Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 7 af 8 [ 108 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 01. maj, 2018 15:24
Karius 4%  4%  [ 2 ]
Gomez 2%  2%  [ 1 ]
Van Dijk 25%  25%  [ 14 ]
Klavan 0%  0%  [ 0 ]
Moreno 0%  0%  [ 0 ]
Wijnaldum 5%  5%  [ 3 ]
Henderson 4%  4%  [ 2 ]
Milner 2%  2%  [ 1 ]
Salah 15%  15%  [ 8 ]
Mane 9%  9%  [ 5 ]
Ings 7%  7%  [ 4 ]
Firmino 2%  2%  [ 1 ]
Oxlade-Chamberlain 25%  25%  [ 14 ]
Afgivne stemmer : 55

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 45
jensemand skrev:
Hvorfor synes i Karius leverede en sløj indsats? Jeg vil sige han var udmærket, men selvfølgelig var Virgil bedre i dag, men Karius havde da nogle udmærkede aktioner

Bevares det havde han da. Men synes godt nok han lavede flere grumme fejl

Lasse

Det fungerede ringe defensivt i dag. Var det ikke også et problem med Klavan? Gomez og Moreno kunne enhver se faldt igennem, og det forplantede sig til usikkerhed, der ikke var kønt.

Brugeravatar

Niels K skrev:
Klavan, Gomez og Ings er bread and butter-spillere, der leverer, selvom de ikke er i kampform.

Mener du virkeligt det?? Jo; Ings gjorde det ok (og så heller ikke mere end det. Scoringen hiver ham op), men de to andre leverede meget, meget lidt godt.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Det er sgu skuffende at vi ikke kan holde en 2-0 føring. Der skal bare lukkes ned.

Geografisk sted: Brønshøj
Sket er sket. Fokus er åbenlys på Roma.

Karius har ikke niveauet til at være 1. målmand. Det er Mignolet om igen. Moreno må også gerne finde en anden klub. Ings virker også langt væk fra 1. holdet.

Øv. Det var ikke kønt i dag. Vi gør det ikke lettere for os selv.

Jeg må sige, at jeg er overrasket over hvor dårligt Moreno spillede. Jeg havde troet, at han havde grebet chancen og bevist lidt, men det gjorde han ikke, tværtimod. Jeg synes, at det lugter lidt af, vi skal bruge en nu backup til Robertson. Gomez var desværre ikke bedre end Moreno, han er lige kommet tilbage fra skade, men jeg havde forventet mere, især fordi han var fremragende inden han blev skadet. Men ja, de 2 backs koster os 3 point.

Jeg er så træt af vores midtbane, når Ox ikke spiller centralt. Det er godt nok sjældent, der kommer kvalitet med frem uden ham. Jeg glæder mig meget til Keita kommer.

Fedt Ings kom på tavlen, det er velfortjent. Han arbejder altid godt, godt at han fik lidt succes. Men han burde vel ret beset have gjort det til 2-0.

VvD er uvurderlig. Han spiller bare godt, og er så vigtig for vores defensiv.

Salah igen. Den mand er fantastisk. Jeg synes, at han spillede mindre selvisk idag, men hans afleveringer var ikke imponerende.

Ingen skader, vi fik sparet nogle spillere, som helt sikkert skal spille på tirsdag.

Motm: VvD, Ox og Salah

Vi har desværre lidt lukket Chelsea ind i top 4 kampen idag. Men det var vel også forventet vi brugte vores næste bedste spillere på mange af pladserne. Desværre viser de, at de er championship matriale.

Nå nu skal Roma kampen spilles, så denne kamp er hurtigt glemt igen.

Geografisk sted: København S

Alder: 27
lasse.j skrev:
jensemand skrev:
Hvorfor synes i Karius leverede en sløj indsats? Jeg vil sige han var udmærket, men selvfølgelig var Virgil bedre i dag, men Karius havde da nogle udmærkede aktioner

Jeg så godt nok kun kampen med et halvt øje da jeg passede børn, men jeg synes da ikke jeg så nogen grumme fejl? Så kun nogle gode redninger. Dog kan jeg se flere nævner at Karius havde en sløv dag, men jeg undrer mig bare. Er det fordi han er blevet populær at være efter eller havde han en ringe kamp? Jeg synes han stod fint i dag af det jeg så

Godt at se, at Liverpool stadig har de gode gamle sammenbrud i sig...

Geografisk sted: Brønshøj
Aggerdoo skrev:
Godt at se, at Liverpool stadig har de gode gamle sammenbrud i sig...

Hvorfor er det godt?

edit: Klopp gav Klavan en overhaling efter kampen.
http://www.sportbible.com/football/news ... t-20180421

Geografisk sted: København

Alder: 43
Ja, det var dumt at smide den væk.

Men der var også positiver at tage med. Ings fik endelig scoret. Salah fortsætter. Vi fik ingen skader. Robbo og TAA, der skal lave et vildt arbejde på kanterne imod Roma, vil være helt friske. Lovren er klar til Roma-kampen. Ox vil være frisk.

Og så er uafgjort ikke fuldkommen ubrugeligt. Vi afgør stadig selv, om vi skal bliver treer. Og vi skal "kun" have 4 point i de sidste tre kampe for at sikre os en plads i top 4.

Og i forhold til top 4, så skal Chelsea stadig rydde bordet for at have en chance. De har en FA Cup at fokusere på samtidig med at de skal spille ude imod Swansea, der skal bruge point i nedrykningskampen, ude mod Newcastle, der kun har tabt til Man City og Liverpool i 2018, og så har de lige en kamp imod os, som ligger på et tidspunkt, hvor vi sagtens kan stille med alle mand.

Op på hesten drenge. Nu gælder det tirsdag.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
perpig skrev:
Niels K skrev:
Klavan, Gomez og Ings er bread and butter-spillere, der leverer, selvom de ikke er i kampform.

Mener du virkeligt det?? Jo; Ings gjorde det ok (og så heller ikke mere end det. Scoringen hiver ham op), men de to andre leverede meget, meget lidt godt.

Nej, det gik lidt stærkt bagefter, men jeg mener Klavan leverer ok stort set hver gang, der er brug for ham, selvom det er længe siden, han sidst spillede, og det mener jeg egentlig også, han gjorde i går.
Jeg kan godt bagefter se, at Gomez leverede en stort set lige så skidt indsats som Moreno. Man skal vel ikke være alt for voldsomt efter dem, da de heller ikke har nylige kampe i benene, så det kan vel siges at være et sats, der ikke faldt godt ud fra Klopp's side, og så må vi håbe, det kommer os til gode i næste kamp, at der blev hvilet 2 backs.
Mht Ings så kan man altså ikke på nuværende tidspunkt forlange en bedre indsats. Han deltager i spillet, og får presset ok fremme. Han scorer og skulle nok have scoret et mere, selvom det var en god redning af målmanden, og så snydes han for klart straffe. Han skal jo have flere kampe fra start for at falde helt ind i rytmen, men det var da opløftende fra Ings i går, synes jeg.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
jensemand skrev:
lasse.j skrev:
jensemand skrev:

Jeg så godt nok kun kampen med et halvt øje da jeg passede børn, men jeg synes da ikke jeg så nogen grumme fejl? Så kun nogle gode redninger. Dog kan jeg se flere nævner at Karius havde en sløv dag, men jeg undrer mig bare. Er det fordi han er blevet populær at være efter eller havde han en ringe kamp? Jeg synes han stod fint i dag af det jeg så

Han gjorde også en del fine ting, men det var primært feltarbejdet, hvor jeg bare synes, vi var helt tilbage til 0 igen. Havde vi ikke haft Virgil med, så havde vi tabt med 2-3 stykker uden tvivl.

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
Vi tabte 2 point i går ......til Roma!
Men hellere i går end på tirsdag!

Sindssygt bittert vi sætter en 2-0 føring over styr.

Det gør ikke de næste kampe lettere. Havde vi vundet i går ville top 4 være sæt på sikret - nu skal vi hive 4 point i tre kampe (Det kan vi sagtens), men vi ville kunne spare flere og slappe lidt mere af med en sejr i går.

Dog synes jeg det er skræmmende, hvor ringe vores reserver var i backkæden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 7 af 8 [ 108 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner