Newcastle - LFC >> Kamptråden [Efter: side 7]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 14. maj, 2019 22:31

Alisson
6
10%
Alexander-Arnold
16
25%
Lovren
0
Ingen stemmer
Van Dijk
10
16%
Robertson
9
14%
Fabinho
4
6%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Henderson
2
3%
Mane
1
2%
Salah
10
16%
Sturridge
0
Ingen stemmer
Shaqiri
1
2%
Origi
4
6%

Afgivne stemmer: 63

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

Newcastle - LFC >> Kamptråden [Efter: side 7]

Indlæg af Mugge » torsdag, 02. maj, 2019 16:50

Hvornår:
Lørdag d. 4. maj, kl. 20.45

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
TV3+

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

mortenbak

Re: Newcastle - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » torsdag, 02. maj, 2019 17:35

Håber spillerne kan motiveres til denne kamp. Et dumt nederlag eller en skuffende præstation er ikke det vi har brug for oven på kampen igår.
Vi kunne da passende lige øve os på at banker kasser ind og smadre dem ud af det eget stadion, så Barca kan se hvad der venter dem på Anfield! Yeahh

YNWA

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 02. maj, 2019 19:25

mortenbak skrev:Håber spillerne kan motiveres til denne kamp. Et dumt nederlag eller en skuffende præstation er ikke det vi har brug for oven på kampen igår.
Vi kunne da passende lige øve os på at banker kasser ind og smadre dem ud af det eget stadion, så Barca kan se hvad der venter dem på Anfield! Yeahh

YNWA
Jeg kan også godt frygte at gassen går lidt af ballonen ovenpå skuffelsen i aftes, men håber i den grad at Klopp kan få holdet til at fokusere, for det vil i den grad være kreperligt, HVIS NU City skulle gå hen og dumme sig - ikke at jeg for alvor tør tro på at det sker - hvis vi så ikke står klar.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 03. maj, 2019 09:12

Skal vi holde håbet i live i både PL og CL, så skal denne kamp vindes.

I CL fordi vi simpelthen skal op på hesten igen og få troen på, at vi godt kan score og vinde og lige få det sejrs-boost, man altid får, inden vi skal yde vores absolut bedste, være på vores mest effektive (over hele banen), spille med den mindste fejlmargin og så bede om lidt hjælp af Vor Herre.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 03. maj, 2019 09:58

Det bliver interessant at se vores reaktion mod Newcastle; vil vi hænge med hovedet og smide point, eller har vi noget at bevise.

Tænk, hvordan det ville være for Barca at komme ind på Anfield ovenpå en weekend, hvor vi har slået Newcastle, og Man C har sat point til mod Leicester. Det ville være et lydinferno uden sidestykke. Alle vil have fået troen tilbage.

Vores mentale styrke kommer til at stå sin prøve mod Newcastle. Der venter Klopp en kæmpe opgave med at få banket lidt tro og håb ind i drengene. Vi har et stærkt hold, og jeg håber at vi vinder, og får lidt selvtillid til kampen mod Barca.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » fredag, 03. maj, 2019 10:35

Skuffelsen må være massiv. Man har lige leveret sæsonens bedste præstation, og har kun fået en røvfuld ud af det. Jeg har ikke svar på, hvordan man samler sig selv op. Som fan er jeg stadig ikke selv kommet over det. Tingene føles lige nu lidt ligegyldige. Som om sæsonen allerede er forbi. Simpelthen fordi vi nu har brug for to mirakler, som virker totalt urealistiske, hvis sæsonen skal holdes i live.

Men det er Klopps og spillernes opgave, at få den slags tanker ud af hovedet. De skal ud og spille en kamp, som man gjorde det, da man var barn. Dengang man spillede fodbold, fordi det var sjovt. Og for at vinde den ene kamp man lige havde gang i. Det store billede skal glemmes.

Startleveren skal være de 11 bedste. Ingen grund til at spare kræfter. Det kan vi gøre, hvis alt virkelig ER tabt på et tidspunkt.
"I am the normal one"

Torres91

Indlæg af Torres91 » fredag, 03. maj, 2019 10:41

Jeg er sku stadig optimist. City har stadig et par skader og Leicester kan give alle hold i Premier League modstand. Det kan være tilfældigheder, der gør at City snubler, så skal vi også have gjort vores arbejde lørdag aften.
Lad os gå all-in på PL og så må det gå som det gør i CL.
Selvom CL er det eneste vi selv kan afgøre, så ser jeg lang større sandsynlighed for PL end CL.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 03. maj, 2019 14:53

Torres91 skrev:Jeg er sku stadig optimist. City har stadig et par skader og Leicester kan give alle hold i Premier League modstand. Det kan være tilfældigheder, der gør at City snubler, så skal vi også have gjort vores arbejde lørdag aften.
Lad os gå all-in på PL og så må det gå som det gør i CL.
Selvom CL er det eneste vi selv kan afgøre, så ser jeg lang større sandsynlighed for PL end CL.
Vi skal gå all-in på begge. Der er 3, i bedste fald 4, kampe tilbage før sommerferien, så ingen grund til at holde noget tilbage. Som andre også er inde på, en hurtig scoring mod Barca i returen og 2-0 efter en times tid, så er alt åbent igen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 03. maj, 2019 21:39

Tror ikke på det selv men det må være den ultimative Nedtur og så optur hvis city skulle snuble
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 11:37

Nutidig og historisk statistik op til kampen:

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... ub-records

Man kan sige, at selvom vi skulle ende uden pokaler denne sæson, så kan dette hold stadig skrive sig ind i vores historiebøger på markante områder, så det er bare fuld blæs derud af :gunfire:

Man er nød til at have lidt ekstra tro på det i denne runde, da begge hold møder stærk modstand, men også fordi det er 2 af vores eks-trænere, der kan bane vejen for vores titel, og Pep skal squ ikke nakke 3 Liverpooltrænere i een runde :army8:

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » lørdag, 04. maj, 2019 13:30

Har en dårlig fornemmelse op til denne kamp. Er bange for at vi ikke vinder og sæsonen dermed (næsten) er slut.

Så gerne Shaqiri spille fra start, men det sker nok næppe.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 04. maj, 2019 14:42

Jeg tror meget afhænger af Newcastle. De kan være en djævelsk modstander på deres hjemmebane. Og andre gange er de ordinære. Men har de en af de der dage hvor publikum er med dem, så får vi det svært pga den hårde kamp mod Barcelona. Ikke mindst pga vores psykiske tilstand, hvor vi må være lidt skrøbelige, formoder jeg.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 15:05

Origi starter måske i stedet for Firmino, som vi ikke vil risikere noget med før Barca kampen:

https://www.mirror.co.uk/sport/liverpoo ... d-14995104

Vi vinder 3-0 :army7:

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » lørdag, 04. maj, 2019 20:03

Thommo har sat opstillingen. Ingen Firmino og Sturridge på top. Jeg er bange.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 04. maj, 2019 20:07

Tænk, vi kan stadig vinde mesterskabet, og så er kamptråden kun på èn sølle side.

Ja ja, Man C vinder sikkert, men hende den fede har endnu ikke sunget.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Besvar