Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 7 af 8 [ 119 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 17. okt, 2018 18:45
Alisson 13%  13%  [ 13 ]
Gomez 21%  21%  [ 22 ]
Lovren 28%  28%  [ 29 ]
van Dijk 5%  5%  [ 5 ]
Robertson 3%  3%  [ 3 ]
Milner 0%  0%  [ 0 ]
Henderson 12%  12%  [ 12 ]
Wijnaldum 14%  14%  [ 14 ]
Mane 3%  3%  [ 3 ]
Salah 2%  2%  [ 2 ]
Firmino 0%  0%  [ 0 ]
Keita 0%  0%  [ 0 ]
Sturridge 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 103

Forfatter besked

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
LR75 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Er det vores 3 forreste der stinker til at lave mål eller er vores midtbane bare ikke kreative og farlige nok.

Er Keita god nok til start 11 og bliver han det? Havde en forventning om han ville kom ind på det her hold og smadre det hele. Banke langskud afsted, styre midten med hård hånd defensivt og ligge sukkerballer frem til offensiven

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Han kommer fra Leipzig - et midterhold i Bundesligaen. Hvor kommer de forventninger så fra? Jeg synes, vi allerede har set, at han har niveauet, men vi kan vel ikke forvente, han skal gå ind og styre en midtbane på et tophold i Premier League? Han skal vel have tid til at falde ind. Det må trods alt være et tempo, han ikke er vant til.
Alle historierne om ham. Alle videoerne. Nr 8 på trøjen. Osv. Ja bare generelt.

Forstår ikke. Så fordi han har fået nummer 8 så har han automatisk niveauet? Jeg synes han har niveauet, men det er sgu også forståeligt at han skal have tid.
Selvfølgelig følger der et ansvar med når man får nr 8. Bla når verdens bedste har haft den tidligere. Det vil være sådan i alle klubber. Nok om det. Er bare skuffet over han ikke viser mere end han gør og jeg ikke har set et langskud i den kamp. Eks fra ham.

Brugeravatar

Geografisk sted: Gylling

Alder: 43
Facebook: https://www.facebook.com/lars.n.vestergaard
Rio skrev:
Jeg synes, vi spiller en fornuftig kamp. City er bare gode, og jeg tror, de vil sige det samme om os. Mesterskabet kunne ikke vindes i dag, men der kunne tabes rigtig dyrt terræn, så jeg er tilfreds med pointdeling. Lovren spillede en god kamp, havde et par vigtige indgreb trods lidt tunge ben og får min MoM.

Helt, helt enig. Vi møder altså et klassemandskab.

0-0 bør give 0 point til begge hold.
Jeg synes dagens kamp var en skuffende oplevelse.
City er et klassehold, det er vi også. Ingen af os viste det idag.
Igen idag har vi nærmest ikke en afslutning indenfor rammen eller en gennemspillet chance. Alligevel starter de samme på midten og oppe foran.
Jeg håber der sker noget nu hvor kampprogrammet på papiret ser lidt lettere ud.
1 point mod City er isoleret fint, men ikke måden det sker på.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alder: 30
mortenbak skrev:
0-0 bør give 0 point til begge hold.
Jeg synes dagens kamp var en skuffende oplevelse.
City er et klassehold, det er vi også. Ingen af os viste det idag.
Igen idag har vi nærmest ikke en afslutning indenfor rammen eller en gennemspillet chance. Alligevel starter de samme på midten og oppe foran.
Jeg håber der sker noget nu hvor kampprogrammet på papiret ser lidt lettere ud.
1 point mod City er isoleret fint, men ikke måden det sker på.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kan se og høre, at de fleste deler den oplevelse af kampen. Jeg synes egentlig det var to defensivt stærke hold, der ikke var parate til at satse alt og som spillede kløgtigt. Laporte og Stones var dælme gode og det samme var VvD og Lovren. Det er altså en bedrift i sig selv, at spille lige op i sådan en kamp mod City efter min mening.

Så et tweet tidliger jeg ikke lige kan finde igen.

Men based på vores første 8 konkurranters position efter 8 kampe så har vores start program været det sværeste NOGENSINDE i premier league

Så det vel ok at være top of the league. når alle vores modstander samler mange point op i de andre kampe de spiller

Vi har ikke spillet specielt godt i starten af denne sæson men resultaterne har vi fået. Uafgjort mod de to mest formstærke hold i ligaen er fanme godt gået. Når vi får spillet os varme kommer det gode spil igen. Det er jeg ikke i tvivl om.

Brugeravatar

Klopp er ude at sige at intensiteten i det allerede nu hårde program har taget brodden af holdets offensive styrke, og det er jo åbenlyst rigtigt. Jeg synes så til gengæld at vores defensiv, som vi i øvrigt i mange sæsoner sukkede over, fordi den var elendig, nu er blandt de bedste i ligaen.
I dag så man så også at Guardiola også er en taktisk velfunderet træner udi det defensive. Og når det er to hold, der begge spiller med håndbremsen trukket, så er det bare svært at være offensiv spiller.
Vi ligger delt nummer 1 efter et hårdt program. Jeg synes ærligt talt det er lidt langt ude at skrige efter forstærkninger og brokke sig over hvor håbløst alt er.
Man må selvfølgelig gerne kritisere, men jeg synes måske ikke det efter i dag, hvor der er grund til den store kritik.
Skal man derimod kigge på den første periode som helhed, så synes jeg måske truppens bredde er blevet udnyttet for lidt.
Det er let at være bagklog, men jeg undrer mig en del over at der til kampen mod Napoli ikke blev roteret mere (efter en hård kamp mod Chelsea), så der netop var mere friskhed tilstede til i dag.

Jesper skrev:
Klopp er ude at sige at intensiteten i det allerede nu hårde program har taget brodden af holdets offensive styrke, og det er jo åbenlyst rigtigt. Jeg synes så til gengæld at vores defensiv, som vi i øvrigt i mange sæsoner sukkede over, fordi den var elendig, nu er blandt de bedste i ligaen.
I dag så man så også at Guardiola også er en taktisk velfunderet træner udi det defensive. Og når det er to hold, der begge spiller med håndbremsen trukket, så er det bare svært at være offensiv spiller.
Vi ligger delt nummer 1 efter et hårdt program. Jeg synes ærligt talt det er lidt langt ude at skrige efter forstærkninger og brokke sig over hvor håbløst alt er.
Man må selvfølgelig gerne kritisere, men jeg synes måske ikke det efter i dag, hvor der er grund til den store kritik.
Skal man derimod kigge på den første periode som helhed, så synes jeg måske truppens bredde er blevet udnyttet for lidt.
Det er let at være bagklog, men jeg undrer mig en del over at der til kampen mod Napoli ikke blev roteret mere (efter en hård kamp mod Chelsea), så der netop var mere friskhed tilstede til i dag.
Vi har 15 virkelig gode spillere og et par vilde talenter i U truppen. Hvorfor får ikke bare en af dem spille tid mod Napoli eller i cup kampen?

Lad os håbe den lille pause der kommer nu gør vores spillere kan hvile lidt

Jesper skrev:
YNWA! skrev:
Hvor er Atkinson dog gennemført elendig!!!!!!!
Uenig. Synes han dømmer det han skal. Og undlader det han skal.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Han dømte muligvis det han skulle, men han dømte da så sandelig også det, han ikke skulle. Han fløjtede kampen i stykker, uden at gøre det mere til den ene eller den andens fordel . Det kan da godt være, at vi så bagefter sidder og siger, at hverken Liverpool eller City gad angribe og spillede meget afventende, hvilket jo er sandt, men med til den kabale hører så også Atkinsons utallige spilstop, der fuldstændig slog den my af offensiv potentiale i stykke, der var til stede. Derudover lagde jeg mærke til, at Atkinson flere gange virkede rådvild og stolede blindt på sine linjevogtere, fordi han ikke selv kunne følge med. Han er ved at være en gammel mand, det så man tydeligt. Måske han fløjtede så meget, for at få pauser til at puste efter vejret i (det er gas).

Bortset fra Napoli kampen har vi spillet fornuftigt, og pointmæssigt er der ikke noget at komme efter.

Geografisk sted: Vendsyssel
De 2 næste kampe er Huddersfield og Cardiff, så mon ikke de 3 forreste finder formen der ??

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Jeg vil som udgangspunkt godt kritisere dommeren en smule her (og generelt). Ikke at han lavede deciderede fejl der ville have vendt kampen, men det påvirker kampen og måden der spilles på.

Jeg hidser mig sindsygt op over at se svinestreger (og de tilsyneladende små) blive set igennem fingre med SÅ mange gange. City lavede MANGE små spark/stemplinger på vores spillere i situationer hvor de slet ikke har skyggen af chancen eller intentionen om at gå efter bolden. INGEN gule kort, selvom jeg vil mene der var 4-5 der BURDE have givet kort.

Det er ikke situationer hvor der tackles og så rammer man uheldigvis en modstander. Det er uheld og en del af spillet.
Men når man stempler på hælen, sparker over knæet osv, i en situation hvor bolden er så langt væk at sparket ikke giver anden mening end at skade/genere/stoppe spilleren, så ryger jeg i det røde felt.

En anden ting er så at de slap for gult for at smide bolden væk ved frispark og engang skete det TO gange lige foran dommeren. Altså ved samme frispark hvor efter første smid og spilstop, så samler endnu en cityspiller bolden op og smide den så væk for anden gang. Det begriber jeg ikke. Det er spilødelæggende i den grad.

Ja og læg lige et par ustraffede professionelle frispark der stoppede vores kontra til, så var der mange små gule kort som City undgik.

Fair nok resultat, men jeg sidder med en harme over at de får lov til alle de små svinestreger. Har de overtaget chelsea og scums metoder og dommertække?

ARGH!.... nå, så kom jeg af med det. Det lettede...

Vi er delt nummer et efter en hård start. Og vi spiller ikke engang godt offensivt, så vi har alle muligheder åbne endnu.

Brugeravatar

Geografisk sted: Hinnerup
Et fint resultat efter kampens forløb.

Ser man dog på spillet burde vi nok have forsøgt at styre/presse noget mere. Men det ser ud til at vi halter noget i offensiven og på midtbanen. I går var det Mane og firminio der var mest anonyme, Firminio trænger måske til en tur på bænken (sturrigde eller Shaqiri ind). Gennerelt mangler der skarphed i boldomgang og afleveringer.

Keita virker til at være et stykke fra start 11eren og ligner ikke en direkte forstærkning af holdet, foretrækker ligenu Milner/Gigi/Henderson , men vi betaler også prisen for vi ikke købte den kreativemidtbanen spiller i sommers (Fekir eller anden).
Vi mangler kreativiteten fra midtbanen, nu når de 3 foreste ikke er i højeste gear, mod mindre hold kunne man måske prøve Shaqiri på midten også enten for forsvar eller for en af de andre midtbaner. Ligenu tror jeg ikke der er nogen hold der er bange for at de tre på midten score, så de kan rette fokus på de 3 foreste.

Vores indkøb indtil nu:
Allison = godt køb
Keita = giver bredde, men er det nok (tiltænkt som offensivt kort)
Fabinho = Skidt køb, virker langt fra en startplads - langsom boldomgang og tankgang
Shaqiri = gode indhop , hvilket vel er det han er indkøbt til - godkendt

Det positive er vi stadig ligger godt i tabellen og får point trods vi ikke helt er oppe på den store klinge.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
richs skrev:
Et fint resultat efter kampens forløb.

Ser man dog på spillet burde vi nok have forsøgt at styre/presse noget mere. Men det ser ud til at vi halter noget i offensiven og på midtbanen. I går var det Mane og firminio der var mest anonyme, Firminio trænger måske til en tur på bænken (sturrigde eller Shaqiri ind). Gennerelt mangler der skarphed i boldomgang og afleveringer.

Keita virker til at være et stykke fra start 11eren og ligner ikke en direkte forstærkning af holdet, foretrækker ligenu Milner/Gigi/Henderson , men vi betaler også prisen for vi ikke købte den kreativemidtbanen spiller i sommers (Fekir eller anden).
Vi mangler kreativiteten fra midtbanen, nu når de 3 foreste ikke er i højeste gear, mod mindre hold kunne man måske prøve Shaqiri på midten også enten for forsvar eller for en af de andre midtbaner. Ligenu tror jeg ikke der er nogen hold der er bange for at de tre på midten score, så de kan rette fokus på de 3 foreste.

Vores indkøb indtil nu:
Allison = godt køb
Keita = giver bredde, men er det nok (tiltænkt som offensivt kort)
Fabinho = Skidt køb, virker langt fra en startplads - langsom boldomgang og tankgang
Shaqiri = gode indhop , hvilket vel er det han er indkøbt til - godkendt

Det positive er vi stadig ligger godt i tabellen og får point trods vi ikke helt er oppe på den store klinge.

Shaqiri startede inde på midten imod Soton og blev så taget ud, enten fordi KLopp frygtede at de ville overløbe os på kanterne i 2. halvleg(en lektie KLopp lærte efter Sevilla 3-3), eller fordi han skulle spares til midtugen.

Men det gav os da noget kreativitet på midten.

Geografisk sted: Skee
Denne kamp var en 6 points kamp, og en der skulle vindes. Men som kampen forløb er jeg tilfreds med det ene point. Bagefter sad jeg med en fornemmelse af, at Man C lige var et halvt nøk bedre end os i deres boldomgang, sammenspil og i at skabe chancer.

Jeg lagde mærke til følgende:

#Lovren er tilbage og vi er dermed rigtig godt besat i midterforsvaret

#Vores midtbane er udmærket, men mangler kreativitet i små områder. Hendo er god til at splitte et forsvar med en 30 meters aflevering, men vi mangler en spiller der kan sætte et hold skakmat med en kort aflevering.

#Når kampen ikke er højt intensiv, så mangler vi idéer (løsning: en kreativ midtbanespiller)

#Vi er uhyre vanskelige at nedbryde, Man C var ikke i stand til at score mod os, og det er første gang i år, at de går fra banen uden at have scoret.

#Vores offensiv har ikke scoret i fire kampe i streg. Det skal vi have løst asap!

#Trods spillemæssige bekymringer samler vi point, og det er KLASSE!

Skal Klopp ryste posen, og starte med enten Shaqiri eller Sturridge ude mod Huddersfield, som erstatning for en af vores 3 forreste?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 7 af 8 [ 119 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner