brighton

Ingen interne Top 6-opgør, så hvor falder rundens overraskelse ?

Niels K skrev:
31. Runde

16.03.2018

Tottenham – Newcastle

17.03.2018

Burnley – Chelsea

Leicester – Arsenal

Swansea – Southampton

Stoke – Everton

Huddersfield – Crystal Palace

Bournemouth – West Bromwich

Liverpool – Watford

18.03.2018

West Ham – Manchester United

Manchester City – Brighton

Ingen interne Top 6-opgør, så hvor falder rundens overraskelse ?

Chelsea spiller uafgjort!

Alder: 42
Deres kamp mod Burnley er udsat pga. FA cup

ilusio skrev:
Vi har en uge mellem 2 kampe. Det er et plus i denne del af sæsonen, så vi bør være klar på lørdag. Især med sidste kamp i tankerne bør vi være helt oppe og køre.

4-0 tak.

I den grad, hvis vi havde vundet over Scum havde jeg nok foretrukket at landsholdspausen udeblev og vi bare kørte videre, men nu tænker jeg at vi skal slå Watford og så har vi lidt tid til at få Gomez og Lallana i bedre form inden afslutningen på sæsonen.

Og heldigvis er det jo kun venskabskampe og det ser ikke ud til at der er specielt lange rejsetider for vores spillere. Firmino skal til Rusland, men det er heldigvis allerede fredag og en tur til Preussen om tirsdagen. Jeg kunne godt være bange for at Firmino blev sat til at spille fuld tid da brasserne måske hellere vil beskytte stjerner som Coutinho og Neymars og kun give dem halve kampe. Men jeg forventer at Brasserne stadig er usikre på pladsen i angrebet og derfor afprøver en frygtelig masse spillere, hvilket heldigvis ikke giver Firmino ret meget at blive træt af.

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 23
Liverpools Salah kan komme alene på topscorer listen, da Harry Kane er ude i en månede med en (u)heldig skade for Spurs.

4:0 og én dejlig følelse over at Liverpool kan selv afgøre top-4.

Get in Lads, Man City op af CHL kvartfinalen (starter hjemme), så alt held skal der til for at komme videre mod en modstander, der var favoritter til CHl trofæet ved nytårs tid ...

YNWA

Geografisk sted: Aalborg
Den skal have fuld gas

Det her er en ekstremt vigtig kamp. Besejres Watford udbygges pointforspringet til 7 point inden Chelsea tager imod Tottenham efter landsholdspausen. Det vil sætte Chelsea under et maksimalt pres.

Watford er svære at blive kloge på. De startede sæsonen stærkt, men er siden Silva’s flirten med Everton sunket tilbage i rollen som midterhold. Watford har en elendig udebanestatistik med 1 sejr i de seneste 10 kampe. Når dette er sagt, er Richarlison, Deeney, Pereyra og Doucoure alle kan være svære at have med at gøre, hvis de rammer dagen.

Det er et stort spørgsmålstegn, hvem Klopp vælger at starte med på midtbanen. Rygterne går på Henderson-Can-Gini, hvilket jeg synes bliver for passivt på hjemmebane. Lallana er desværre ikke i noget der tilnærmelsesvis minder om spilleform, hvorfor Milner eller Chamberlain virker som mere offensive alternativer til Gini.

Jeg håber på en stor modreaktion efter sidste lørdags skuffelse, men sidder med en dårlig fornemmelse ovenpå de sidste to chancefattige kampe.

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 22

Kom så liverpool vi har virkelig brug for 3 point idag!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 7 [ 105 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner