Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 3 af 6 [ 88 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forfatter besked

Det er vel 50/50 om vi går videre fra den gruppe. Personligt håber jeg mere vi satser alt på PL og tager CL som anden prioritet. Vores trup er sku ikke bred nok til at satse 100% på begge turneringer.

Emmy skrev:
Hvor er der egentlig mange sølle hold med. Turneringen bliver ringere for hvert år der går. Flere af grupperne er jo røvkedelige.

Det må du gerne opstille nogle kriterier for. I år er der 19 hold med fra the Big 5 (England, Spanien, Frankrig, Tyskland, Italien), bl.a. pga. nye kvalifikationsregler, hvor 4. pladsen i de fire store ligaer er direkte med. Sidste år var der 17 hold fra the Big 5. Så umiddelbart er turneringen da netop stærkere i år. Måske endda stærkere, end den længe har været.
At der så lige kommer 2 puljer (D og lidt E), som kunne ligne EL puljer, skyldes udelukkende, at der er kommet nogle vilde dynamitpuljer (A, B, C og lidt H) andre steder.

Oomph242 skrev:
Det er vel 50/50 om vi går videre fra den gruppe. Personligt håber jeg mere vi satser alt på PL og tager CL som anden prioritet. Vores trup er sku ikke bred nok til at satse 100% på begge turneringer.

Men skulle vores trup være mindre bred end Napolis? Eller tror du, at de smider Serie A for at gå videre i CL?

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Emmy skrev:
Wormie skrev:
Emmy skrev:
Hvor er der egentlig mange sølle hold med. Turneringen bliver ringere for hvert år der går. Flere af grupperne er jo røvkedelige.

Hvilke hold mangler som vil gør det bedre udover Arsenal og Chelsea måske Sevilla?

Skide være med dem. Jeg tænker mere på holdene fra Belgien, Holland, Schweiz, Tyrkiet og diverse østlande. Virkelig nogle ringe hold

Jeg synes det er fedt at de hold er med, endnu mere fedt når de overrasker, det ville da være røvsygt hvis det kun var hold fra de 5 bedste ligaer?

Geografisk sted: Skee
Den gruppe vinder vi med maximum point.

JohnniBoy skrev:
Emmy skrev:

Det må du gerne opstille nogle kriterier for. I år er der 19 hold med fra the Big 5 (England, Spanien, Frankrig, Tyskland, Italien), bl.a. pga. nye kvalifikationsregler, hvor 4. pladsen i de fire store ligaer er direkte med. Sidste år var der 17 hold fra the Big 5. Så umiddelbart er turneringen da netop stærkere i år. Måske endda stærkere, end den længe har været.
At der så lige kommer 2 puljer (D og lidt E), som kunne ligne EL puljer, skyldes udelukkende, at der er kommet nogle vilde dynamitpuljer (A, B, C og lidt H) andre steder.

Oomph242 skrev:

Men skulle vores trup være mindre bred end Napolis? Eller tror du, at de smider Serie A for at gå videre i CL?

Vores trup er bredere end Napoli`s, men serie A og PL må på ingen måde sammenlignes. Der er ingen nemme kampe i PL...
PSG er nærmest uden modstand i Lique 1 så de kommer friske til alle CL kampe...

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 41
Jeg siger ikke at holdene ikke skal være der. Jeg siger bare at de er dårlige.

Ganske fin gruppe. Jeg er meget tilfreds.

Som jeg ser det, så bliver det mellem os og Paris. Det bliver spændende kampe, hvor vi ser de bedste angreb i Europa mod hinanden. Jeg tror på vi kan slå Paris, jeg synes deres ikke de er så skræmmende, som de burde være.

Napoli slog vi komfortabelt i preseason, og de ser ikke imponerende ud lige nu i ligaen. Med de investeringer de andre italienske hold har gjort, så får de meget travlt med at spille Serie A og Champions League, lidt ligesom vi gør. Men jeg tror vores trup bedre kan klare det, hvor Napolis trup ser lidt svagere ud.

Røde Stjerne er vel bare en svær udekamp, de er det næst lavest seedede hold med i Champions League. Så det kan man vel ikke rigtig klage over.

Vi vinder gruppen foran Paris, og beviser over for verden, at sidste år ikke var en engangsforestilling.

Brugeravatar

4 uhyggeligt stærke hjemmebaner! Så der vil blive taget point på kryds og tværs.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Oomph242 skrev:

Det er da helt i skoven at sige, at vi skal nedprioritere CL.

For det første er vores spillere topprofessionelle spillere for hvem, CL vel er det største, de kan vinde - naturligvis sammen med PL, men det er jo toppen af kransekagen, som de alle glæder sig til at være med i som små børn før Juleaften, og det er af de tungtvejende grunde til, at de valgte Liverpool, da de tror på, at vi vil være med i denne turnering hvert år. Det er derfor, vi kan glædes over en sæsonafslutning, når vi "bare" ender i Top 4.

For det andet, så spillede vi sidste sæson de fleste kampe i PL med blændende spil, som hele Verden oplevede med begejstring, og vi nåede finalen og det med en ret så smal trup, og hvor vi næsten ikke kunne stille med en midtbane de sidste kampe.

I år har vi hentet 4 spillere, der kan gå direkte i start 11, og vi har kvalificeret dækning overalt. Som alle andre hold kan vi blive ramt af skader, der gør ondt, men det er kun i angrebet, at vi for alvor er sårbare, men indtil videre er Sturridge frisk, Shaqiri kan ikke vente på sin første start, og vi har ikke solgt eller lejet Origi ud endnu, og vi kan i værste fald vel ændre system til en 4-4-2, hvis det går fuldstændig galt med de offensive folk.

Med trækningen af Chelsea i 3. runde af Liga Cup'en, så var det måske en idé at beholde Origi som back-up, da vi ikke ser ud til at få noget foræret i nogle turneringer, og da vi skal bevare muligheden for at holde dampen oppe i alle kampe i alle turneringer.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Vi skal videre fra gruppen den mentale nedtur ved at ryge ud vil koste mange flere point end trætheden der følger af at gå helhjertet efter sejre i alle CL kampene.
Napoli og PSG er gode hold, men det er vi sgu også.

PSG plejer at spadsere gennem ligaen så de er muligvis ekstra tændte i CL kampene, men så må vi bare smadre Napoli, der bestemt ikke kan føle sig for sikre på endnu en top4.
Og vi kan også slå PSG.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:

Det er da helt i skoven at sige, at vi skal nedprioritere CL.

For det første er vores spillere topprofessionelle spillere for hvem, CL vel er det største, de kan vinde - naturligvis sammen med PL, men det er jo toppen af kransekagen, som de alle glæder sig til at være med i som små børn før Juleaften, og det er af de tungtvejende grunde til, at de valgte Liverpool, da de tror på, at vi vil være med i denne turnering hvert år. Det er derfor, vi kan glædes over en sæsonafslutning, når vi "bare" ender i Top 4.

For det andet, så spillede vi sidste sæson de fleste kampe i PL med blændende spil, som hele Verden oplevede med begejstring, og vi nåede finalen og det med en ret så smal trup, og hvor vi næsten ikke kunne stille med en midtbane de sidste kampe.

I år har vi hentet 4 spillere, der kan gå direkte i start 11, og vi har kvalificeret dækning overalt. Som alle andre hold kan vi blive ramt af skader, der gør ondt, men det er kun i angrebet, at vi for alvor er sårbare, men indtil videre er Sturridge frisk, Shaqiri kan ikke vente på sin første start, og vi har ikke solgt eller lejet Origi ud endnu, og vi kan i værste fald vel ændre system til en 4-4-2, hvis det går fuldstændig galt med de offensive folk.

Med trækningen af Chelsea i 3. runde af Liga Cup'en, så var det måske en idé at beholde Origi som back-up, da vi ikke ser ud til at få noget foræret i nogle turneringer, og da vi skal bevare muligheden for at holde dampen oppe i alle kampe i alle turneringer.

Jeg er mest til PL og håber vi satser alt der. CL er for mig sekundært, samt spiller der alt for meget held med ind. Eller som i Real Madrid og Barcelona tilfælde dommerhjælp...

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 22

Jeg mener, vi vel er på 80% på at gå videre, men det kan vi jo se snart hos Odds sætterne. I hvert fald tror jeg vi går videre. Selvfølgelig er PSG svære, men vi er lige så gode og de to andre er vi signifikant bedre end. Det skal nok gå. Og selvfølgelig skal vi satse på CL.

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
DEt kunne have været bedre, og det kunne have været værre. Det her er en gruppe som vi bør gå videre fra, som minimum som 2´er. PSG er vel, i hvert fald på papiret, en tand bedre, men Napoli er næppe stærkere end Roma, og Røde Stjerne skal vi bare kunne slå.

Liverpool Football Klopp

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Jeg glæder mig til at tæve PSG mest af alt.

De andre skal der bare vindes over.

Så har jeg ikke flere krav :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 3 af 6 [ 88 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner