LFC - Wolves >> Kamptråden [Efter: side 5]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 22. maj, 2019 17:52

Alisson
8
20%
Alexander-Arnold
7
18%
Matip
5
13%
Van Dijk
3
8%
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
0
Ingen stemmer
Henderson
4
10%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Mane
13
33%
Salah
0
Ingen stemmer
Origi
0
Ingen stemmer
Milner
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 40

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: LFC - Wolves >> Kamptråden

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 12. maj, 2019 17:40

3 mand på 22 kasser ... :o
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 12. maj, 2019 17:52

Sådan en stemning kan City aldrig købe sig til, uanset hvor mange olie penge de bruger. Fucking stolt!
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. maj, 2019 17:53

Vi spillede den perfekte season. og alligevel bliver vi ikke mestre,

City har købt sig til dominas og det kommer til at forsætte i mindste 5 år endnu.

Sådan er det bare og UEFA / FA gjorde ikke noget ved det. så vi må bare leve med at man kan købe sig til success.

Det samme må de franske hold sande.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Brugeravatar
YNWA!
Geografisk sted: 8700 Horsens
Alder: 23

Re: LFC - Wolves >> Kamptråden [Efter: side 5]

Indlæg af YNWA! » søndag, 12. maj, 2019 17:55

Jeg er super stolt af denne klub!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
DRU3N
Geografisk sted: Espergærde
Alder: 28

Indlæg af DRU3N » søndag, 12. maj, 2019 17:56

Kæmpe respekt for drengene efter denne sæson - vi har et klassemandskab, og næste år smadrer vi de små oliedrenge.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. maj, 2019 17:56

Det egentligt også utroligt at tænke på at Liverpool har reddet FA samt hele premiere league organisationen for at tabe ansigt.

Havde vi ikke været så gode havde City vundet ligaen med 20+ point 2 år i træk og så var Premier league produktet styrtdykket i værdi.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 33

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 12. maj, 2019 17:57

Vi er de moralske vindere, hvis man kan bruge den slags til noget.

Helt igennem fantastisk sæson som jeg bare må tage hatten af for.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 12. maj, 2019 17:59

Red Man Walking skrev:Vi er de moralske vindere, hvis man kan bruge den slags til noget.

Helt igennem fantastisk sæson som jeg bare må tage hatten af for.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg også, at de flade billeder fra Brighton vidner om. Det må være en besk eftersmag af olie, når de smager godt efter City. Men så lad os i stedet vinde det trofæ, de bare ikke kan købe. Ses i Madrid!
Senest rettet af Kasper88 søndag, 12. maj, 2019 17:59, rettet i alt 1 gang.
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. maj, 2019 17:59

Der var vidst også en fest på Toiletet da City scorede deres mål.
Det må være fedt at være United support for tiden og kan sidde og se deres lorte hold tabte 0-2 på hjemmebane til Cardiff, men så juble over City scoringer :)
Hvad den klub ikke er blevet til, et kæmpe lyspunkt i denne season.

Ole at the wheel!

Rio
Alder: 31

Indlæg af Rio » søndag, 12. maj, 2019 18:00

Ja, det er jo svært at være andet end stolt. Det er sjældent man bryder sig om 2. pladser, men hvad kan man sige til det, når sæsonen har været tæt på perfekt? 97 points er fandme i orden. Alt er gået vores vej.
Lad os nu bare slå Spurs om et par uger, og så kan vi tænke tilbage på en legendarisk sæson.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 12. maj, 2019 18:00

Tillykke til Man C med mesterskabet. Det er flot gået.

Tak til Klopp og drengene for en flot sæson.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. maj, 2019 18:03

https://www.youtube.com/watch?v=OZowRLwYwWo

Officel Liverpool kanal

Live fra anfield btw

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. maj, 2019 18:04

Mo's datter er fucking cute.

STMO

Indlæg af STMO » søndag, 12. maj, 2019 18:05

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal mene. Vi har jo også købt os til vores styrke. Uden Van Dijk og Allisson havde vi været helt væk fra City. Men det er da rigtigt, at City er en klub uden meget historie og med et skrøbeligt fundament - når elbilerne kommer og ingen køber arabisk olie, så er situationen en anden.
Men jeg slår mig til tåls med, at City var bedre i de indbyrdes opgør, og det er i hvert fald ikke ufortjent. Jeg ser os som verdens bedste fodboldhold i skrivende stund, og vores slutspurt har været meget god.
Det bliver sandsynligvis lige så tæt næste år.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 12. maj, 2019 18:08

Tillykke til City. Jeg synes de spiller noget inspirerende og positivt fodbold. Og de har bare været gode, det må man erkende.
Jeg gider egentlig ikke bruge så mange kræfter på, hvor vi tabte de afgørende brøkdele, for det er jeg ikke længere ærgerlig over. Det er så marginalt, at man må acceptere at hver kamp ikke kan vindes og at det er umuligt at gøre alt perfekt set over en hel sæson.
Men vi er sgu tæt på. Tænk sig, vi er faktisk også i en CL finale. For andet år i træk. Vi er en europæisk supermagt. Også efterhånden økonomisk. Vores trup har flere gode år i sig og vi har både evne til at udvikle spillere og købekraften til at supplere truppen.
Der vil måske nok komme et lille dyk, men vi vil være der igen i næste sæson, det er jeg ikke i tvivl om.
Og City vil på et eller andet tidspunkt også løbe ind i mure. Det gør alle hold set over tid, så fremtiden er lys.
Ikke mindst hvis vi vinder CL. Den titel og det mentale rygstød, det ville give. Det vil blive enormt.
Så i dag er jeg ikke skuffet. Den del har lagt sig. Jeg ser mere tilbage med glæde over utroligt mange fede øjeblikke. Og jeg ser frem mod nye, spændende tider. Omend jeg hader den der rygtemølle-sæson, vi træder ind i;-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar