Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 15 af 15 [ 215 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede fredag, 04. maj, 2018 23:11
Karius 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Lovren 0%  0%  [ 0 ]
Van Dijk 2%  2%  [ 2 ]
Robertson 1%  1%  [ 1 ]
Henderson 8%  8%  [ 9 ]
Milner 21%  21%  [ 24 ]
Oxlade-Chamberlain 2%  2%  [ 2 ]
Salah 34%  34%  [ 39 ]
Mane 3%  3%  [ 3 ]
Firmino 23%  23%  [ 26 ]
Wijnaldum 8%  8%  [ 9 ]
Ings 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 115

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
texy skrev:
Hvad skete der lige med Gini i går? Det er den vildeste indsats, jeg har set fra ham. Han kom jo ind og leverede fantastiske tekniske detaljer, et flow i pasningsspillet og udviste også et fremragende blik for offensive afleveringer.

Slet ikke som jeg har oplevet Gini igennem sæsonen. Men det her må han da allerhelvedes gerne fortsætte med. For det var lækkert.

Pænt af drengene at sørge for et gran af spænding om udfaldet, når jeg nu har taget fri den 3. maj, så jeg kan drikke hjernen ud på pubben i næste uge :D

Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes, Gini har spillet fremragende i de "svære" kampe hele sæsonen inkl. de 2 som 6'er.
Når man nogle gange synes, han er usynlig/boldflytter, så er det mod hold, hvor vi har spilovertaget, og hvor vi fans blot vil se udfordringer, gennembrudspasninger mv, og der tror jeg, at hans opgave er at holde sammen på tinge og få bolden til at flyde, og siden Klopp ofte vælger ham i disse kampe, så må han jo løse den opgave, han bliver stillet, om vi kan lide det eller ej.
Jeg har dog aldrig været i tvivl om, at han er en glimrende fodboldspiller med god teknik, god til at beskytte bolden og en rigtig fin duelspiller, som de andre har svært ved at komme forbi.
Newcastle-tiden fortæller også, at han sagtens kan den helt offensive del af spillet også, og den ehlt defensive fik han også lige vist, at han gør ganske udmærket, så han er en rigtig god mand at have i truppen som utilityspiller a lá Milner.

Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj
Niels K skrev:
Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes, Gini har spillet fremragende i de "svære" kampe hele sæsonen inkl. de 2 som 6'er.

Enig med Niels K. Gini har spillet nogle gode kampe i denne sæson, og han gør det (næsten) altid godt mod offensive og fodboldspillende hold.

Jeg forstår ikke helt den hetz der er mod Gini her på Forum. For mig at se er han en taktisk begavet midtbanespiller.

Hr. Drejer skrev:
Niels K skrev:

Enig med Niels K. Gini har spillet nogle gode kampe i denne sæson, og han gør det (næsten) altid godt mod offensive og fodboldspillende hold.

Jeg forstår ikke helt den hetz der er mod Gini her på Forum. For mig at se er han en taktisk begavet midtbanespiller.

Det jeg savner mest ved Gini og iøvrigt vores midtbane generelt er den score for få mål.

Vi er heldige den forreste trio banker mål ind på stribe - fordi vores midtbane siden Coutihno smuttede laver ikke mange mål. Hendo, Gini og Lallan = ca. nul mål. Milner har scoret et par især pga. straffe, Ox og Can er nøgternt set de eneste der har scoret lidt stabilt.

Jeg synes i høj grad vi mangler en mindtbane spiller, som kan score 8-12 mål per sæson. Dette håber jeg og forventer jeg Keita kan - men pt. er vores midtbane meget lidt farlig.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 30
Hr. Drejer skrev:
Niels K skrev:

Det går lidt for meget op og ned for ham. Bojangles kommer ofte på banen og spørger om Gini så kan gentage det i sin næste optræden. Og jeg ville sådan ønske at jeg kunne svare ja, men det er ikke så ofte at han spiller godt i flere kampe i træk.

horses for courses - i guess.

Og det er jo problemet med de fleste af vores midtbaner at der nærmest ikke er en der bare altid er god. Milner har det nogle gange svært ved de hurtige modstandere, Hendo har skadesproblemer, Can tænker ikke nok, Gini tænker måske for meget nogle gange, Oxlade mangler midtbane erfaring og spilforståelse(selvom det er han kommet godt efter) og Lallana er perma-skadet.

Milner er nok vores mest populære midtbane fordi han er stabil. Det siger vel også en del.

Salah, VvD, Robertson og Firmino er vel de eneste der undgår hetz. Og der er alligevel mange der stadig gerne vil flytte Firmino væk fra angrebet så de kan få plads til Timo Werner.

Gomez og Moreno spillede rigtig godt i efteråret og alligevel så er det ikke en ret formildende omstændighed at de ikke er i kamptræning når de laver fejl imod WBA.
Jeg fornemmer at om så Ings laver hattrick i CL finalen, så skal han stadig sælges prompte.
Karius skal blot vise tegn på den mindste usikkerhed og så er det bevis for at han aldrig kan blive god nok.

Det handler vel også om hvilke spillere man bedst kan lide på holdet og hvilke spillere udefra vi hver især har forelsket os i. Ofte er ønsket tankens fader og derfor giver det også god mening at nogle af rotationsspillerne blivet hetzet fordi vi ønsker os en anden spiller og så tænker vi meget over hvorfor Gini eller Karius eller hvem det kan være, ikke er gode nok.

Med Gini er det frustrerende fordi han er så god i nogle kampe, bringer så meget fight og energi at Milner syntes det er for meget, så vi ved at han kan, men så i andre så ligner det at han aktivt forsøger at dræbe tempoet i vores spil.

Alder: 39
Gini gemmer sig alt for ofte - hvilket gør spillet for de andre meget svært, da han aldrig er spilbar. Mange kampe hiver han alt tempo ud af kampen og på den måde er med til at gøre modstanderen meget bedre end de egentlig er. Oftest deltager han ikke offensivt og det gør vores spil krampagtigt, da vi bliver alt for nemme at lukke ned for. Og så falder hans afleveringer ofte for langsomt, hvilket gør det dødsensfarligt, de gange den bliver tacklet fra ham.

Men når han spiller de kampe, hvor han vil være med i spillet. Så spiller han fremragende - hvorfor pokker han ikke kan gøre det flere kampe i streg er jeg dybt forundret over. Jeg håber så inderligt at han kan gøre det nu - specielt fordi vi ikke har andre muligheder.

Jeg kan ikke forstå den holdning der er til, at hvis Gini spiller ringe, jamen så er det Klopp, der taktisk har bedt ham om det, men den mindste lille fejl fra andre spillere, så skal de på hjul og stejle og brændes på bålet.
Gini har i denne sæson spillet 30PL kampe og 45 kampe i alt - og han har vel spillet suverænt i 4 og godt i 6. resten har enten være middelmådigt eller decideret ringe. Jeg vil se ham have ild i øjnene og kæmpe sit liv ud for trøjen og ikke bare lunte rundt og tænke "hey, jeg har fået Liverpool trøjen på, så behøves jeg ikke lave mere"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 15 af 15 [ 215 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner