FC Barcelona - LFC >> Kamptråden [Efter: side 11]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede søndag, 12. maj, 2019 03:10

Alisson
1
2%
Gomez
0
Ingen stemmer
Matip
8
15%
van Dijk
2
4%
Robertson
10
19%
Wijnaldum
1
2%
Keita
2
4%
Fabinho
6
11%
Milner
6
11%
Salah
9
17%
Mane
6
11%
Henderson
2
4%
Firmino
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 53

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

FC Barcelona - LFC >> Kamptråden [Efter: side 11]

Indlæg af Mugge » søndag, 28. apr, 2019 06:24

Hvornår:
Onsdag d. 1. maj, kl. 21.00

Turnering:
Champions League, semifinale, 1. kamp

TV-kanal:
BT Sport
TV3 Sport

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
Jesper

Re: FC Barcelona - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Jesper » søndag, 28. apr, 2019 08:40

Når man diskuterer den her sindssygt spændende runde, så bliver man set fra et Liverpool perspektiv også nødt til at tage et par andre kampe med i betragtningen.
For det første spiller Burnley senere mod City. Sandsynligheden for at City taber point er næsten lig nul, men skulle det ske, så giver det altså i min optik et andet perspektiv til denne her kamp.
For det leder mig frem til kampen mod Newcastle. Vi har den kamp klemt inde mellem de to kampe mod Barcelona. Det er ikke fysisk muligt at stille med præcist samme hold, hvis det fysiske topniveau skal fastholdes, så hvor vil rotationerne ske?
Skulle miraklet ske, at Burnley rent faktisk får noget ud af kampen, vil Klopp skele til kampen mod Newcastle?
Og så er der selve kampen mod Barcelona. Jeg tror reelt set de frygter os. Det gør fanbase. også. Med rette. Hvordan dæmmer man op for os. Specielt med en returkamp på Anfield.
Men vi har også spørgsmål der skal besvares. Hvad hulen gør vi med Messi??
Det er der vel reelt ingen der kan svare på!
Håber på en uafgjort.

Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

VanDjik4
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 24

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 28. apr, 2019 10:26

Jeg sælger gerne kampen mod Barcelona på Camp Nou et X. Det ville frygte Messi og co på Anfield Road,hvor ingen har det nemt...

Barcelonas fans (min kollega) vil blive bange til returkampen hvis Liverpool laver en kasse, da Klopp har ikke tabt over to kampe endnu i CHL de sidste to sæsoner(!)... Det er stærkt, når selveste Barcelona ikke kan vide sig sikre på en engelsk modstander igen.. og nej SCUM var ikke svær for Messi og co... Da de sendte dem til stenalderen bagefter med 0-1 på egen bane og 4:0 samlet til Barcelona som slog det mest succesfulde engelske hold på røv og albuer. :-)

1:1 eller 1:2 vil da være et fantastisk resultat mod finalen i Madrid... Alt andet end et nederlag mod Barcelona i 1 kamp, så tror jeg på Ajax VS Liverpool i finalen... Og så snubler City mod Burnley senere idag .. (Alle har snakket om United, skulle hjælpe os?)

Men hvilken Liverpool fans vil hjælpe United i top4? Det ville ingen, ellers er man da ikke ægte fan af klubben...

Liverpool kan stadigvæk nå og vinde et trofæ, mens United og Chelsea kan ryge ud af top 4, der nok har de mest flabet fans herhjemme da begge klubber har en penge oase bag klubben... Ligesom Liverpool og Barcelona spiller nok det bedste fodbold ligenu. (Misundelse er en grim ting her i verdenen.)

Get In, glæder mig til at se en hel CHL kamp, første gang i sæsonen...(vel og mærke uden at aftens arbejde, og hører resultatet af kampen fra min team leder, der også er stor Liverpool fan) Kom så!!! Klopp skal også have min respekt, for bare kører på et miniput hold, i fredags .. hvem havde drømt om i efteråret med to topscorer i front Mané og Salah, begge er verdensklasse og lavet næsten ligeså mange mål som Messi fra Barcelona, også er PrL en stærkere liga, da de små hold i Spanien har en skrabet økonomi, og det kan man ikke sige i Englands nye TV penge...
Messi i La Liga: 34 mål
Salah i Premier League: 21 mål og Mané på 20.
Senest rettet af VanDjik4 søndag, 28. apr, 2019 10:35, rettet i alt 1 gang.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 28. apr, 2019 10:32

Den vinder vi 2-0

lunderskov

Indlæg af lunderskov » søndag, 28. apr, 2019 13:31

Jesper skrev:Når man diskuterer den her sindssygt spændende runde, så bliver man set fra et Liverpool perspektiv også nødt til at tage et par andre kampe med i betragtningen.
For det første spiller Burnley senere mod City. Sandsynligheden for at City taber point er næsten lig nul, men skulle det ske, så giver det altså i min optik et andet perspektiv til denne her kamp.
For det leder mig frem til kampen mod Newcastle. Vi har den kamp klemt inde mellem de to kampe mod Barcelona. Det er ikke fysisk muligt at stille med præcist samme hold, hvis det fysiske topniveau skal fastholdes, så hvor vil rotationerne ske?
Skulle miraklet ske, at Burnley rent faktisk får noget ud af kampen, vil Klopp skele til kampen mod Newcastle?
Og så er der selve kampen mod Barcelona. Jeg tror reelt set de frygter os. Det gør fanbase. også. Med rette. Hvordan dæmmer man op for os. Specielt med en returkamp på Anfield.
Men vi har også spørgsmål der skal besvares. Hvad hulen gør vi med Messi??
Det er der vel reelt ingen der kan svare på!
Håber på en uafgjort.

Sent from my iPad using Tapatalk
jeg tror at hvis bunrley giver os en gave om et par timer, ja så spare han i første kamp mod barca og og all in på newcastle, hvilket han også skal ,tror alle fans heller vil vinde ligaen en chl, men alt efter hvordan det går med fabinho så starter han nok på midten sammen med milner og henderson/keita
de 3 forreste er straks værre er firmino stadig ude så håber jeg salah tager toppen og med shaq på kanten

så den ser således ud
allison
trent-skrtel/matip-vvd-robbo
fabinho
milner-henderson/keita
shaq-salah-mane

er firmino klar skal han starte mod barca
og så tror jeg newcastel kampne bliver
alisson
trent/gomes-matip/skrtel-vvd-robbo
fabinho
gini-henderson/keita
salah-firmino-mane

ang hendo og keita bliver det starteren af barca der starter ude,

tror/håber det bliver noget i den stil :)
fabinho og firmino burde kunne spille begge kampe hvis de er klar, og så er der ox som klopp har været ude og sige er 100% klar til kampe igen. så mon han kan få en starter i weekenden med gomes?

jeg tror at vi som minimum score ét mål i barcalona, og vi taber ikke så 1-1, 1-2, 2-2 ville alle 3 være meget gode resultater og vi taber ikke hjemme samt vi lukke max ét mål ind :)

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 34

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 28. apr, 2019 13:34

Et udebanemål og max 1-måls nederlag og jeg er tilfreds. Det vigtigste er at det er åbent før returmødet på Anfield.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rio
Alder: 31

Indlæg af Rio » søndag, 28. apr, 2019 15:10

lunderskov skrev: jeg tror at hvis bunrley giver os en gave om et par timer, ja så spare han i første kamp mod barca og og all in på newcastle, hvilket han også skal ,tror alle fans heller vil vinde ligaen en chl, men alt efter hvordan det går med fabinho så starter han nok på midten sammen med milner og henderson/keita
de 3 forreste er straks værre er firmino stadig ude så håber jeg salah tager toppen og med shaq på kanten

så den ser således ud
allison
fabinho
milner-henderson/keita
shaq-salah-mane

alisson
fabinho
gini-henderson/keita
salah-firmino-mane

fabinho og firmino burde kunne spille begge kampe hvis de er klar, og så er der ox som klopp har været ude og sige er 100% klar til kampe igen. så mon han kan få en starter i weekenden med gomes?

jeg tror at vi som minimum score ét mål i barcalona, og vi taber ikke så 1-1, 1-2, 2-2 ville alle 3 være meget gode resultater og vi taber ikke hjemme samt vi lukke max ét mål ind :)
Skrtel? GomeS? Spare spillere i en CL semi mod Barca? Spille Ox fra start efter et år ude? Du er da vist ikke helt ædru fra i går

lunderskov

Indlæg af lunderskov » søndag, 28. apr, 2019 15:42

Rio skrev:
lunderskov skrev: jeg tror at hvis bunrley giver os en gave om et par timer, ja så spare han i første kamp mod barca og og all in på newcastle, hvilket han også skal ,tror alle fans heller vil vinde ligaen en chl, men alt efter hvordan det går med fabinho så starter han nok på midten sammen med milner og henderson/keita

så den ser således ud
allison
fabinho
milner-henderson/keita
shaq-salah-mane

alisson
fabinho
gini-henderson/keita
salah-firmino-mane

Skrtel? GomeS? Spare spillere i en CL semi mod Barca? Spille Ox fra start efter et år ude? Du er da vist ikke helt ædru fra i går
ja det må jeg værre :oops: :lol: der skulle selvfølgelig stå lovren og gomeZ ;)

men jeg ser det ikke som spare spillere det da alt andet end rimelig med 3 kmape på en uge? det der ikke alle vores spillere kan!
og ang. ox han fik 20min. i fredags, får han noget tid mod barca burde han kunne klare 60min

Rio

Indlæg af Rio » søndag, 28. apr, 2019 16:00

Fair nok :D
Nej, sandt at vi er nødt til at rotere, men jeg kan ikke lide tanken om at spare spillere. Hvilke spillere der passer bedst til vores taktisk oplæg mod henholdsvis Barca og Newcastle, vil jeg lade Klopp om at spekulere i.
Lige så gerne som jeg ser Ox tilbage hurtigst muligt, ligeså meget tror jeg vi skal acceptere at han først får en afgørende rolle næste sæson. Han har allerede haft ét setback i træning og skulle nødig ende som De Bruyne. Der er simpelthen ikke plads til kun at være 90 % klar i Premier League.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. apr, 2019 18:06

Rio skrev:Fair nok :D
Nej, sandt at vi er nødt til at rotere, men jeg kan ikke lide tanken om at spare spillere. Hvilke spillere der passer bedst til vores taktisk oplæg mod henholdsvis Barca og Newcastle, vil jeg lade Klopp om at spekulere i.
Lige så gerne som jeg ser Ox tilbage hurtigst muligt, ligeså meget tror jeg vi skal acceptere at han først får en afgørende rolle næste sæson. Han har allerede haft ét setback i træning og skulle nødig ende som De Bruyne. Der er simpelthen ikke plads til kun at være 90 % klar i Premier League.
Jeg vil nu mene Oxlade`s skades historik er langt værre end De Bruyne. Men spændende om nogen af de to, nogensinde kommer helt op i omdrejninger igen..

Rio

Indlæg af Rio » søndag, 28. apr, 2019 18:49

Meget muligt, jeg kan ikke rigtig huske Ox's historik fra Arsenal. Egentlig refererede jeg til, at De Bruynes knæskade sprang op igen 2 uger efter hans comeback i efteråret. Jeg mener at have læst, at det kom af for stor belastning for hurtigt.

Men ja, det bliver spændende at se. Der er vist desværre ringe statistiker for den slags skader og genvundet niveau.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » søndag, 28. apr, 2019 21:53

Alisson
Trent-Gomez(Lovren)-VVD-Robbo
Wijnaldum-Henderson-Fabinho
Salah-Firmino(Sturridge)-Mane

Vi bør spille med en defensiv trio i midtbanen for at lukke Barca mere af og efter som kampen går kan Keita skiftes ind.

Hvis Firmino ikke er klar bør det helt klar være Sturridge som spiller op top da han har erfaringen og er meget højere klasse på sin gode dage sammenlignet med Origi.

Eftersom, at vores CL skæbne er i vores egne hænder i modsætning til PL og på baggrund af vores nuværende form har jeg store håb om at komme i finalen igen i år.

khede

Indlæg af khede » søndag, 28. apr, 2019 23:28

Med max 5 kampe igen skal der ikke roteres, den skal bare have fuld skrue. Ærgerligt med Burnley idag :-( især nå ham der ville sparke den væk nemt kunne have headet til den i stedet for og så havde der ikke været mål. Nu har vi kun BR og hans drenge til at gøre en forskel.

Barcapool10

Indlæg af Barcapool10 » mandag, 29. apr, 2019 05:59

for mig er det en fofærdelig kamp, er fan af begge hold, og følger både Barca og Liverpool tæt.
Min vudering er at Liverpool er en tand stærkere end Barca, og ser derfor Liverpool som favorit i disse
to opgør.Det bliver dog tæt og dagsformen kommer til at afgøre det, een ting skal Liverpool dog gøre
stoppe Lionel Messi gør de ikke det, kan det blive svært, han er simpelthen fra en anden planet.Den anden vej rundt skal Barca stoppe
Liverpools fantastiske trio oppe foran skal forsvaret godt nok være bedre, end det har været i mange kampe i år.Nå men uanset hvad får jeg ihvertfald et af mine yndlingshold i finalen
så jeg kan se den uden nerver.God kamp.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » mandag, 29. apr, 2019 09:31

Barcapool10 skrev:for mig er det en fofærdelig kamp, er fan af begge hold, og følger både Barca og Liverpool tæt.
Min vudering er at Liverpool er en tand stærkere end Barca, og ser derfor Liverpool som favorit i disse
to opgør.Det bliver dog tæt og dagsformen kommer til at afgøre det, een ting skal Liverpool dog gøre
stoppe Lionel Messi gør de ikke det, kan det blive svært, han er simpelthen fra en anden planet.Den anden vej rundt skal Barca stoppe
Liverpools fantastiske trio oppe foran skal forsvaret godt nok være bedre, end det har været i mange kampe i år.Nå men uanset hvad får jeg ihvertfald et af mine yndlingshold i finalen
så jeg kan se den uden nerver.God kamp.
Du må lige få prioriteterne i orden i dit brugernavn.... Poolbarca10 må være den korrekte måde at formulere det på, hvis man absolut vil have vores spanske reservehold nævnt i den sammenhæng. :D
"I am the normal one"

Besvar