Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 11 [ 160 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 12. dec, 2018 18:53
Alisson 36%  36%  [ 46 ]
Alexander-Arnold 2%  2%  [ 2 ]
Van Dijk 22%  22%  [ 29 ]
Gomez 13%  13%  [ 17 ]
Robertson 3%  3%  [ 4 ]
Fabinho 16%  16%  [ 21 ]
Wijnaldum 3%  3%  [ 4 ]
Shaqiri 1%  1%  [ 1 ]
Mane 3%  3%  [ 4 ]
Salah 1%  1%  [ 1 ]
Firmino 0%  0%  [ 0 ]
Keita 0%  0%  [ 0 ]
Sturridge 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 129

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 2. december, kl. 17.15

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 41
Sejr

Emmy skrev:
Sejr

Og gerne i overbevisende stil!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
I de næste 3 kampe skal vi efter min mening have fundet en midtbanekonstellation, som bliver hurtigere og mere direkte spillende og dermed målfarligere, så vi er toptunet til kampene hjemme mod Napoli og scum.
Jeg vil rigtig gerne have gang i Fabinho, Keita og Shaqiri, og Milner er altså også stærk i den offensive del af spillet med sine løb i dybden og blik for en assist.

Hendo står over med karantæne, og ham og Gini må gerne lige få en pause, så vi kan få prøvet noget andet af.

Måske skal Firmino lige have en pause, så vi kan få Sturridge spillet varm igen ?

Brugeravatar

Liverpool har ikke tabt til Everton på Anfield i dette årtusinde dvs. siden 1999, hvor 19 årige Gerrard kom ind fra bænken og fik direkte rødt. Den hedder 9-9-0. Everton ser gode ud i år, men vi skal naturligvis gå efter sejren, og jeg tror på 1-0.
Man City er naturligvis storfavoritter, men de skal da møde et godt hold, der forhåbentlig gerne vil byde dem op til dans.
scum kan godt få det svært på St. Mary's, hvor Soton skal have point på kontoen.
Chelsea er også store favoritter, men det er et lokalopgør, og Fulham trænger også til point.
En uafgjort eller hjemmesejr må være at foretrække i Arsenal-Spurs, da vi i begge tilfælde kan få slået et godt hul til begge hold.

14. Runde

30.11.2018

Cardiff – Wolverhampton

01.12.2018

Crystal Palace – Burnley

Huddersfield – Brighton

Leicester – Watford

Manchester City – Bournemouth

Newcastle – West Ham

Southampton – Manchester United

02.12.2018

Chelsea – Fulham

Arsenal – Tottenham

Liverpool – Everton

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Niels K skrev:
I de næste 3 kampe skal vi efter min mening have fundet en midtbanekonstellation, som bliver hurtigere og mere direkte spillende og dermed målfarligere, så vi er toptunet til kampene hjemme mod Napoli og scum.
Jeg vil rigtig gerne have gang i Fabinho, Keita og Shaqiri, og Milner er altså også stærk i den offensive del af spillet med sine løb i dybden og blik for en assist.

Hendo står over med karantæne, og ham og Gini må gerne lige få en pause, så vi kan få prøvet noget andet af.

Måske skal Firmino lige have en pause, så vi kan få Sturridge spillet varm igen ?

Det er lidt et under at Gini ikke er faldet forpustet om endnu og jeg er begyndt at tro at hans præstationer afhænger meget af hans form- og træthedsniveauer.

I virkeligheden burde man overveje om Firmino skulle have en længere pause end bare en enkelt kamp, men det har vi bare ikke rå til. Så måske vi bør starte med en kamp.

Robbo er også bekymrende i forhold til akkumuleret træthed, hvis ikke han får pauser, så tror jeg han går død i slutningen af sæsonen. Fordi det syntes jeg meget ofte backs gør hvis de spiller fuldt program. Fra kamp til kamp er jeg ikke bekymret for Robbo, men hvis det først bliver for meget for ham, så koster det to ugers ferie at få ham tilbage på sporet. Men ok, jeg skal ikke være ham der foreslår at starte Moreno inde i en derbyet, det må vente til vi har nogle lidt nemmere hjemmekampe på tapetet. Men sådan en har vi bare ikke før Newcastle 2. juledag.

-------------Salah----------
Mané-----Sturridge---Shaqiri
------Fabinho---Milner--------
Robbo--VvD--Gomez---Trent
-----------Alisson-----------

Gomez foran Lovren, det er en hjemme kamp og mon ikke Everton pakker sig sammen om eget felt? Samtidig er Richarlison en atletisk fætter, men ikke så atletisk som Jo-GO*!

Milner skal starte fordi han er lederen i Hendersons fravær. Ellers var Keita også et fint bud. Jeg tror dog ikke at vi vinder meget ved at skifte hele midtbanen

Eneste problem jeg har er at hvis Klopp ikke stoler på 4-2-3-1 formationen i de store kampe, så skal han overveje at skrinlægge den i de her mellemstore kampe. Det er fint nok at have forskellige tilgange til forskellige opgaver, men hvis vi kun spiller 4-3-3 i hver 8. kamp, så vil det gå ud over spillernes interne forståelse af hinanden når det så sker.
Jeg tror sagtens at vi kan få 4-2-3-1 til at fungere også i de større kampe, det er jo ikke fordi Firmino kan kaldes en lad spiller og det er vigtigt at få Shaqiri's playmaker egenskaber mere i spil, samtidig har backerne bedre beskyttelse af kanterne i den formation og de centrale midtbaner kan stå mere kompakt. Til gengæld bliver Mané sat mindre i scene og får ofte bolden for tidligt og man kan diskutere om ikke Salah er bedst når han kommer ind fra siden og løber i ryggen på sine modstandere.

Jeg tænker lidt at Keita's potentiale i 4-3-3 er større end i 4-2-3-1(medmindre han går helt Gerrard og bliver en klasse 10'er, men der er lidt vej derhen) og Fabinho bør også kunne vænne sig til at være den enlige 6'er med tiden.

Jeg ville bestemt ikke græde over en
Mané-----Sturridge----Salah
-----Milner------Keita---------
--------Fabinho----------
opstilling imod Everton

Eller
Mané-----Salah----Shaqiri
-----Milner------Keita---------
--------Fabinho----------
Klopp har noget tænkeri foran sig
*we are not calling him that!

Brugeravatar

Sturridge skal ikke starte. Slut.

De fire bagerste skal tilbage i stærkeste opstilling. TAA og Robbo på backs, Virgil og Gomez i midten.

Gini og Hendo skal ikke spille. Om det skal være Fabinho-Keita-Shaqiri eller Milner-Keita-Shaqiri må Klopp vurdere. De tre forreste giver sig selv.

Geografisk sted: Holstebro

Alder: 23
Vil gerne se Shaqiri, Keita og Milner sammen på midtbanen mod de Everton drenge, som kan få høvlen i maskinen.

Med godt spil af Front trioen og en god defensiv. Så bliver det en stor sejr.
Top4 i år hedder Chelsea, Tottenham - Liverpool - og MAN City.. Who is fucking mancs?

Emmy skrev:

fair nok, så må Klopp jo bruge Solanke hvis Firmino har brug for pauser.

Ej, måske har Firmino mere brug for at spille samme plads hver kamp istedet for at vi skifter imellem 4-3-3 og 4-2-3-1. Men jeg tror stadig at Firmino fik for kort sommerferie og det hæmmer hans spil.

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:

Ej, måske har Firmino mere brug for at spille samme plads hver kamp istedet for at vi skifter imellem 4-3-3 og 4-2-3-1. Men jeg tror stadig at Firmino fik for kort sommerferie og det hæmmer hans spil.

Fint for mig med Solanke. Men den står jeg meget alene omkring.

Emmy skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:

Nej ikke rigtigt, jeg kan også meget godt lide ham og syntes han gjorde store fremskridt i løbet af sidste sæson, især når det galdt at falde ned i banen ligesom Firmino gør, men samtidig har han en statur der gør at han fylder lidt når han er inde i boksen.
Firmino får brug for pauser, så hvis det ikke er den ene så må det være den anden. Eller Origi, der så kan være den tredje. Det forekommer mig bare at Klopp rater Sturridge højere end Solanke og Origi lige nu, men det kan jo ændre sig.

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:

Nej ikke rigtigt, jeg kan også meget godt lide ham og syntes han gjorde store fremskridt i løbet af sidste sæson, især når det galdt at falde ned i banen ligesom Firmino gør, men samtidig har han en statur der gør at han fylder lidt når han er inde i boksen.
Firmino får brug for pauser, så hvis det ikke er den ene så må det være den anden. Eller Origi, der så kan være den tredje. Det forekommer mig bare at Klopp rater Sturridge højere end Solanke og Origi lige nu, men det kan jo ændre sig.

Solanke gjorde det rigtig fint sidst på sidste sæson, hvor han havde de 3 faste foran omkring sig - var det mod Newcastle ?

Brugeravatar

https://twitter.com/twitter/statuses/10 ... 8647977984

Dem skal vi helst have fjernet, og så må det være i orden at slå en skævert engang i mellem, men den er jo ikke svær at spille fremad ?

Senest rettet af Niels K fredag, 30. nov, 2018 22:34, rettet i alt 1 gang.

Everton kommer til at spille barsk med grimme tacklinger, som de plejer.
De kommer til at gå efter manden istedet for at spille fodbold, også som de plejer.
Everton kommer hellere ikke til at vinde. som de også plejer ikke at gøre :)

Keita virker til at være trykket af at være i en storklub.

Og det der med at købe en spiller og vente et år på at få ham har ikke virket særlig godt med Origi eller med Keita.

Geografisk sted: København S

Alder: 28
Det er godt nok en hurtig dom af Keita wormie. Resten håber jeg dog at du får ret i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 11 [ 160 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner