Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 12 [ 178 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede fredag, 16. nov, 2018 20:34
Alisson 5%  5%  [ 2 ]
Alexander-Arnold 3%  3%  [ 1 ]
Matip 0%  0%  [ 0 ]
Van Dijk 10%  10%  [ 4 ]
Robertson 10%  10%  [ 4 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Milner 5%  5%  [ 2 ]
Lallana 5%  5%  [ 2 ]
Mane 3%  3%  [ 1 ]
Salah 13%  13%  [ 5 ]
Sturridge 3%  3%  [ 1 ]
Gomez 28%  28%  [ 11 ]
Firmino 10%  10%  [ 4 ]
Origi 5%  5%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 39

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Tirsag d. 6. november, kl. 18.55

Turnering:
Champions League, gruppespil, 4. runde

TV-kanal:
BT Sport
TV3 Sport

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Der er snak omkring Shaqiri ikke skal med pga det er i serbien,
det ville være en skam for fodbolden imo.

Syntes han skal med, og så skal han også starte. de skal sku ikke diktere hvem som kan få lov at spille udebane kampe i ChL
Hvis de bare sender en baneløber ind så løber alle liverpool spillerne ned i tunnelen og nægter at spille resten af kampen af sikkerhedsmæssige årsager. Red star bliver udelukket fra fodbolden på livstid og liverpool vinder 3 - 0

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Shaqiri skal med og jeg forestiller mig også at han er særligt opsat på lige netop denne kamp.

Selvfølgelig må man i tilfælde af store bekymringer om mandens sikkerhed vurdere de konkrete bekymringer med Shaqiri og relevante myndigheder. Jeg ved ikke om jeg tør stole på at UEFA og de Serbiske myndigheder yder tilstrækkelig beskyttelse i alle tænkelige scenarier. Hvor mange dødstrusler skal han f.eks. modtage før kampen bliver flyttet til Luxemburg eller RS bliver taberdømt?
Men nu skal vi jo ikke tage så alvorlige sorger på forskud, vi må gå ud fra at han får lov at spille fodbold.

Klopp bliver selvfølgelig nødt til at vurdere om Shaqiri bliver så tændt at det er mere sandsynligt at han får rødt kort end at han kommer på mål/assist tavlen.

Forud for sidste kamp imod dem kaldte jeg det for efterårets måske nemmeste kamp, denne her bliver nok ikke helt så nem.
Jeg overgiver mig og ønsker:
----------Salah-------------
Mané---Firmino---Shaqiri
------Gini------Milner-----
Robbo--VvD--Gomez--Trent
----------Allisson----------

Milner skal vi passe på at spille for meget, men han bliver vigtig på en svær europæisk udebane, Gini er lidt af en evighedsmaskine så han kører sikkert bare vider, men Fabinho er også en fin mulighed.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 41
Svær udebanekamp. Som vi selvfølgelig skal vinde. Og Shaqiri skal under ingen omstændigheder blive hjemme

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
3 point og ingen skader. All I wish...

Jeg er næsten ligeglad med hvordan vi stiller op. Dog så håber jeg nogle af vores reservespillere kan få lidt kamptræning.

Filos of Isk skrev:
Shaqiri skal med og jeg forestiller mig også at han er særligt opsat på lige netop denne kamp.

Selvfølgelig må man i tilfælde af store bekymringer om mandens sikkerhed vurdere de konkrete bekymringer med Shaqiri og relevante myndigheder. Jeg ved ikke om jeg tør stole på at UEFA og de Serbiske myndigheder yder tilstrækkelig beskyttelse i alle tænkelige scenarier. Hvor mange dødstrusler skal han f.eks. modtage før kampen bliver flyttet til Luxemburg eller RS bliver taberdømt?
Men nu skal vi jo ikke tage så alvorlige sorger på forskud, vi må gå ud fra at han får lov at spille fodbold.

Klopp bliver selvfølgelig nødt til at vurdere om Shaqiri bliver så tændt at det er mere sandsynligt at han får rødt kort end at han kommer på mål/assist tavlen.

Forud for sidste kamp imod dem kaldte jeg det for efterårets måske nemmeste kamp, denne her bliver nok ikke helt så nem.
Jeg overgiver mig og ønsker:
----------Salah-------------
Mané---Firmino---Shaqiri
------Gini------Milner-----
Robbo--VvD--Gomez--Trent
----------Allisson----------

Milner skal vi passe på at spille for meget, men han bliver vigtig på en svær europæisk udebane, Gini er lidt af en evighedsmaskine så han kører sikkert bare vider, men Fabinho er også en fin mulighed.

tror der er større chance for at shaqiri vil provokere med den her:
Billede
end at han vil tackle sig til et rødt kort.
Mon han ikke får besked på ikke at juble med den når han scorer.

#LFC squad v Red Star: Fabinho, Van Dijk, Wijnaldum, Lovren, Milner, Keita, Firmino, Mane, Salah, Gomez, Alisson, Sturridge, Moreno, Lallana, Mignolet, Robertson, Origi, Solanke, Matip, Kelleher, Alexander-Arnold.

UDEN SHAQIRI
MED KEITA & LOVREN

Wormie skrev:

tror der er større chance for at shaqiri vil provokere med den her:
Billede
end at han vil tackle sig til et rødt kort.
Mon han ikke får besked på ikke at juble med den når han scorer.[/quote]
Helt enig, derfor startede jeg også med at skrive at Shaq skulle med, men det er jo en risiko som Klopp må overveje.

tjo, det kan godt være at Klopp minder ham om at Beogradborgerne allerede er klar over hvor Shaqiri står.

Alder: 42
Wormie skrev:
#LFC squad v Red Star: Fabinho, Van Dijk, Wijnaldum, Lovren, Milner, Keita, Firmino, Mane, Salah, Gomez, Alisson, Sturridge, Moreno, Lallana, Mignolet, Robertson, Origi, Solanke, Matip, Kelleher, Alexander-Arnold.

UDEN SHAQIRI
MED KEITA & LOVREN

Uden Shaq - det er alligevel vildt nok...

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Klopp har bekræftet at Shaqiri ikke tager med

Brugeravatar

Jeg er med på at der er en forhistorie. Shaqiri har pustet til en ild. Og der er et sikkerhedsmæssigt hensyn. Men som jeg tolker det, så er det serbiske nationalister der laver vores holdudtagelse. Det kan sgu ikke være rigtigt! Og hvis der er sikkerhedsmæssige hensyn, så burde kampen jo slet ikke afholdes det pågældende sted.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Shaqiri har "selv været ude om det" i denne sag.

Forestil jer hvis man som tysker havde heilet i en kamp i 50'erne og skulle til Polen og spille. Mon ikke også det havde skabt lidt ballade?

Der er et MEGET ømt forhold til de forskellige grupperinger stadig på Balkan. Jeg synes det er den rigtige beslutning selvom jeg da synes det er ærgeligt.

Alder: 42
ilusio skrev:

Forestil jer hvis man som tysker havde heilet i en kamp i 50'erne og skulle til Polen og spille. Mon ikke også det havde skabt lidt ballade?

Det scenarie kan så SLET IKKE sammenlignes med indeværende

Med til historien skal selvfølgelig også nævnes at det er en kamp vi må forventes at kunne vinde uden Shaqiri. Så man kan spørge hvorfor risikere kampen. Selvom Shaqiri måske kunne klare hvad som helst, så har han jo også 10 holdkammerater på banen der skal tages hensyn til.

Og ja ilusio har ret i at en naturlig konsekvens af hans gestus til VM er at han nok lige skal lade en god del vand løbe under broen før han udforsker Beograds seværdigheder.
Jeg tror dog ikke at Polen-Tyskland sammenligningen er ret god, men pointen fungerer meget fint.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
AJJ skrev:
ilusio skrev:

Det scenarie kan så SLET IKKE sammenlignes med indeværende

Nu bor jeg selv i ex-jugoslavien i en by hvor albanerne langsomt overtager byen. Der er ingen grænser for hvor meget konflikt og had der er imellem de to grupper. Det er ligesom vores ghettoer derhjemme gange en milliard. Der flytter først en ind, så en mere, de oprindelige indbyggere søger væk, og pludselig har vi en 'ghetto'. Det er den måde albanerne har drevet serberne ud af kosovo på, for så at sige 'vi i kosovo vil have selvstændighed'. Hvem der er de gode og de onde, om kosovo har det bedst af at have de oprindelige serbere eller de nye albanere som indbyggere må man selv om.

Men Serbere, Makedoniere og de lande som bliver invaderet af albanerne ser selvfølgelig albanere som de onde der kommer og tager deres land, opfører sig utrolig dårligt, taler deres eget sprog og vil ikke tilpasse sig.

At Shaqiri, der er albaner og netop fra kosovo, vælger (selvom han er flyttet til schweitz og spiller for schweitz) at provokere serberne ved at lave fuglen fra det albanske flag når han scorer, så er det dybt bevidst og provokerende. Han ved udemærket godt at han aldrig kommer til at bevæge sit frit rundt i Serbien - og det er ene og alene hans egen prioritering at ville håne og provokere fremfor at færdes frit i Serbien - det lignede umiddelbart at han nød det i fulde drag og er tilfreds med sit valg. Det kan hans erhverv og arbejdsgiver ikke gøre noget ved. Det kan nemt være ham selv, der vælger at sige fra - for han ved godt han ikke komme derfra igen med livet i behold.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 12 [ 178 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner