Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 10 af 14 [ 199 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede torsdag, 30. aug, 2018 21:39
Alisson 21%  21%  [ 31 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 11%  11%  [ 16 ]
Van Dijk 29%  29%  [ 43 ]
Robertson 5%  5%  [ 8 ]
Milner 6%  6%  [ 9 ]
Wijnaldum 5%  5%  [ 8 ]
Keita 14%  14%  [ 20 ]
Mane 5%  5%  [ 7 ]
Salah 3%  3%  [ 5 ]
Firmino 1%  1%  [ 1 ]
Henderson 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 148

Forfatter besked

Geografisk sted: Aalborg
F1rm1no skrev:
Jeg tror ikke man skal undervurdere hvor gode palace egentlig er. De har en game plan og de står virkelig godt placeret. Der skal nok være flere i top 6 der får problemer med at få point med fra selhurst park.

Vigtig sejr i en svær kamp.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Der er trykket på enig kampen

Geografisk sted: Skee
Alisson er min man of the match. Han er årsagen til de 3 point, og clean sheet. Han skaber ro i de bagerste rækker, og forsvaret stoler 100 % på ham. Så fedt at se.

Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 20. aug, 2018 22:01, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar

Geografisk sted: Karlslunde

Alder: 28
AJJ skrev:
Jesper skrev:
Nu gider jeg sgu ikke høre mere om det der parlament. Det er ligegyldige meningsdannere, som er et plat påfund fra Tv3. Synes ærligt talt at analyse og optakt/nedtakt bør tages seriøst og ikke forvandles til gøgl. Gudhjælpeme om kommentatoren også henviser til dem!
Svensk tv, og visse engelske kanaler er lysår fra de danske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Amen

Nu har jeg kun set Pl parlamentet i dag, men synes da egentlig det er forfriskende, og interessant. Eksperterne har da sjældent haft noget fornuftigt at byde ind med, så at de er sparet væk gør mig egentlig ikke så meget. Det er dog en smule frustrerende at en enkelt fan skal være repræsentiv for os alle sammen.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
3 skønne point på en rigtig svær udebane en mørk mandag aften. Vi er bedste hold men CP står dæleme godt på banen. De holder vores tre forreste i kort snor og det er ikke meget vi ser til dem i dag. Heldigvis er kvaliteten på vores spillere bare så god at vi nok skal komme frem til chancer alligevel. Og med Virgil, Robbo og Alison bagude, så skal modstanderen være voldsomt skarpe for at score på os.

Jeg er dybt imponeret over vores nye målmand. Kold som en brøndgraver i alt hvad han foretager sig, sikre redninger og en sparketeknik i ypperste klasse.
Virgil er bare et monster! Og vores midtbane redder vel nærmest sejren hjem for os idag.

Min MoM går til Virgil. Alison og Keita får de 2 ekstra

Syntes det er svært at vælge en MoM efter idag, da mange skuffer - specielt ifht hvad de normalt leverer, som f.eks fronttrioen. Nogen var meget usynlige i lange perioder, men spillede så pludselig perioder rigtig godt. Keita var vanvittig, men så var han samtidig bagmanden til deres største chance.

Så jeg har valgt Gomez. Syntes han spillede stort set fejlfrit og var generelt et bæst nede bagved - til trods for at Benteke og Zaha er vanvittig gode fodboldspillere - så sad han på dem, hver gang han var i duel med dem. Normalt vil man være noget nervøs for en så ung spiller som central forsvarer - men jeg var helt tryg ved ham.

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 22
Jeg takker Liverpool for en fantastisk fødselsdagsgave! Kæft hvor er det fantastisk!!!

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Bruggisser skrev:
AJJ skrev:
Jesper skrev:
Nu gider jeg sgu ikke høre mere om det der parlament. Det er ligegyldige meningsdannere, som er et plat påfund fra Tv3. Synes ærligt talt at analyse og optakt/nedtakt bør tages seriøst og ikke forvandles til gøgl. Gudhjælpeme om kommentatoren også henviser til dem!
Svensk tv, og visse engelske kanaler er lysår fra de danske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Amen

Nu har jeg kun set Pl parlamentet i dag, men synes da egentlig det er forfriskende, og interessant. Eksperterne har da sjældent haft noget fornuftigt at byde ind med, så at de er sparet væk gør mig egentlig ikke så meget. Det er dog en smule frustrerende at en enkelt fan skal være repræsentiv for os alle sammen.

Det har jo intet med optakt/nedtakt til en kamp at gøre, det skal være et program for sig selv. Og ender højst sandsynligt bare med mudderkastning, når de lærer hinanden lidt at kende.

On topic, kæft hvor var
Firmino usynlig, hvorfor ikke sætte Sturr/Shapiri ind istedet. Jeg har målmanden som MoM...Det er vist ikke sket siden starten af Reina´s LFC tid, og dog Migs har vist også fået en stemme eller 2 :dontknow: .

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Det er som om ham Spurs manden har noget imod Liverpool, lol.

Synes den mest fornuftige virker som om det er ham der holder United.

Geografisk sted: København S

Alder: 28
Rigtig stærk sejr på en svær udebane. Vi er stadig ikke helt i omdrejninger, men i dag skyldes det også at Palace stod rigtig godt defensivt og Salah som fik de største muligheder var uskarp.

Moms: Van Dijk, Gomez og Allison

Tillykke med fødselsdagen YNWA!

Brugeravatar

YNWA! skrev:
Jeg takker Liverpool for en fantastisk fødselsdagsgave! Kæft hvor er det fantastisk!!!

:flag5:

Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Fedt at se, at vi kan kampe som disse.
Endnu federe at høre/læse at vores succes har slået især Scum fans ud af rytme. Et lille citat fra deres danske forum: “Og det værste er, at United rent kvalitetsmæssigt har bedre spillere, specielt i offensiven, men pga. manageren så ser United ud som et midterhold...”

Den lader vi lige stå lidt.

Brugeravatar

CVLiverpool skrev:
Fedt at se, at vi kan kampe som disse.
Endnu federe at høre/læse at vores succes har slået især Scum fans ud af rytme. Et lille citat fra deres danske forum: “Og det værste er, at United rent kvalitetsmæssigt har bedre spillere, specielt i offensiven, men pga. manageren så ser United ud som et midterhold...”

Den lader vi lige stå lidt.

Bedre spillere offensivt? :wall: :wall:

Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Alder: 30
VVD er et bæst! Har den mand nogensinde lavet en fejl? Han holder jo styr på alle på banen. For mig det bedste køb i lang lang tid i Liverpool (ikke at de ikke har lavet andre gode handler).

Ham og Ramos er bare en klasse for sig selv, hvad angår midterforsvarer.

Fowler89 skrev:

Problemet med dette Parlament er at de kunne kun finde 1 spurs fan.

Han er virkelig dum at høre på generelt. Syntes arsenal united og city fanen er meget fine at høre på Chelsea fanen har været lidt i nogle søforklaringer men det også fint nok det bare hans holdning.

Ham der Benny er direkte skidt.

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Wormie skrev:
Fowler89 skrev:

Problemet med dette Parlament er at de kunne kun finde 1 spurs fan.

Han er virkelig dum at høre på generelt. Syntes arsenal united og city fanen er meget fine at høre på Chelsea fanen har været lidt i nogle søforklaringer men det også fint nok det bare hans holdning.

Ham der Benny er direkte skidt.

Han er garanteret en af dem der holder med Spurs fordi Eriksen spiller der. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 10 af 14 [ 199 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner