Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 14 [ 209 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede fredag, 28. sep, 2018 21:48
Alisson 0%  0%  [ 0 ]
Alexander-Arnold 3%  3%  [ 4 ]
Gomez 1%  1%  [ 2 ]
Van Dijk 5%  5%  [ 7 ]
Robertson 14%  14%  [ 20 ]
Milner 22%  22%  [ 30 ]
Henderson 12%  12%  [ 16 ]
Wijnaldum 18%  18%  [ 25 ]
Mane 4%  4%  [ 5 ]
Salah 0%  0%  [ 0 ]
Sturridge 9%  9%  [ 13 ]
Firmino 12%  12%  [ 17 ]
Shaqiri 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 139

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Tirsdag d. 18. september, kl. 21.00

Turnering:
Champions League, gruppespil, 1. kamp

TV-kanal:
BT Sport
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Et andetrangs hold fra en andenrangs liga.

Sæt reservene ind :)

Allison
Clyne - VVD - Matib - Moreno
Fabinho - Hendo
Keita
Shakiri - Sturridge - Mane

Så et par af de unge på bænken for at komme ind når vi er foran med 2-3 mål.

Nuff said ;)

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Fedt at vi starter på CL nu og så på hjemmebane mod PSG - det skal nok blive underholdende.

Jeg formoder, at det må være nu, at vi skal begynde at rotere, når vi ser på det tætpakkende kampprogram fremadrettet.

Hvis man kigger på, hvem der er blevet skiftet ind i de første 5 kampe og tager dette som udgangspunkt for, hvem der er tættest på at rykke ved start 11, så er det Henderson, Shaqiri, Sturridge, Matip og Lallana.
Jeg er ikke sikker på, at jeg vil foretage ændringer i forsvaret til denne kamp, og Lallana er skadet.

Henderson, Shaqiri og Sturridge kunne jeg godt se træde ind på holdet til denne kamp, og om Henderson skal erstatte Gini eller Milner, må blive Klopp's hovedpine, men forrest vil jeg nok sætte Firmino og Salah ud på bænken og få en puster.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Jeg tror at eneste ændring bliver at Hendo kommer ind, måske også Clyne.

Men det er vigtigt at signalere til spillerne at vi går efter det her.

Sidste sæson var Klopp ikke vild med at give Trent og Milner to kampe om ugen, det samme kan være tilfælde i i denne.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
Filos of Isk skrev:

Sidste sæson var Klopp ikke vild med at give Trent og Milner to kampe om ugen, det samme kan være tilfælde i i denne.

Vi burde vel også kunne starte i et hvirvelvinds-tempo a la mod Spurs med Hendo og Clyne inde i stedet for Milner og Trent.

Tror det er vigtigt at vi starter i stærkeste med de spillere der har spillet sammen.
Så kan vi skifte ud i løbet af kampen.
Vi har Soton hjemme på lørdag og Chelsea hjemme i ligacuppen i midtugen efter. De 2 kampe ser jeg hellere at vi ændrer startformation.
PSG kommer med masser af selvtillid grænsende tildet hovmodige virker det til.
De skal have en brændvarm Anfield debut. De 11 på banen og tusinderne skal være på fra første fløjt!
Det skal være nononsens bold fra start. Mbappé, Neymar og Cavani skal tøjles benhårdt ellers kan de lave gevaldigt ballade.
Eneste “nye” jeg kan se gå ind og forstærke er Shaq med hans vindermentalitet.
Jeg glæder mig enormt og jeg tror på at vi kan vinde, hvis den rette indstilling vises i 90 min.
Jeg ville elske at se Neymar blive tacklet i smadder på den rene måde.
Det er vel nok den kamp jeg har glædet mig mest til længe.
Hvis vi formår at sidde hårdt på dem i genpresset er jeg ikke sikker på at de er helt klar. De spiller dagligt i en sekundaliga hvor de fleste kampe for dem er walk overs. Det håber jeg vi kan få gavn af imorgen aften.
Kom så drenge!
YNWA

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:

Det kan sagtens være, men med PSG's fronttrio, så mener jeg, at vi skal holde fast i vores forsvar, som har spillet stærkt i alle kampe og lukket meget få mål ind. Jeg synes, pre season viste, at Shaqiri og Sturridge falder meget let ind på holdet, og der var en rigtig god forståelse mellem Keita, Shaqiri og Sturridge.
Det bliver under alle omstændigheder spændende at se vores opstilling og måden, vi angriber kampen på.
Som det nævnes, kan det meget vel først blive i de efterfølgende 2 kampe, at vi får set lidt mere til rotationerne.

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:

Det kan sagtens være, men med PSG's fronttrio, så mener jeg, at vi skal holde fast i vores forsvar, som har spillet stærkt i alle kampe og lukket meget få mål ind. Jeg synes, pre season viste, at Shaqiri og Sturridge falder meget let ind på holdet, og der var en rigtig god forståelse mellem Keita, Shaqiri og Sturridge.
Det bliver under alle omstændigheder spændende at se vores opstilling og måden, vi angriber kampen på.
Som det nævnes, kan det meget vel først blive i de efterfølgende 2 kampe, at vi får set lidt mere til rotationerne.

True, jeg tror du har ret ang. Trent, men jeg tror også Klopp gerne vil passe lidt på ham og undgå at overbelaste ham, i det mindste indtil foråret.

Men der kommer helt sikkert rotation fra nu af(måske efter PSG) og så indtil engang i foråret. Firminos flænge i øjet skulle de også holde øje med hvis jeg husker rigtigt, så der er muligvis en ledig plads oppe foran.
Jeg tvivler ikke på at Shaq og Sturr kan glide let ind på holdet, men det ville også sende et kedeligt signal at starte uden vores frontrio i første CL kamp. Imod f.eks. Napoli og i weekenden imod Soton vil jeg tror at Klopp ville satse på at rotere en pr. kæde(sådan cirka og keeperen tæller ikke med).

Geografisk sted: Skee
De spillere som ikke har fået så meget spilletid, skal have det i denne kamp. Det gælder Hendo, Clyne, Shaqiri, måske også Fabinho (han kender PSG fra den franske liga), Matip og Sturridge.

Hvad siger i til det?

Brugeravatar

Hr. Drejer skrev:
De spillere som ikke har fået så meget spilletid, skal have det i denne kamp. Det gælder Hendo, Clyne, Shaqiri, måske også Fabinho (han kender PSG fra den franske liga), Matip og Sturridge.

Hvad siger i til det?

Personligt synes jeg, at det er alt for voldsomt med 6 udskiftninger. Det er 1. CL kamp på hjemmebane mod PSG, hvor jeg tror, at en sejr, vil få selvtilliden hos op på et uovervindeligt niveau, og det er samtidig rigtig vigtigt med en flyvende start i gruppen, hvor vi vel skal gå efter 1. pladsen som udgangspunkt ?

Jeg føler mig faktisk slet ikke sikker på, at der bliver byttet (særlig meget) til denne kamp men nok mere i de 2 kampe, der følger. Nu må vi lige se ift. evt. småskavanker og andet, men det ser umiddelbart kun ud til, at Firmino måske kan have et problem ift hans øje ?

Hr. Drejer skrev:

Hvad siger i til det?

Vi minder dig om at vi kun har tre udskiftnigner ;)

Jeg kan godt gå med til at hvis Fabinho bare er super godt spillet ind, så er det jo i sådan en type kamp at vi har allermest brug for ham, men lige nu og her tror jeg bare at Gini og/eller Hendo er bedre spillet ind.

Firmino arbejder bare så meget bedre ned i banen end Sturridge, så hvis ellers Bobbys øje fortsætter med at være fint, så vil jeg mene det er den forkerte kamp at give Sturridge, så hellere Soton kampen i weekenden og/eller ligacuppen imod Chelski.

Salah har vel ikke spillet bedre endnu i år end at Shaqiri er en reel trussel for hans plads(jeg syntes så også at Shaqiri har leveret godt de få minutter vi har set ham), men jeg syntes stadig godt man kan se at Salah ikke har mistet klassen og han er stadig farlig.

Clyne er som type velegnet til en kamp imod et andet storhold, da han er rigtig solid defensivt, men har han kampform nok til at starte inde i en CL åbner imod PSG? jeg tvivler, det var altså en lang pause han havde sidste sæson og jeg tror ikke han er helt oppe at ringe endnu. Men imø er backerne måske de aller mest udsatte for nedslidning, da backs stortsset kun skal løbe i spurt op og ned af siden, og pga. den unge alder er Trent ekstra udsat, så Trent skal have pauser(også Robbo).

Matip kan sagtens starte hvis Gomez er træt :dontknow:, jeg ville ikke umiddelbart gøre det, men vi skal huske at Gomez har døjet med skader og er ny inde i midterforsvaret(på en måde) og derfor skal han have rigeligt tid på træningsbanen til at finjustere sit spil og skal ikke overbelastes. Men igen føler jeg at lige denne kamp er ret vigtig og derfor bør Gomez starte. taktisk tænker jeg også at Gomez står godt til Mbappe og Neymar, ikke så meget Cavani, i forhold til Matip.

Brugeravatar

Jeg kan godt se for mig, hvordan Neymar/Mbappe kan få Matip til at ligne bambi på glatis med små fikse driblinger og at de vil også have meget nemt ved at vinde en løbeduel. Når man så Gomez' hurtighed overfor Lucas Moura, så er han nok rigtig fin at have ved siden af van Dijk i det centrale forsvar, så vi ikke kun er fysisk stærke og forudseende men også hurtige.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Jeg mener ikke, at vi fra kamp til kamp, bør lave drastiske ændringer. Men små justeringer eller nødvendige justeringer (pga skader eller karantæner) kan give god mening i forhold til at holde alle friske og motiverede.

Jeg ville stille således op i denne kamp.

--------------Alisson
TAA---Gomez---VVD---Robbo
---Fabinho---Hendo---Keita
Salah-------Firmino-------Mane

Hvis Bobby ikke er 100%, så ville jeg bruge Sturridge fra start. Fabinho kommer ind, fordi han er frisk, sulten og har kendskab til modstanderen. Hendo fordi han er frisk.

------

Og så for lige at blive ved, hvordan rotationen kunne fortsætte, så ville jeg starte Shaqiri for Salah, Clyne for TAA. Og så måske bytte i motorrummet, så Gini og Milner træder ind for Fabinho og Hendo igen på midten, hvos spillestilen måske kræver mest.

Men på et tidspunkt, skal Robbo også have en pause. Tror ikke, at det er let at spille back i vores system.

------

Lige nøjagtigt denne hjemmekamp imod PSG vil kunne være en målestok for CL-niveauet. Jeg tror, at det er vigtigt at stille så stærkt som muligt. Også hvis vi skal gøre os forhåbninger om at kunne rotere "gratis" i de sidste kampe i gruppespillet.

Veratti er ude - det er jeg umiddelbart glad for. Synes han på sine bedste dage er vanvittig på midten.

Det bliver en svær kamp, men PSG har en tendens til at angibe med mange fremme, og vi har spillerne til at gøre ondt på dem på kontraer.

texy skrev:
Jeg mener ikke, at vi fra kamp til kamp, bør lave drastiske ændringer. Men små justeringer eller nødvendige justeringer (pga skader eller karantæner) kan give god mening i forhold til at holde alle friske og motiverede.

Jeg ville stille således op i denne kamp.

--------------Alisson
TAA---Gomez---VVD---Robbo
---Fabinho---Hendo---Keita
Salah-------Firmino-------Mane

Hvis Bobby ikke er 100%, så ville jeg bruge Sturridge fra start. Fabinho kommer ind, fordi han er frisk, sulten og har kendskab til modstanderen. Hendo fordi han er frisk.

------

Og så for lige at blive ved, hvordan rotationen kunne fortsætte, så ville jeg starte Shaqiri for Salah, Clyne for TAA. Og så måske bytte i motorrummet, så Gini og Milner træder ind for Fabinho og Hendo igen på midten, hvos spillestilen måske kræver mest.

Men på et tidspunkt, skal Robbo også have en pause. Tror ikke, at det er let at spille back i vores system.

------

Lige nøjagtigt denne hjemmekamp imod PSG vil kunne være en målestok for CL-niveauet. Jeg tror, at det er vigtigt at stille så stærkt som muligt. Også hvis vi skal gøre os forhåbninger om at kunne rotere "gratis" i de sidste kampe i gruppespillet.

Er egentlig meget enig, Fabinho ved jeg ikke lige med, det er rigtigt at han kender modstanderen, men vi ved simpelthen ikke hvordan han ser ud i træningen, hvor klar han er til at starte inde i kampe. Jeg tror det bliver Gini, men jeg aner som sagt ikke hvordan Fabinho ser ud til træning.

Jeg tror at Clyne og Moreno får en af de to efterfølgende kampe hver. F.eks. kunne Clyne starte inde imod Chelsea(LC) og Moreno imod Soton og så er Robbo og Trent super klar til ligakampen imod Chelsea. Den af dem der gør det bedst kunne meget vel vinde en startplads imod Napoli.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 14 [ 209 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner