Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 15 [ 215 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede fredag, 04. maj, 2018 23:11
Karius 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Lovren 0%  0%  [ 0 ]
Van Dijk 2%  2%  [ 2 ]
Robertson 1%  1%  [ 1 ]
Henderson 8%  8%  [ 9 ]
Milner 21%  21%  [ 24 ]
Oxlade-Chamberlain 2%  2%  [ 2 ]
Salah 34%  34%  [ 39 ]
Mane 3%  3%  [ 3 ]
Firmino 23%  23%  [ 26 ]
Wijnaldum 8%  8%  [ 9 ]
Ings 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 115

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Tirsdag d. 24. april, kl. 20.45

Turnering:
Champions League, Semifinale, 1. kamp

TV-kanal:
BT Sport
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Man of the match afstemning tilføjes denne tråd kort efter kampens afslutning.

Nogen som ved om der er planlagt en coach greeting for roma's holdbus denne gang?

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Fuck. Denne nagende tvivl er ved at melde sig. Rædslen for at se et par dumme fejl give os et nederlag i første kamp.

Vi skal dælme stå kompakt og sikkert i denne kamp. 2-0 vil være fantastisk.

Kom så Anfield. Vi Europa hvem vi er. (Hvor gad jeg godt være der i morgen. Hvilken stemning)

Wormie skrev:
Nogen som ved om der er planlagt en coach greeting for roma's holdbus denne gang?

https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/co ... _silly_if/

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Nu begynder det at spidse til...

Det er fedt at være nået så langt, fuldstændig vanvittigt, kan i huske oktober, hvor vi sad og blev enige om at vi i det mindste skulle videre fra gruppen.

Fuld intensitet i 90 minutter, ingen tanker på Stoke kampen, den er langt væk lige nu, selvom den desværre nok kom lidt tættere på mentalt. Klopp signalerede også med startopstillingen imod WBA at Roma var fokus lige nu, så det kunne blive godt.

Mané-----------Firmino-------Salah
---------Oxlade-C-----Milner------
--------------Henderson----------
Robertson--Lovren--van Dijk--Trent
-----------------Karius---------------
Migs, Klavan, Gomez, Moreno, Gini, Ings, Solanke

puha, det er lidt for nemt at finde start 11'er og bænk for os lige nu, men ok vi er da dækket nogenlunde ind.

Salah og Mané skulle gerne spille 90 minutter imø, medmindre de er tydeligt udmattede. Gini skal ind efter en times tid for at tilføre energi til midten.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
Mit skrækscenarie er at vi spiller pisse-godt, men den ender 2-2 pga de får et par dødboldsmål. Jeg tror stadigvæk ikke at vi kan komme igennem en hel CL-kampagne uden at ryge ud pga forsvaret omkring indlæg/dødbolde. VVD eller ej.

Men jeg tager med glæde så glædeligt fejl. :hello1:

zalcos skrev:
Mit skrækscenarie er at vi spiller pisse-godt, men den ender 2-2 pga de får et par dødboldsmål. Jeg tror stadigvæk ikke at vi kan komme igennem en hel CL-kampagne uden at ryge ud pga forsvaret omkring indlæg/dødbolde. VVD eller ej.

Men jeg tager med glæde så glædeligt fejl. :hello1:

Det er selvfølgelig altid en risiko, dog syntes jeg at Kraius, VvD, Lovren, Robbo og Trent har set rigtig solide ud og er kommet godt efter det på det sidste. Så jeg er ikke super bekymret for den skæbne, men selvfølgelig er det en risiko, det vil det være for alle hold.

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
Filos of Isk skrev:

Det er fedt at være nået så langt, fuldstændig vanvittigt, kan i huske oktober, hvor vi sad og blev enige om at vi i det mindste skulle videre fra gruppen.

Fuld intensitet i 90 minutter, ingen tanker på Stoke kampen, den er langt væk lige nu, selvom den desværre nok kom lidt tættere på mentalt. Klopp signalerede også med startopstillingen imod WBA at Roma var fokus lige nu, så det kunne blive godt.

puha, det er lidt for nemt at finde start 11'er og bænk for os lige nu, men ok vi er da dækket nogenlunde ind.

Salah og Mané skulle gerne spille 90 minutter imø, medmindre de er tydeligt udmattede. Gini skal ind efter en times tid for at tilføre energi til midten.

Eller endnu tidligere, hvor vi diskuterede, om vi mon kunne slå Hoffenheim i kval´en... :lol:

Jeg frygter mest, at spillerne, i modsætning til City-kampene, bevidst eller ubevidst anser sig selv for at være (klare) favoritter mod Roma, og således risikerer at gå til opgaven med lidt mindre end 100% fokus. Så kan vi hurtigt komme til at dumme os og slippe et par mål ind.

Men skulle det, 7-9-13, gå så galt, at vi ryger ud, så har det nu stadig været en CL-kampagne langt over forventning. Selvom det vil være bittert at snuble så tæt på den ultimative drøm.

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar

Det er det her vi alle glæder os til og har set frem til i ualmindeligt mange år, føles det som om! CL pladser og hvad vi ellers har talt om i de sidste mange år - det er proces, proces og mere proces, men det her er lige nu. Det er er muligheden for at spille om den fineste titel. Det skal dog siges, at jeg vil blive mindre skuffet skulle vi komme i finalen og tabe end det der skete under Rodgers ene god sæson. Der brugte jeg et halvt år i den mentale fodboldkælder!
Nå, hvordan er mulighederne? Jeg vil give os 55 % chance. Jeg havde givet os 60, hvis kampene var vendt om.
Hvorfor? Fordi jeg tror vi kan spille i et tempo, hvor de simpelthen ikke kan være med. Jeg tror vi kan knuse dem med hvirvelvindsfodbold. Det er der næsten ingen hold, der kan stå imod på Anfield. Roma har dog også en virkelig god hjemmebane, og jeg tror man er godt dum hvis man undervurderer dem. Deres træner er taktisk klog og med De Rossi på midtbanen, så har han en super stærk forlænget arm på banen.
Roma spiller ofte ret kalkuleret, synes jeg (uden at have set dem voldsomt meget), fordi de efter min mening, i hvert fald i CL, har formået at tilpasse sig modstanderen, så de både kan spotte modstandernes svagheder, men samtidigt dæmme op for modstandernes styrker. Det gør at de faktisk er ret effektive i begge ender.
Jeg tror dog, at vi kan give os et fornuftigt forspring, så i morgen vinder vi kampen og så må vi håbe at det holder i Rom.

Brugeravatar

Hvilke taktiske justeringer tror i Klopp pønser på ift. Ar møde et hold der er utrolig godt organiseret og gør dyd ud af at indstille sig på modstanderne, fremfor at benytte egen stil konsekvent.

Geografisk sted: Brønshøj
Vi skal frem og vi skal score mål, og gerne mere end ét! Vi skal huske at Roma ikke har lukket ét eneste mål ind på hjemmebane! Vi skal score, og det kræver en offensiv indstilling. Jeg håber på følgende hold:

---------Karius---------
TAA-Lovren-Virgil-Robertson
-------Hendo--Gini----------
------------Ox-----------------
Mané------Firmino-----Salah

Bænk: Migs, Moreno, Gomez, Klavan, Milner, Ings, Solanke

Det bliver tæt.

Hr. Drejer skrev:
Vi skal frem og vi skal score mål, og gerne mere end ét! Vi skal huske at Roma ikke har lukket ét eneste mål ind på hjemmebane! Vi skal score, og det kræver en offensiv indstilling. Jeg håber på følgende hold:

---------Karius---------

Det bliver tæt.

Jeg ville forestrække Milner frem for Gini. Mr. Assist gør det altid super i de store kampe.

nikand skrev:
Hvilke taktiske justeringer tror i Klopp pønser på ift. Ar møde et hold der er utrolig godt organiseret og gør dyd ud af at indstille sig på modstanderne, fremfor at benytte egen stil konsekvent.

Jeg tror ikke du skal forvente at vi laver et eller andet helt vildt taktisk. Selvom Roma forbereder sig på vores stil, så er den stadig afgørende for vores succes. jeg tænker om vi står højt så Dzeko ikke kommer så tæt på målet :dontknow:.

Sledgehammer skrev:
Filos of Isk skrev:

Eller endnu tidligere, hvor vi diskuterede, om vi mon kunne slå Hoffenheim i kval´en... :lol:

Jeg frygter mest, at spillerne, i modsætning til City-kampene, bevidst eller ubevidst anser sig selv for at være (klare) favoritter mod Roma, og således risikerer at gå til opgaven med lidt mindre end 100% fokus. Så kan vi hurtigt komme til at dumme os og slippe et par mål ind.

Men skulle det, 7-9-13, gå så galt, at vi ryger ud, så har det nu stadig været en CL-kampagne langt over forventning. Selvom det vil være bittert at snuble så tæt på den ultimative drøm.

Tab af fokus er jo altid en risiko jf. de to seneste WBA kampe :wall:

Det jeg trøster mig med er at hvis LFC spillerne var så overmodige omkring Roma, så tror jeg de havde gået mere til den i lørdags. Klopp har måske også handlet klogt ved at spare spillere i lørdags, hvilket med al ønskelig tydelighed indikerer at Roma er en hård nød og indgyder forhåbentlig den påkrævede respekt hos vores drenge.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Hr. Drejer skrev:

---------Karius---------

Det bliver tæt.

Milner for Gini. Og vi vinder med 4

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 15 [ 215 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Du kan ikke skrive nye emner