Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 2 af 5 [ 62 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:
Synes det er for tidligt at sige noget om, for det kræver at vi kender styrken på vores modstandere. Hvem de køber og sælger, hvem de har som træner osv.
Tråden er interessant nok, det er ingen kritik. Bare en tanke

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Helt rigtigt, hvorfor jeg også har sådan en blød formulering om at vi skal være bedre og fortsætte den positive udvikling.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi laver en opdatering efter transfervinduet ;)

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Bojangles skrev:
PL er så stærk, at intet hold fra top 6 kan føle sig sikker på noget som helst.

Men jeg forventer, at vi, når sæsonen går igang, er både forstærket på start 11'eren og på bredden.

Derfor forventer jeg, at vi ret hurtigt får konsolideret os i top 4 og at vi igennem sæsonen generelt ikke skal bekymre os så meget om at kigge efter vores forfølgere, når det gælder at sikre os en top4 placering.

Jeg håber at ManC ikke får så god en sæson igen, så vi hele vejen igennem kan have 1. pladsen inden for rækkevidde, hvad end det så er os der indtager den, eller et af de andre top4 hold.

De nationale cups skal vi simpelthen komme længere i denne gang, så vi kan få masser af spilletid til vores breddespillere, så de er skarpe til at træde til, når vi får brug for dem - Ser os meget gerne nå minimum en semifinale - og meget gerne en finale.

Og ja, vi skal selvfølgelig videre fra gruppespillet i CL - herefter kan alt altid ske, men jeg vil alligevel blive slemt skuffet, hvis vi ikke formår at komme videre fra først knockout runde.

Jeg vil være ganske godt tilfreds med

Top 3 I PL
Minimum semifinale i begge cups
Minimum kvartfinale i CL

Jeg vil være rigtig godt tilfreds med
Top 2 I PL
Et nationalt cup trofæ
Seminfinale i CL

Drømmescenariet
PL trofæ
En cup
finale i CL - og så gerne en sejr denne gang

acceptabelt, men skuffende
top 4 I PL
kvartfinaler i minimum en cup
videre fra gruppespillet i CL, men herefter slået ud

Uacceptabelt
uden for top 4
hurtigt ud af nationale cups
ikke gå videre fra gruppespillet i CL

...det scenarie kan dog så reddes af et Europaleaguetrofæ.

Den er jeg meget enig i, og vi er jo Liverpool, så vi kigger på os selv og ikke så meget på, hvad de andre foretager sig ;)

Ift sidste sæson så er der jo et par ting, vi alle ved skal forbedres, hvis vi skal gå hele vejen i PL og/eller CL, og det drejer sig imo ikke om decideret forstærkning af vores foretrukne start 11 men mere om bredden, så vi ikke kommer til at svinge i kvaliteten.
Vi ser dog ud til at ville kunne forstærke vores midtbane med Keita og Fabinho, og ellers er målmadsposten nok det største spørgsmålstegn, men jeg vil være udmærket tilfreds med at fortsætte med Karius.
Firmino bliver nærmest umulig at kunne erstatte 1:1, da han er en unik angriber, men vi må så sørge for, at vi kan stille op på andre måder, hvor vi er lige så farlige og effektive, hvis han ikke kan være med.
Før vi kan stille ovennævnte krav om drømmesceneraier, så skal vi have et alternativ til vores wide men, og en kreativ, offensiv midtbanespiller mangler også i vores trupsammensætning.

Mine forventninger til spillere med størst fremgang:

1: Keita
2: Lovren
3: Mané
4: Trent
5: Karius

Spillere, jeg tror vil skuffe ift sidste sæson, forventninger mv:

1: Moreno
2: Clyne
3: Lallana
4: Matip
5: Salah

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Din top 4 over mulige skuffelser kan da kun forbedre sig. Det giver ingen mening. Og Salah kan vel intet andet end at skuffe

Med Naby og Fab, har vores midtbane fået noget af en opgradering. Spændende at se hvor hurtigt de falde til, men jeg er ret begejstret. Vores midtbane har kvalitet og bredde. Fantastisk.

Det er nok ikke realistisk at forvente at Salah gentager denne ekstraordinære sæson, men hans blotte tilstedeværelse løfter bare holdet, og det ser ud til at Mané er ved at finde sig selv igen, jamen så løber mundvandet..Synes Mané var en skygge af sig selv sidste sæson, på trods af at det er umuligt at brokke sig slutproduktet. Mané og Salah i form, jamen, den psykologiske krig er vundet. Men backup?

Med Clyne tilbage, er forsvaret dækket godt ind, dog skal der nok findes en venstreback som backup. Lovren og Lille Virgil, med Fab foran sig virker ret solidt.

Målmanden. Han var ved at overbevise mig, men er han knækket mentalt?

Forventninger, tja top 4, og med i slutspurten.

Modstanderne er stærke og er desværre ikke uden midler.

Jeg synes vi har et virkeligt godt hold, og jeg glæder mig fandeme til at de drengene igen.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Niels K skrev:

Jeg tror som dig også, at Mané bliver endnu vildere i næste sæson. Og jeg synes reelt også han var vildt god i sidste sæson, selvom han havde en mindre down-periode.

Karius tror jeg også leverer endnu bedre, hvis han ellers får chancen. Det er til gengæld ret usikkert, om han får den chance.

Moreno, Clyne, Matip og især Lallana har jeg svært ved at se, hvordan de skal kunne skuffe i forhold til sidste sæson, hvor de ikke spillede så meget. Så hvis de skuffer er det vel mere i forhold til, hvad man har af forventninger til dem.

Som Karius, så tror jeg, at Lallana vil overraske positivt, hvis han får chancen. Men det kræver, at han får chancen på den offensive midtbane og ikke kanten. Og det er yderst usikkert, om han får den chance. Især med udsigten til at vi henter enten Fekir eller en anden spiller af lignende type.

Jeg tror ikke at Salah skuffer, med mindre man forventer, at han leverer en lige så vild sæson, som sidste sæson. Jeg forventer at Salah scorer 15-20 mål i ligaen. Og det er i mine øjne vildt godt af en kantspiller.

Teamet som jeg ser det nu. (inkl. Fekir og ny målmand)

Ny / Karius / Ward

TAA/Clyne - VVD/Matib - Lovren/Gomez - Robbo/Moreno

Fab/Hendo - Keita/Lallana(AOC) - Gini/Milner

Salah/Fekir - Firmino/Solanke - Mane/Brewster

Et sådan hold bør kunne udfordre til titlen. Jeg tror ikke City får helt så god en sæson igen næste år, så det er ikke umuligt at vi hen i slut marts stadig har chancen.
Vi er i hvert fald stærkere end sidste år og der var det jo ikke helt skidt.

Brugeravatar

Emmy skrev:
Din top 4 over mulige skuffelser kan da kun forbedre sig. Det giver ingen mening. Og Salah kan vel intet andet end at skuffe

Hvis ikke de 3 første bliver solgt henover sommeren, så tror jeg, at de endeligt vil vise os, at de ikke er gode nok til vores hold. Det vil nogle hævde, at visse af dem allerede har, men spiller de for os i denne sæson, så tror jeg, at ingen længere vil være i tvivl.

Matip har spillet rigtig godt og mindre godt, og han har været skadet. Jeg fornemmer dog, at han ikke har et højere niveau, end de bedste kampe, vi har set fra ham, og han har vist, at han mangler hurtighed både over korte og lange distancer samt i sine vendinger. Efterhånden som vi øger i kvalitet i truppen og i start 11, så vil det skinne igennem, at Matip godt kan opgraderes ift et 3. valg blandt midtstopperne.

Salah kan rigtig nok kun fortsætte mere eller mindre som denne sæson, hvilket jeg håber, for så begynder han jo at cementere sin position som verdensklassespiller, og det vil jo være fantastisk for os, men jeg tror, at han tager et dyk ned til dog stadig at være en +20 måls skytte i PL, og det kan dermed også være, at han hiver sine assists op fra de 11, hvis han er nød til, at spille de andre fremfor at afslutte selv, da der med stor sandsynlighed vil være en øget opmærksomhed på ham. Bl.a. derfor har jeg Mané som en af dem, der vil overraske positivt, selvom jeg naturligvis allerede synes, han er en fantastisk spiller, men han kan profitere af, at Salah tager mere af opmærksomheden, og så skal han blot bevare sin selvtillid sæsonen igennem uanset hvilke bump, der kan komme på vejen.

Alder: 40
Niels K skrev:

Keita - er nok svær at kræve fremgang på - men tror han bliver en vildt tilføjelse til truppen.
Lovren - Ja, er også sikker på at han fortsætter sin opadgående kurve og levere fremragende
Mané - Siden Coutinho forsvandt har Man vel nærmest ikke set sig tilbage - det tog noget tid for os fans at forstå hvad der skete, men har har jo været vanvittig god - han har bare spillet mere tilbageholdende og været mere opbyggende end den afsluttende, som vi kendte ham fra forrige sæson.
Karius - Jeg tror sagtens han kan fortsætte det virkelig gode spil han leverede fra han kom retur indtil han fik en på løget i CL-finalen.

Moreno - ja, tror også han skuffer. I hvert fald i forhold til det høje niveau han viste inden sin skade - tror han har godt af kontinuerligt spil, og det kommer han ikke til at få. Men en rigtig fin spiller at have som backup
Clyne - Ja, efter så lang en skade, så tror jeg også det bliver svært for ham at komme ind og imponere. Og med TAA's niveau, så bliver det svært - Men tror det bliver jævnt solidt, uden at imponere.
Lallana - Får han spilletid på midtbanen, så tror jeg han kommer til at vise noget rigtigt godt - men jeg tror han kommer til at rende ind i det problem han har haft før - at hans slutprodukt kommer til at mangle.
Matip - længe har de fleste ville vælge ham før Lovren. Nu bliver det nok meget lidt vi kommer til at se til ham.
Salah - ja, jeg forventer ikke noget lige så vildt som denne sæson. Han får det langt sværere, fordi modstanderne vil gøre alt for at lukke ham ned.

Brugeravatar

texy skrev:
Niels K skrev:

Jeg tror som dig også, at Mané bliver endnu vildere i næste sæson. Og jeg synes reelt også han var vildt god i sidste sæson, selvom han havde en mindre down-periode.

Karius tror jeg også leverer endnu bedre, hvis han ellers får chancen. Det er til gengæld ret usikkert, om han får den chance.

Moreno, Clyne, Matip og især Lallana har jeg svært ved at se, hvordan de skal kunne skuffe i forhold til sidste sæson, hvor de ikke spillede så meget. Så hvis de skuffer er det vel mere i forhold til, hvad man har af forventninger til dem.

Som Karius, så tror jeg, at Lallana vil overraske positivt, hvis han får chancen. Men det kræver, at han får chancen på den offensive midtbane og ikke kanten. Og det er yderst usikkert, om han får den chance. Især med udsigten til at vi henter enten Fekir eller en anden spiller af lignende type.

Jeg tror ikke at Salah skuffer, med mindre man forventer, at han leverer en lige så vild sæson, som sidste sæson. Jeg forventer at Salah scorer 15-20 mål i ligaen. Og det er i mine øjne vildt godt af en kantspiller.

Ift Moreno, Clyne og Matip, så handler det mere om, hvor vi er nu styrkemæssigt ift for blot fæ sæsoner siden, hvor de alle var/ville have været blandt de gode spillere på holdet, selvom Moreno altid har efterladt en med tvivl i sindet, da der virkelig er tale om store udsving i hans præstationer. Fx er Clyne en ganske fin back, der sjældent laver graverende fejl, så ham kan man stole på, men jeg bliver fortvivlet over hans offensive bidrag, og vi har brug for rigtig dygtige backs i begge ender, hvis vi vil helt op at ringe. De skal også kunne levere, når vi møder de parkerede busser, og også defensivt skal vi kunne stole på dem, når vi selv bliver presset tilbage i længere perioder.
Lallana tror jeg desværre har mistet for meget af sin i forvejen begrænsede fart, og jeg tror også, at han kommer til kort på midten af banen fysisk i duellerne.
Jeg tror, at ved at spille disse 4 spillere vil vi se, at vi går mærkbart ned i kvalitet ift 1. valgene, og det er vel ikke dét, der er planen ?
De vil være helt fine at have i kampe, som vi vil give til talenterne - altså i den lille cup osv, men jeg kan ikke se, at de vil kunne give holdet noget ekstra, hvis vi skal have ekstra power på den ene eller den anden måde ind fra bænken den sidste halve time, og for deres vedkommende skal det jo ikke være for at give dem kamptræning og erfaring, som det vil være for en ung spiller. De skal kunne komme ind og gøre en forskel, og det kan jeg ikke rigtig få øje på.

Keita kan jo nærmest kun skuffe mig, da mine forventninger er tårnhøje, men jeg tror, at han han vil give vores presspil og omstillingsspillet en ny dimension, og at han vil byde ind med helt nye værktøjer til, hvordan de parkerede busser skal låses op.

Matib, Clyne, Moreno og Lallana er jo heller ikke 1. valg (antager jeg).
Det er Lovren, TAA, Robbo og Keita.

Så det er jo en fornutig udvikling hvis dem som for 2 år siden var blandt de bærende kræfter at de nu er 2. valg?

Brugeravatar

ilusio skrev:
Matib, Clyne, Moreno og Lallana er jo heller ikke 1. valg (antager jeg).
Det er Lovren, TAA, Robbo og Keita.

Så det er jo en fornutig udvikling hvis dem som for 2 år siden var blandt de bærende kræfter at de nu er 2. valg?

Absolut positivt, og jeg forventer heller ikke, at der bliver mange kampe til dette firkløver, så de kan være ok som back ups til denne sæson.
Jeg håber bare ikke, at der kommer en længerevarende skade til en 1. valgs spiller, som betyder, at en af ovennævnte skal spille mange kampe lige pludselig, men jeg har det ok med, at vi prioriterer andre positioner i dette transfervindue bortset fra, at jeg ønsker en ny spiller ind på positionen, hvor Lallana er bedst.

Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

Hvis jeg var FSG, så ville min målsætning til Klopp lyde som følger:

Direkte med i mesterskabskampen så langt så muligt. Top-4 er mindstekravet i PL.
CL - videre fra gruppespillet som absolut minimum.
FA Cup - Så langt så muligt. Meget gerne vinde denne.
League Cup - Laveste prioritet, men hvis der lugtes mulighed for at vinde den skal man naturligvis gå 100% efter det.

Liverpool har været uden trofæer i for lang tid, og Klopps finalesyndrom begynder at blive noget man skriver for meget om. Kommer vi i en finale, så SKAL den fucking vindes.

ThunderZtorm skrev:
Hvis jeg var FSG, så ville min målsætning til Klopp lyde som følger:

Direkte med i mesterskabskampen så langt så muligt. Top-4 er mindstekravet i PL.
CL - videre fra gruppespillet som absolut minimum.
FA Cup - Så langt så muligt. Meget gerne vinde denne.
League Cup - Laveste prioritet, men hvis der lugtes mulighed for at vinde den skal man naturligvis gå 100% efter det.

Liverpool har været uden trofæer i for lang tid, og Klopps finalesyndrom begynder at blive noget man skriver for meget om. Kommer vi i en finale, så SKAL den fucking vindes.

Jeg tænkte lidt over dine ord, og selvom jeg er meget pro "fremgang", så begynder det er pine en at vi mangler trofæer.
Jeg er derfor splittet i mine første forventninger og så det at en top 4 + et eller andet trofæ er nok.
Dvs, ryger vi ud i gruppespillet i CL, men vinder ligacuppen, så er det ok for mig, så længe vi er i top 4.

Som sagt, 50/50. Kommer vi videre i CL, så cementerer vi også vores position som et af de bedste hold i Europa/verden.
Men for dæææælen hvor vil det lune med lidt sølvtøj.

Geografisk sted: Skee
Hvis vi kommer i en finale, så skal Klopp op på tribunen, og Rafa hentes ind.

Jeg vil sige, at jo længere tid der går uden trofæer, des mere presset bliver Klopp. Hvis vi havde vundet CL eller EL, så ville han få arbejdsro, men nu har han tabt tre finaler i streg, og det er absolut IKKE tilfredsstillende for en klub som Liverpool FC.

Ja før Klopp blev trofæerne jo skovlet ind på samlebånd..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 2 af 5 [ 62 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner